Mutasd

>> Szerviz2023-06-20

Elrepültünk, minden király, de azért közben telefonlátam a Hondához, hogy jönnék vissza műszakira. Na most már azt mondta a szaki, hogy megváltoztak a dolgok és mégse jó a kutyacsont, illetve szemműtétje lesz és emiatt ugrik 2 hét, nincs időpont július közepére, közben június 28-án lejár...
Na ez így már nem annyira funny. Csörivel megbeszéltük, hogy elküldi az időközben beérkezett alkatrészt, én pedig utalok. Ezután intéztem időpontot a CarNet-nél alkatrészcserével egybekötött műszaki vizsgára. Kezdtek egyenesbe állni a dogok.

>> Szerviz2023-06-16

Miután lepattantam a műszakiról, gyorsan felhívtam Csörit, hogy húzzon ki a bajból :)
Megrendelte a cuccokat, Rotinger tárcsák, gyári betétek, gyári kutyacsont, illetve rendeltem 2db ISOFIX fedelet a hátsó üléssorra, mert az egyiknek hiányozott a felhajtható része, a másik meg félig le volt törve.
Megjelentem, majd jött a rossz hír, hogy a kutyacsont nem érkezett meg. Na ez tényleg rossz hír volt, de mindegy főzzünk azzal ami van -> legalább a fékcsere meglesz.
Meg is lett, minden rendben, elég gatya volt a régi. A hiányzó alkatrésszel meg abban maradtunk, hogy majd a nyaraláskor odaugrok Alsóörsről.
Mindez a külföldi nyaralás előtti napon pénteken volt, másnap igen kora hajnalban indultunk Ciprusra :)

>> Szerviz2023-06-07

Kollégám / barátomnak a helyi Honda szervízben van ismeretsége, nekem megy mindegy hol műszakiztatok, így kértem én is oda időpontot. Sajnos első körben nem sikerült a dolog, 3 problémát találtak:
- hátsó fékek, tény hogy szarul néztek ki
- nem volt egyértelmű hogy jelzi a vontatmány irányjelzését (ezt nem értettük, mert a villanyász azt mondta terhelve sípol, amit megerősített a saját utánfutós teszt is)
- bal hátsó kutyacsont
Ez utóbbira azt mondta önmagában nem nagy gond, ezzel átmenne, de ha már úgy is meg lesz bolygatva a hátsó rész, akkor cseréljük ki azt is.)

>> Tuning és extra2023-05-16

Régóta szerettem volna vonóhorgot, de a 159 berlina és a vonóhorog számomra nem összeegyeztethető :) A Stelvio viszont már más tészta, ezen el tudom képzelni, persze csak valami kulturált, levehető változatban. Győrújbaráton Stipsits Dénest kerestem meg, Ő intézte a beszerzést, beépítést és bekötést is. (Steinhof W10-03 6007 A50-X)
Saját építésű relés megoldás lett az eredmény, az index terhelésre sípol.
Vettem hozzá egy 13 -> 7 pólusú átalakítót is.

>> Tuning és extra2023-03-24

Kezdetektől idegesít a start-stop rendszer. Műszaki emberként nem tudom elfogadni hogy nem kártékony, ráadásul elég hektikusan működik. Rendeltem egy kitet az ENG-CUSTOM-tól. Igényesen megépített cucc, adnak hozzá célszerszámot és leírást. 2 perc alatt lehet beépíteni. A működése pofonegyszerű: gyújtás ráadása után kb. 2 másodperccel "megnyomja" a start-stop off gombot.
https://youtu.be/ywMD3u5DweQ

>> Szerviz2023-03-24

Ma úgy döntöttem itt a nyár :) Felszereltem a nyárigumikat, és kihasználva az alkalmat lemértem a szerelt kerekeket. A sejtésem beigazolódott, mert nagyon nehéznek éreztem: 26.5kg. Az az vicces hogy mindkét komplett kerék 26.5kg.
Nyári gyári 8.5x20-as felnin 255/45R20 Michelin Latitude Sport 3
Téli RONAL R56 8x18 felnin 235/60R18 Hankook i*Cept EVO3

>> Tuning és extra2023-01-04

Mindig is tetszett az amerikai változatok beépített garázsnyitója, most érkezett el az idő hogy megcsináljam :) A belső tükör mögött takaró lemezre helyeztem a két nyomógombot, az átalakított távirányító simán elfért az idom alatt. Marci festette a betűket.

>> Szerviz2022-12-13

Felkerültek a téligumik. A TPMS szenzorok szépen működnek, minden kerek :)

>> Tuning és extra2022-11-20

A Stelvio is megkapta az akku teszter, továbbfejlesztett nyomógombos változatát :)

>> Szerviz2022-10-26

Olajcsere, levegőszűrő csere, futómű ellenőrzés, gyógypillantás, természetesen Csörgőéknél.