Elérkezett az idő, hogy a gyári pajzson is alakítsak valamit ... És mivel a krómcsíkok amik a 159-est is úgy feldobják, felkerültek az én pajzsomra is.
Könnyebb meló volt, mint gondoltam!
És tényleg sokat emel az autó szépségi indexén!
Folytatva a sort :
- Váltógomb - pici, ami illik a kis joystickra, hisz ez ugye Selespeed ! :)
- Ajtózárgomb
- Tűzoltó palack (3,5 Kg) lecsavarozva a csomi oldalába
- Életmentő csomag - a tépőzár megtoldva
- Csomagtér műanyag (kuka) szürke borításának kiszerelése, feketére festése
Volt egy kis szabadidőm, így azt - természetesen - az autómra is áldoztam! :-)
Bégre elintéztem, hogy azok a dolgok, amik még úgy nem tetszettek, szebb formát öltsenek.
- Kézifékkar borítás gyáriról carbon lookra
- Váltógomb csere, gyári bőrösről carbon look
Típikus ilyen volt ... ilyen lett beszámoló :)
Sajnos az autómon jelentkezett az a probléma, hogy a Selespeed visszajelző ikonja kigyulladt a műszerfalon,és csak I. II illetve N és R fokozatokat engedte a vezérlőegység -biztonsági megfontolásból- kapcsolni.
Hamar kiderült, hogy mint megannyiszor, most is az elektronika felelős. Még jó, hogy apósom autóelektromos szaki, így nem kellett az 'olcsó' munkadíjairól híres szakszervízbe vinnem, ahol ki tudja mit állapítottak volna meg, hanem kiderítette, hogy az egyik relé haldoklik, ami a nagynyomású szivattyú motorjának működtetéséért felel. Emellett az elektromos AC reléje sem volt az igazi (én ezekben a Bitronokban már nem bízok), ezért vettem bele mindkettőből. kedvezméynesen 2500 forintból megúsztam a cserét.
Az illusztráción még az eredeti olasz relék láthatók. A jobb alsó piros az AC-é, a felette levő a Selespeed szivattyúé.
Annyira jól néz ki belülről is az autóm! Imádom! :)
Grandonak hála, nem kellett sokáig kelgyó nélkül futkorásznom ! :)
THX broda !
Kapott kristályindexet is, mert a gyári narancs szerintem nem szép !
Az autót sikerült nagyon egyben (apró hámsérüléseket - értsd karc) leszámítva megvásárolnom. Régi álmom vált valóra, egy Selespeed váltós Alfa!
Mo-i beszerzés, első tulajtól, aki 2000 karácsonyán vette 6 millerért. Szalonautó volt, VÁM szabad területen, üzembe helyezve, Mo-ra belépteteve 2001 januárjában lett. Minden papír megvan, magyar nyelvű kézikönyv + számlák.