Public Enemy - főkép
>> EseményAlfa 147 GTA Q2 // 2013-10-19

Jó hangulatú rendezvény volt. Találkoztam érdekes megszállott alfásokkal és újra láttam a régi autómat, ami továbbra is az egyik legszebb 166-os Alfa!!
A gyorsulások is rendben voltak, a GTA a gyári programmal is nagyon megy! :-))

 
>> EseményAlfa 147 GTA Q2 // 2013-10-03

A Magyar Time Attack szervezésében kiírt évadzáró rendezvényen elért legjobb köridőm: 1.25.960. Evvel az idővel megszereztem a kategóriám 2. helyét.
Az Ayrton Senna esős emlékversenyen futott 1.54.502-es idővel abszolút 4. lettem.
Ezzel a GTA-nak lezárult a pályás korszaka. A fontos magyar pályákon jól teljesített. FORZA ALFA ROMEO.

 
>> AutóápolásAlfa 147 GTA Q2 // 2013-09-28

2013.09.07-én az Autókozmetika Székesfehérvár-nál kapott az autó egy teljes polírozást.

 
>> EseményAlfa 147 GTA Q2 // 2013-09-28

Legjobb időm a Totalcar Trackday-en belüli Time Attack rendezvényen: 2.16.770.
A szivócső nem megfelelő rögzítése miatt ezen a köridőmön a későbbiekben már sajnos nem tudtam javítani.

 
>> EseményAlfa 147 GTA Q2 // 2013-09-28

Kalandos körülmények között érkeztünk meg a pályára, kishíja volt, hogy egyáltalán be tudtam nevezni a rendezvényre. Kevés kört tudtam menni a számomra teljesen új autóval. Leggyorsabb futott köridőm: 2.21.195. Hagytam a pályában bőven időt! :-))

 
>> Tuning és extraAlfa 147 GTA Q2 // 2013-09-28

Az autót bontatlan futóművel vettem, ami egy közel 103e km-et futott kocsinál nem is rossz! Viszont ennek megfelelő állapotban is volt a futómű. A pesti rossz utak és kátyuk tették a dolgukat. Persze sokan ennél rosszabb gátlókkal és lengőkarokkal is vidáman hasítanak, mit nekünk hidegben egy kis nyiszogás előlről, esetleg egy kis lifegés a kanyarokban! De nem én! :-)) Szeretem a tempót és nem szeretnék lerepülni az útról.
A vásárlásnál azt mondtam, hogy mostantól mindenből a legjobbat fogja kapni.
BILSTEIN PSS16/B9 került beszerelésre. Kapott új felső lengőkarokat és torony szilenteket is. A futómű többi eleme tűrhető állapotban van, illetve menet közben majd elválik, hogy kell-e cserélni mást is.Valami gond volt a szelep vezérléssel is, hibaüzeneteket dobott a comp, de Csöri ezt is szakszerűen orvosolta. (Azt hiszem, állított valamit a vezérmű tengelyeken, mert alapjáraton nem jókor zártak a kipuff szelepek...).
Kapott a GTA egy új jelvényt előre, mert a régi már nagyon kopottas volt. Kicseréltük a H1 (köd)és H7 (reflektor) izzókat is MOMO-kra, amik a gyári xenonhoz hasonló fényt (4000K) bocsátanak ki. Tiszta FÉNYORGIA lett az autó szemből és nagyon jól is világít. A színárnyalat a kocsi kékes-szürke színével remekül harmonizál!!
A rádióm még mindig nem szól, most Csöri gyári rádióját hallgatjuk, amit kölcsönbe kaptunk tőle. :-))
Holnap indulunk Olaszhonba, ahol a szitává lyukadt (persze még az eredeti) kipufogót pénteken váltja egy komplett rozsdamentes Ragazzon-rendszer. :-))

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2013-06-28

Hamarosan a csövezésről is lesznek képek.
Addig is illusztris társaságba került a kicsike! :-)
A háttérben James Thompson ex-WTCC-s Alfa 156-osa látható.

 
>> Tuning és extraAlfa 147 GTA Q2 // 2013-03-12

Miután Csöri megszüntette a "bubuzást", bátran és kiváncsiságtól hajtva vágtunk neki a már jól ismert útnak Susegana-ba a péntekre egyeztetett kipufogó cserére. Erős havazásban baktattunk a hókotrók nyomában a szlovén hegyekben, de túléltük.
Aztán 2013.02.15-én délben készen lett a rendszer. Beröffent a gép és az arcomra kiült a szokásos vigyor. A próbaúton a motor vígan pörgött tiltásig, egy-kettő-három és hoppá, máris 120-al robogtam a kisváros csendes utcáin. Naná, hogy mindenki engem bámult! :-)) Egy hirtelen ötlettől vezérelve -na és persze hogy autózzunk a géppel- az irányt Mantova felé vettük, aholis beugrottunk a Supersprint-hez egy mustrára és nem mellékesen "leömlőügyben" érdeklődni. A termék szemerevételezését követően bódultan kértem időpontot a beszerelésre. Ez hétfőn meg is történt és nyugodtan mondhatom, hogy a munka elkészültét követően nem maradtak kétségeim!! :-)))))) Onnantól egy más világ fogadott a cockpitben, a szuper érzékennyé vált gázreakció a páratlan hanggal párosulva egyből letaglózott. A fékpadi mérések természetesen igazolták, hogy nem csak érzetre nőtt a teljesítmény. Most nagyon boldog vagyok! :-)
Hazafelé egy kis kitérővel beugrottunk a TarOx-hoz, beszereztem a versenygéphez -róla sem megfeledkezvén- új féktárcsákat és racing fékbetéteket. Hazaérve a számláló 107.400-at mutatott, a megtett 2.886,-km alatt a GTA a tankolásokon kívül mindösszesen 2 dl Selénia Racing-ot kért (ebben az olajfogyasztásban benne van a 6 db. fékpadi mérés által okozott plusz igénybevétel is!). Az út végén joggal érdemelte meg az alapos kézi mosást! :-))

 
>> EseményAlfa 147 GTA Q2 // 2013-02-23

2012. december 7-én szállítottuk el a kocsit a a Fiat Kelet-Pest zuglói kereskedéséből Várpalotára. A 102.897 km-et futott 9 éves kocsin még nem cseréltek vezérlést, ezért az átvizsgálást követően úgy döntöttünk Csörivel, hogy nem kockáztatunk egy esetleges szíjszakadást és tréleren szállítjuk el a verdát. Hál' istennek, minden rendben volt az úton, késő este értünk a műhelyhez. Következett a szétszerelés és az alkatrészek megrendelése a vezérlés cseréhez. Minden rendben ment, a vezérlésen kívül kapott új NGK-gyertyákat, új fémlapátos vízpumpát és egy kattogó Bosch-szenzor is cserélve lett. December 21-én hoztam el az autót a szervízből, akkor még nem tudtam, hogy hamarosan újra fel kell keresnem a műhelyt, de ez már egy másik blog témája lesz...

 
>> EseményAlfa 166 2.0 V6 TB // 2013-01-09

A mai naptól már nem birtoklom ezt a csodálatos autót. :-(
Csak annyit mondhatok, hogy a Vele töltött minden perc izgalmas és élvezetes volt.
Ilyen szerethető autóm aligha hiszem hogy lesz még egy az életemben.
Kivételesen jól összerakott autó volt gyönyörű belsővel, jó fékekkel, vajpuha váltóval és leges-legelső sorban egy vérpezsdítő V6-os szívvel az orrában!!!