Az elmúlt napokban egyre erősebben kezdett kopogni valami a hátsó futómű felől. Elvittem a doktorbácsihoz és megállapította, hogy cserélni kell 1bal hátsó toronyszilentet, 2db stabilizátor pálcát és 1db kis szilentet a bal hátsó csonkállványba.
km.:177.842km
Ma egy kicsit megszellőztettem a kocsit, meg egy kicsit beindítottam. A májusi olajcsere óta sikerült mennem vele 1700km-t. :-) Még aranysárga az olaj. Ha az előző tulajok is ennyit használták volna, még újszag lenne benne :-)
Eléggé leharcoltak voltak az ajtóbehúzók. Meg volt kopva rajta a gyári gumis bevonat. Lemostam, megcsiszoltam és műanyagra való festékkel lefestettem. Nagyon jól néznek ki.
Kicseréltem a pollenszűrőt. Azt hiszem ráfért. :-)
Elég kopottak voltak a fékek, ezért 4 féktárcsa és a betétek cserélve lettek. A jobb eleje az utóbbi napokban elég hangosan elkezdett kopogni. Az alsó lenkőkar volt a ludas, így azt is cseréltük.
Km állás: 172.000km
Hétvégén unatkoztam, így nekiestem a féknyergeknek. Szerintem jók lettek :-)
Itt a nyár, itt a jó idő. Ideje volt kattintani pár képet a verdákról. Köszönet a képekért B4nshEE cartársnak.
Eltelt 2 év. Újabb műszaki vizsga. A kocsi csont nélkül átment.
Előtte cseréltünk olajat, illetve az első stabilizátor szilentjeit. Végre megszűnt a kopogás a kocsiban.
km állás: 213.001km
Bekerült a gépbe egy Novitec tuningbox. Az olx-en akadtam rá, egész jó áron hirdették. Első benyomás: sokkal nyomatékosabb lett a kocsi, jobban gyorsul. Igaz, hogy eddig is tökéletesen meg voltam elégedve a 115LE-vel, de így egy kicsivel kellemesebb az autózás. :-)