Ami kimaradt az eddigi hosszú felsorolásból:
Kétszer kellett akumulátort vennem. Valamint ki kellett cseréltetnem az első szélvédőmet, mert két követ kapott (Itt mondok köszönetet Wikicicának a segítségért).
Mostantól igyexem teljesen naprakésszé tenni a blogot.
Írtam egy levelet a Top Tuning újság szerkesztőjének, hogy ha az autómat érdemesnek látja rá, bekerülhetne az újságba. Visszaírt, hogy az ötlet tetszik neki. Később a fotóssal megbeszéltem a helyszínt és az időpontot. A fotósorozat elkészült, a képeket DVD-n megkaptam, íme néhány példány a 160 db képből, ami készült.












Újpesten a HIP studio rendezésében volt egy tuning - hifi találkozó. Az itt lezajlott autó szépségversenyen a második helyet nyerte el a szépségem. :-)




Másodszorra került megrendezésre a Hondásokkal a közös találkozó. Gyorsulások voltak egész nap, valamint szlalomverseny.
Én meg találkoztam itt egy régi, általános iskolás osztálytársammal, akivel átdumáltuk az egész napot. Jó régen láttuk egymást. :-)




Különleges volt számomra ez a találkozó. Ugyanis készült egy muzsika, aminek nagy részben én írtam a szövegét. Ha valakinek még nincs meg, letöltheti INNEN! :-)
Voltunk tájékozódási versenyen is, de megint nem nyertünk semmit. De tombolán kihúzták a nevem, így enyém lett egy Alfa Romeo széldzseki. Öröm, boldogság! :-)




Zottyával nekiálltunk a lámpáim besötétítéséhez. Az indexbúrákat korábban elkészítettük. A lámpákat szétszedtük és a króm részeket, amiket a refi nem használ, hőálló fekete festékkel befújtuk. Nem volt egyszerű menet, de a végeredmény nagyon ütős lett.
A folyamatot a 145/146 topicba leírtam, de Föckös átfogalmazta az egészet, ezért az Ő szavai alapján kerül ide:
ystuc-féle front lights cake:
összetevők:
- esős márciusi délelőtt 1 db
- rosso 146 ti 1 db
- fekete hőálló festék nagyjából 150ml
- "sziló" néven közismert szaniter ragasztó (figyelem! a levegő páratartalmától függően változik a kötési idő!) 1 db
Elkészítési javaslat:
- húzzunk fel meleg ruhát, vegyünk rá egy (szintén nem normális) Alfabarátot, és menjünk le az esőbe az autóhoz
- szereljük ki az első fényszórókat
- majd menjünk fel a jó meleg lakásba, ahol kávéval, süteménnyel, esetleg üdítővel kínálgassuk a már csaknem bőrig ázott, és kedvtelenné vált kollégát :-)))
- tegyük be a fényszórókat a sütőbe. Figyelem! Légkeveréses sütőt használjunk, különben igen nagy az esély a fényszórók repedés-jellegű sérüléseire, melyeket sajnos már nem tudunk javítani.
- 75 fokos sütőben 5-7 percig készítsük elő a fényszórókat a további megmunkálásra
- majd óvatosan különítsük el azoknak üveg tartalmát a műanyag tartalmától
- ekkor a műanyag elemeket csiszoljuk, a nem kívánt részeken pedig fedjük be valamilyen nem festék-áteresztő anyaggal
- majd használjuk fel az ekkorra már alkarfájásig felrázott festék-sprayt, amely szabadon választott színű lehet, de a fekete az ajánlott szín, érdemes a festéket többször felvinni a tökéletesség jegyében
- száradás után a fényszórókat ismét magas üveg tartalmúvá tesszük, ehhez felhasználjuk a "sziló" néven közismert szaniter ragasztót
- majd némi várakozás után visszahelyezzük a fényszórókat a megfelelő helyükre (bal oldalit balra, jobb oldalit jobbra). Figyelem! A nem várt mellékhatások (qrvaanyázás, ge*iolaszok, és hasonló megjegyzések) érdekében igen nagy bátorsággal, de emellett óvatossággal álljunk neki a projektnek! :-)
A lényeg, hogy a fényerő változatlan, ez a project nem befolyásolja a világítást.












A régi SAL ládámat meguntam, így Tiby-re bíztam egy új láda építését. A csomag tartalmaz 1db Titan 200Wos erölködőt + 1 Farad-os M.N.C. kondenzátort, valamint egy 600W-os DLD sub-ot. A cucc mobilis, nincs fixen beépítve, így bármikor mozgatható, ha esetleg helyre lenne szükségem.


Nagy vágyam volt, hogy valami egyedit alkossak a motortérben is. Így a szelepfedél és a szívócsonk fehérre lett szinterezve, valamint Tiby üvegszálas kiegészítőket kreált nekem. Ezeket én csiszolgattam, majd Krisz33 lefényezte hófehérre.


Na igen... Harmadszor is sikerült úgy odavernem a kocsit, hogy elment az olaj. Egy hatalmas csatornafedelet találtam meg. De ha nincs a kartervédő, akkor bizony leszakad az egész autó alja. Hát, így jártam. És mindezt Karácsony elött egy nappal. 2006-ra az autó megáll, ebben az évben többet nem közlekedik, javítása 2007. januárban.
Nem volt egyszerű az autót felrakni az autómentőre, de végül megoldódott.



Izgultunk, hogy jó idő legyen, mégis csak október végi találkozó... Szerencsénk volt, a nap sütött egész nap. Nagyon jó kis találkozó volt. :-)
Volt tájékozódási verseny is, de azon most nem indultunk. Beszélgetés, fotózás ment egész nap.
Vettem újfajta Alfa Amore rendszámkeretet, ami BeeGee segítségével került a helyére. Köszi! :-)
Már nagyon régóta beszéltük George kollégával, hogy a két 146-osról csinálunk közös képeket. Itt végre erre is alkalom nyílt.
Ja, és kiraktuk az autókból az Alfa Amore feliratot is. :-)











