Pár hetes (beriasztózott) garázsban állás után nem indult a gép akkor azt hittem csak lemerült az akksi (9,5 V! maradt benne)....egy alapos töltés után minden jónak tűnt de azért elkezdtem nézegetni az akksiárakat!
Az elkövetkező napokban pár multiméteres mérés (ami kizárta a kúszóáramot) és egy speciális, akkuteszteres diagnosztika igazolta, hogy kukás lesz a gyári 3 és fél éves Exide! Nem tekert intenzíven az önindító a Start&stop nem funkcionált és produkált pár furcsaságot pl. légzsákhiba indítózáskor (az alacsony akkufesz miatt)!
Első körben maradni akartam az Exide-nál de közben képbe került a Varta is amihez végül is nagyon jó áron jutottam hozzá! A témához tartozik, hogy a Start&stoppal szerelt autókhoz spec akksi kell így nem sok választási lehetőség maradt remélem ez is bír annyit mint a gyári.....
100 1000 10000 100000 110000 156 17 20000 205/60r15 3000 40000 5000 50000 60000 70000 80000 ablaktörlő ajtókárpit akkumulátor alessio alfa alfacity alufelni antenna assen axiál állítás állófűtés b6 baleset bilstein blue&me bmc bögre bőrápolás bosch box brembo budaörs canon casco castrol champion chromedesign collezione cr crash csere csomagtér csomagtértálca defa diagnosztika ducati e255 easyvision edition egr eibach eladás elm327 embléma esküvő esztergom exide fagyálló fejegység féknyereg felni felnicsík felső féltengely fényezés festés fotó fotózás fólia fóliázás futómű gázolaj giulietta goodyear gps gumi gumikopás gumiszőnyeg gyári hangszóró horvátország hosszkitámasztó hotel hűtőtakaró izzítógyertya izzó karbon kerék kerékcsere kerekek kettőstömegű kézifékkötél kipufogó
>> SzervizAlfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2014-05-07