Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> 146 2.0 TD >> Blog
- TĂpus:146 2.0 TD
Mindent errĆl a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokoljĂĄk a tĂpust - ĂvjĂĄrat:1996
- SzĂne:KĂ©k
Kapott egy Ășj fa utĂĄnzatĂș vĂĄltĂł fejet, mivel ez tökĂ©letesen passzol többi elemhez, a szĂnĂ©t Ă©s mintĂĄjĂĄt tekintve. RĂ©gi fa vĂĄltĂł fej meg bekerĂŒl a TS-be.
ElĆször is kupak le az aljĂĄrĂłl, 12es fĂșrĂłval felfĂșrni a belsejĂ©t, majd egy rossz vĂĄltĂł fej beĂĄldozĂĄsa (kopott), el vĂĄgni Ă©s rĂĄ helyezni az aljĂĄt. Ăn itt rĂĄ is ragasztottam, bĂĄr szorosan fogta, Ă©s vĂ©gĂŒl mehet fel a helyĂ©re.
Ăgy a vĂĄltĂł szoknya is rögzĂthetĆ rĂĄ.
Ăs mĂ©g kettĆ dolog javĂtva.
Az egyik a kilomĂ©ter Ăłra Ă©s egyben a sebessĂ©g mĂ©rĆ nem mindig mƱködött az utĂłbbi 2 hĂ©tben. LeginkĂĄbb nem ment. A jeladĂł csatlakozĂłjĂĄn volt egy kicsi sĂ©rĂŒlĂ©s, erre gondoltam a hiba okĂĄnak, Ășgy hogy cserĂ©lve. UtĂĄna prĂłba, de nem mozdult ki. CserĂ©ltem jeladĂłt is Ă©s Ășjra prĂłba. Most mĂĄr mƱködött, de Ăgy utĂłlag belegondolva, lehet hogy az elsĆ prĂłbĂĄn nem elĂ©ggĂ© gyorsultam fel vele, csak nekem tƱnt Ășgy a kis utcĂĄban Ă©s becsaptam sajĂĄt magamat vele. Most mĂĄr mindegy is :)
A hĂĄtsĂł ablak mosĂł csĆve szĂ©tjött a csomagtartĂł csatlakozĂĄsĂĄnĂĄl, most kapott egy hosszabb csövet toldĂĄskĂ©pp hogy ne feszĂŒljön.










TS-bĆl ĂĄtkerĂŒlt kĂ©t db hangszĂłrĂł elĆre (mĂĄr nem az eredeti) + gyĂĄri hangszĂłrĂł rĂĄcsok amik eddig hiĂĄnyoztak.
A bal hĂĄtsĂł ajtĂłba is cserĂ©lni kellett mivel megadta magĂĄt a membrĂĄn, de oda mĂ©g egy eredeti kerĂŒlt vissza.








A mĂșltkorokban beszerelt kuplung munkahenger nem vĂĄlt be, ez is szivĂĄrgott. Vettem bele egy Ășjat.
Kapott elĆre Ășj ablaktörlĆ lapĂĄtokat (Bosch Aerotwin AR728s).
A vezetĆ oldali ablaktörlĆ hosszĂșsĂĄg 550 mm.
Az utasoldali 475 mm.
A hĂĄtsĂł ablaktörlĆ karon a törlĆ gumi is ki lett cserĂ©lve Ășjra.
Volt szerencsĂ©m egybĆl esĆben kiprĂłbĂĄlni, Ă©s jĂłl dolgozik mindegyik ;-)




Az ĂŒlĂ©sek plĂŒss anyagbĂłl + oldalĂĄn mƱbĆr kĂĄrpitozĂĄssal. Az elsĆ ĂŒlĂ©sekben ĂŒlĆ Ă©s hĂĄttĂĄmla fƱtĂ©s. A fƱtĂ©s kĂ©t fokozatĂș, az egyes zöld, a kettes piros szĂnben a kapcsolĂłn. KiprĂłbĂĄlva Ă©s teljesen rendben van ;-) + teljes belsĆ takarĂtĂĄs








Sokat gondolkodtam rajta hogy a nemrĂ©giben beszerelt 'ti' ĂŒlĂ©sek maradjanak, vagy inkĂĄbb valami mĂĄs. SzĂ©pek ezek a jelenlegi ĂŒlĂ©sek nagyon, de kettĆ dologban nem passzol. Az egyik hogy a plĂŒss ĂŒlĂ©sek szerintem lĂ©nyegesen jobbak tapintĂĄsra, a mĂĄsik hogy a fekete padlĂł szĆnyeggel Ă©s a szĂŒrke ĂŒlĂ©sekkel kicsit szĂnĂ©t vesztette belĂŒl. Ăgy hogy vissza kapja a gyĂĄri ĂŒlĂ©seit, legalĂĄbb is amivel Ă©n vĂĄsĂĄroltam. A 'ti' ĂŒlĂ©seket meg elrakom kĂ©sĆbbre, mivel nagyon szĂ©p darabok.
Az elsĆ ĂŒlĂ©sekben lesz fƱtĆ lap, az alsĂł rĂ©szĂ©n Ă©s a hĂĄttĂĄmlĂĄban.
Az elsĆ ĂŒlĂ©sek alsĂł rĂ©szĂ©t fel cserĂ©lem egymĂĄsra, hogy az Ă©p fele legyen nyĂșzva innentĆl, Ă©s hogy kifelĂ©re tartson többet az ĂŒlĂ©s. BĂĄr nagyon nincsen rossz ĂĄllapotban egyik sem, de egy minimĂĄlis/kezdetleges kiĂŒlĂ©s lĂĄtszik a vezetĆ oldali ĂŒlĂ©sen.
Most Ăgy az anyĂłs ĂŒlĂ©s lett megcsinĂĄlva, Ă©s eztĂĄn majd a vezetĆ oldali. Egy helyen a gyĂĄri varrĂĄs el volt szakadva egy 2 cm-es szakaszon, Ășgy hogy felesĂ©gem ĂĄltal javĂtva lett ;-)
A kĂ©peken Ășgy lĂĄtszik hogy elĂ©ggĂ© foltos tĂĄn koszos az ĂŒlĂ©s, de a valĂłsĂĄgban nem, csak a plĂŒsst Ăgy dobja vissza a telefon kamerĂĄja. A vĂ©gĂ©n azĂ©rt beĂŒltem az ĂŒlĂ©sbe csak Ăgy a szobĂĄban, Ă©s egy jĂł 5-10 percig csak Ă©lveztem azt a kĂ©nyelmet amit ezek az ĂŒlĂ©sek tudnak nyĂșjtani :))








CsĂŒtörtök este valami szĂ©tment az önindĂtĂłban. CsĂșnya fĂ©mes hangja lett. Ma idĆ kerĂŒlt rĂĄ, Ă©s az önindĂtĂł cserĂ©lve egy bontott darabra. KirĂĄly lett ismĂ©t... A kiszedett meg megy a polcra, hogy ha kell akkor majd fel lesz ĂșjĂtva szakember ĂĄltal.


FelkerĂŒltek az idei tĂ©li kerekek, ami tĂ©lirĆl tĂ©lire törtĂ©nt, mivel a TS-re kerĂŒlt az ezen lĂ©vĆ kerĂ©k szett. Ăs csak mert Ăgy volt tetszĆleges a vĂĄlasztĂĄs ;-)
KerĂ©k cserekor egy gyors ellenĆrzĂ©st megszoktam ejteni, fĂ©kcsĆ repedezettsĂ©g Ă©s egyĂ©b aprĂłbb hiba/gond, Ăgy most hogy mĂĄr fĂ©l Ă©v ĂĄllĂĄs idĆ utĂĄn mĂĄr hasznĂĄlva van az autĂł, lĂĄttam hogy a fĂ©ltengelyen a pĂłrvĂ©dĆ gumi harang bilincse nem a legjobb, Ășgy hogy hamar cserĂ©ltem.
A fagyĂĄllĂł is meg lett nĂ©zve, Ă©s csak - 14°C fokos volt, Ăgy egy kis hƱtĆ vĂz leengedĂ©s, Ă©s kapott 1 kg koncentrĂĄtumot. Az eredmĂ©ny majd kiderĂŒl. + ablakmosĂł folyadĂ©kba is kerĂŒlt mĂĄr tĂ©li.







