Felhívtam az akkumulátor boltot. Nem hajlandóak cserélni garanciában az akkut, mert állítólag olyan baja van, ami nem garanciális... Kérdem én, hogy akkor milyen...? Ugyanis a feszültségszabályzóm és a generátorom tökéletes, de ezt ők nem hiszik el, sőt, most azzal jöttek, hogy ezeket akár időközben megcsináltathattam... Amit adtak átmenetileg csereakkut, lehet, hogy egyszerűen nem fogom visszaadni. Most abban maradtunk, hogy pénteken járok arra, akkor megnézik, lemérik újra a feszültséget és a generátort, bár ha úgy állnak a dologhoz, hogy akár azt is kicseréltethettem, akkor nem tudom minek... Mindenesetre a továbbiakban jelen állás szerint senkinek nem ajánlom sem a Bären akksikat, sem az a Top Coop Kft-t, akik éjjel-nappali segélyszolgálatot működtetnek, mert tapasztalataim szerint nem megbízhatóak. Az előző Bären akkum, amit szintén tőlük vettem (2 év garanciával), az is kb 16 hónapot bírt, meg ez is. Érdekes üzletpolitika... Pénteken folyt. köv.
Ma a Hungexpon voltunk. Kevés Alfa volt kiállítva (egy darab összesen), és nem volt túl jó idő... Amúgy nem volt rossz a rendezvény, de gyorsan végig lehetett rajta menni...
Reggel már 9 után kint voltunk a Ringen de inkább hasonlított az idő a karácsonyira, mint a húsvétira. Egy ideig havas eső, meg hó esett, de aztán nem sokkal dél után elállt, sőt, még a nap is kisütött rövid percekre, amit én igencsak tudtam értékelni. Ültem Maszat autójában. Na, az nagy élmény volt, az érte az egész napban a legtöbbet. Fantasztikus volt az az erő, ami ott dolgozott, nagyon élveztem! Köszi Maszat ezúton is még egyszer! :-)
Közben egy ideje már zajlik a a www.jarmubazis.hu oldalon a "Járműszépségverseny". Én is neveztem, emiatt van az autómon a "rajtszám". Remélem sokan fogtok rám szavazni, ezt előre is köszönöm! Ahol közvetlenül tudtok rám szavazni: IDE KATT!
Reggel megyek le az autóhoz, indítom, de semmi. Mozgatta ugyan az akku az önindítót, de elég haloványan. Telefon Zottyának, aki jött is hozzám, mint egy Sárga Angyal. :-) Bikázással indult, nem volt gond. Töltés van, ott sincs gond. Hát, akkor csak akku lehet a saras. Semmi gond, még garanciális (kb. másfél éve vettem), irány a bolt. A boltban közli az ember, hogy egyedül van, szereljem ki. Jó. Adott szerszámot, kivettem. Keddre kiderül, hogy rossz, mert most feltöltik. Kaptam egy csere akkut addig, remélem ez nem szarik be...
Kicsit kopottas volt már a kormányon és a váltógombon a gyári bőrözés. Úgyhogy ideje volt frissíteni ezen a területen is. Egyúttal a váltózsák és a kézifékzsák is kilett cserélve. Szerintem jó lett. Ja, és volt egy pici szakadás a bal első ülésem bal oldalán, az is meglett javítva. :-)
Ha bármilyen bőrözésre van szükség (autó, ruha, stb), akkor keressétek meg Föcköst ez ügyben. Biztos vagyok benne, hogy tud majd segíteni. Én is köszönettel tartozok felé. Thanx, Föci! :-)
A múltkori kartertörés kár helyre lett állítva. Tatáról sikerült bontott, jó állapotú kartert szereznem, úgyhogy most már nem foltozás, hanem teljes csere volt. Valamint visszakerültek a gyári rugók, és ismét fent vannak a nyári felnik is. A gyári rugókkal most kicsit furi az autó, de majd megszokom. :-)
Ja, és a törött kilincsem is meglett csinálva, ismét működik. :-)
És akkor most kezdődik majd a biztosítóval a második kör. A kár fel lett mérve, remélem minden gördülékenyen fog menni, és nem fizetek rá a dologra...
Sajnos nem tudtam az én autómmal menni a találkozóra a héten történtek miatt, de azért jelen voltam Willynek köszönhetően. Nagyon jó találkozó volt, nagyon jól éreztem magam. Hála és köszönet a szervezőknek! :-) Hazafelé Alfafeelinggel jöttem.
Ma a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt-nél kezdtem a napomat. A hölgy nagyon kedves volt, mindent elmondott, amiről tudnom kell. Megírtuk a jegyzőkönyvet, és elmondta a további teendőket. Miszerint az Allianz biztosítóval fel kell vennem a kapcsolatot, ők fogják szemlézni az autómat. Hát, kíváncsian várom a további fejleményeket, bízom benne, hogy minden simán fog menni.
Voltam a biztosítónál, egyelőre gördülékenyen megy a dolog. Bejelentettem, kitöltöttem, stb... Kedden lesz az autó szemléje. Meg hétfőn még felkell hívnom a rendőrséget, hogy küldjék ki nekem az ő jelentésüket is, mert a végén azt is csatolni kell majd az egészhez.
És igen... Ismét a karter... Az Újhegyi úton mentünk a Kozma utca felé. Egy kamion ment előttünk kb. 30-cal. A Maglódi úti kereszteződésben az út ritka szar minőségű, hullámos. Az első hullám megdobta az autót, próbáltam korrigálni, de nem sikerült, így a második hullámra sikeresen ráestünk. Szép hangja volt... Egyből elkezdett füstölni a kocsi, ahogy az olaj ráfolyt a kipufogóra. Pár métert még gurultunk, majd félreálltam. Ennyi. Zsé145 a tanúm, nem mentem gyorsan, lehetetlen volt kivédeni a bajt, se figyelmeztető tábla az úthibákra, se sebességkorlátozó nincs arra. Felhívtam a rendőröket, helyszínelést kértem. Küldtek egy autót, bár azért várni kellett rájuk. Jó fejek voltak a rendőrök, mondták, hogy itt már nekik is vérzett el autójuk. Bár ez engem nem vigasztal... Készült a kárról bejelentés, holnap megyek a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt-hez bejelenteni a panaszom. Beszéltem ma velük telefonon, a hölgy nagyon kedves volt (meg is lepődtem), holnap is normális hozzáállást remélek.
Mivel a bal első kilincsem a télen megadta magát, eljött az idő, hogy megjavítsuk. Zsé145-nek volt egy felesleges kilincse, de valójában csak a belső részére volt szükség. Gondoltuk, hogy a 145-ösnek és a 146-osnak annyi egyforma alkatrésze mellett ezzel sem lesznek kompatibilitási problémák. Hát, rosszul gondoltuk, sajnos a belsejük nem egyformák. De ez csak szétszedés után derült ki. Így hát elindultunk a Péceli úton lévő bontóba, hátha sikerül onnan szerezni. De sajnos oda már nem sikerült megérkezni. Hogy miért, arról a következő post szól.