Blog >> vásárlás
Így 10 év Alfázás után úgy gondoltam ideje egy "rendes" Alfát beszerezni. Némi keresgélés után az eredmény ez a bordó Öszvér lett. Szép állapotban van és az előző tulaj költött is rá jócskán, úgyhogy már csak pár dolog maradt:
-Szelepállítás
-Az egyik emelőbaknál lakatolni kell
-A szélvédő teteje rügyezik egy kicsit
-Pár műanyag elem elhagyta magát a beltérben
-Xenonosított fényszórók (én kérek elnézést..)
Inkább esztétikai problémák:
-Elég "pimp" felnik vannak rajta. Akinek mégis tetszenek egy garnitúra gyári Speedline-ért viheti őket :)
-"Tyúning" matricák a szélvédőn és a hátsó ablakon. Azt hiszem ez orvosolható a legkönnyebben.
-Sportdob. Az első öt percben remek, ahogy röfög. Negyed óra után idegesítő. Szintén cserealap, ha mégis kell valakinek.
-Az első lökös egy késői évjáratú Superről származik, mert bronz díszléc van rajta. Ez is cserebere tárgya.
Egyelőre ennyi. Folyik az ismerkedés..
Március óta kerestem a megfelelőt és ma Kecskeméten végre megtaláltam!
Az első bejegyzés :)
Hogyan is lett Lia az enyém...
Már évek óta cél volt egy Alfa, de hogy milyen, azt homály fedte. Aztán 2009. nyarán már annyira kellett, hogy nekivágtam, és napokon át a használt autókat bújtam:)
Az hamar kiderült, hogy a 156-os lesz a befutó, az pedig már sokkal-sokkal korábban, hogy nekem egy dízel kell :)
És mit ád az Ég, létezik dízel 156 :))
Ezen felbuzdulva, az évjáratot és a maximum árat beállítva összesen 11 lehetséges jelölt maradt, melyek közül összesen 4 volt közel:) Kettőre szűkült azután, hogy osztottam, szoroztam, egy kereskedő árulta az egyiket, másikat magánszemély.
Utóbbi volt az első, de ha lehet azt mondani egy Alfára, hogy "nem"... hát az olyan volt :))
NEm úgy a másik, vagyis ő, vagyis Lia.. ez szerelem volt első látásra. Amint megláttam, tudtam, hogy kell. A kereskedő legnagyobb örömére, ugyanis elvileg már kb. egy éve nem tudta eladni.
Lia Belgiumban szolgált, majd valahogy a németeken át jutott el hozzánk. Itthon rendelte valaki, aki a válság miatt inkább lemondott róla, amikor megérkezett.. a legnagyobb örömömre :)))
Tetszett, kellett.
Átvittük egy nap átnézetni, de ott sem találtak olyat, ami miatt elálltam volna tőle. A szerelem erősödött :)) Nem volt törve, nem volt az égvilágon semmi komoly baja.
2005-ös, de mintha új lenne.. tökéletes:))
Az ár lealkudásával pedig már minden akadály elhárult előttem.
2009. augusztus 18-án az enyém lett, a kulcsokat átvettem :))
A kilométeróra állása: 118.806 km
Elindultunk a nagyvilágba :))
Tegnap végre sikerült megvenni. A kocsi egyben van, egyelőre úgy néz ki, hogy nagyon nem kell költeni rá. Olajcsere, szűrők, és ennyi. A vezérműszíj 10e km-el ezelőtt volt, talán azt nem kell, majd Ferike megmondja. Ismerkedünk.
És megérkezett a 3. Alfánk is. :))
Alfa Romeo 33 1,4i
1992-es évjárat fehér színben és 73076 km-rel.
Km óra állás: 143579
Budapesten az autópiacon a Licit autóügynökség telephelyén találtam rá...93ezerkm,2004.januárjában állították forgalomba,tehát olaszból jött a drága...erre utalnak a kisebb karcok a lökhárító műanyag részein....Megvettem...Kifizettem...
És elindultam vele szépen haza...egészen az egyik érdi körforgalomig....nem tudtam berakni sebességbe...
Helyi szerviz (Roland Kft., Érd Cseresznyefa u.) helyrepofozta...
Amit kicseréltettem:
-Kuplungtárcsa
-Kuplungszerkezet
-Olajcsere+szűrők
-Benzinszűrő
-Vezérműszíj
-Ékszíj futó csapágy
-Ékszíj feszítő csapágy
-Hátsó féktárcsa
-Fékbetét elöl
-Váltóolajcsere
Hozzáteszem a kereskedő ajánlotta... Nem volt olcsó... De Így jár az aki elsőnek vesz autót és nem néz körbe...
Mák, hogy pont van az Alfa Szabó kedvezménye, be is jelentkeztem hozzájuk vásárlás utáni szervizelésre.
Lesz olajcsere, fékolajcsere, jobb első alsó lengőkar csere, vezérlésmódosító csere, pollenszűrő csere, olajszűrő csere stb.
Ja és egy pecsét a szervízkönyvbe, hogy 155ezer-nél látta a szerelő.
Mindez csütörtök reggel fog megtörténni.