Mutasd

>> Szerviz2021-03-31

Sebring road performance 195/50 r16 88V 2 db. Idén februår elején gyårtottåk.
Håtul is ezek vannak, csak mår 3 évesek de semmi bajuk.
2 gumi + posta és åtszerelés

 
>> Szerviz2021-03-28

ElsƑ gumikat idĂ©n szerettem volna lefuttatni. Nagyok is mĂ©retben, azĂ©rt mĂĄr öregek is Ă©s a jobb elsƑ kezd repedezni a mintĂĄban (195/55 r16). Az elsƑ kettƑ gumi Ă­gy csere lesz. A hĂĄtsĂłkat Ășjan vettem 1-2 Ă©ve. (195/50 r16)

 
>> Szerviz2021-03-18

HĂĄtsĂł lengĂ©scsillapitĂłk kicserĂ©lve. A rĂ©giek feladtĂĄk a szolgĂĄlatot. KĂ©nyelmetlen lett a hĂĄtulja Ă©s mikor megnĂ©ztem a baloldali elengedte magĂĄt, a jobb mĂ©g csak kezdte. Az Ășj maxgear mĂĄrkĂĄjĂș.
HĂĄtsĂł rugĂłkbĂłl kikerĂŒltek a lĂ©grugĂłk. Nem nagyon kellett hasznĂĄlni. KorĂĄbbi beĂŒtközƑ gumik a lĂ©grugĂł felfekvĂ©sĂ©hez volt alakĂ­tva, de most kapott Ășjakat hogy mĂĄr nincs.
Napokban javĂ­tani kellett a refi visszajelzƑt. ElƑször csatlakozĂł Ă©rintkezĂ©s problĂ©mĂĄra gondoltam mivel egy kis ĂŒtĂ©s a mƱszerfalra Ă©s mƱködött. A baj kisebb volt, csak az izzĂł foglalat nem mindig Ă©rintkezett, Ă­gy cserĂ©lve. A bajuszkapcsolĂłn a reflektor kapcsolĂĄst mĂ­nusz fokogban nem mindig vette el elsƑre, csak mĂĄsodszor vagy harmadszor. Ez Ă©vek Ăłta ilyen volt, de jobb idƑkben nem csinĂĄlta. Most az is egyre rosszabb lett Ă­gy cserĂ©ltem elƑször kapcsolĂł kart. A mĂĄsiknak a zĂĄrĂłfĂ©ny funkciĂłja nem mƱködött, Ă­gy a kettƑbƑl lett egy. A rĂ©gi kapcsolĂł hĂĄtulja lett lecserĂ©lve a mĂĄsikra. Most mƱködik ez is az is mĂĄr :)
Koråbban cseréltem pozitív sarut, a gyåri eltört.

 
>> Tuning és extra2020-12-13

Vettem egy gyĂĄri alufelnit, majd egyszer valamikor futni fog ha a mostani felniken lefogy a gumi ;-) addig is a fĂ©l Ă©ves tervben van egy Ășj fĂ©nyezĂ©s neki kĂ­vĂŒl belĂŒl. Közben meglett a 360.000 km :)

 
>> Tuning és extra2020-11-28

RĂ©gi 2dines lejĂĄtszĂł ĂĄtkerĂŒl asszonyĂ©ba, Ă©n inkĂĄbb valami 1din 2din dolgot akartam vĂ©glegesen. Meg nĂ©ztem boltba, tudtam hogy nagy lesz, mĂ©reteket nĂ©ztem de mindenhogyan hatĂĄr eset. Eredetileg lent maradt volna, de mivel a kĂ©pernyƑ nyitĂĄs tĂșl nyĂ­lik a derĂ©kszögtƑl Ă­gy sok lehetƑsĂ©g nem maradt. Lent sem alul vagy csak talĂĄn de akkor sem nem lĂĄtsz rĂĄ, sem felsƑ rĂ©szĂ©n nem fĂ©rt volna el.
Tervben volt aztĂĄn hogy a szellƑzƑ felett kap helyet, neki is ĂĄlltam a vĂĄzat megcsinĂĄlni de mikor prĂłbĂĄra kerĂŒlt a sor nem tetszett az összkĂ©p. Így maradt a szellƑzƑ helyĂ©n. JĂłl rĂĄ lĂĄtni mint 1 din, illetve 2 dines verziĂłban is tökĂ©letes. Az is tervben volt hogy a felsƑ szellƑzĂ©st meghagyom, de nem volt annyi hely. A közĂ©psƑ szellƑzĂ©s lezĂĄrva, szigetelve a hƑtƑl mind alulrĂłl Ă©s felĂŒlrƑl az illeszkedĂ©seknĂ©l. TolatĂł kamera szĂ©pen mƱködik, tolatĂĄsnĂĄl mutatja a kamerĂĄt, ha a rĂĄdiĂł kikapcsolt ĂĄllapotban van akkor a tolatĂĄs idejĂ©re felnyĂ­lik majd vissza is csukja. Mikrofon van benne, bĂĄr sok mindent mĂ©g nem prĂłbĂĄltam ahogy a telefon tĂŒkrözĂ©st sem, de tudja. GPS-nĂ©l jĂłl jön majd. A felsƑ rĂĄcs ĂĄtalakĂ­tĂĄst igĂ©nyelt, volt itthon mĂĄsik rĂĄcs egy pici ĂŒtƑdĂ©ssel, az kerĂŒlt bele mivel az a rĂ©sze amĂșgy is ki esett volna az ĂĄtalakĂ­tĂĄsnĂĄl. TekerƑk le vak dugĂłzva.
Rådióhoz az antenna kåbel és minden egyéb oda ért, így nem kellett semmit sem toldani.
Alulra vissza kerĂŒlt a gyĂĄri tĂĄrolĂł rekesz.
Ahol mĂ©g alakĂ­tani kellett az maga a mƱszerfal belsƑ rĂ©sze, de Ășgy csinĂĄltam hogy bĂĄrmikor vissza alakĂ­thatĂł legyen, de Ășgysem szeretnĂ©m. Nem volt kis melĂł.
A fƱtĂ©s sem gond, mivel onnan osztodik kettĂ© a kĂ©t elsƑ ajtĂłra a levegƑ, Ă­gy oda most több jut Ă©s ugyan olyan hatĂ©konyan fƱt.

MĂĄsik : ventilĂĄtor fƱtƑ fokozat ĂĄllĂ­tĂł Ă©rintkezĂ©s hibĂĄs volt, cserĂ©lve mĂĄsikra. ElĂ©g rossz helyen van.

ÁtlĂ©ptĂŒnk mĂ­nuszba Ă©s hidegindĂ­tĂĄsnĂĄl olyan volt mint ha 3 hengerezne egy pĂĄr mĂĄsodpercig, de utĂĄna sem volt egĂ©szsĂ©ges mĂ­g hideg volt. IzzitĂłk porlasztĂłk ellenƑrizve. 1 db porlasztĂł cserĂ©lve, kicsit Ășszott ĂŒzemanyagban az alja, talĂĄn az adta meg magĂĄt.

 
>> Szerviz2020-11-17

.

 
>> Szerviz2020-11-12

OlajszivattyĂș kicserĂ©lve egy bontott darabra. RĂ©gi melegebb olajnĂĄl nem mindig kapta fel az olajat indĂ­tĂĄskor, csak fordulatra. Ezt eljĂĄtszotta körĂŒlbelĂŒl 10-bƑl 1-szer. OlajnyomĂĄs mƱködĂ©s közben rendben van, mint hidegen Ă©s melegen is. Kapott a fƑtengely ezen vĂ©ge Ășj szimeringet.

Új olajteknƑ tömĂ­tĂ©s.

MĂĄsik vezĂ©rmƱtengely, ami szinte ĂșjszerƱ.
RĂ©gin kĂ©t bĂŒtyök elkopott, az eredetitƑl az egyik 2.5 mm, a mĂĄsik 3 mm-rel kopott le. KörĂŒlbelĂŒl a 30.000 kilomĂ©ter ezelƑtti hengerfejezĂ©snĂ©l mĂĄr lĂĄttam hogy kopik, akkor mĂ©g azĂ©rt erƑsebb volt. Az anyag hƑkezelt felsƑ rĂ©tege mĂĄr lekopott, Ă­gy mĂĄr könnyen ette tovĂĄbb magĂĄt. OlajzĂĄsa a vezĂ©rmƱtengelynek jĂł, mivel a hengerfej gyƱjtƑjĂ©ben ĂĄllt az olaj ahogy kell Ă©s a tengelyen sem az egymĂĄs melletti bĂŒtykök koptak le.

Új szelepfedĂ©l tömĂ­tĂ©s.

Új vezermƱszĂ­j kĂ©szlet, ami tartalmazza a szĂ­jat, a vezetƑ Ă©s feszĂ­tƑ görgƑt (DAYCO). VĂ­zpumpa nem, mivel az a hosszbordĂĄs szĂ­jon talĂĄlhatĂł.
Az elƑzƑ szĂ­j 52.000 kilomĂ©tert futott, Ă©s közel 5 Ă©vet. Ezt mĂĄr Ă©n tettem fel anno. Ha nem kellett volna mĂĄst is cserĂ©lni akkor mĂ©g maradhatott volna.

359.000 km

 
>> Szerviz2020-11-09

A nyitottabb rendszerrel alatta fel szökött a turbĂł nyomĂĄs 1.8 bĂĄrra. Ezt egy hosszabb padlĂłzĂĄskor Ă©ri el. A nyomĂĄs mĂ©rĂ©s a szĂ­vĂł torokban törtĂ©nik. Ezen mindenkĂ©pp ĂĄllĂ­tani akartam, korĂĄbban ez 1.6 bĂĄrig ment fel. Most elsƑre sikerĂŒlt belƑni kereken 1 bĂĄrra. EnnĂ©l feljebb nem megy sehogysem. A gyĂĄri is 0.8-1 bĂĄr volt tudtommal. A rögzĂ­tƑ anya mint ami majd lĂĄtszik a kĂ©pen is, nem volt meghĂșzva. LegalĂĄbb nem esett le rĂłla. Kicsit lustibb lett, de ez hozzĂĄ tartozik. ElƑtte ugrott rendesen, fƑleg 2-3 fokozatban a kis TD :))

 
>> Szerviz2020-11-09

Meg Ă©rkezett az olaj hƑfok mĂ©rƑ. Ez mĂĄr mutatja a hƑfokot.

 
>> Szerviz2020-11-04

HĂĄtsĂł lökösre kerĂŒltek sĂĄrvĂ©dƑ toldatok