Korábban mikor cseréltem a jobbos féknyereg gumiharangját a balossal nem foglalkoztam.
Viszon nemrégiben arra lettem figyelmes, hogy valamelyik fék kiengedés után lassú menetben sikongat. Hamar ki is sikerült deríteni, hogy a bal hátsó. Ennek a javítása hamar meg volt, csak a belső fékbetét szorult egy kicsit. A fészkét kellett rozsdátlanítani, hogy kényelmesebben elférjen benne az a lemez csúszka.
Még az tűnt fel, hogy a féknyeregnél megint megszűnt az utánállítás. Így szét szedtem kitakarítottam majd kicseréltem a karmantyút és a porvédőt, de már az összeszerelésnél furcsa volt, hogy elég volt tekerni a munkahengert, és nem kellett nyomni közben. Ezért újra szétszedtem... A munkahenger belseje nem forgott el. Teljesen össze volt rohadva. Miután sikerült szétszedni, kitakarítottam, megzsíroztam, összeraktam. Most úgy néz ki jól működik. Most sokkal rövidebb út is elég a kézifék karnak, hogy fogjon, és a sikongatás is megszűnt :)

1
634
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth