Két évvel a 2011-es koncepció bemutatása után a 2013-as, 83. Nemzetközi Genfi Autókiállításon leplezte le az Alfa Romeo a 4C szériaváltozatát.
Külsőben a két verzió között jelentős változás nincs, az első fényszórók, a motor levegőbeömlői, a tükörház, és a lökhárítók vonalvezetése változott némiképp.
Technikailag viszont még ennyi változás sincs: a 4C-t az 1750 köbcentis, hengerenkénti közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltős soros négyhengeres mozgatja, amely 240 lóerőt teljesít 6000-es fordulatszámnál és 350 Nm nyomatékot produkál. Az erőt a hátsó tengelyekhez az újragondolt dupla kuplungos TCT szekvenciális váltó továbbítja.
A 4C összsúlya 895 kilogramm, így egy lóerőnek nagyjából 4 kilogrammot kell mozgatnia. Az utascella szénszálból készült, összsúlya mindössze 65 kilogramm, ennek köszönhetően gyorsulása 4,5 másodperc 100-ra. Elől kettős keresztlengőkaros, hátul McPherson rendszerű futómű gondoskodik az úttartásról.
Az Alfa évente 3.500 darab gyártását jelentette be, ebből Európa 1.500-at kap.