Tagok >> JCsabi >> Spider / GTV 2.0 Twin Spark Lusso >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 Twin Spark Lusso
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Nero
Minden nap élmény! Talán ennyivel ki is lehet fejezni mit érzek minden nap. Mivel az idén szinte napi használatban van a kocsi egy kicsivel több km megy bele mint az előző években.
Pozitívan jelentem, hogy hibamentesen teszi a dolgát. Mint mondtam: Minden nap élmény :-)
km állás: 111.131km
Műszakin szóltak, hogy a jobb oldali talpas cserés lesz. Vettem is egy lengőkart (TRW) és kicseréltük.
Már a kocsi megvétele után nem sokkal észrevettem, hogy a kuplungpedálnál lévő munkahenger tengelye olajos, de mivel volt rendesen kuplung és nem okozott problémát, nem foglalkoztam vele. De most ez is cserélve lett.
És ha már a dokibácsinál volt a kocsi a 8db gyertyát is kicserélte benne.
km állás: 108.884km
Sikeres műszaki vizsga. 2 év nyugi. Jelezték, hogy a jobb első talpas lassan cserés, úgyhogy amint a "szerelőúr" ráér ki is cseréljük
Km állás: 107.095km
A mai nappal kezdetét veszi a 2018-as szezon. Akkumulátor be, kulcs elfordít, pöcc-röff. Mintha csak 1 éjszakát aludt volna. Első utam az autómosóba vezetett, hogy megszabaduljak a tetemes portól. Ez volt az utolsó tele félig nyitott kocsibeállóban. Lassacskán elkészül a garázs, ahol mindig tisztán fogja várni, hogy mehessünk valahová. :-D
Km állás: 106.590km
A tavalyi évben megtett km: 2990km
Ma eltettem a kocsit alukálni. Tavasszal folyt.köv.
km állás: 106.456km
Update (2018.01.11.): Volt néhány nap szép idő. Nem bírtam magammal. Mentem vele egy pár kört.
km állás: 106.590km
Első Alfacity a GTV-vel. Nagyon jól éreztük magunkat. Szerintem a helyszín telitalálat. Jövőre ismét érkezünk. :-) :-)
Csak hogy ne legyen egyszerű az élet. Már a kocsi megvétele után gyanús volt a dolog (Volt 1liter hűtővíz a csomagtartóban).
Hibajelenség:
Amikor egy-egy út után megálltam a kocsival hűtővíz szagot lehetett érezni a motortér felől plusz néha volt a kocsi alatt néhány csepp víz. Néztem az olajat, nem volt habos. Néztem a hűtővizet, nem volt semmi baja. Így mivel nem sokat járok a kocsival nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. De idővel csak bosszantott a dolog.
Lekerül a kocsiról a hengerfej és ekkor fény derült a turpisságra. Valószínűleg már babrálhattak vele, mert rosszul volt a helyére illesztve a tömítés, és mikor meghúzták a csavarokat jól eldeformálták (de az is lehet, hogy gyári hibás volt a tömítés). Még az volt a szerencse, hogy a henger felé hibátlan volt, csak kifelé szivárgott a hűtővíz.
Síkolás és mindenféle tömítés csere után vissza az egész. Nincs hűtővízszag, nincs csöpögés, hibátlan lett. Plusz ha már le kellett venni a kipufogcsonkot, bandázs szalaggal betekertem. Sokkal szebben néz ki.
Természetesen lecseréltük az olajat is a biztonság kedvéért.
km állás: 104.630km
Egy kis törődés igényelt a gép :-) A fekete szín elég kényes, meglátszik rajta minden. Sonax pasztával átfényesítettem a kasznit. Az eredmény elég jó lett. Eltűntek a kis karcok. Korábban átpolírozhatták a kocsit, mert tele volt hologrammal a fényezés. A paszta ezeket is eltüntette. Tükörsima lett.
Illetve e-bayeztem egy rádióbeépítő keretet, mert zavart, hogy a fejegység nem illeszkedik rendesen a helyére.
Nem voltam kibékülve a kocsi magasságával. Jófogáson hirdettek Eibach ültetőrugó szettet. Rákerestem neten a gyári számra hogy megbizonyosodjak róla, biztos GTV-be való-e. A válasz igen és az is kiderült, hogy 2-2cm-t ültet. Na mondom ez nekem való lesz. Megmarad a használhatóság és szépen fog kinézni.
Csere közben, ha már le volt szedve a hátsó lengőkar, csiszolás után kapott egy új réteg festést. Itt jegyezném meg, hogy köszönöm a munkát Cseffó Pistnek.
Után egy kis ebéd. Megtöltöttük az utcát Alfákkal. :-)