Mutasd

>> Egyéb2012-07-19

Mo-on a rendszámhoz van kapcsolva az autópályamatrica, ezért átírható. Eddig nem is volt vele gond, bevittem a 2 forgalmit és jólvan. De kis országunkban el kell baltázni azt ami alapvetően jó és meg kell nehezíteni a normális ügyfeleknek az ügyintézést (néha szó szerint el is lehetetlenítik) és kiskapuk keresésére kényszerítik, valami okos indokkal, hogy mondjuk visszaéléseket akarnak elkerülni, vagy hasonlók. Mondjuk az éves pályamatrica átírása (ami nem ingyenes - 1490ft) nem tudom kinek milyen visszaélésekre adhat lehetőséget, de biztosan milliárdos károk származtak már belőle, ha ennyire el kellett kurjantani. 2012-ben az a szabály, hogy a tulajdonosnak azonosnak kell lenni, és az új jármű megvétele után max. 30 napon belül lehet intézni, de csak akkor ha a régit már eladtam, vagy megszűnt a használati jogom. Ez annyira abszurd hogy nem is tudok rá mit mondani. Mi van akkor ha nem tudom a régi kocsimat eladni ennyi idő alatt? Vagy mondjuk a családon belül kocsit cserélünk valami miatt és a másikkal kell munkába járnom? Persze tudomén fizessek sokat.
(itt jegyzem meg zárójelben, hogy Ausztriában nem átírható, de csak a felébe kerül) No de én nem akarok! Kiderült, hogy ha ideiglenesen kivonatom a forgalomból a régit, akkor megoldható. Így tettem. Miután megtörtént az átírás, visszahelyeztettem. Szerencsére van okmányirodás kapcsolatom, így csupán 2x2300ft-ba került. De ha a rendes utat járnám végig, akkor ez sem megoldható tekintve hogy Győr környékén min. 3 hét a várakozás gépjármű ügyintézésnél.
Az meg már csak hab a tortán hogy az autópálya ügyfélszolgálat csak autópályán érhető el (kivéve pl. Budaörs), ami megint csak abszurd mert kell vennie a delikvensnek matricát ahhoz hogy vitás ügyét rendezhesse. Kicsit furának érzem én ezt. Mondjuk Mosonmagyaróváron ez még nem nagy gond, mert a fizetőkapuknál van az iroda és oda még be lehet menni, de kijönni már csak matricával lehet.

>> Esemény2012-07-12

Szombaton (2012.07.07) elmentünk Szomabthelyre megnézni. Már ahogy jött fel a garázsból megütött. Egy kis nézegetés, nem makulátlan, le kéne törni a kezét a hifisnek aki szerelte, de alapvetően szép. Hangja normális, nem füstöl alapjáraton. Elmentünk egy körre, megy mint állat, kényelmes, nem zörög, kanyarodik, fékez ahogy kell. DPF nincs benne. Visszaérve nézegetjük tovább, majd telefon George-nak, mi a véleménye a Q4-ről. Jóaz, nincs vele gond, ha alapvetően rendben van azzal se lesz gond, Oké. A srác 100e-et engedett, kaptam gyári 17-es felnin 225/50R17-es Vredestein WinTrac Xtreme téligumikat, a nyáriak is újak a gyári 19-es TI felnin, 235/40R19 Continental Sportcontact5.
Elhoztuk. Hamarosan kap egy olajcserét, meg egy átnézést aztán remélem hosszú és kellemes együttélés kezdetén vagyunk.

>> Esemény2012-07-12

pár naponta jött a mail az autóvadásztól, lassan megismertem képről az összes eladó 159-et Mo-on. Nézegettem külföldön is, de a tortúrával, regadóval, egyebbekel együtt már drágábbra jön ki mint itthon. Maradok inkább itthon. már volt 2-3 kiszemelt, de igazán jónak egyik se tűnt. Végül felkerült ez a 2008-as sedan TI. Egyetlen probléma a Q4, azt nemigazán akartam, de üsse kavics. Telefon Csörinek mi a véleméyne, nem beszélt le róla. Az eladó telefonban szimpatikus, magánszemély. Nem rossz.

>> Esemény2012-07-12

Mindkettőnk álmainak netovábbja a 159, kb. már a megjelenése óta. A 156-ot is szerettük/szeretjük nagyon de mivel olyanunk már van ezért a vágy tárgya a 159 lett :) Régóta nézegettem a hírdetéseket, de csak nemrég döntöttünk úgy, hogy cseréljünk kocsit. Mindenesetre elindult a vezérhangya, kell egy 159. Nagy és nehéz tehát kell a power, a legfontosabb hogy ne legyen gyengébb a 156-nál, mert annak nagyon bejön a dinamizmusa, hogy nem kell gondolkodni az előzésen, max. visszakapcsolni. Így kihullottak a 2.2-esnél kisebb benzinesek és az 1.9-es dízelek. A 3.2 már nem igazi Alfa V6, a 2.2-esről pedig mindenki negatívan nyilatkozott aki csak próbálta. Így nem maradt más mint a sötét oldal, a 2.4.