2002 tavaszán jött el az idő, hogy a horpadást javíttassam. Egy volt kollégám ismerőse csinálta meg Érden, szép munkát végzett.
2001 decemberében, egészen pontosan nem sokkal karácsony előtt mentem az autómhoz, és láttam, hogy valami nem stimmel. A jobb hátsó ajtóba sikeresen beletolatott valaki. Természetesen semmiféle cetlit nem hagyott... :-(
Később derültek ki dolgok, amiknek nem örültem. Először is elvittem futóműbeállításra az autót, mert félrehúzott, meg néha kanyarban olyan érzésem volt, hogy a kocsi hátulja meg akarja előzni az elejét. A Magyar Autóklubba vittem beállításra, ahol a szaki lehívott az aknába, mert ilyet még ő sem látott. Kiderült, hogy az autó bal eleje tényleg össze volt törve, de sokkal dúrvábban, mint amit közöltek velem. Lényegében a futóműhöz egy plusz alkatrész is be volt hegesztve merevítésnek, ennek ellenére beállítás után mindig elmászott minden. Valamennyire azért jobb lett, mint előtte volt. Visszamentem az Autóház Boldizsárba, és számon kértem rajtuk a történetet. Vonogatták a vállukat, nem nagyon akartak velem foglalkozni. Később megtudtam, hogy több embert (köztük a használtautó telephely vezetőjét, valamint az autóm előző tulajdonosának apját is) elbocsátották. Hogy ennek mennyire van köze az én 33-asomhoz, azt nem tudom, mindenesetre ez engem már nem vigasztalt. Valamennyire rendbe lett hozva a futómű, mást nem tehettem.
2001 tavaszán kezdtem el kifejezetten 33-ast keresgélni. Nem nagyon tudtam az Alfáról dolgokat, a terjengő rémhírek, miszerint megbízhatatlanok, engem hidegen hagytak. Lényeg, hogy több kereskedést felhívtam, 33-ast keresve. Végül az Autóház Boldizsárnál mondták, hogy van 1 db. Elmentem megnézni. Kívülről rendben volt, mint laikus semmi rosszat nem láttam rajta. A motor szépen járt, egyből beleszerettem. Kérdeztem, hogy volt-e törve, mondták, hogy a bal eleje igen, de rendbe lett hozva, nincs gond. A rózsaszín ködben azzal sem foglalkoztam, hogy mikor az állapotfelmérő lap a kezembe került, az egy fénymásolt, olvashatatlan valami volt. Ráadásul kiderült, hogy az egyik ott dolgozó fiáé az autó, valamint a használtautó-telep vezetőjét apám ismeri régóta, aki szintén rendben találta az autót. Úgy gondoltam, hogy jó vétel lesz, így lefoglalóztam, majd késöbb átvettem, és boldog voltam.
Nem egyszerű vihar támadt az esti órákban. Majd egyszercsak elkezdett ömleni az eső, és vele a jég is. Felkaptam az első kezem ügyében lévő pokrócot (Dia nagy örömére), és már rohantam is le az ötödikről megóvni a kicsikémet. Ráterítettem a tetejére, majd még egy plédet előrántottam a csomagtartóból (egy mindig van nálam), és az került a motorháztetőre. Enyhén eláztam, de nem nagyon érdekelt a dolog, csak hogy védjem az autómat. Vihar után lementem, és örömmel vettem tudomásul, hogy nem történt semmi baja. Igaz, a többi autónak sem, nem verte el őket a jég, de lehetett volna rosszabb is.
Erről sokat nem tudok írni. Csillog villog. :-)
(Reggelre leszarta egy madár, de már letakarítva az is)

Bevásároltam néhány dolgot az autómosáshoz. Egy flakon autósampon, szivacs, és Vileda. Holnap nagymosás lesz. :-)
Ami kimaradt az eddigi hosszú felsorolásból:
Kétszer kellett akumulátort vennem. Valamint kikellett cseréltetnem az első szélvédőmet, mert két követ kapott (Itt mondok köszönetet Wikicicának a segítségért).
Mostantól igyexem teljesen naprakésszé tenni a blogot.
Írtam egy levelet a Top Tuning újság szerkesztőjének, hogy ha az autómat érdemesnek látja rá, bekerülhetne az újságba. Visszaírt, hogy az ötlet tetszik neki. Később a fotóssal megbeszéltem a helyszínt és az időpontot. A fotósorozat elkészült, a képeket DVD-n megkaptam, íme néhány példány a 160 db képből, ami készült.












Újpesten a HIP studio rendezésében volt egy tuning - hifi találkozó. Az itt lezajlott autó szépségversenyen a második helyet nyerte el a szépségem. :-)



