Tagok >> Dante >> 156 2.0 JTS Sportwagon >> Blog
- Típus:156 2.0 JTS Sportwagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Blu Vela
Újra kopogott valami a futóműben. Futóműátvizsgáláson (500 Ft) megállapították, hogy elől újra a bal oldali stabilizátor bekötő adta meg magát. Szinte hihetetlen, de kb 3 hónapot és 3500 km-t bírt ki. Ebből Birth-öt soha többet nem veszek, az tuti...
Következő garnitúra FEBI Bilstein lett. 9200 Ft a kettő.
Néhány hónap kellett mire elhatrároztam, hogy megveszem az új rádiót az autóba. Végüli egy Pioneer DEH-X5700BT-re esett a választás. Alapvetően a DEH-X9600BT-t akartam, de 2x ennyibe került volna, amit sokallottam végülis. De eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, félelmetesen szól :)
Újabb olajcsere, 10w-60asra. Gyári olajszűrővel
Km óra állás: 153700
Elhatároztam, hogy kihajítom az autóból a gyári Blaupunkt fejegységet. Azonban, az autómban BOSE hifi van, aminél gyárilag hátul az erősítő hajtja meg a hangszórókat, ill. a mélynyomót is, ez kicsit megbonyolította a dolgokat. Ugyanis így a blaupunktból erősítetlen jel ment az erősítőhöz, viszont bármilyen más rádión nincs ilyen kimenet, csak a sima ISO kimenet ami már erősített. Várásolnom kellett tehát egy átalakító kábelt mely legyengíti a jelet megfelelő feszültségre. Ezután már csak egy beépítő keret kellett, illetve egy rádió, ám szerencsére volt otthon egy használaton kívüli Sony X-Plod, ami úgy gondoltam hogy tesztelésre jó lesz. S bár ez a rádió nem egy nagy szám, azt kell mondjam hogy a végeredmény elég jó. Brutálisan szól a gyárihoz képest.
Következő lépés egy új fejegység lesz, méghozzá a kiszemelt egy Pioneer DEH-X9600BT. Már alig várom :)
Folyt köv.
Kis ideje újra kopogó hang jött a futómű felől. Autóklubban megrázattam, kiderült, hogy a bal első stabilizátor pálca adta ki a hangot. Ma eljött a csere ideje. Így 4500 Ft-ból megoldódott a dolog