IZT2021-02-18 18:45:35 // 144755
Köszi! Képek vannak a műveletről? :D
Kazes☻2021-02-18 14:57:28 // 144754
Nem hinném... lehet alulról próbálkozni a bölcső leeresztésével, vagy felülről a szívósor leszerelésével... én ez utóbbit választottam, igaz 1,6-on! :)
IZT2021-02-18 14:20:27 // 144753
Sziasztok!
1.4 TS motornál tényleg ki kell szedni a motort hogy generátort tudj cserélni?? :O
1.4 TS motornál tényleg ki kell szedni a motort hogy generátort tudj cserélni?? :O
Kazes☻2021-02-18 12:18:31 // 144752
Lehet... :)
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-17 21:30:57 // 144751
Lehet az alufelnikre, azokat csináltam illetve apró dolgokat :)
Kazes☻2021-02-17 21:26:36 // 144750
Ja, akkor lehet másra emlékeztem... 😄
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-17 21:19:53 // 144749
Azt fényezős csinálta még 2014ben. Ez a fényezés dolog is el válik. Vannak apróbb hibák, ha azt javítom és jól sikerül akkor mehet nagyba is. Ha nem akkor B terv :))
Kazes☻2021-02-17 20:53:49 // 144748
Miért, hát a tádét is te fújtad, nem?! ☺️
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-17 20:50:43 // 144747
Hát biztosan...., de lehet azt lehajlítják neked
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-17 20:48:54 // 144746
Még nem :D
Kazes☻2021-02-17 20:47:37 // 144745
Jaja... jó is lenne, de te már ebben rutinos vagy! 😁
Coyote2021-02-17 20:44:37 // 144744
Szerintem én sima fémből fogom majd csináltatni. Bakker jó kis móka lesz leszedni, meg hajlítani aztán vissza tenni....
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-17 20:32:07 // 144743
Ne is mond... Az egész ilyen csúnya. Majd ha megy műszakira akkor előtte viszem mosóba, szerintem ott a lakkot le is mosom róla. Fényezés igencsak kell neki telibe
Kazes☻2021-02-17 20:24:55 // 144742
Kicsit mintha lakkhibás lenne a dukkózás... 😋 Sajna Bözsi is igencsak elkezdett hámlani. 😕
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-17 20:09:38 // 144741
Coyote2021-02-17 17:21:05 // 144740
Hmmmm... akkor nem is hajlítják meg gyári formára? Egyszerűen lemérik a hosszát a két végét meg peremezik aztán feltekerik karikára? Azt hittem formára is hajlítják. Mivel hajlítgattad meg? Acél vagy réz cső a jobb. Tudom, hogy a réz puhább, viszont ha szerelni kell akkor meg szopósabb mert ha rá rohad a csavar akkor annak annyi.
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-17 08:37:57 // 144739
Én is elvittem a régi fékcsőveket, hosszúság alapján csináltak újat. Annyi hogy nekem kellett hajlítanom.
Coyote2021-02-16 16:47:30 // 144738
Törölném de nincsen 😁így marad a szerelés 🙂
Föckös2021-02-16 15:46:30 // 144737
ó Sanyi, csak töröld a hibakódot, és máris jólesz :-))
Coyote2021-02-16 13:13:28 // 144736
No majd lesz valahogy....Lehet kölcsön kéne kérni egy bontott szettet, hogy arról vegyék le a méretet. Nem biztos, hogy ha kiszedem és elviszem a régit akkor az egyből bele is megy. Inkább legyen meg aztán amikor van időm akkor bedobom alá az ujjat
WarbiRunner (Gyuri)2021-02-16 09:46:43 // 144735
Nálunk a fékcentrum boltjában hajtogatnak ilyet, szóval ott a környéken is biztos. Bemész a régi darabbal, és kb 3 perc múlva a kezedben az új, peremezve, hollanderrel, mindennel. Fékcsőből bontottat nem biztos hogy tennék. 20 évnél fiatalabb darabot aligha találsz :-)
Coyote2021-02-16 09:35:07 // 144734
A bal hátsó nyereg adta meg magát, a jobboson is látszik egy pici szivárgás, de az nem vészes. Rendeltem egyet, délután csere. Ha ár oda lent voltam, az alja viszonylag rendben van, a 2 küszöbbel kell foglalkozni majd nyáron aztán kap egy alváz védelmet és akkor szép lesz az alja meg rendbe is lesz. Viszont a fékcsöveket ki kéne komplett cserélni mert azok már lassan feladják a harcot. Lehet ilyet hajtogattatni valahol vagy keressek bontottat?
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-15 21:13:54 // 144733
Valószínűleg levegős lett a fékrendszer . A kuplung munkahengernél is kellene akkor légteleníteni mivel annál fentebbről veszi az olajat a tartályban. Ilettve megnézni miért nem jelez a lámpa. Érdemesebb cserélni szerintem az érzékelőt.
Coyote2021-02-15 17:38:46 // 144732
Egy kis érdekesség a mai napra. Egyik pillanatról a másikra nyúlós lett a fék. Álló motornál ha pumpálom a pedált szépen fel keményedik. Járó motornál is keményedik, de nem olyan durva. Menet közben viszont szinte a tűzfalig be lehet nyomni mire meg jön a fékhatás.
A kiegyenlítő tartály üres, a szint jelző nem jelzett emiatt. Töltöttem rá fékfolyadékot, a tartályban most nincs fogyás viszont ugyan olyan nyúlos a fék 🤔 No majd holnap melóban beviszem az aknára aztán alá vizslantok hova lett az anyag. Kocsi alatt nincs nyoma foltnak, járó motornál sincs pedig pumpáltam egy jó darabig hát ha....
A kiegyenlítő tartály üres, a szint jelző nem jelzett emiatt. Töltöttem rá fékfolyadékot, a tartályban most nincs fogyás viszont ugyan olyan nyúlos a fék 🤔 No majd holnap melóban beviszem az aknára aztán alá vizslantok hova lett az anyag. Kocsi alatt nincs nyoma foltnak, járó motornál sincs pedig pumpáltam egy jó darabig hát ha....
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-11 19:14:52 // 144731
Köszönöm a válaszokat, érdekes mindenesetre.. Volt az autón hitel még az előző tulajnál... Pont mielőtt vettem akkor láttam hogy terhelve van és le is vették róla mert bár a hitelt letudták, de a törlés elmaradt.
Kazes☻2021-02-11 16:25:11 // 144730
Vagy inkább az üveg kapta a rendszámról. Anno, ahogy a cartárs is írja, nyomatták ezt az alkatrészért lopás ellen és azt hiszem lehetett ilyet kérni is a nem új autókhoz is. Ám a páromnak régen volt egy új offosa, amire volt casco is és ott hozzá tartozott ez a frsz gravír. 🙂
127_sud2021-02-11 16:01:33 // 144729
Gyárilag nem gravíroztak bele semmit az üvegekbe, ezt utólag csinálták. Valószínű az első vagy egyik előző tulaj, egy időben nagy divat volt. Azt hitték nem lopják el mert nem lesz jó donornak. Nekem két garnitúra Alfasud üvegem van két rendszámmal :)
gradvolttomi2021-02-11 15:55:03 // 144728
Nálam nincs ott semmi betű / szám...
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-11 15:31:13 // 144727
Sziasztok! Akinek van 145se az megnézné esetleg hogy nála is ez a számú az üveg?! Csak kíváncsiságból mert nekem ez a rendszámom és még én így ezt nem láttam...Arra gondolnék hogy innen kapta a rendszámát csak úgy miért is ne alapon
Engemet a fagy szívatott , az ajtók sem nyíltak , a zárak is befagytak mind a két autón úgy hogy délelőtt volt szilikon spray az ajtó tömítésekre és zárak jégoldozása, olajozása + egy kis hősugárzó a zárra nyitott ajtónál mert nem zárt be a nyelv ha becsuktam. Minden is befagyott...Tényleg kell az a garázs .
Az autószereléssel kapcsolatban meg az Abs jeladó nekem sem jött ki egyikből sem soha, de nem is erőltettem így megmaradt épségeben. Ők sajnos ezt elkapkodták, de érdemesebb inkább a toronytól kifűzni a vezetékét szerintem, hamar meg van.
Engemet a fagy szívatott , az ajtók sem nyíltak , a zárak is befagytak mind a két autón úgy hogy délelőtt volt szilikon spray az ajtó tömítésekre és zárak jégoldozása, olajozása + egy kis hősugárzó a zárra nyitott ajtónál mert nem zárt be a nyelv ha becsuktam. Minden is befagyott...Tényleg kell az a garázs .
Az autószereléssel kapcsolatban meg az Abs jeladó nekem sem jött ki egyikből sem soha, de nem is erőltettem így megmaradt épségeben. Ők sajnos ezt elkapkodták, de érdemesebb inkább a toronytól kifűzni a vezetékét szerintem, hamar meg van.
Kazes☻2021-02-11 13:28:57 // 144726
Mer' mindig csak a racing...! 😜😅
Kau2021-02-11 13:10:52 // 144725
Mikor tuningolni kellett, olyat kerestem, aki ért is hozzá :)
Kazes☻2021-02-11 11:55:45 // 144724
Romhányból Kulcsra... azé' jó kis túra! :)
Kau2021-02-11 10:55:24 // 144723
Sajnos azt tapasztalom, hogy a normális autószerelők a mellettük dolgozók miatt szívnak. Az ő felelősségük ebben, hogy ezt hagyják és eltűrik. Viszont így bukják a régi ügyfeleket. De hát mindig jön új és újabb...
Régebben Pirihez hordtam Kulcsra az autót. Mikor már mindenféle román szerelő meg tanuló foglalkozott a kocsival, rendre vissza kellett fordulnom félútról valamilyen hiba miatt vagy Dunakeszire kellett mennem pár nap múlva. Piri munkáját elismerem, de a segédek lehúzzák. Már sokan nem hordjuk oda az Alfát, akik régen tősgyökeres kuncsaftok voltak. A sok csalódás miatt.
Német Misiék kb 15 éve szerelnek együtt, ketten. Eddig azt mondom, hogy még nem csalódtam bennük. Egy hátrány van. Az 5-6 hetes várakozási idő.
Régebben Pirihez hordtam Kulcsra az autót. Mikor már mindenféle román szerelő meg tanuló foglalkozott a kocsival, rendre vissza kellett fordulnom félútról valamilyen hiba miatt vagy Dunakeszire kellett mennem pár nap múlva. Piri munkáját elismerem, de a segédek lehúzzák. Már sokan nem hordjuk oda az Alfát, akik régen tősgyökeres kuncsaftok voltak. A sok csalódás miatt.
Német Misiék kb 15 éve szerelnek együtt, ketten. Eddig azt mondom, hogy még nem csalódtam bennük. Egy hátrány van. Az 5-6 hetes várakozási idő.
Kau2021-02-11 10:41:01 // 144722
Igen, ezek azok a kiadások, amik úgy indulnak, hogy 30-ból megcsináltatom... Majdnem.
WarbiRunner (Gyuri)2021-02-11 10:39:01 // 144721
Áá basszus :-( Tipikus sztori, amikor a jó autószerelő egyedül nem bírja már, kicsit unja is már és felveszi a hanyag, tudatlan és ügyetlen tanoncokat. Nagybátyám autószerelő volt, pont ezért hagyta abba anno. Nagyon komoly ügyfélköre volt, sok különleges autót és fejtörős problémát hordtak hozzá, mert tudták, hogy ő biztos megoldja. Aztán kellett volna segítség, és évek alatt sem talált olyan tanoncot akiben meg lehetett bízni. Amit nem ő csinált, ott állandóan előfordult valami váratlan Nem meghúzott csavar, fordítva feltett alkatrész...
Az azért sokat elmond hogy visszakapod az autót úgy, hogy ugyanúgy recseg. Ezek szerint ki sem próbálták sem előtte, sem utána. Szóval ne bántsd az autód, nem tehet róla. Megszopatott a szerelőd, ennyi :-(
Az azért sokat elmond hogy visszakapod az autót úgy, hogy ugyanúgy recseg. Ezek szerint ki sem próbálták sem előtte, sem utána. Szóval ne bántsd az autód, nem tehet róla. Megszopatott a szerelőd, ennyi :-(
Kazes☻2021-02-10 22:24:21 // 144720
Jajjjjj... hát ez nem valami jó kis sztori... és nem is a kis'46 szívatott, hanem a barom szerelő... anno én is futottam bele ilyenbe egyszer, azóta amit tudok, meg is javítom. BakkR... két kiló... és semmit sem láttál belőle viszont, mi?! 😯😒😤🤬
Kau2021-02-10 21:45:48 // 144719
Mi ez a pangás fiatalok? :)
Leírom, hogy megszopatott a kis 146-os. (Meg az autószerelők)
Futómű kopogás. Autószerelő átnézte aknáról. 2 lengőkar csere.
Megtörtént. Visszahozta, én vissza vittem őt a műhelybe. Út közben iszonyat recsegés minden kanyarodáskor. Közli, hogy ja, ez a féltengelycsukló. Ha hozok, akkor kicserélik. Bal külső + belülre egy gumiharang. Mellesleg közölte, hogy a fém fékcső közben eltört, nagyon el volt érve. Kicserélte. Ja és az ABS jeladó is eltört... Mondom szarabb állapotban van a kocsi, mint amikor odavittem és még hangosabban kopog! Erősködött, hogy a lengőkarokat is ki kellett cserélni, mert nagyon rosszak voltak (szerintem nem). Szeptemberben a műszakin még tökéletes volt. A srác jól szerel, de 3 tanulót vett maga mellé és inkább már velük szereltet. Utóbbi 3 alkalommal 3x volt gondom, miután elhoztam a kocsit. (Padlólemeznél emelték meg, ami behajlott és még egy egyszerű olajcsere sem sikerült). Már nem akartam ide vinni. Ajánlottak mást.
Elvittem. Hív a srác, hogy a féltengely hajtás oldali részen lötyögnek a csavarok, azt is cserélni kell, nem csak a külső csuklót. Megcsinálta. Hozza. Visszaviszem, ugyanúgy recseg, darál! Itt jártam kb 120 ezer forintnál és még mindig szar! Kicsit ideges lettem. Mindenki a bal csuklót mondta (én is). Ma voltam Német Misinél Dunakeszin. Jobb oldali féltengely külső-belső oldal csere. Mellesleg lecseréltük a vezérlést is. Hab a tortán, kiderült, hogy egyik oldalon letörték az ABS jeladót, a másikon a jeladó csavarját törték bele, amiről nem is tudtam. Új jeladó nincs se a Bárdinál, se az Unixnál, se a Kovács Autónál! Csak a régebbi fajta! Így most nincs ABS-em, de legalább már nem recseg, kopog! (Remélem) :)
Szóval most 2 kilóval könnyebb vagyok. Az autó értéke is kb. ennyi. Fasza. :)
Leírom, hogy megszopatott a kis 146-os. (Meg az autószerelők)
Futómű kopogás. Autószerelő átnézte aknáról. 2 lengőkar csere.
Megtörtént. Visszahozta, én vissza vittem őt a műhelybe. Út közben iszonyat recsegés minden kanyarodáskor. Közli, hogy ja, ez a féltengelycsukló. Ha hozok, akkor kicserélik. Bal külső + belülre egy gumiharang. Mellesleg közölte, hogy a fém fékcső közben eltört, nagyon el volt érve. Kicserélte. Ja és az ABS jeladó is eltört... Mondom szarabb állapotban van a kocsi, mint amikor odavittem és még hangosabban kopog! Erősködött, hogy a lengőkarokat is ki kellett cserélni, mert nagyon rosszak voltak (szerintem nem). Szeptemberben a műszakin még tökéletes volt. A srác jól szerel, de 3 tanulót vett maga mellé és inkább már velük szereltet. Utóbbi 3 alkalommal 3x volt gondom, miután elhoztam a kocsit. (Padlólemeznél emelték meg, ami behajlott és még egy egyszerű olajcsere sem sikerült). Már nem akartam ide vinni. Ajánlottak mást.
Elvittem. Hív a srác, hogy a féltengely hajtás oldali részen lötyögnek a csavarok, azt is cserélni kell, nem csak a külső csuklót. Megcsinálta. Hozza. Visszaviszem, ugyanúgy recseg, darál! Itt jártam kb 120 ezer forintnál és még mindig szar! Kicsit ideges lettem. Mindenki a bal csuklót mondta (én is). Ma voltam Német Misinél Dunakeszin. Jobb oldali féltengely külső-belső oldal csere. Mellesleg lecseréltük a vezérlést is. Hab a tortán, kiderült, hogy egyik oldalon letörték az ABS jeladót, a másikon a jeladó csavarját törték bele, amiről nem is tudtam. Új jeladó nincs se a Bárdinál, se az Unixnál, se a Kovács Autónál! Csak a régebbi fajta! Így most nincs ABS-em, de legalább már nem recseg, kopog! (Remélem) :)
Szóval most 2 kilóval könnyebb vagyok. Az autó értéke is kb. ennyi. Fasza. :)
V.Tomi.145-146 🍀2021-02-04 14:07:05 // 144718
Sziasztok! Keresek 145 - re gyári hátsó szárnyat. Ha valaki tud kérem írjon rám. Köszönöm
Sönci2021-02-03 19:45:03 // 144717
Sziasztok! Tud nekem segiteni valaki,hogy a limitált kiadást igazoló papirt kérni 146-osomhoz?
Köszönöm
Köszönöm
Hakuna2021-02-02 14:14:17 // 144716
Jó ötlet, gondoltam is rá, de elég nagy a repedés. Így muszáj volt szerezni egy repedetlent. Így most van kettő is ami talán hegeszthető. Csak az enyém, a régi hajlatban repedt és még a csavar is túlméretes, utolsó méret és még meg sem húzható paszta nélkül. Ez a a fotókon akár javítható, de síkolni mindenképp kell utána.
Hakuna2021-02-02 14:12:20 // 144715
Más hibája nem volt, de ennek ellenére vettem egy sértetlen, amint kaptam.
epitesz2021-02-02 09:35:35 // 144714
Nekem V. Golffal volt hasonló. Új akksi oldotta meg a problémát.
V.Tomi.145-146 🍀2021-01-29 18:48:17 // 144713
Okes, az jó akkor. Ha esetleg kellene akkor rád írok
127_sud2021-01-29 17:50:26 // 144712
Igen, ilyen van nekem is új de ez alapvetően a régi motorokhoz való. Kell bele egy megfelelő O-gyűrű és akkor tömíteni fog.
V.Tomi.145-146 🍀2021-01-29 17:26:55 // 144711
127_sud2021-01-29 15:54:10 // 144710
Csak 1db maradt de az saját részre van félretéve úgyhogy most nem tudok adni új kalaptartót. Amúgy majd rendelek még elfekvőből jó áron és remélem meg is fog jönni. Olajbeöntő sapkám van új az nem gond.
V.Tomi.145-146 🍀2021-01-29 13:52:10 // 144709
Okes rendben köszönöm
IZT2021-01-29 09:17:43 // 144708
Sziasztok!
Volt már valakinek olyan problémája hogy reggeli indítás után az akksi visszajelző mellett - ami utóbbi időben gyakran jön elő - kigyülladt az ABS és a légzsák visszajelző??
Az akksi fesz értékei megfelelőek gázadáskor 13.9 ig megy a töltés!
Zárlat vagy mi lehet? :(
Volt már valakinek olyan problémája hogy reggeli indítás után az akksi visszajelző mellett - ami utóbbi időben gyakran jön elő - kigyülladt az ABS és a légzsák visszajelző??
Az akksi fesz értékei megfelelőek gázadáskor 13.9 ig megy a töltés!
Zárlat vagy mi lehet? :(
127_sud2021-01-29 08:06:06 // 144707
Lehet maradt még gyári új kalaptartóm, megnézem ha érdekel. Olajbeöntő sapkám van szintén gyári új bár a régi fajta ami máshogy néz ki. Funkcióját tekintve tökéletes az is.
V.Tomi.145-146 🍀2021-01-28 21:24:50 // 144706
Köszönöm. Egy két dolog kelleni fog majd. Pl kalaptartó, olaj betöltő sapka és pár úgymond apróság. :)