A habosítóhoz használt akkus pumpa nem bizonyult jó választásnak, először a töltője adta meg magát, aztán az akkuk is elvesztették a kapacitásukat, csak szivargyújtóról lehetne üzemeltetni, de úgy meg elég kényelmetlen. Vettem helyette egy Xiaomi Mi Portable Air Pump nevű akksis cuccot, remélem ez hosszabb életű lesz.
Tisztítószerekből is után kellett tölteni a készleteket. Egy ideje már a Nanolex Reactivating sampont használom, nagy különbséget nem érzek, talán csak hogy ez kevésbé habzik. Az róla a mondás, hogy segít megtartani a kerámia bevonat hidrofobitását.
Felnitisztítóból is kipróbáltam a Nanolexet, ez egy kicsit sűrűbb cucc, így jobban fennmarad a felületen, és elég gazdaságosan használható, kis mennyiség is szépen feloldja a fékport, a jó minőségű szórófej is sokat segít.
Vettem egy WashCoat nevű anyagot is, ezzel akarom kiváltani az SiFinish-t, mert be kellett látnom, hogy a teljes felület applikálása és visszatörlése egy kicsit körülményes. Ezt csak mosás után habosítóval fel kell fújni, majd öblítés nagynyomásúval és szárazolás.
Végre sikerült itthon szereznem PH semleges bogároldót (Gyeon Q2M Bug & Grime Remover), nem kell külföldről rendelni. Mire elfogyott az előző, a bogárszezonnak pont vége lett, egyelőre bontatlan.
Lett egy PH semleges snow foam is (Shiny Garage Fruit Snow Foam), ezeknek nincs olyan nagyon nagy haszna kerámiázott felületen, de legalább kellemes az illata, és valljuk be, hogy a mosás leglátványosabb része, kár lenne kihagyni. :D
Újabb okosság gyanánt vásároltam egy akkumulátoros pumpát és egy szelepet, amit rögzítettem a habosító flakonjának felső részére. Ma volt az első bevetés, kiválóan vizsgázott a cucc, végre nem kell kézzel pumpálni az előmosó felvitelekor.
Újabb szerzemény: ValetPRO Bug Remover. PH semleges rovaroldó, nem tesz kárt a bevonatokban. Most nem bogaras a kocsi, de legkésőbb tavasszal biztosan bevetésre kerül.