A motortérben a nyomó csőnél észrevettem egy pici benzin szivárgást. Húztam egy kicsit a bilincsén, erre elkezdett szivárogni a visszatérő ágnál. Ezen már nem lehetett húzni. Vágtam le egy picit mind két cső végéből. Az újra rögzítés után már nem szivárgott, meg nem is kellett annyira meghúzni a bilincseket sem.
Már így is mókolva volt az egyik csatlakozó, most telehugyozta a motorteret gázolajjal. Ugyan már nem a csatlakozó miatt, hanem a gumicső fáradt el. Ezért komplett csere lett..
Persze csere közben az egyik rögzítő peceknek el kellett ugrania. Azt hittem, hogy a motortérbe esett le, így ott kezdtem el keresni. A pecket nem, de egy leszakadt tőcsavart találtam a motorvédő burkolaton a vezérlés vonalában, de szerencsére, csak a kipufogócsonk egyik rögzítő csavarja. Még nem fúj ki, de orvosolni kell ezt is hamarosan.
A pecket az autó orra előtt találtam meg a fal tövénél.
Kicsit módosítottam az alsó turbó csövet, 156 JÉTÉDÉ.:) kollégának köszönhetően. Kapott egy fém cső betoldást.
A gyári gumicsőből elég hosszan hagytam rajta, mert féltem, hogy letolja magáról, meg a bilincsekben sem volt túl nagy bizodalmam, de tesztek után úgy látszik jól bírja :)
Innen is köszönet érte :)