pe-Ti - főkép

A tavasszal megejtett fék csere után nem sokkal furcsa csattanó hangot lehetett hallani lassú menetben, bizonyos úthibákon áthaladva. A nyerget megmozgatva a csúszka pár tizedes lógása adta a hangot. Szerencsére apró pénz a javítókészlet amit ma be is szereltem. Az alsó csavarra rögzített ismeretlen funkcióval bíró balansz súlyt már nem raktam vissza mert szerintem felesleges több szakemberrel beszéltem senki nem rakja vissza fékcsere után. Gyanítom köze van a zörgéshez mivel növeli a féknyereg tömegét. Majd elválik lesz-e valami változás nélküle...
Az első kerék környékét is szemrevételeztem mert néha innen is hallottam valami furcsa hangot. Meg is lett a bűnös a tekercsrugó az évek alatt elszenvedett kátyúk általi ütésektől kifordult 180 fokkal a teleszkóptányér mélyedéséből. Egy rugó összehúzóval a helyén sikerült vissza igazítani.

>> Tuning és extraAlfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2012-09-24

Összességében elégedett vagyok.....a forgalmazó által ígért 35/25 mm-nél kevesebb lett az ültetés mértéke nem tudom miért de nem is baj így legalább nem fog úton-útfélen lekoppanni az alja! Optikailag azért szemmel látható a változás most vagyunk a QV gyári szintjén ami a cél is volt! Talán hihetetlen de a komfort szinte egyáltalán nem romlott és az úthibák "kezelése" is elfogadható szinten maradt a kanyarstabilitás viszont érezhetően nagyot változott pozitív irányba, olyan "gokartos" feelingje lett és a hátsó futómű elpattogása szinte megszűnt! Ezek az első pár km tapasztalatai nagyon megérte a pénzét ez a szett csak ajánlani tudom!

>> Tuning és extraAlfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2012-09-20

Régóta motoszkált bennem a gondolat miszerint közelebb kellene engedni a kasztnit a talajhoz mert a 18-as gurigák eléggé furán mutatnak a kerékjáratban (lásd: képek).
Nem a "porig" ültetés hanem a QV gyári 20 mm-es hasmagasság csökkenésének elirigylése vezérelt amikor hosszas vívódás után megrendeltem innen a Bilstei B6+ Eibach Pro kittet és vártam a futárt.
Az átutalástól számítva egy hét alatt megjött a csomag és referencia futómű-geometria ellenőrzés és hasmagasságmérés után ma belevágtunk a nagy műveletbe!
Folyt. köv.........
A KÉPEK AZ ÁTÉPÍTÉS ELŐTTI ÁLLAPOTOT MUTATJÁK!