Liquid - főkép
>> SzervizAlfa 156 2.0TS // 2007-03-19

A nyárigumikat költségkímélő módon Dunakilitin a Darázs szervízben centíroztattam. Ők csak a felhasznált súlyok függvényében állapítják meg az árat. Csak egy súly kellett. Győrben 500-800Ft / kerék + a súlyok.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.0TS // 2007-03-08

Farad Locky kerékőr. Egy kolegám hozta el a Pásztóy-tól így szállítási ktg. nem volt.

>> Tuning és extraAlfa 156 2.0TS // 2007-03-07

Sajnos általános betegség, az hogy az első jel lakkozása lepattog és előbb utóbb a színei is kifakulnak. Mivel az új ára kb. 5000Ft, a feleségem műkörmös így megpróbáltuk felújítani. Egész jó lett. A festés után Akryl lakkal lefújtuk.

>> Tuning és extraAlfa 156 2.0TS // 2007-02-22

Teszkógazdaságos pohártartó kicsit megtuningolva. Az 5letet Fangio adta.

>> Tuning és extraAlfa 156 2.0TS // 2007-02-07

Egy grafikussal készíttettem kígyót és CuoreSportivo feliratot. 4db-ot nyomtatott mindkettőből.

 
>> SzervizAlfa 156 2.0TS // 2007-01-05

Egy szerelő haveromnál megcsináltuk az első olajcserét. Az olajat a Formula3000-től rendeltem, a többit ő szerezte be.
A légszűrő cserével nem kicsit szívtunk. Valamelyik előző cserénél sikeresen beszakítottak egy csavart, így csak 2 fogta össze a légszűrőházat. Ez így nem jó -> szereljü ki és tegyük rendbe. Csakhogy a 2 lehetőség van kiszedni. Leveszem a lököst, vagy lefele. A klíma csövei és a vízcső útban volt. A vízcsövet megbontottuk, leeresztettük a vizet, így sikerült nagy nehezen kivenni. Eztán még 1 órát játszottunk mire a műanyagba öntött csavart kifúrtuk. Károkozás nélkül sikerült. Összerakni már nem volt nehéz.
Pollenszűrő, légszűrő, olajszűrő, Bosch Aerotwin ablaktörlő, 5L Selenia 20K AR olaj.
Utólag tudom, hogy a pollenszűrőt nem kellett volna cserélni, elég lett volna a klímatisztításkor.

>> Tuning és extraAlfa 156 2.0TS // 2006-12-12

Matt alu színre fújattam a "gyönyörű" műfa kozépkonzolt. Szerintem nagyságrendekkel szebb lett.

>> SzervizAlfa 156 2.0TS // 2006-12-08

Valamelyik előző tulaj kiiktatta a gyári riasztót, és szereltetett bele egy Caesar típusút, némi spec. immobilizerrel fűszerezve. Az egyik távirányító nem működött. A környéken 2 komoly autóvillamosságist ismerek akik foglalkoznak riasztókkal. Mindketten azt mondták nem ismerik a típust.A távirányító kellett az immo kikapcsolásához, és mivel csak 1 működött, nagy bajban lettem volna ha azzal az 1 kulccsal történik valami.Inkább kicseréltettem egy újra. Egy Spal került bele, ami nek 3 gombos távirányítója. Előkészítettek a későbbi elektronikus csomagtérnyitást. Mosonmagyaróváron a Németh Krisztián csinálta a cserét.

 
>> SzervizAlfa 156 2.0TS // 2006-11-17

A kipufogódob belseje szét volt rohadva, ezt már megállapítottuk a kereskedésben is.
Bedobtam a fórumba, hogy ajánljanak olyan helyet ahol jót készítenek. Kaptam is tippeket, de végül is Ronnie-tól vettem meg korrekt áron. Proex által meghekkelt gyári 2.5V6 hátsódob.
Marcal 2-n a Kipufogószervízben szereltettem fel. Kicsit faragni kellett, de nem volt vészes.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.0TS // 2006-11-14

Novemberben felkerültek az első ajtókra a légterelők. Satuna egyenesen a a fűzfői gyárból.