markpinter1592015-04-27 15:58:35 // 67053
De a 225/45 17r az nem ugyan az mint a 235/45 17r :D
vzolee2015-04-27 15:41:26 // 67052
Nekem volt 225/45R17, el lehetett vele járni, de figyelni kellett, hogy ne érjen le. Most felkerült az új 225/50R17, sokkal jobb és komfortosabb.
Liquid2015-04-27 14:32:39 // 67051
sorry, én is benéztem :)
Liquid2015-04-27 14:32:12 // 67050
így van a 235/45 már nagyon sok, esetleg még a 245/40 ami szóba jöhet
markpinter1592015-04-27 14:28:48 // 67049
Én 17eshez írtam , nem 19es felnihez
Norby2015-04-27 14:24:02 // 67048
Volt téma pár hete a motorvédő, illrtvr lökhárítók csvarjai.
Erhardnal lehet is rendelni 350 Ft/db, viszont csak 20db/csomag. nekem pedig csak 10 db kell, esetleg akar még valaki rendelni?
Erhardnal lehet is rendelni 350 Ft/db, viszont csak 20db/csomag. nekem pedig csak 10 db kell, esetleg akar még valaki rendelni?
Dömpi (il dottore)2015-04-27 14:19:29 // 67047
az már sok(k)...235/40/19 vagy 245/35/19
Dömpi (il dottore)2015-04-27 14:15:51 // 67046
Adót csökkentettek a vevők. A piac kérte, nem pedig a gyár akarta.
.......................2015-04-27 10:26:43 // 67045
akkor lehet a szívósori pillangók megakadtak
akkor szokott tempomattal vészüzembe kerülni
akkor szokott tempomattal vészüzembe kerülni
gyugya2015-04-27 10:14:12 // 67044
Erre már nem emlékszem pontosan, de szerintem nem.
Korábban volt intenzívebb gyorsítás, de ekkor szerintem tempomattal poroszkáltunk.
Korábban volt intenzívebb gyorsítás, de ekkor szerintem tempomattal poroszkáltunk.
.......................2015-04-27 10:13:23 // 67043
a tiédnél nem jellemzö az EGR szelep hiba
inkább a turbo geometria szokott leragadni ,így a töltönyomás túllépi a megengedett értéket padlógáznál
majd leszabályozza a teljesítményt és vészüzembe kerül
hibakód kiolvasással kell kezdenni
inkább a turbo geometria szokott leragadni ,így a töltönyomás túllépi a megengedett értéket padlógáznál
majd leszabályozza a teljesítményt és vészüzembe kerül
hibakód kiolvasással kell kezdenni
.......................2015-04-27 10:10:37 // 67042
ez az új jtdm emek re nem jellemzö
nem padlógáz után jött elö?
nem padlógáz után jött elö?
gyugya2015-04-27 09:29:30 // 67041
Sziasztok!
1 hónapja tettünk szert egy 159 2.0 JTDm-re. 1000 kilométer után, hopp 'Have engine checked'. A 146-on soha nem kaptam hibajelzést (vagy nincs is benne kontroll lámpa, vagy az enyém egy szerencsés darab).
A computer hol felengedi a turbónyomást, hol levágja, hol fel sem engedi. Láttam, hogy az EGR szelep elkoszolódása elég gyakran szokott riasztani, de mi más még? Üzemanyagszűrő? Légtömegmérő?
Szerdán tolom el szervízbe, mire figyeljek, hogy ne nyúzzanak meg, mint egy riadt majmot?
Köszi
1 hónapja tettünk szert egy 159 2.0 JTDm-re. 1000 kilométer után, hopp 'Have engine checked'. A 146-on soha nem kaptam hibajelzést (vagy nincs is benne kontroll lámpa, vagy az enyém egy szerencsés darab).
A computer hol felengedi a turbónyomást, hol levágja, hol fel sem engedi. Láttam, hogy az EGR szelep elkoszolódása elég gyakran szokott riasztani, de mi más még? Üzemanyagszűrő? Légtömegmérő?
Szerdán tolom el szervízbe, mire figyeljek, hogy ne nyúzzanak meg, mint egy riadt majmot?
Köszi
Invisible2015-04-26 21:52:50 // 67039
Nekem nem jelenik meg, gondolom csoporttagság kell hozzá.
Lexlutor2015-04-26 21:04:22 // 67037
Meglátjuk mire jutok. Előbb le kell vadászni a részegységeket.
Don Gombóc2015-04-26 20:57:33 // 67036
Ma egy ilyen kereplő vadi új Xc Volvo állt mellettem, én is néztem milyen hangos. Nekem a dízel még mindig furi, de az marhára kattogott az én spagetti taximhoz képest. :-)
Trombozis2015-04-26 20:51:16 // 67035
De jó! Köszi. Egyszer megtanulom mi micsoda. ;-)
.......................2015-04-26 20:40:08 // 67034
Ez a Connect Nav facelift után
Trombozis2015-04-26 20:34:50 // 67033
Köszi! Meg szeretném tartani a két din-t. De köszönöm szépen a helpet. :-)
Trombozis2015-04-26 20:34:13 // 67032
Ez lenne az?
Intézem, olvasok és kell!
Intézem, olvasok és kell!
Haddel2015-04-26 20:03:25 // 67031
Én már szavaztam rá :)
Liquid2015-04-26 18:59:04 // 67030
Márti benevezett a fészbúkos Alfás szépségversenyre, kérnénk egy kis hátszelet :)
link
link
.......................2015-04-26 18:41:10 // 67029
bose gyári
60eFt körül kasz bontóban komplett
60eFt körül kasz bontóban komplett
Piritu - 1.000.0002015-04-26 18:11:20 // 67028
Javaslom a blogomat, több részben állt össze a rendszer.
Trombozis2015-04-26 17:35:18 // 67027
Halló halló!
Kinek milyen "magnója" van a kocsiban? :D Nem tudom mire cseréljem ki a gyári CD/rádiós szettet.
Kinek milyen "magnója" van a kocsiban? :D Nem tudom mire cseréljem ki a gyári CD/rádiós szettet.
GTPeti2015-04-26 16:12:23 // 67026
Kieg. a kormány mögötti (fém) füleknek szerintem ilyen esetben nincs párja. Olyanoknak, mint a Ghibliben ("takk-takk" a'la Vályi Pista. :).
GTPeti2015-04-26 16:07:53 // 67025
A kérdés az az, hogy a dízel váltónak a csonkjai 1. ugyanott vannak-e, mint a benzinesnek, 2. az elfordulások megegyeznek-e. Ha nem, akkor elég nagy barkácsolásba fog torkollani a projekt. :(
Mindenképpem írj róla blogot!!! Thx.
Mindenképpem írj róla blogot!!! Thx.
Lexlutor2015-04-26 15:46:35 // 67024
Továbbra is foglalkoztat utólagos kormányváltó beépítése, úgyhogy tovább nyomozgatam.
Eredetileg 2.2 JTS-be volt seleespedes kulisszával, illetve 2.4 JTD és 3.2 JTS sima automata kulisszával.
Német fórumon ki kísérletezték hogy utólag berakható. Egy 2.4 q-Tronic-ba szerelték be.
Ehhez kormányt kellett cserélni amin van váltógomb. Csatlakozás helye benne van mind két oldalt a gombsorban.
Fület utólag elvileg nem lehet feltenni mert nincs ott a süllyesztése.
Amelyikben nincs multikormány ott átvezető szallagot is kell cserélni.
Váltó kulissza elektronikáját is cserélni kell ami a tetején van. Csak a felső részt amit le szoktunk pattintani a burkolattal. Erre a számúra: 55344194
Utána elvileg működik.
Német fórum
Kíváncsi lennék vajon menne-e az enyémmel 1.9 JTD.
Elvileg ha van valakinek ilyenje és belepróbálnánk abból kiderülne. Kormányt és elektronikát kéne átrakni.
Valakinek van egyáltalán ilyen kormány váltósa?
Eredetileg 2.2 JTS-be volt seleespedes kulisszával, illetve 2.4 JTD és 3.2 JTS sima automata kulisszával.
Német fórumon ki kísérletezték hogy utólag berakható. Egy 2.4 q-Tronic-ba szerelték be.
Ehhez kormányt kellett cserélni amin van váltógomb. Csatlakozás helye benne van mind két oldalt a gombsorban.
Fület utólag elvileg nem lehet feltenni mert nincs ott a süllyesztése.
Amelyikben nincs multikormány ott átvezető szallagot is kell cserélni.
Váltó kulissza elektronikáját is cserélni kell ami a tetején van. Csak a felső részt amit le szoktunk pattintani a burkolattal. Erre a számúra: 55344194
Utána elvileg működik.
Német fórum
Kíváncsi lennék vajon menne-e az enyémmel 1.9 JTD.
Elvileg ha van valakinek ilyenje és belepróbálnánk abból kiderülne. Kormányt és elektronikát kéne átrakni.
Valakinek van egyáltalán ilyen kormány váltósa?
KollerT2015-04-26 15:44:03 // 67023
EGR Szelep
Nekem volt nem rég az a problémám, hogy indítás után kis ideig nem ment a turbó, illetve kicsit gyengébb volt az autó, stb. Szóval jó szívás volt.
Na kiderült, hogy az EGR szelep volt piszkos, szerencsére hibát dobott a motor és még aznap megcsináltattam.
Nekem volt nem rég az a problémám, hogy indítás után kis ideig nem ment a turbó, illetve kicsit gyengébb volt az autó, stb. Szóval jó szívás volt.
Na kiderült, hogy az EGR szelep volt piszkos, szerencsére hibát dobott a motor és még aznap megcsináltattam.
SzJanos2015-04-26 15:03:01 // 67022
Tankoltam ma és gyorsan végeztem egy átlagfogyasztás számolást is a megtett km és a betöltött/elfogyasztott üzemanyag alapján. Az eredmény több mint kielégítő, ugyanis 5,8 L/ 100Km-re jött ki, ami engem is nagyon meglepett.
.......................2015-04-26 14:05:01 // 67021
Ez nem komoly gond,
Nem nagyon érdemes foglalkozni vele
A lényeg hogy legyen elég hidraulika folyadék a tartályban
Nem nagyon érdemes foglalkozni vele
A lényeg hogy legyen elég hidraulika folyadék a tartályban
denil12015-04-26 13:50:55 // 67020
Tehát akkor nem tud elégséges nyomást felépíteni?
Szerelő srác így ismeretlenbe is az egyik indokként ezt jelölte meg,h nincs elég nyomás a rendszerben de mondta,h azért ennek lehetnek más okai is.
Szerelő srác így ismeretlenbe is az egyik indokként ezt jelölte meg,h nincs elég nyomás a rendszerben de mondta,h azért ennek lehetnek más okai is.
.......................2015-04-26 12:12:50 // 67019
Tud okozni,a szivattyú levegőt szív egy pillanatra,Ezért darabos lesz a folyadék áramlása,nyomása
Ha több az olaj akkor mindíg van elég folyadék ,és folyamatos a szivattyú szállítása
Ha több az olaj akkor mindíg van elég folyadék ,és folyamatos a szivattyú szállítása
Trombozis2015-04-26 11:40:07 // 67018
Ilyet a 156-som csinált és ez megoldotta a zúgást, remegést.
denil12015-04-26 11:36:05 // 67017
Szia szosza!
Köszi a tippet!Ez mennyire biztos? :)
Csak mert furcsállom,h kevés folyadék képes remegést okozni.
Ettől függetlenül még a hét elején rendeltem szervó folyadékot mert a sok egyéb más folyadék mellett is.
Köszi a tippet!Ez mennyire biztos? :)
Csak mert furcsállom,h kevés folyadék képes remegést okozni.
Ettől függetlenül még a hét elején rendeltem szervó folyadékot mert a sok egyéb más folyadék mellett is.
.......................2015-04-26 10:24:47 // 67016
Szoervo folyadék csere,
A lényeg hogy a max felé kell tölteni,csurig a tartályt,a fölösleg úgyis távozik a túlfolyón
Utána nem fog remegni
A lényeg hogy a max felé kell tölteni,csurig a tartályt,a fölösleg úgyis távozik a túlfolyón
Utána nem fog remegni
Trombozis2015-04-26 08:35:52 // 67015
Abban tudtok segíteni, hogy mit kell tenni a "kilinccsel"? Jobb elöl néha nem pattan vissza és ilyenkor csak úgy nyílik, ha visszanyomom. Érdekes. :-) Fújjak neki kicsi wd-t? :-) lehet nem érthető. Lefotózom ma.
denil12015-04-26 00:46:03 // 67014
Sziasztok!
Az alábbi jelenségre lettem figyelmes.
Ki mit mond, mi a probléma?
Amikor eltekerem a kormányt és működésbe jön a kormányszervó akkor berezonál az autó és a kormányon is érzem. De csak addig amíg mozgásban van a kormány tehát a szervó működése alatt. Főleg álló helyzetben érezni de ha jól emlékszem akkor menet közben is csak akkor sokkal kevésbé.
Az alábbi jelenségre lettem figyelmes.
Ki mit mond, mi a probléma?
Amikor eltekerem a kormányt és működésbe jön a kormányszervó akkor berezonál az autó és a kormányon is érzem. De csak addig amíg mozgásban van a kormány tehát a szervó működése alatt. Főleg álló helyzetben érezni de ha jól emlékszem akkor menet közben is csak akkor sokkal kevésbé.
mex862015-04-26 00:25:36 // 67013
lehet hogy abban csak 4 henger van nem?
nem lehet h nem állja az összehasonlítást ilyenformán?
nem lehet h nem állja az összehasonlítást ilyenformán?
Giuntini2015-04-25 22:19:33 // 67012
Sziasztok! Ma örömmel konstatáltam, hogy a szomszéd kétéves Merci 220 CDI-je egy kereplő traktor a 159 mellett. Ahogy mellém állt, a kettő nem azonos ligában játszik.
Chianti2015-04-25 21:00:56 // 67011
Pedig itt a környéken ez az egyik legenyhébb emelkedő. Gerlospass Igazából ha Zell am Ziller felől mész, az első 7 km nevezhető meredeknek (7-10%) de utána már nem kihívás. Ha meg élmény autózni akarsz, ne is foglalkozz a pillanatnyi fogyasztással... csak élvezd a kanyarokat, meg a hegyi panorámát. :o)
Szido2015-04-25 21:00:01 // 67010
Köszönöm a válaszokat! :)
Liquid2015-04-25 20:39:14 // 67009
Az attól függ mennyire félted az autó alját. Én a saját tapasztalatom alapján nem váltanék olyan méretre ami lejjebb helyezné az autó alját
Haddel2015-04-25 20:14:59 // 67008
Én felfele mentem rajta,végig 40 liter körüli volt a pillanatnyi fogyasztás😃 Élveztem, nem semmi út.
Chianti2015-04-25 19:57:05 // 67007
Ezt ismerem ez a Gerlostrasse. Egyik kedvenc bringás edzőútvonalam. Hegymenetben sem rossz, de legurulni rajta az igazi. Ezen a kanyargós részen a hajtűkanyarokban rendszerint gyorsabb vagyok bármilyen négykerekűnél. Igaz 159-el még nem versenyeztem... :o)
Lexlutor2015-04-25 19:45:50 // 67006
markpinter1592015-04-25 19:36:38 // 67005
A 235/45 ös jó még, a kalkulátor is azt írja, meg nekem is rendben műkszik!
.......................2015-04-25 18:01:25 // 67004
http://www.autogumibolt.hu/autogumi/gumiszerviz/valtomeret