Kicsit elégedetlen voltam az autó menettulajdonságaival. Nem is az erejét keveselltem, hanem a gázpedál-karakterisztika volt nagyon nyugger. Letapostam tövig, aztán egy másodpercig gondolkozott, mire elkezdett volna húzni. Megkerestem Manky-t, akiről itt már mindenki ódákat zengett. Elmagyaráztam a problémám, de sok szót nem kellett vesztegetnem, tudja a dolgát. Egy már kipróbált és bevált gázpedál-térképet töltött a gép agyába. Ezen kívül 1-esben és 2-esben is jócskán megemelte a nyomatéklimitet. Padlógáznál szintén emelete a befecskendezett üzemanyag mennyiséget és 1,7-ről 1,8-ra növeltük a turbónyomást, így 170-ről valahova 200 ló körülire nőtt az ereje .
Mintha új autóban ülnék. Letaposom a gázt és a kocsi ugrik, mint egy gazella. Előzésnél nem kell sokat gondolkodni. Eddig 2x is meg kellett gondolnom, hogy bele merjek-e menni egy manőverbe, ha jöttek szembe. Most viszont, ha 200 méternél messzebb van a szembejövő, akkor nem kell izgulni, ki lehet csapni az orrát és csak taposni kell. Az eddigi legjobb dolog, ami ezzel az autóval történt, amióta nálam van...
100 18 1m3 2.0 20000 200000 200k 20k 222222 30000 30k 3d 458 50 5w30 ablaktörlő abroncs ac ac21 ac23 aerotwin ajtó ajtóhatároló akksi akku akkumulátor alfacity alfisti ali aliexpress alpenstrasse alu alumínium amore android antenna atr autoglym autópálya autózás állítás ápolás ápoló b backstage bak bakony balaton balatonpark baranya beállítás benzin betét bírság bixenon biztonsági blue&me bluetooth bono bőr bőrözés bosch brembo büntetés burkolat bye c-tek camber caster ceramic ceramicpro charger chip classico corsa coverwise csapágy csavar csepptöltő csere cső csörgő defekt diesel dinamit dino díszítés dob dobbetét doblemez dőlés dot ecu egr egyéni eladás eladva ellenőrző elm elm327
>> Tuning és extraAlfa 159 2.0 JTDm 16V 170 LE // 2016-08-03