Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-15 10:29:30 // 70340
sok előzés szóval nem csak állandó sebesség tartás
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-15 10:28:48 // 70339
amilyen a tükör színe...
Haddel2015-08-14 23:36:55 // 70338
Srácok,nem tudjátok véletlenül a TI felni színkódját? Sikerült ma lepadkáznom az egyiket,egy karc sem volt eddig rajtuk :( Kerestem már gugliban,meg itt az oldalon is,de eredménytelenül.
Dömpi (il dottore)2015-08-14 22:19:31 // 70337
és milyen volt a dinamika?
dízeles változatok közül melyikhez áll a legközelebb?
dízeles változatok közül melyikhez áll a legközelebb?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-14 22:07:52 // 70336
És meg volt a csak autópályás etap is 150-160 tempomat fullra pakolva klíma 9,6 a fogyi.
Dömpi (il dottore)2015-08-14 22:04:51 // 70335
még tartoztam egy story végével, íme a blog: FÍÉREG
Tozo2015-08-14 19:07:00 // 70334
Okés :-)
Addig nyomozok, ha nem oldódik meg akkor kereslek!
Köszi!!
Addig nyomozok, ha nem oldódik meg akkor kereslek!
Köszi!!
Tozo2015-08-14 19:05:50 // 70333
Hali,
ha nem kap vákumot a vezérlődoboz akkor folyamatosan nullát mutat függetlenül, hogy a turbó működik magasabb fordulaton rendesen és van töltőnyomás. Franc sem érti hogyan számolja pontosan a töltőnyomást.
Vákumszivattyútól megnézném a vákumszabályozóig, hogy nincs-e a vákumcső elrepedve? Ha van vákum akkor lehet az óránál lesz a hiba.
Üdv, Zoli
ha nem kap vákumot a vezérlődoboz akkor folyamatosan nullát mutat függetlenül, hogy a turbó működik magasabb fordulaton rendesen és van töltőnyomás. Franc sem érti hogyan számolja pontosan a töltőnyomást.
Vákumszivattyútól megnézném a vákumszabályozóig, hogy nincs-e a vákumcső elrepedve? Ha van vákum akkor lehet az óránál lesz a hiba.
Üdv, Zoli
mizooo2015-08-14 18:49:15 // 70332
Nekem ugyanígy nézett ki a pár hónapja meggyalogolt gumim. Nem az oldala szakadt ki hanem szépen leeresztett és amikor meggyalogoltad akkor szakadt ki.
mizooo2015-08-14 18:48:09 // 70331
Én szereltem be, csak tápot adtam neki. Ha egy teherautó jön sötétben mögötted akkor hasznos mert azok simán bevilágítanak a hátsó szélvédőn :) Nekem nagyon tetszik.
mizooo2015-08-14 18:45:57 // 70330
Valószínűleg a műanyag részt elég. De ez csak szétszerelés után derül ki.
Ablakemelők.hu
Ablakemelők.hu
emGéza2015-08-14 16:10:13 // 70328
Ma helyre raktam az első kerékagycsapágy kérdést ! :D
Próbakörnél csak az a kurva légy idegesített zümmögésével ;) Még jó , hogy nem
többen voltak a legyek , másabban kellett volna ragoznom ...
Próbakörnél csak az a
többen voltak a legyek , másabban kellett volna ragoznom ...
emGéza2015-08-14 16:04:43 // 70327
Szerencse , hogy megbírtad fogni ! :D
Mennyi idős volt a gumi és mennyit futhatott ?
Mennyi idős volt a gumi és mennyit futhatott ?
Dzsozy2015-08-14 15:48:30 // 70326
Üdv!
Ma a nagy melegben az udvaron leengedtem az ablakokat. Jobb hátsónál valami reccsenést hallottam. Mikor fel akartam húzni az ablakokat, akkor meg nem jött fel. Kézzel kellett rásegíteni, de igazából, mintha szabadon mozgott volna egy darabig, aztán érte utol a szerkezet. Szeretném kérdezni, hogy kárpit leszedésnél kell e valamire ügyelni, ill le kell szedni a hangszóró rácsot? a 166-nál ott volt mögötte torx csavar. Mi lehet egyébként a bibi?
Ma a nagy melegben az udvaron leengedtem az ablakokat. Jobb hátsónál valami reccsenést hallottam. Mikor fel akartam húzni az ablakokat, akkor meg nem jött fel. Kézzel kellett rásegíteni, de igazából, mintha szabadon mozgott volna egy darabig, aztán érte utol a szerkezet. Szeretném kérdezni, hogy kárpit leszedésnél kell e valamire ügyelni, ill le kell szedni a hangszóró rácsot? a 166-nál ott volt mögötte torx csavar. Mi lehet egyébként a bibi?
Dömpi (il dottore)2015-08-14 15:40:08 // 70325
de nem a 159 futóművét...nekem folyamatosan az van, 19"-ra nincs is más
Dömpi (il dottore)2015-08-14 15:37:38 // 70324
Valamikor szemptember közepétől indul újra a suli (ált. Péntek és/vagy szombat). Ilyenkor a XIII.ker-ben vagyok (Szent László út).
Ha meglesz az órarendem, jelzem! (de azért írj rám szept közepén, nehogy elfelejtsem!)
Ha meglesz az órarendem, jelzem! (de azért írj rám szept közepén, nehogy elfelejtsem!)
spaza2015-08-14 14:56:18 // 70323
Akkor rögtön kérek is egy kis segítséget: ha nem működik a turbónyomás visszajelző (a mutató alaphelyzetben pihen állandóan), annak mi lehet az oka? A turbó meghalásán kívül, mert az szépen működik továbbra is. Hol érdemes kezdeni a nyomozást? :)
Shadin2015-08-14 14:34:45 // 70322
Ha neked nem kell, küldd el lsz. a hirdetést :-)
.......................2015-08-14 14:01:51 // 70321
a 159 es bírja ,
sokkal erösebb a futómü mint a korábbi alfákban
sokkal erösebb a futómü mint a korábbi alfákban
dev1662015-08-14 13:40:43 // 70320
nyugodtan lehet vele járni, csak minden hamarabb megy tönkre a futóműben, mert nagyobb a terhelés rajta, ha útegyenetlenség jön. Ez ilyen egyszerű. hozzáteszem, hogy a menetkomfortot is érezhetően rontja. Én a conti sportcontactot utáltam nagyon, végül ment is kukába.
Jupiter1552015-08-14 13:11:52 // 70319
Az enyém fényre sötétedő, de fura zöldes színt ad a mögötted lévő fényeknek. Városban kikapcsolva tartom, mert nem tükrözi (szóvícc ON :)) híven a mögötted jövők távolságát.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-14 12:12:50 // 70318
nekem volt ilyen is, meg olyan is...ha csak nem vagy vámpír akkor nem sok értelme van
norbi04092015-08-14 10:11:17 // 70317
Ma láttam egy hirdetést, eladó fényre sötétedő belső tükörről 159-be.
Elgondolkodtam, ha jelenleg normál tükröm van, macerás lenne beszerelni egy ilyet? Vagy totál felejtős az egész?
Köszönöm az üzemanyagszűrő csereperiódus és gyártó tippeket :)
Elgondolkodtam, ha jelenleg normál tükröm van, macerás lenne beszerelni egy ilyet? Vagy totál felejtős az egész?
Köszönöm az üzemanyagszűrő csereperiódus és gyártó tippeket :)
Csabi2015-08-14 09:35:30 // 70316
Biztos vannak a márkán belül jól teljesítő típusok, de ez nem az volt...A gumiszakadás lehet nem a gumi hibája volt, hanem ahogy a gumis mondta egy defekt előzte meg...ez már soha nem derül ki...
David | Centocinquantanove2015-08-14 08:39:34 // 70315
Előszöris, hogyha gázelvételnél hirtelen nulláig esik vissza a turbo, akkor az autód jóeséllyel épp regenerál.
Másodszor pedig a mutató mindenkinél szinte mást mutat, úgyértem máshol van az alapjárati érték, és máshol a csúcs. Nekem például már alapjáraton az első ösztás közepén áll, és 1.6-ig sosem ment fel a mutató. Másnak valóban 0-ról indul és van akinek ütközésig felmegy 1.6-ra...
Ez egy tájékoztató jellegű mérőműszer, nem pontos adatokat jelez ki.
Másodszor pedig a mutató mindenkinél szinte mást mutat, úgyértem máshol van az alapjárati érték, és máshol a csúcs. Nekem például már alapjáraton az első ösztás közepén áll, és 1.6-ig sosem ment fel a mutató. Másnak valóban 0-ról indul és van akinek ütközésig felmegy 1.6-ra...
Ez egy tájékoztató jellegű mérőműszer, nem pontos adatokat jelez ki.
Haddel2015-08-14 08:26:33 // 70314
Jav: hogy nem lett nagyobb baj.
Haddel2015-08-14 08:25:40 // 70313
Ez durva,még jó,hogy nem nagyobb baj.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-14 08:24:07 // 70312
pedig nem rossz gumi a kunyhó...én tiportam őket jó pár évig semmi bajuk nem volt...hm
.......................2015-08-13 23:45:52 // 70311
A használt gumi mindíg lutri,
Föleg a koreai lomok
Deszerencse hogy nem lett nagyobb baj ,és egyben a család
Föleg a koreai lomok
Deszerencse hogy nem lett nagyobb baj ,és egyben a család
Csabi2015-08-13 23:44:54 // 70310
Nem tudatosan, de egy kivétellel csak erősített garnitúrák voltak/vannak....Tény, h lágyabb volt a nem erősített falú...viszont azért jelentős előnyei is vannak, pl ez a defektes sztori, jobban bírja a patkázást..:) , az oldaltartásról ne is beszéljünk....
159nek szerencsére már strapabíró futóműve van, nem nyírja ki azt olyan hamar, tény h megrövidíti az életét...
159nek szerencsére már strapabíró futóműve van, nem nyírja ki azt olyan hamar, tény h megrövidíti az életét...
.......................2015-08-13 23:43:47 // 70309
Ez eben a formában nem igaz,
Nyugodtan lehet XL extra load gumival járni
Nyugodtan lehet XL extra load gumival járni
Attie2015-08-13 23:29:23 // 70308
Dízel motornál motorfékezésnél a turbónyomásnak 0 bar-on kell lennie vagy kicsit feljebb?
Nekem néha 0, néha az első pöcök környékén áll. Ha 0, akkor hirtelen esik oda, ha felette van, akkor lassabban esik le a nyomás.
Melyik a normális?
Nekem néha 0, néha az első pöcök környékén áll. Ha 0, akkor hirtelen esik oda, ha felette van, akkor lassabban esik le a nyomás.
Melyik a normális?
dev1662015-08-13 23:15:53 // 70307
ne vegyél erősített oldalfalút, főleg ne vékony peremmel, mert kinyírja az egész futóművet. először a gátlókat, aztán a szilenteket. Mivel kicsi a rugalmassága az ilyen gumiknak, nagyon igénybe veszik a felfüggesztést, valószínűleg a hosszú távon a torony is megsínyli.
Csabi2015-08-13 22:50:50 // 70306
Kumho KU31 (235/45/18)anno ezekkel vettem a felnijeim, gondoltam bírni fogják...:P
droberto2015-08-13 22:38:20 // 70305
Ezen a szép nyári napon a kánikulában levitorláztam Dombóvárig, majd vissza. Éppen az öthetet alulról súrolta a fogyasztás, amikor felbukkant a tükörben egy igen gyorsan közelítő sárga sport autó. Először F430-ra gondoltam, de mikor közelebb jött, láttam, hogy egy Chevrolet Corvette (C6)-al állok szemben. :)
Mivel a kedvenc körforgóim következtek, gondoltam megmutatom mi is az Coure Sportivo. :) Meg amúgy is nehogy már csak úgy megelőzzön egy Sevrollett. :)
Az első körforgó előtt megvolt a 180. Pont utolért, de előzni már nem tudott. A második előtti 2 km-en meg valamiért nem mert megelőzni, csak villogott. A harmadik előtti 1 km-es szakasz utolsó 50 m-én tudott beszúrni elém, éppenhogycsak. Itt akkorát fékezett, hogy magam is meglepődtem. A bazi nagy körforgóban simán a seggében voltam, ami egyébként igen csak ficánkolt. A kigyorsításkor lehagyott, de nem adtam fel. A 4 körforgó előtt (kb. 3 km) útolértem, majdnem vissza is előztem, csak jöttek szembe. A körforgót megint csak nem tudta bevenni. :) Kigyorsításkor megint elment, de tovább nem húzogattam az oroszlán bajszát. Elégedetten és büszkén mentem tovább 6,2-es összfogyasztást produkálva.
Mivel a kedvenc körforgóim következtek, gondoltam megmutatom mi is az Coure Sportivo. :) Meg amúgy is nehogy már csak úgy megelőzzön egy Sevrollett. :)
Az első körforgó előtt megvolt a 180. Pont utolért, de előzni már nem tudott. A második előtti 2 km-en meg valamiért nem mert megelőzni, csak villogott. A harmadik előtti 1 km-es szakasz utolsó 50 m-én tudott beszúrni elém, éppenhogycsak. Itt akkorát fékezett, hogy magam is meglepődtem. A bazi nagy körforgóban simán a seggében voltam, ami egyébként igen csak ficánkolt. A kigyorsításkor lehagyott, de nem adtam fel. A 4 körforgó előtt (kb. 3 km) útolértem, majdnem vissza is előztem, csak jöttek szembe. A körforgót megint csak nem tudta bevenni. :) Kigyorsításkor megint elment, de tovább nem húzogattam az oroszlán bajszát. Elégedetten és büszkén mentem tovább 6,2-es összfogyasztást produkálva.
.......................2015-08-13 22:33:58 // 70304
Made in ?
Milyen gyártmány volt?
Amúgy tök ugyanúgy szakadt ki mint kamionokon sokmillió km és futózás után
Elfáradt a textil szövet
Milyen gyártmány volt?
Amúgy tök ugyanúgy szakadt ki mint kamionokon sokmillió km és futózás után
Elfáradt a textil szövet
Csabi2015-08-13 22:19:53 // 70303
Kunyhó....de ez volt az első és utolsó is...
valamiért azt gondolom, h minden előzmény nélkül, egyszerűen nem bírta a hő- és mechanikai terhelést...és szétszakadt( nem épp egy autópálya minőségű úton mentem...)
valamiért azt gondolom, h minden előzmény nélkül, egyszerűen nem bírta a hő- és mechanikai terhelést...és szétszakadt( nem épp egy autópálya minőségű úton mentem...)
Liquid2015-08-13 22:06:50 // 70302
milyen gumi volt ez?
Tozo2015-08-13 21:58:46 // 70301
Köszi az alapos mérést !!
1500 alatt ha erőt kell kifejtenie (emelkedő) padlógáznál esik vissza a fordulat. Turbó nyomás sem megy 0.4 fölé. Egyenes úton kb. ugyanaz amit írtál. Van mikor elindulni alig bírok vele ha felfelé állok meg.
Nem jársz vmikor Bp-en? Egy cross chek-ben szívesen benne lennék 😆😆😆!
1500 alatt ha erőt kell kifejtenie (emelkedő) padlógáznál esik vissza a fordulat. Turbó nyomás sem megy 0.4 fölé. Egyenes úton kb. ugyanaz amit írtál. Van mikor elindulni alig bírok vele ha felfelé állok meg.
Nem jársz vmikor Bp-en? Egy cross chek-ben szívesen benne lennék 😆😆😆!
Csabi2015-08-13 21:54:30 // 70300
Mai napom:
Szétszakadt bal első úgy 120-nál...
soha nem volt még ilyen jellegű defektem, így nincs összehasonlítási alapom, de hogy ezek után csak erősített oldalfalú gumikat fogok venni az tuti...
Szóval annyi történt, h kb 130-140es tempónál éreztem, h a bal eleje kissé elkezd rázni, majd süllyedni, akkor már lassítottam enyhe fékkel. Ahogy a súlypont az első kerekekre helyeződött, jobban rázott...és ennyi.....szóval ezzel csak azt akarom mondani,h a gumiban egy leheletnyi levegő nem maradt, de simán irányítható volt a kocsi, ez nagyon meglepett... Vajon "sima" gumival is maradtak volna ezek a menettulajdonságok, vagy az árokban kötöttem volna ki (?)
A gumisom szerint a gond az lehetett, h kaptam egy defektet, és ahogy leeresztett a gumi, a nagy sebesség miatt kiszakadt az oldala...viszont a leszerelt gumin, nem látszódott defekt nyom, persze ettől még lehetett....
Szerencsére a gumisom épp árulta a 2000km-t futott gumijait, 245/40/R18 méretben (BR potenza RE002) állítólag nagyon jó gumik...hát majd meglátjuk....(amúgy is már elég erősen kopottak voltak...)
Egyébként érdekes, h az esetem után pár órával ugyanazon az autómentőn ismét állt egy OFF , csak neki a jobb hátsó volt ugyanúgy szétszakadva.....a nagy hőség szerintem eléggé igénybe veszi a gumikat is...
Szétszakadt bal első úgy 120-nál...
soha nem volt még ilyen jellegű defektem, így nincs összehasonlítási alapom, de hogy ezek után csak erősített oldalfalú gumikat fogok venni az tuti...
Szóval annyi történt, h kb 130-140es tempónál éreztem, h a bal eleje kissé elkezd rázni, majd süllyedni, akkor már lassítottam enyhe fékkel. Ahogy a súlypont az első kerekekre helyeződött, jobban rázott...és ennyi.....szóval ezzel csak azt akarom mondani,h a gumiban egy leheletnyi levegő nem maradt, de simán irányítható volt a kocsi, ez nagyon meglepett... Vajon "sima" gumival is maradtak volna ezek a menettulajdonságok, vagy az árokban kötöttem volna ki (?)
A gumisom szerint a gond az lehetett, h kaptam egy defektet, és ahogy leeresztett a gumi, a nagy sebesség miatt kiszakadt az oldala...viszont a leszerelt gumin, nem látszódott defekt nyom, persze ettől még lehetett....
Szerencsére a gumisom épp árulta a 2000km-t futott gumijait, 245/40/R18 méretben (BR potenza RE002) állítólag nagyon jó gumik...hát majd meglátjuk....(amúgy is már elég erősen kopottak voltak...)
Egyébként érdekes, h az esetem után pár órával ugyanazon az autómentőn ismét állt egy OFF , csak neki a jobb hátsó volt ugyanúgy szétszakadva.....a nagy hőség szerintem eléggé igénybe veszi a gumikat is...
Liquid2015-08-13 21:44:57 // 70299
nem csak az automatának, a 2.4-nek úgy általában magas a városi fogyasztása
Dömpi (il dottore)2015-08-13 21:26:02 // 70298
na, hazafelé kifigyeltem:
2-ben 2000-től húz, de mint állat...alatta harmatfing, de 1-2 mp alatt felpörög 2000-re,
3-ban 1800-tól húz, de folyamatosan tol 3000-ig
4-ben szintén 2000-től indul meg
5-ben és 6-ban 1800-tól
a legjobban 2500 és 3500 között táncol :)
nekem 1200-körül totál semmi...soha nem is volt
2-ben 2000-től húz, de mint állat...alatta harmatfing, de 1-2 mp alatt felpörög 2000-re,
3-ban 1800-tól húz, de folyamatosan tol 3000-ig
4-ben szintén 2000-től indul meg
5-ben és 6-ban 1800-tól
a legjobban 2500 és 3500 között táncol :)
nekem 1200-körül totál semmi...soha nem is volt
Giuntini2015-08-13 21:02:01 // 70297
Szosza ez mind igaz, de az automatànak nagy a fogyasztàsa főleg vàrosban. Azt vettem észre mióta a motort felújítottàk vàrosbankevesebbet fogyaszt, szinte nem érek hozzà a gàzpedàlhoz. Viszont pàlyàn úgy érzem emelkedett a fogyasztàsa 140 felett. Ezt a teljesítmény növekedésre tudom visszavezetni.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-13 20:48:00 // 70296
hát ha van egy 20 rekesz üres akkor érdemes :D
emGéza2015-08-13 20:37:53 // 70295
Köszi !
Pedig már kezdtem gondolkodni : lehet vissza kéne váltani az üres sörösüvegeket ? :)
Pedig már kezdtem gondolkodni : lehet vissza kéne váltani az üres sörösüvegeket ? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-13 20:32:05 // 70294
az akciós megy no para :)
emGéza2015-08-13 19:41:54 // 70293
Ma reggel ráálltam a szerelőaknára , mert holnap hozza a futár a kerékagycsapágyat . :)
5 hétig hallgattam a :
csapágyzsírtól mentes , szétkopott , búgos kerékagycsapágyát nekije
5 hétig !!! Csak vártam , vártam , az eladótól az ígért csapágyat . Mind tovább tolva
a "most megkapod" válasz . Pedig 20E vettem át tőle , amit az unixnál rendelt(?) .
Tegnap felrúgtam az egyezményt , pénz vissza ! Belefáradtam és feladtam !
A kialakult helyzetért csak magam hibáztatom . Nem kell mindent elhinni :D
Jön máshonnan ...
Remélem Erhard nem a legdrágábbat küldi ! ;) (egy kaccsicsámá )
5 hétig hallgattam a :
csapágyzsírtól mentes , szétkopott , búgos kerékagycsapágyát nekije
5 hétig !!! Csak vártam , vártam , az eladótól az ígért csapágyat . Mind tovább tolva
a "most megkapod" válasz . Pedig 20E vettem át tőle , amit az unixnál rendelt(?) .
Tegnap felrúgtam az egyezményt , pénz vissza ! Belefáradtam és feladtam !
A kialakult helyzetért csak magam hibáztatom . Nem kell mindent elhinni :D
Jön máshonnan ...
Remélem Erhard nem a legdrágábbat küldi ! ;) (egy kaccsicsámá )
.......................2015-08-13 19:22:00 // 70292
én konstans 155 km/h tempomattal autópályán
8 liter körüli fogyasztásokt mérek
a 2,4 el ,és csippelt
konstans 190..200 km/h val már 10..11 liter simán
(kizárólag német autobahnon)
8 liter körüli fogyasztásokt mérek
a 2,4 el ,és csippelt
konstans 190..200 km/h val már 10..11 liter simán
(kizárólag német autobahnon)
Ricsi 1472015-08-13 18:46:18 // 70291
Tempomatos meresrol nem tudok szolni, nagyon ritkan hasznalom, mivel altalaban joval 90 felett megyek mindig beerek valakit, akkor kis totymorges aztan elozes... Multkor mentunk furedre 4-en ultunk a kocsiba olyan 120-as tempoval(utasok nem dijaztak a nagyobb tempot :D) akkor is 7.4 volt nem csak a comp. szerint. Hat biztos tudna annyit is enni, de ha 80-90-el szeretnek kozlekedni akkor nem ilyen autom lenne :) Egyebkent nem herelt a kocsi meg egyenlore.