Blog >> selénia >> 10w60

>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2018-11-29

10W60 Selenia Racing
KM: 254.358

Gyári légszűrő, olajszűrő!!!! (fiatalkatreszek.hu)


6db NGK PFR6B Platinum gyertya

Új Bosch lambda szonda ( megszűnt az alapjárati remegés!!! )

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2015-10-02

Voltam olajcserén Csörinél. Selénia Racing 10W60 és gyári olajszűrő került fel. Kapott egy Xado EX120 revitalizálót az üzemanyagrendszer és egy Xado 1 Stage revitalizálót a motor. Sikerült szert tennem egy garnitúra szürke hátsó lámpára, ez talán jobban mutat a sötét autón, mint a fehér. Elvitt bennünket Horvátországba, Krk-szigetre és vissza is hozott (természetesen hiba nélkül).

>> SzervizChrisVaughn // Alfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2014-01-26

Elérkeztünk a második olaj és szűrő cseréhez, kicsit későbbre terveztem, de úgy döntöttem megejtem. Gyári szűrők (Ufi) és gyári olaj (Selénia Racing 10W60) került bele. Az szettet Albáéktól rendeltem.

Előző olajcsere: 138.000km
Jelenlegi olajcsere: 147.346km
Megtett út: 9.346km

Ez bőven az előírt 20e km alatt van. A jövőben próbálom tartani a 12-14e km-es csereperiódust.

Költségek:
Selenia Racing 10W60 5L: 16990.-
Selenia Racing 10W60 2x1L (tartaléknak, utántöltéshez): 7780.-
Levegőszűrő: 2990.-
Pollenszűrő: 2990.-
Olajszűrő: 1990.-

Összesen: 32.740.-

Mindent magamnak cseréltem, így nem volt szervizdíj.

>> SzervizFater (Norbi) // Alfa 147 1.6 TS (120 Le) // 2014-03-13

Tegnap délelőtt (2014.01.25) meglátogattuk a Csörgő autószervizt Várpalotán. Csöri lecserélte a 10W40-es Seléniát a sűrűbb 10W60-asra, abban bízva, hogy ezt nem csipegeti a kocsi.
Az olajcserét összekötöttük egy veszprémi családlátogatással is. Ott bóklászva sikerült egy fekete faceliftes 147-est és egy korosabb 156-ost is látni. Utóbbinak inteni is...

Majdnem 3 hónappal és ~2000 km-el később sincs az olaj mennyiségében csökkenés. Bevált a csere!

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2010-05-12

Volt egy olajcserém, Selénia Racling 10W60 5 liter, Bosch olajszűrő, új csavar és alátét.
Sajnos úgy néz ki, hogy a következő cserénél le kell venni a teknőt és új menetet fúrni bele.

>> SzervizGabCsi // Alfa 156 2.0 JTS // 2009-07-04

Nem volt szükségszerű, de mint kiderült nem a gyári olajat tettük bele legutóbb, ez került orvoslásra 10w60 Racing.