Ma volt egy kis időm úgyhogy nekiálltam rendbe rakni az ültetőrugókat. Lemarattam róla a gyári bevonatot, ami jó néhány helyen sérült volt. Utána rozsdaátalakítóval kezeltem, majd kapott egy réteg cink bevonatot. Tavasszal fényezés után megy a helyére :-)
Ma meghozta a postás a bontott Eibach rugókat. Egy kis csiszolás, egy kis festés és tavasszal mehet is be a kocsi alá.
GT cartárs jóvoltából megérkeztek a matricák és a hűtőmágnes amiket rendeltem tőle.
Diesel-es pályafutásom első komolyabb hidege ma reggel köszöntött be. Reggel -9,6°C volt. A kocsi ugyanúgy indul, mint 0 vagy +20°C-ban. Pozitív csalódás :)
De van negatív hatása is a hidegnek. Az első futóműben nyöszörögnek a gumi alkatrészek. Májusban úgyis lejár a műszaki, majd előtte cserélgetünk ezt-azt.
Mióta kicseréltem a téli gumit ma esett először nagyobb hómennyiség.
A Pirelli Snowcontrol III. papucsok ötösre vizsgáztak. Nagyon jó vétel volt!
Téligumi felrakva. Ma meg is érkezett a hóesés.
A nyári kerekek a pincébe várják a tavaszt:-)
Mivel a bőrülések meglehetősen hidegek és nincs ülésfűtés vettem poláranyagot és szépen letakartam.
Hétvégén kihasználva a szép időt megjárattuk a gépet a hegyi utakon. Imádom hogy alig kell fordítani valamit a kormányon és már be is vette a kanyart.
Megcsináltam én is az első lámpákat GTA stílusúakra. Egész jók lettek.
A múlt hétvége termése.
A gyári B oszlop fóliát megrágta a nap és az idő. Beszereztem mostanság nagyon "menő" 3D Carbon fóliát. Szerintem jól sikerült. Mindenképp jobban néz ki, mint előtte.
A tetősínt is megviselték az elemek. Szürke és kopott volt. Adtam neki matt fekete festékkel. Mintha új lenne!
Ma kicseréltem a légmennyiségmérőt. Olyan mintha 2x annyi ló lenne a kocsiban mint azelőtt.
Fülig ér a szám! :-)