Ma megjelent az új TopTuning újság. Még májusban fotózták az autómat egy bontásra ítélt ház elött Újpesten. Akkor 170 kép készült, ezeket késöbb meg is kaptam DVD-re írva. És ma végre kezembe vehettem a nyomtatott formátumot. Bár a cikk maga nem olyan hű de nagy szám, vannak benne hibák, azért örülök a dolognak. :-)




A hét elején jött az ötlet, hogy péntek este legyen valami összejövetel. Felvetettem a dolgot a Buedpast topicban. Szerencsére a lehetőségre sokan felfigyeltek, így pénteken közel 20 autó és szerető gazdák, családtagok részvételével lezajlott a találkozó. Köszönöm, hogy sokan eljöttetek! :-)




Hangulatos, családias rendezvény volt, jól éreztük magunkat. Ragyogó napsütés, szép autók, jó társaság... :-)
(És végre letesztelhettem új fotómasinám tudását is...)
:-D



Lassan három hete, hogy le lett mosva az autó. Borzasztó koszos volt, és egy kilo virágot és falevelet szedtem ki a motortérből is. Kézi mosóba vittem, a szokásos helyre a Megyeri útra. Külső-belső takarítást kértem, ráfért a tisztító kúra. A másnapi találkozóra felkészítve, csillog-villog a vas! :-)
Két napja kiment a jobb első fényszóróm. Új H1-es izzóra volt szükség, melyet a közelben lévő autósboltban szereztem be. Tungsram-ot akartam, de csak valami no name volt. Mindegy, meglátjuk meddig bírja. Fizettem, majd kicseréltem.
Sokáig árultam az autót, de kevés volt az érdeklődő. Végül már nagyon akartam egy 146 TI-t, így sokkal olcsóbban, mint amit szerettem volna érte kapni, de 2003 decemberében beszámíttattam.
Azóta láttam párszor a kocsit, kicsit le van lakva, törve is volt. Sajnálom szegényt, jobb sorsot érdemelt volna.
Szerencsére nagyon sok bajom nem volt az autóval. A tuning kimerült annyiban, hogy a kipufogó ki lett cserélve DCS műhelyben, valamint sport légszűrőbetétet kapott az autó. Szervizelni a jobb hátsó kerékagy csapágyat kellett, az önindító rosszalkodott egyszer, valamint a kuplung munkahenger is megadta magát
A hátsó ajtó DCS-éknél lett rendbe hozva. A kalapálás már nem volt elég, az ablakemelő is megsérült, az egész ajtó ki lett cserélve egy bontottra. Plusz kapott az autó egy teli polírt.
A biztosító nem akart fizetni az előbbi történetre. Mondván nem volt gépi erő, így megtagadják a dolgot. Érdekesnek találtam, ilyenről még nem hallottam. Ezexerint ha egy úthenger elindul a lejtőn, pár autót összetör, és esetleg valakit még halálra is gázol, akkor nincs felelős, mert csak a gravitáció dolgozott? Nevetséges. Felhívtam a céget, aminek a tulajdonában állt a Punto, és közöltem az emberrel, hogy valamit találjanak ki, mert ellenkező esetben a céget fogom feljelenteni. Csodák csodájára pár nap múlva a biztosító fizetett.
Körülbelül 3 hét telt el a jobb hátsó ajtóm javítása után. Kaputelefonon kerestek a rendőrök, hogy jó lenne, ha lemennék az autóhoz, mert egy autó áll ki belőle. Lementem, és mit láttam? A frissen javított jobb hátsó ajtómba belegurult egy Punto. Lejtős utcában parkoltam, és a Punto féke valamiért kiengedett, és pont az én autómat találta el. Pont azt a bizonyos ajtót. Lényeg, hogy a tulaj nem volt ott a kocsinál, később kiderült, hogy céges autóról van szó. Írtam egy cetlit neki, hogy keressen majd meg, majd visszatoltuk a Puntot a kiindulási pontra, és kiékeltük.