Tagok >> JCsabi >> Spider / GTV 2.0 Twin Spark Lusso >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 Twin Spark Lusso
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Nero
Tegnap rászántam magam, hogy kicserélem a kézifékkart, ami már december óta várja a beszerelést. Kicsit tartottam tőle, hogy nehéz lesz hozzáférni a csavarokhoz. Nem lett igazam. Felülről kicsavartam a bowden állítócsavarját. A kocsi alatt, csak a kipufogó hővédő lemezét kellett leszedni és már hozzá is lehetett férni a 2db tartócsavarhoz. Így már teljes a beltér :-)
A GTV szerelési útmutatóját böngészve megakadt a szemem azon, hogy miként kell kiszedni a gyári lábtérvilágítás foglalatát.
Meg is néztem, hogy nekem miért nem világít az a nyavalyás. Azért nem, mert nincs benne, csak a helye. A csatlakozót megtaláltam, de a lámpatest nem volt benne.
Találtam jó áron ledes világítópanelt, amit összekötöttem a gyári csatival és láss csodát világít. :-)
Télen beszereztem egy elektromágnesen parkolóradart. Kínából rendeltem, kemény 2500Ft volt. Sokat nem vártam tőle, de meg kell mondjam, hogy felülmúlta az elvárásaimat. Tökéletesen teszi a dolgát. A legjobb, hogy nem kellett kifúrni a lökhárítót, csak bele kellett ragasztani a hátuljába.
Lökös leszedésénél csak CSAVAROK vannak :-) nincs se patent, se semmi ami eltörhetne! Imádom!
Ezzel egyidejűleg visszatettem a kocsiba az akkut, és mentünk vele egy tavaszindító kört. :-)
Arra lettem figyelmes, hogy ebbe a hidegbe elég gyenge az egyik gázrugó ami a motorháztetőt tartja. Volt úgy, hogy meg se tartotta.
Cserélve lett Magneti Marelli márkájúra.
A matt fekete festékből, ami a motorburkolat festéséből maradt, egy kicsit facelift-esítettem a belteret. A hamutartó és a tükörállító fedelét festettem át.
Plussz beszereztem egy gyári kézifékkart, ami tavasszal lecseréli a szétfaragottat ami most van a kocsiba.
Kicsit kopott volt a motorburkolat, meg amúgy se tetszett hogy ezüst színű. :-)
Nemrégiben egy instagram-os GTV fényképen akadt meg a szemem (1-2.kép)
Sötétített GTA stílusú lámpa :-) Nagyon megtetszett, ezért gondoltam megcsinálom én is.
Meg kell hogy mondjam annak idején a GTV tervezésekor még gondoltak arra az olaszok, hogy könnyű legyen eltávolítani az alkatrészeket.
Nem kellett levenni a lökhárítót a lámpa kiszedéséhez, mint anno a 156-nál.
(Itt jegyzem meg, hogy az ajtókárpitokat is csavarok tartják, nincs patent ami eltörhet)
A lámpát 3 csavar tartja, mindhárom könnyen hozzáférhető, kb. 2perc kiszedni.
Szétszedni is egyszerűbb volt, elég volt kicsit hajszárítóval megmelegíteni körbe és már lehetett is széthúzni a búrát a lámpatesttől.
A betét ugyanúgy van rögzítve, mint a 156-nál vagy a 147-nél. Csak a búra tartja a helyén, úgyhogy azt egyszerűen csak ki kellett szedni.
Csiszolás, zsírtalanítás és mattfekete festés után lehetett összerakni.
Az üveg búrát átlátszó, hőálló ragasztóval tettem vissza a helyére, hogy tuti jól tömítsen.
A mai nap elég kegyes volt az időjárás (+9°C) Megsétáltattam egy kicsit a verdát, mert tavaszig pihi.
Kerekeket túlfújtam, gumikat leápoltam, akkut kivettem.
Tavasszal folyt.köv.
km állás: 103.600km
Egy kicsit korábban ért ide a Jézuska.
Hozott egy elektromos működtetésű antennát, mert csak egyszerű kézi kihúzhatós volt benne.
Úgy kötöttem be, hogy tettem egy kis kapcsolót a fejegység és az antenna közé, hogy ne tolja ki mindig csak ha rádiót hallgatok.
Újra lett bőrözve a kormány. Nem azért mert nagyon használt volt (100eKm-nél szép is lenne), hanem mert így sokkal jobban néz ki. Új váltószoknya és új kézifék szoknya is jár a kormányhoz, nehogy megsértődjenek. :-)
Egy kihagyhatatlan ajánlatra hívta fel a figyelmemet egy cartársunk ( ezúton is köszönet MatthewGT -nek)
A jófogáson hirdették ezt a 4db Alfa Romeo GT Blackline felnit gumival együtt. Mióta megvan a GTV azóta keresek elfogadható áron ilyet. (Szinte le se merem írni milyen áron jutottam hozzá, mert közutálat tárgyát képezném :-) )
Fényképről jól nézett ki, úgyhogy elmentem megkukkantani. Hát persze hogy nem hagyhattam ott. Hazahoztam, irány a gumis... és már lehet is gyönyörködni benne.
Nagyon tetszik a látvány!!!! IMÁDOM!
Kínai oldalon akadtam rá egy nyers, utángyártott Ferrari kulcsra. Mivel sajnos a nyers kulcsszár nem ugyanolyan mint a GTV-é ezért kicsik faragni kellett.
- Másoltattam egy sima Fiat kulcsszárat, meg egy immo chip-et a gyári kulcsomról.
- Kioperáltam a Ferrai kulcsból a kulcsszárat, majd beragasztottam a helyére az újat.
- Az immo chip-nek megvolt a helye
És kész is.
Egész jól néz ki :-)
update: időközben találtam olyan nyerskulcsot aminek megegyezik a szára. Rendeltem is egyet, úgyhogy most már 2 van :-)