Némi morajló hangot hallottam az autó bal elejéről. Csapágyra gyanakodtam, de úgy néz ki a féltengely hallatta magát. A belső oldalon szét csapta magából a zsírt. A gumiharang ép, viszont a bilincs hiányzott. Amennyire tudtam megtömtem grafitos zsírral, és gyorskötözővel rögzítettem a gumiharangot. Hiányzott egy kerékcsavar a bal első keréknél, végül is nem olyan nagy para, úgy is akartam kerékőrt rakni, így ezzel pótoltam.
Víszont azt felfedeztem, hogy a szélvédő mosó nem azért nem megy mert nincsen benne folyadék, hanem azért mert ennek a helyreállítását elsumákolták. Azért, hogy ne folyjon el a folyadék, összekötötte a két csöücsöt a szivattyún. A többit meg ott szabadon hagyták. Gondoltam márcsak annyira bekötőm, hogy legalább a szélvédőket tudjam mosni. Persze ahhoz, hogy a hátsó szélvédő tömlőjét rá tudjam kötni, majd fél méter tömlőt kellett betoldani. Az első szélvédőjé is csak épp, hogy elért a szivattyúig. Kötözgetés után teszt, a szivattyú felzúg, de sanos folyadékot nem szállít. Sem az egyik, sem a másik irányba. Igy most azt sem tudom, hogy egyáltalán jó helyre dugtam-e rá a tömlőket. A lámpamosó tömlőjét meg nincs is hova kötni, mert nem is lámpamosós tartály van beépítve. Ja és nyári szélvédőmosó folyadék volt a tartályban...
A lámpák, párátlanítás után, másnap délelőtt újra elkezdtek párásodni. A refi mögül levettem a takaró fedelet, hogy tudjon szellőzni. Este volt kiadós esső, amiben autóztunk, gondoltam na most rendesen tele lesz vízzel, de semmi, és azóta párának nyoma sincs. A kupakokat ezért nem is raktam vissza... (majd megpróbálok valami olyat gyártani oda aminél megmarad a szellőzés, és nem is megy tele porral.)
Jobb oldali féltengely csillagot cseréltem a gumiharangal együtt. Kicsit úgy néz ki mintha beázott volna. Az egyik görgő volt berágódva. Alatta némi rozsda, meg a gumiharangon mutatkoztak az öregedés nyomai, de nem volt kiszakadva, még is szórta a zsírt. Elég kevéske is maradt benne és folyós állagú. Szerelés közben feltűnt, hogy a felső lengőkar szilentjei nagyon szorulnak, így ezeket is újra zsíroztam. Képet sajna nem sokat csináltam mert szorított az idő...
Bal oldali féltengely csillagot kellett cserélni. Egyúttal a porvédő gumija is ki lett cserélve, nem látszott, hogy baja lenne, de nem sok zsír volt benne.