Blog >> 166

Utolsó lépésként az első lámpákat cseréltük ma le Tökivel. Kavicsfelverődés miatt repedt volt mindkettő, és mint később kiderült, a lámpák mechanikája is rossz volt. Egy másik, szintén gyári xenonnal ellátott 166 jó állapotú lámpái kerültek beszerelésre. Egy teljes nap ment rá gyakorlatilag, a gyári xenonos 166-nál lökös le, stb., stb. ... :S

Most már van nagy fényerő ( újszerű D2S izzók ), szintezés, minden. Ájmverihepi. :)

A felújítás befejeződött. Lassan meghirdetem... :(

Fentiek tehát megejtve Zé.-nél.

Garanciális javításban korrigálták az elsőre nem annyira sikerült futóműállítást.

Az előző "szakemberek értő hozzáállása" végett nem működött jól a központi zár eddig, illetve az indítókulcs is menthetetlen állapotba került az idők során ( rommá gányolták/forrasztgatták a kulcsot sajnos ).

Reggel leadtam a verdát a XVIII. ker. Sallai úton megtalálható villamossági műhelybe, délután jött a telefon ( benne a kérdéssel a szerelőtől: nem csuklottál? Mondtam, nem, de miért is? Jött is a frappáns válasz: Akkor rohadna le a keze annak a par....t fas......ó etc., etc. :))) ), hogy kész a gyönyörű Alfád, jöhetsz érte.

A képen látható, hogy mi lett kiszedve a bellából... Ez a káosz komolyabb gondot is okozhatott volna előbb-utóbb.

Szóval megoldódott ma ez is, van pittyegve nyitás-zárás.

A srác szerint ezt a súly könnyítést a fogyasztáson is éreznem kell majd... :)

A mai napon Zé. és Töki mesterek által lecseréltetett a két első felső lengőkar ( Delphi ), és az első stabilizátor pálcák.

A korábban megvásárolt komplett ABS is beépült a rossz régi helyére ( halleluja, működik - nincs üvöltve arcba világító piktogram a műszerfalon! ).

Futóműállítás a Norauto-nál. Ez utóbbi még korrigálásra szorul... :S

Ezt a szépséget eléggé elhanyagolt állapotban vettem, jó ideje nem volt használva. Lehangoló látványt nyújtott, de én megláttam benne a szépet és a jót! :) Az első napját nálunk úgy kezdte, hogy majd' egy napig ganajoztuk belül... :S

A végcél ebben az esetben sem titok: ez az autó érdemes arra, hogy rendbe tegyem, és valaki más élvezze vele az utat a későbbiekben... Ergo: eladó lesz ez is.

Rövidesen megtörtént a bal első belső féltengely-csukló cseréje Zé-nél, majd nemrégen a "Jano-dob"-nál felhelyeztettem egy hátsó sportdobot. Igyekeztem megtartani a gyári kinézetet, szerintem gyönyörű lett. A nagy hang mellőzését kértem ( öregszem?! ). A rendszer többi része jó állapotú, még a katalizátor is 100 %-on dolgozik.

Általánosságban elmondható, hogy korához képest ragyogó állapotú az alja, az emelési pontok környéke is kiváló kondíciónak örvendenek.

Átírás. ( huhh... durva. )

Beszerzésre került egy komplett ABS, Zé fogja beszerelni más dolgokkal egyetemben.

Pár apróság ( ICS gombok pl. ) cserélve lettek belül.

Folyt. köv.

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2012-08-29

Megadta magát a kuplung főmunkahenger...régi ki,helyére vadiúj brembo került...most már ujra élvezet a váltás!

 

Végül is ezért vettem meg... Nagyon megszerettem, nehezen váltam meg tőle. :( Az első komolyabb kp.-s érdeklődő el is vitte, bár ezen nincs igazán mit csodálkozni az állapota és a megjelenése miatt. Jó helyre, igazi alfáshoz került. Azt kell mondjam (elismerem), a JTD ki.aszottul nem egy kávéház az aresei V6-tal ( nyomaték, fogyasztás, minden ilyen: csak duma ).
Hiányozni fog... Asszem pótolni kell.

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2012-07-26

hátsó féknyereg felújítás....mindkét hátsó féktárcsa csere vadiúj Brembo-ra, és persze fékbetéteket is cseréltem...az is brembo

 

A verdát már úgy vettem, hogy nem működött a jobb hátsó ablak. Az elmúlt hetekben egyre lejjebb süllyedt az üveg, félő volt, hogy a napokban már az eső is beverhet az utastérbe... Osziéknál megnézettem, kiderült, hogy a szerkezet gyak. darabokra volt törve. Csere történt, most már jó. ( kicsi lányomnak nem árulom el, ne nyúzza továbbra sem. :) )