Sok helyen lehetett olvasni, hogy a gyári teljesítményadat egy kicsit alul van lőve a valóshoz képest, ennek jártunk a végére az Autokorbelnél, amit a Totalcaros srácok le is forgattak. Csak most teszem fel a blogba, mert nem akartam lelőni a poént. :) A grafikon magáért beszél, tényleg erősebb egy kicsit. A mérésről azt kell tudni, hogy a fordulatszám nem OBD-n jön, csak kézzel van rászinkronizálva, úgyhogy nem biztos, hogy teljesen pontos, de kb. stimmel.
Minden problémamentesen zajlott, a kezelő srác profi, Göbi nagy szaktekintély, és természetesen mindenki szuperbarátságos. Mivel a pad nem volt szinkronos, ezért csak a hátsó kerekek forogtak, így ki kellett kapcsolni a kipörgésgátlót, amire ugye nincs gomb vagy menüpont. A padon kell járatni kb. 1 percig, addigra rájön, hogy mi a szitu, és kikapcsol minden elektronikát. Legközelebb amikor újra együtt forognak a kerekek, akkor pedig automatikusan visszakapcsol.
A nyomatékgörbén szépen látszik, hogy vissza van fogva a motor, ami egyébként elvileg hardver szinten egyezik a Veloce változattal, a szoftver módosításával 300 LE körülire lehet tornázni, amit elvileg a hajtáslánc is elbír, bár a Velocén gyárilag nagyobb fékek vannak. Mivel a módosítás az 5 év garancia félbeszakadását eredményezné, ezért egyelőre nem gondolkozom ilyen lépésen. Így sem megy rosszul. :)



2
589
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Filmek
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV