Egy héttel ezelőtt ahogy bejöttek a relatíve hideg reggelek indítás után elkezdett villogni az izzítás-visszajelzőm de nem mindig volt, hogy egy napig semmi aztán megint jelzett hát rádugtam a műszert mely elég rejtélyes és zavaros: izzítás-fűtőmodul hibát jelzett! No mondom f@sza és elkezdtem a dízeles cartársakat faggatni mi is lehet ez? Szinte mindenki arra tippelt, hogy elszállt egy gyertya így beszereztem mindjárt négy vadiúj Boscht (szerencsére Made in France és nem török vagy kínai) no meg spec. gyertyakiszedő-crovafej-készletet és ma délután nekiálltam a cserének! Kicsit féltem mert ez a művelet egynémely (tdi+pd, cdi.....stb.) márkánál elég költséges javításhoz vezethet mivel a sz@r konstrukcióból eredően a gyertya inkább beszakad mintsem kijön így hengerfej levételt és komoly gépmunkát vonz magával! De nem egy Mjet JTD-nél itt 10 perc alatt ki lehet cserélni mind a négyet! A multiméteres mérés és a rossz gyertya kormos vége igazolta a csere szükségességét az első hengeri volt a ludas!
Km óra állás: 122000
100 1000 10000 100000 110000 156 17 20000 205/60r15 3000 40000 5000 50000 60000 70000 80000 ablaktörlő ajtókárpit akkumulátor alessio alfa alfacity alufelni antenna assen axiál állítás állófűtés b6 baleset bilstein blue&me bmc bögre bőrápolás bosch box brembo budaörs canon casco castrol champion chromedesign collezione cr crash csere csomagtér csomagtértálca defa diagnosztika ducati e255 easyvision edition egr eibach eladás elm327 embléma esküvő esztergom exide fagyálló fejegység féknyereg felni felnicsík felső féltengely fényezés festés fotó fotózás fólia fóliázás futómű gázolaj giulietta goodyear gps gumi gumikopás gumiszőnyeg gyári hangszóró horvátország hosszkitámasztó hotel hűtőtakaró izzítógyertya izzó karbon kerék kerékcsere kerekek kettőstömegű kézifékkötél kipufogó
>> SzervizAlfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2009-10-11