ystuc - főkép
>> EgyébAlfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

2001 tavaszán kezdtem el kifejezetten 33-ast keresgélni. Nem nagyon tudtam az Alfáról dolgokat, a terjengő rémhírek, miszerint megbízhatatlanok, engem hidegen hagytak. Lényeg, hogy több kereskedést felhívtam, 33-ast keresve. Végül az Autóház Boldizsárnál mondták, hogy van 1 db. Elmentem megnézni. Kívülről rendben volt, mint laikus semmi rosszat nem láttam rajta. A motor szépen járt, egyből beleszerettem. Kérdeztem, hogy volt-e törve, mondták, hogy a bal eleje igen, de rendbe lett hozva, nincs gond. A rózsaszín ködben azzal sem foglalkoztam, hogy mikor az állapotfelmérő lap a kezembe került, az egy fénymásolt, olvashatatlan valami volt. Ráadásul kiderült, hogy az egyik ott dolgozó fiáé az autó, valamint a használtautó-telep vezetőjét apám ismeri régóta, aki szintén rendben találta az autót. Úgy gondoltam, hogy jó vétel lesz, így lefoglalóztam, majd késöbb átvettem, és boldog voltam.

>> AutóápolásAlfa 146 ti Super Produzione // 2007-06-07

Nem egyszerű vihar támadt az esti órákban. Majd egyszercsak elkezdett ömleni az eső, és vele a jég is. Felkaptam az első kezem ügyében lévő pokrócot (Dia nagy örömére), és már rohantam is le az ötödikről megóvni a kicsikémet. Ráterítettem a tetejére, majd még egy plédet előrántottam a csomagtartóból (egy mindig van nálam), és az került a motorháztetőre. Enyhén eláztam, de nem nagyon érdekelt a dolog, csak hogy védjem az autómat. Vihar után lementem, és örömmel vettem tudomásul, hogy nem történt semmi baja. Igaz, a többi autónak sem, nem verte el őket a jég, de lehetett volna rosszabb is.

>> AutóápolásAlfa 146 ti Super Produzione // 2007-05-28

Erről sokat nem tudok írni. Csillog villog. :-)
(Reggelre leszarta egy madár, de már letakarítva az is)

>> AutóápolásAlfa 146 ti Super Produzione // 2007-05-26

Bevásároltam néhány dolgot az autómosáshoz. Egy flakon autósampon, szivacs, és Vileda. Holnap nagymosás lesz. :-)

>> SzervizAlfa 146 ti Super Produzione // 2007-05-16

Ami kimaradt az eddigi hosszú felsorolásból:
Kétszer kellett akumulátort vennem. Valamint kikellett cseréltetnem az első szélvédőmet, mert két követ kapott (Itt mondok köszönetet Wikicicának a segítségért).
Mostantól igyexem teljesen naprakésszé tenni a blogot.

 
>> EgyébAlfa 146 ti Super Produzione // 2007-05-11

Írtam egy levelet a Top Tuning újság szerkesztőjének, hogy ha az autómat érdemesnek látja rá, bekerülhetne az újságba. Visszaírt, hogy az ötlet tetszik neki. Később a fotóssal megbeszéltem a helyszínt és az időpontot. A fotósorozat elkészült, a képeket DVD-n megkaptam, íme néhány példány a 160 db képből, ami készült.

>> EseményAlfa 146 ti Super Produzione // 2007-04-21

Újpesten a HIP studio rendezésében volt egy tuning - hifi találkozó. Az itt lezajlott autó szépségversenyen a második helyet nyerte el a szépségem. :-)

 
>> EseményAlfa 146 ti Super Produzione // 2007-04-14

Másodszorra került megrendezésre a Hondásokkal a közös találkozó. Gyorsulások voltak egész nap, valamint szlalomverseny.
Én meg találkoztam itt egy régi, általános iskolás osztálytársammal, akivel átdumáltuk az egész napot. Jó régen láttuk egymást. :-)

>> EseményAlfa 146 ti Super Produzione // 2007-03-31

Különleges volt számomra ez a találkozó. Ugyanis készült egy muzsika, aminek nagy részben én írtam a szövegét. Ha valakinek még nincs meg, letöltheti INNEN! :-)

Voltunk tájékozódási versenyen is, de megint nem nyertünk semmit. De tombolán kihúzták a nevem, így enyém lett egy Alfa Romeo széldzseki. Öröm, boldogság! :-)

>> Tuning és extraAlfa 146 ti Super Produzione // 2007-03-24

Zottyával nekiálltunk a lámpáim besötétítéséhez. Az indexbúrákat korábban elkészítettük. A lámpákat szétszedtük és a króm részeket, amiket a refi nem használ, hőálló fekete festékkel befújtuk. Nem volt egyszerű menet, de a végeredmény nagyon ütős lett.

A folyamatot a 145/146 topicba leírtam, de Föckös átfogalmazta az egészet, ezért az Ő szavai alapján kerül ide:
ystuc-féle front lights cake:
összetevők:
- esős márciusi délelőtt 1 db
- rosso 146 ti 1 db
- fekete hőáló festék nagyjából 150ml
- "sziló" néven közismert szaniter ragasztó (figyelem! a levegő páratartalmától függően változik a kötési idő!) 1 db
Elkészítési javaslat:
- húzzunk fel meleg ruhát, vegyünk rá egy (szintén nem normális) Alfabarátot, és menjünk le az esőbe az autóhoz
- szereljük ki az első fényszórókat
- majd menjünk fel a jó meleg lakásba, ahol kávéval, süteménnyel, esetleg üdítővel kínálgassuk a már csaknem bőrig ázott, és kedvtelenné vált kollégát :-)))
- tegyük be a fényszórókat a sütőbe. Figyelem! Légkeveréses sütőt használjunk, különben igen nagy az esély a fényszórók repedés-jellegű sérüléseire, melyeket sajnos már nem tudunk javítani.
- 75 fokos sütőben 5-7 percig készítsük elő a fényszórókat a további megmunkálásra
- majd óvatosan különítsük el azoknak üveg tartalmát a műanyag tartalmától
- ekkor a műanyag elemeket csiszoljuk, a nem kívánt részeken pedig fedjük be valamilyen nem festék-áteresztő anyaggal
- majd használjuk fel az ekkorra már alkarfájásig felrázott festék-sprayt, amely szabadon választott színű lehet, de a fekete az ajánlott szín, érdemes a festéket többször felvinni a tökéletesség jegyében
- száradás után a fényszórókat ismét magas üveg tartalmúvá tesszük, ehhez felhasználjuk a "sziló" néven közismert szaniter ragasztót
- majd némi várakozás után visszahelyezzük a fényszórókat a megfelelő helyükre (bal oldalit balra, jobb oldalit jobbra). Figyelem! A nem várt mellékhatások (qrvaanyázás, ge*iolaszok, és hasonló megjegyzések) érdekében igen nagy bátorsággal, de emellett óvatossággal álljunk neki a projektnek! :-)

A lényeg, hogy a fényerő változatlan, ez a project nem befolyásolja a világítást.