Laci822016-01-12 16:47:53 // 76315
Akkor az enyém is faceliftes???? 😃 Nekem is az embléma a csomagtér nyitó. Én azt hittem minden 159-nek az embléma a nyitó gombja.
.......................2016-01-12 16:15:52 // 76314
A csapágyat üzemórára méretezik
3000óra
Az ha 20al teszed meg 60ekm
Ha 100as átlaggal 300000ekm
Nagyon nem mindegy
3000óra
Az ha 20al teszed meg 60ekm
Ha 100as átlaggal 300000ekm
Nagyon nem mindegy
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-12 15:54:05 // 76313
így vagyon :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-12 15:53:24 // 76312
a rosso-m is ilyen volt 2006-os :)
pettinke2016-01-12 15:52:08 // 76311
volt itt a múltkor kérdés, hogy mi a MY2008 frissítése, dropboxra kiraktam egy osztrák leírást (nem mindenben igaz a magyar modellekre) illetve ugyanott van egy FL előtti (2007) és egy után (2008) magyar árlista!
Liquid2016-01-12 15:50:34 // 76310
aha, akkor én ez utóbbival kevertem össze
Liquid2016-01-12 15:49:53 // 76309
hmm ez új, lehet hogy változtattak a fészliftnél?
Így már jobban tetszik a dolog, utána fogok nézni.
Így már jobban tetszik a dolog, utána fogok nézni.
pettinke2016-01-12 15:49:22 // 76308
nem is volt hozzá kötve.
furcsa módon a behajtható tükörnek egyetlen rendelési feltétele volt, az elektromos hátsó ablakemelő :-) az meg kb. mindegyik felszereltségben széria, kivéve a legalsókat (Impression meg később Reale).
van viszont olyan külső tükör, ami lehajtja magát, ha tolatni kezdesz (memóriás tükör), na, ehhez kellett a memóriás ülés.
furcsa módon a behajtható tükörnek egyetlen rendelési feltétele volt, az elektromos hátsó ablakemelő :-) az meg kb. mindegyik felszereltségben széria, kivéve a legalsókat (Impression meg később Reale).
van viszont olyan külső tükör, ami lehajtja magát, ha tolatni kezdesz (memóriás tükör), na, ehhez kellett a memóriás ülés.
Dömpi (il dottore)2016-01-12 15:26:35 // 76307
óra szerint 185 ezer van a kocsiban, valójában kb. 220 ekm
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-12 15:25:44 // 76306
nekem nincs memóriás ülésem a tükör még is elektromosan behajtható...
csAR2016-01-12 15:18:13 // 76305
180 ezerre?
Liquid2016-01-12 15:15:14 // 76304
Tibcsi megcsinálta. Sajna nem egyszerű dolog. A memóriás ülésekkel együtt járó opció a behajtható tükör. Ezért szinte biztos, hogy az ajtókban lévő vezérlőt cserélni kell, jó esetben a kábelezés megvan, illetve megfelelő. Ezenkívül elképzelhető hogy kell az ülések vezérlője is, ebben nem vagyok biztos.
TáDé2016-01-12 14:55:05 // 76303
Az úgy jó, kb. nekem is annyi maradt a 3 literből az olajcsere után.
Amikor cseréltük az olajat döbbentem, mert a Tutela 85w90 jár a 159 1,9 JTDm-be, a 164 TD-be 75W90-et raktunk ...
Amikor cseréltük az olajat döbbentem, mert a Tutela 85w90 jár a 159 1,9 JTDm-be, a 164 TD-be 75W90-et raktunk ...
Dömpi (il dottore)2016-01-12 14:42:55 // 76302
Nekem most ugye csont száraz volt. kb. 2,5 dl maradt a 3 liter olajból.
Nivan842016-01-12 14:32:49 // 76301
Na ez az infó jól jön! Köszi!
Pityukoma2016-01-12 14:11:29 // 76300
Tibcsi166 CarTársunk megcsinálta.
TáDé2016-01-12 14:06:42 // 76299
csALFAromero: Gyári adatok szerint, 2,3 liter váltó olaj megy bele ... alsó hangon 2,5 kell neki, nekem most majd 3 liter van benne ... nem árt neki sőt ... ilyen volt a 164 is.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-12 13:59:34 // 76298
nem a felrakása a nehéz ha nem a CAN busz bekötése...szép ára van bákker
Kolci2016-01-12 13:59:07 // 76297
A hi felszereltségnél elvileg veszel két behajtós tükröt, meg kicseréled a vezetőajtón lévő gombsort olyanra, ami be tudja hajtani. Elvileg onnéttól megy, vagy max egy proxi rendezés és kész
Haddel2016-01-12 13:55:17 // 76296
Innen rendeltem Westfalia levehető fejes. Fel akartam szerelni ,amig itthon vagyok,csak volt egy kis szállítási káosz,ezért csak tegnap került hozzám.Jövő héten meg már dolgoznom kell ,ugyhogy nem biztos ,hogy neki állok felrakni.De ,ha lenne valami megbízható cég felrakatnám a héten.Nem ismersz véletlenül vonóhorgost?
Ricsi 1472016-01-12 13:55:05 // 76295
Sziasztok! Esetleg valaki próbálkozott mar elektromosan behajlo visszapillantó tükrök utólagos beszerelesevel? Érdekelne a munka folyamat, mi kell hozza stb.... Elektromos tükör mozgatasom van, de jo lenne ha be is tudnam oket hajtani. :)
David | Centocinquantanove2016-01-12 12:31:01 // 76294
Igazad lesz, bocsánat! :) Azt sem tudom már hol áll a fejem... :)
Pityukoma2016-01-12 12:29:12 // 76293
Hú ez jó kis mutatvány lesz. Milyet vettél? Megkérdezhetem mennyi volt?
Nekem is kellene. A nyáron ház felújjításba fogok. Na most ha szól a szaki hogy főnök kellene még két zsák cement, akkor nem szívesen raknám a csomagtartómba. Hiába bélelném ki a csomit, amikor leteszem a zsákot böffen egy jó adag cementport. Nos ettől valószínű lilulna afejem :-D
Nekem is kellene. A nyáron ház felújjításba fogok. Na most ha szól a szaki hogy főnök kellene még két zsák cement, akkor nem szívesen raknám a csomagtartómba. Hiába bélelném ki a csomit, amikor leteszem a zsákot böffen egy jó adag cementport. Nos ettől valószínű lilulna afejem :-D
Pityukoma2016-01-12 12:22:12 // 76292
Szia :-) A HSZ75667-ben kérdezted, én a HSZ75674-ben válaszoltam neked, amiben belinkeltem a blogomat is.
Haddel2016-01-12 11:41:20 // 76291
.......................2016-01-12 11:21:20 // 76290
Erre az élettartamra van méretezve,ennyi
csAR2016-01-12 10:58:31 // 76289
Ha a kevesebb olaj miatt kopott meg a felső csapágy perselye,a holtjátékban vergődő,rángatózó tengely kalapálva,sokkal brutálisabb erővel terheli az alsóbb tengelyt.Ez volt a váltókar rángása,majd később a hang is motorféknél amiről írtál.
Ráadásol az olaj nem leülepedve van a váltó alján,hanem szétkenve,a forgó alkatrészek által elteritve.Ergo alul sincs elégséges kenés.
Megkérdezhetnéd a szerelődtől hogy pár deci olajtöbblet okozhat-e problémát,és orvosolhatja-e valamennyire a konstrukciós hibát?
Hálásan megköszönném.
Ráadásol az olaj nem leülepedve van a váltó alján,hanem szétkenve,a forgó alkatrészek által elteritve.Ergo alul sincs elégséges kenés.
Megkérdezhetnéd a szerelődtől hogy pár deci olajtöbblet okozhat-e problémát,és orvosolhatja-e valamennyire a konstrukciós hibát?
Hálásan megköszönném.
David | Centocinquantanove2016-01-12 10:15:41 // 76288
Köszönöm!
Na ettől tartottam, hogy szét kell bombázni... Valahogy nem bízok a szakikban (egyikben sem), mert tuti hogy "neki mindegy" alapon csinálja... Előre félek hogy fog menni a dolog...
Na ettől tartottam, hogy szét kell bombázni... Valahogy nem bízok a szakikban (egyikben sem), mert tuti hogy "neki mindegy" alapon csinálja... Előre félek hogy fog menni a dolog...
norbi04092016-01-12 09:19:12 // 76287
David | Centocinquantanove2016-01-12 09:17:01 // 76286
Köszi!
Csütörtökön elvileg van időpontom, csak arra volnék kiváncsi, hogy mennyire kell szétdönteni az utasteret hozzá... (első ülés, középkonzol stb, vagy ennyire nem vész?)
Csütörtökön elvileg van időpontom, csak arra volnék kiváncsi, hogy mennyire kell szétdönteni az utasteret hozzá... (első ülés, középkonzol stb, vagy ennyire nem vész?)
Dömpi (il dottore)2016-01-12 09:13:42 // 76285
Persze blog lesz...ha más nem a 7végén.
Dömpi (il dottore)2016-01-12 09:13:05 // 76284
Mikor vettem 116 ekm-rel, utána gyanús volt kicsit, ezért ránéztünk, és kiderült, hogy kevés volt az olaj a váltóban.
Hogy most az okozhatott-e olyan kárt, nem tudom.
De érdekes, hogy a legalsó csapágy perselye is kezdett kopni, márpedig az akkor is úszik az olajban, ha kevés a váltóban az olaj.
Érdekes módon éppúgy megy tönkre ugyanez a váltócsapágy az Opelekben is. Vélhetőleg az anyag - mármint a csapágypersely kemény felső rétege - ennyit bír, azaz kb. 200-250e km-ert.
Nem gondolnám, hogy a használat módja bármit is befolyásolna. Nekem "nehéz a lábam" (no nem annyira mint neked), de kellő dinamizmussal közlekedem, ennek ellenére a váltó többi része (tengelyek, fogaskerekek) kifogástalan állapotban vannak. Csak a csapágy nem bírja úgy, ahogy kellene.
Hogy most az okozhatott-e olyan kárt, nem tudom.
De érdekes, hogy a legalsó csapágy perselye is kezdett kopni, márpedig az akkor is úszik az olajban, ha kevés a váltóban az olaj.
Érdekes módon éppúgy megy tönkre ugyanez a váltócsapágy az Opelekben is. Vélhetőleg az anyag - mármint a csapágypersely kemény felső rétege - ennyit bír, azaz kb. 200-250e km-ert.
Nem gondolnám, hogy a használat módja bármit is befolyásolna. Nekem "nehéz a lábam" (no nem annyira mint neked), de kellő dinamizmussal közlekedem, ennek ellenére a váltó többi része (tengelyek, fogaskerekek) kifogástalan állapotban vannak. Csak a csapágy nem bírja úgy, ahogy kellene.
Dömpi (il dottore)2016-01-12 09:02:43 // 76283
Most fogok a héten, vagy a jövő héten.
David | Centocinquantanove2016-01-12 08:38:51 // 76282
Komplett kézifék bowdent cserélt már valaki? Egy blognak rettentően örülnék.
Köfi
Köfi
droberto2016-01-12 07:39:05 // 76281
Persze ezt modtad, de vajon miért?
Elhasználódott/megcsappant olaj? Sok hideg üzem? Durva váltókar kezelés? Nem megfelelő kuplung használat?
Elhasználódott/megcsappant olaj? Sok hideg üzem? Durva váltókar kezelés? Nem megfelelő kuplung használat?
norbi04092016-01-11 23:54:34 // 76280
Majd lesz róla blog, hogy kinél stb stb...történt a műtét? :) Csak mert ha idáig fajulok, én is hozzá vinném... :)
Giuntini2016-01-11 23:48:34 // 76279
Ennek nagyon örülök!
Dömpi (il dottore)2016-01-11 23:07:16 // 76278
droberto2016-01-11 23:02:29 // 76277
Szuper! Akkor most újra falhatod a km-eket. :)
Azért kíváncs lennék, hogy mi csökkenti a váltó élettartamát...
Azért kíváncs lennék, hogy mi csökkenti a váltó élettartamát...
Chianti2016-01-11 23:01:22 // 76276
Uraim, jelentem sikerült orvosolni a B&M problémákat. Akkusaru le, vár 30 mp-et, majd vissza. Ennyi kellett neki. Újra lehet telefonálni és zenéket keresni a multikormányról. Az igazat megvallva kétszer is levettem a sarut, mert először nem nyomtam rá eléggé a visszarakásnál és könnyedén tudtam mozgatni jobbra balra. Gondoltam hogy ez így nem lesz jó, aztán másodszorra már erősebb voltam. :o)
A riasztó gondok is megoldódni látszanak. Valszeg az volt a baj, hogy valamelyik ajtó nem volt rendesen bezárva, kívülről nem látszott és a kijelző sem jelezte, viszont amikor lenyomtam a központi zár nyomógombját, ezért pittyent még egyet lezárás után. Ez jelenti azt, hogy egy ajtó, vagy a csomagtartó, nincs rendesen bezárva. Egyébként meg a riasztó teljes kikapcsolását sem jól csináltam, mert nem lezárni kell a fémtollas kulccsal, hanem kinyitni. Egyelőre nem nagyon riogat, meglátjuk tényleg ezek voltak-e a valódi gondok.
A riasztó gondok is megoldódni látszanak. Valszeg az volt a baj, hogy valamelyik ajtó nem volt rendesen bezárva, kívülről nem látszott és a kijelző sem jelezte, viszont amikor lenyomtam a központi zár nyomógombját, ezért pittyent még egyet lezárás után. Ez jelenti azt, hogy egy ajtó, vagy a csomagtartó, nincs rendesen bezárva. Egyébként meg a riasztó teljes kikapcsolását sem jól csináltam, mert nem lezárni kell a fémtollas kulccsal, hanem kinyitni. Egyelőre nem nagyon riogat, meglátjuk tényleg ezek voltak-e a valódi gondok.
Chianti2016-01-11 22:42:41 // 76275
Örülök, hogy sikerült a project és megoldódott a váltó probléma. Minden Alfa olyan tulajt érdemelne mint amilyen te vagy. No meg olyan szerelőt, mint a tied. :o)
Shadin2016-01-11 21:51:34 // 76274
Belefért a megyeibe;-)
'''''2016-01-11 21:48:36 // 76273
Nem győzöm kivárni.Lehet,addig félrelépek valami offossal de a spider megmarad.
Dömpi (il dottore)2016-01-11 21:44:31 // 76272
Tesztkör megvolt. Mit ne mondjak, egy hét és egy nap nélkülözés után felért egy orgazmussal vezetni a saját autómat.
A váltó pöpec, mikor megvettem, akkor nem volt ilyen jó. A hangok is megszűntek. Sőt, mintha dinamikusabban menne.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
A váltó pöpec, mikor megvettem, akkor nem volt ilyen jó. A hangok is megszűntek. Sőt, mintha dinamikusabban menne.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
droberto2016-01-11 21:39:01 // 76271
Nyugi, küszöbön a Giu 510 jóféle maranellói lovacskával! :)))
droberto2016-01-11 21:37:18 // 76270
Akkor most megbüntiznek a nagyfék miatt? :)))
Giuntini2016-01-11 20:35:55 // 76269
Amit ráköltöttél, töredékét sem fogod visszakapni! Senki sem fizetné meg nekem, hogy új motor van benne, és nem egy bontóban talált hulladék. Tartsad meg, és KUL-on ismét tolod neki!
Kolci2016-01-11 20:23:25 // 76267
Nálam rosszabb a helyzet, az enyém sokkal nehezebb, és még gyengébb is :)))))
Shadin2016-01-11 20:21:02 // 76266
El is mentem a következő pálya kihajtóig :-)