Tagok >> JCsabi >> Spider / GTV 2.0 Twin Spark Lusso >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 Twin Spark Lusso
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Nero
Tudtam, hogy ez a nap is egyszer el fog jönni :-(
Nem hittem, hogy ennyire hozzá tudok nőni egy autóhoz. Viszont egy dolog vigasztal. Úgy érzem jó kezekbe került az új tulajnál.
Majdnem 4 évet és majdnem 12eKm-t töltöttünk együtt. Minden nap és minden km öröm volt.
km állás: 113.887km
Mivel nagyon tetszett a kocsi úgy ahogy volt, az a döntés született, hogy a V6-nak is úgy kell kinéznie mint a TS-nek. Ennek viszont ára volt. Az összes olyan “extra” ami tetszett átkerül az új szerzeményre. Ennek eredménye egy gyári kinézetű GTV.
Visszakerült bele a szürke tetőkárpit, a gyári 16”os alufelni, a gyári fényszóró, a sárga oldalindex, lekerül róla a Zender szárny.
Ezek nélkül mérsékelt áron kerül eladásra. 🙂😢 Remélem jó gazdira talál.
Km állás: 113.836km
Az idén 458km-t sikerült menni vele.
Elöregedtek a gumik a kocsin.
A kevés használat mellett nem a minta kopott le, hanem egyszerűen elöregedett a gumi és nem bírta tovább. 1108 Dot számúak voltak, úgyhogy már épp ideje volt.
Kölcsönvettem addig a 147 téli kerekeit, amíg meg nem érkeznek az új gurulók. (viccesen néz ki a 147 gyári felniével)
km állás: 113.688km
Szép napnak indult, de vontatás lett a vége.
Kocsikáztunk egyet a GTV-vel, majd egyszer gondolt egyet és nem akart beindulni. Forgatta az önindító, de semmi. Szerencsére nem voltunk mesze otthonról, hazamentem a laptopért és az adatkábelért, kiolvastam a hibát. Fordulatszám érzékelő végzetes hiba :-(
Gyors telefon Pisti haveromnak, aki elvontatott a műhelyébe. A főtengely jeladó adta meg magát. Ha már szerviz, akkor cseréljünk olajat is, meg a jobb első-külső féltengely gumiharang is elöregedett, azt is ki kellett cserélni.
km állás: 113.464km
Kicsit elhúzodott az idei GTV szezonkezdés.
Úgy kezdődött a dolog, hogy volt a motorháztetőn néhány hajszálrepedés. Mivel a fekete kocsin egyből világított a világos színű szórógitt nagyon bántotta a szemem.
Nem akartam javítgatni, ezért jobbnak láttam venni egy jó állapotú mocitetőt. (Aztán ebből végül egy komplett bontani való kocsi lett)
Szóval morotháztető lefest. Ha már festés, akkor pocsoljuk meg az első lökhárítót is.
Kész lett, összerak, polír és itt állunk.
Gyorsan mentem is vele egy gyors karikát a városban.
Megunhatatlan! :-)
km állás:113.408km
A donor GTV-be a belső oszlop takarók szép fekete bőrrel voltak bevonva. Az én kocsimban ezek világosszürke szövettel, amik elég koszosak is voltak. Nem is kellett több. Tetőkárpit, oszloptakarók lebontani, a saját tetőkárpitomat elvittem a kárpitos ismerőshöz, aki újraburkolta. Ezután mindent visszaraktam és kész :-)
Extraként a csomagtartóba és kicseréltem a donorban lelt sötét szövetet az enyémmel. Szerintem sokkal szebb, sportosabb lett a beltér.
Indulás a V6 felé vezető úton.
Az első lépés igen kicsi. Belefaragtam az első lökösömbe a két kis plusz elemet, amiben a V6 és a TS eleje különbözik.
A motorháztetőmet fényzeni kell így megy vele a lökhárító is. Már alig várom hogy kész legyen. :-)
Valami kezdődik.
Sikerült vennem egész jó áron egy bontószökevényt. A lényeg a 3.0 V6 24V Busso. Amint időm (pénz) engedi, elkezdődik a motor felújítása és egyszer majd bekerül a 2.0 helyére.
És nem utolsó sorban szükségem volt egy motorháztetőre, mert az enyémet sajnos javították régebben és itt-ott meg volt repedve rajta a gitt és nem akartam azt javítgatni.
Ugyaitt GTV alkatrészek eladók!!!! :-)
Végre majdnem teljesen kész lett a GTV garázsa, így el tudtam tenni alukálni egy kicsit.
Tavaly szinte napi használatban volt a kocsi így 6.788km-t sikerült belecsavarni.
Az idén biztosan sokkal kímélőbb üzemmódban fog működni a kocsi, hála az új családtagnak.
Km állás: 113.378km
A tavalyi évben megtett km: 6788km