Rolee462015-02-28 21:14:04 // 65205
Miert bantad meg!?Nekem is ez a meret van de nekem nincs gondom vele.Igaz amikor havas volt az ut es veletlenul😃behuztam a kezifeket akkor csalodott voltam,hogy kikapcsolt asr-el se nagyon allt keresztbe.Toyo teligumi van a 156on jol tapad( igaz nagy hoba nem kellet hasznalnom) a vizen se uszott meg fel es nem is zajos.
Don Gombóc2015-02-28 21:10:12 // 65204
Ja meg a 166-é is az volt. Bár a 45 peres 17 colosnál meg az 55 16 colosnál már jó a derekadnak meg a futóműnek is. A látvány meg a kerékjárati ív kitöltése meg egyedi dolog. A szépségért meg kell szenvedni mint a csajoknál. :-)
Don Gombóc2015-02-28 21:06:48 // 65203
Télinek elmegy az. Mennyivel rosszabb ? Amúgy sem tolod neki annyit télen.
'''''2015-02-28 20:57:25 // 65202
És mindez egy darab csavarért! Persze,ez legyen a legnagyobb gond.
Haddel2015-02-28 20:51:27 // 65201
Azt már én is megbántam ,hogy ezt a méretet vettem téliben.
atika2015-02-28 20:48:29 // 65200
mzo2015-02-28 20:45:00 // 65199
Valamint a 205/55R16 a télinek (de még nyárinak is) a legrosszabb választás...
Liquid2015-02-28 20:36:05 // 65198
225/50R17 a gyári méret a /45 a 156-é
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-28 20:22:24 // 65197
2,4-nél volt ez
.......................2015-02-28 20:21:12 // 65196
Multijetben?
Alu az olajteknő,nem törik el ha odaütöd?
Alu az olajteknő,nem törik el ha odaütöd?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-28 20:17:53 // 65195
vannak azért érdekes balesetek is...pl olyat is hallottam, hogy valakinél állandóan ki-ki gyulladt az olajnyomás lámpa de nem nagyon foglalkozott vele...aztán egyszer csak megnőtt a kartergáz meg az olajfogyás...a vége motorgenerál lett ...a hiba pedig?
oda ütötték az alját az olajpumpa kicsit kapott és nem volt rendesen olajnyomás...
oda ütötték az alját az olajpumpa kicsit kapott és nem volt rendesen olajnyomás...
Haddel2015-02-28 20:14:30 // 65194
Tök jó ,nem soká március,már várom hogy vissza rakhassam a nyári kerekeket ;)
.......................2015-02-28 20:08:58 // 65193
Valszeg ez userfüggő is,
Én is úgy örököltem az előző gazditól
De ez még mindíg jobb mint a MB OM642 hegesztett leölmője amiből leválnak darabok és a turbobanmeg a dpf ben landolnak
Én is úgy örököltem az előző gazditól
De ez még mindíg jobb mint a MB OM642 hegesztett leölmője amiből leválnak darabok és a turbobanmeg a dpf ben landolnak
Don Gombóc2015-02-28 19:37:00 // 65192
Nagyjából hallgass a gumisra szerintem.
A gyári 16-os felni igazi mérete az a 215/55/16 os gumi.
A 225-ös már ennek a 7 colos felninek meglehetősen széles, és túl hasas is, nem fekszik annyira jól a felnin, szinte lefordul róla.
A 215/55/16 külső átmérője megegyezik a 17 colos 225/45/17-esével, így a sebesség is ugyan az marad a kilométer óra esetében.
A 215 nyárinak marha jó választás, bár nem olcsó a méret miatt.
Télinek meg bőven elég a 205/55/16, ami azért jóval olcsóbb mint a 215-ös.
Szerintem felesleges a pénzkidobás télinél 215-re.
Érdekes módon a 215/55/16 meglehetősen drága gumi, ezért már 17-esben 225-öt is kapni.
A 225/55/16 bár szélesebb egy kicsit a 215-nél, de csúnyábban hordós kinézetű a gyári 16-os felnin, és jobban is nyúlik kanyarban. Szerintem.
A gyári 16-os felni igazi mérete az a 215/55/16 os gumi.
A 225-ös már ennek a 7 colos felninek meglehetősen széles, és túl hasas is, nem fekszik annyira jól a felnin, szinte lefordul róla.
A 215/55/16 külső átmérője megegyezik a 17 colos 225/45/17-esével, így a sebesség is ugyan az marad a kilométer óra esetében.
A 215 nyárinak marha jó választás, bár nem olcsó a méret miatt.
Télinek meg bőven elég a 205/55/16, ami azért jóval olcsóbb mint a 215-ös.
Szerintem felesleges a pénzkidobás télinél 215-re.
Érdekes módon a 215/55/16 meglehetősen drága gumi, ezért már 17-esben 225-öt is kapni.
A 225/55/16 bár szélesebb egy kicsit a 215-nél, de csúnyábban hordós kinézetű a gyári 16-os felnin, és jobban is nyúlik kanyarban. Szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-28 19:34:42 // 65191
nálam 180e km-nél semmi baja nem volt a tőcsavaroknak....szerencsére :D
.......................2015-02-28 17:43:51 // 65190
HF nem hajlik el,bár nem árt lecsekkolni
A bontott leömlők ig görbék csak 0,5 mm szokott benne lenni,tehát síkolni kell
Nem muszály köszörülni,marás felületminősége is megfelel
Igen a csavar általában a HF síkja alatt törik,ott ahol a menet végetér
No a 2,4 jtdm ben van gyári hosszabb töcsavar+10mm magas speckó alátét
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
A síklapúságot bárki lecsekkolja ,csak egy rendes fémvonalzó kell,ráteszed fény felé fordítod aztán látszik hogy görbe úgyis
Lökös,ütköző,lámpák,zárhíd,klimagáz le ,olaj le,víz le,szervoolaj le
Turbo ,vízcső kollektor,szervoszivatty,generátor ki,
na itt van egy bazi hosszu csavar amit csak akkor tudsz kivenni ha leengeded egy kicsit a motort
Nos ekkor hozzáférsz a leönlö összes csavarjához,
Belefúrsz keményfém fúróval a töcsavarba,és töcs kihajtóval kijön,ha nem hegeszteni kell rá egy anyát valahogy
Ha van még türelem innen lehet összerakni
Hab a tortán a stesch szíj felrakás ami a generátort hajtja
És tuti roszdás a segédvázkeret ,hamár szétszedted azt is illik lefesteni
Összerakod,és még deszertnek beállítod a fényszórókat ,motorháztetőt
Nem véletlen hogy nem szívesen vállalja egyik autószerelő sem
Ha sietsz és minden klappol akkor is van vagy 8..10óra meló
Magad csinálod egy 7is rámegy
A bontott leömlők ig görbék csak 0,5 mm szokott benne lenni,tehát síkolni kell
Nem muszály köszörülni,marás felületminősége is megfelel
Igen a csavar általában a HF síkja alatt törik,ott ahol a menet végetér
No a 2,4 jtdm ben van gyári hosszabb töcsavar+10mm magas speckó alátét
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
A síklapúságot bárki lecsekkolja ,csak egy rendes fémvonalzó kell,ráteszed fény felé fordítod aztán látszik hogy görbe úgyis
Lökös,ütköző,lámpák,zárhíd,klimagáz le ,olaj le,víz le,szervoolaj le
Turbo ,vízcső kollektor,szervoszivatty,generátor ki,
na itt van egy bazi hosszu csavar amit csak akkor tudsz kivenni ha leengeded egy kicsit a motort
Nos ekkor hozzáférsz a leönlö összes csavarjához,
Belefúrsz keményfém fúróval a töcsavarba,és töcs kihajtóval kijön,ha nem hegeszteni kell rá egy anyát valahogy
Ha van még türelem innen lehet összerakni
Hab a tortán a stesch szíj felrakás ami a generátort hajtja
És tuti roszdás a segédvázkeret ,hamár szétszedted azt is illik lefesteni
Összerakod,és még deszertnek beállítod a fényszórókat ,motorháztetőt
Nem véletlen hogy nem szívesen vállalja egyik autószerelő sem
Ha sietsz és minden klappol akkor is van vagy 8..10óra meló
Magad csinálod egy 7is rámegy
GTPeti2015-02-28 16:08:13 // 65189
(A "pusztát" úgy értettem, hogy az ország szélén, nem vmi nagyvároshoz közel.)
Giuntini2015-02-28 16:07:37 // 65188
Most voltam kint a gépnél! Nagyon szépen ketyeg a motor. Még nincs teljesen összerakva, de hétfőn már fel lesz töltve a klíma, majd Szatyi teszteli, a motort minden
adatot lekér működés közben. Hét közepére már a kezemben lesz.
adatot lekér működés közben. Hét közepére már a kezemben lesz.
GTPeti2015-02-28 16:07:04 // 65187
Ez a német "pusztában" nem olyan egyszerű. Ilyen szempontból Mo jobb a sok gépműhely miatt. Biztos van itt is valahol, de bele nem merek gondolni, mennyit kérnek egy ilyen műveletért. (OK, a barátom feje kell, hogy fájjon emiatt, de szolidáris vagyok.)
'''''2015-02-28 15:59:11 // 65186
Nálam is volt.Persze,hogy a csavar tőben adja meg magát és esélytelen kiszedni.Egész elejét le kell bontani,hogy hozzáférjenek.Síkolás kérdéses.Gondolom egy szakember ellenőrizni tudja,elcsavarodott-e a régi.
GTPeti2015-02-28 15:04:37 // 65185
"5hengeres nél kipuf leölmlő szokott elvetemedni,tőcsavart törni,benézel oda kormos ahol kifúj,nem tragédia csak sok munkaóra ,gépmühely,síkolni,egész eleje le föl ,stb."
Ezt kifejtenéd bővebben? A barátom elkezdte szétszedni az ő kifújó 2.4-ét, de idő hiányában (...) abba maradt a dolog.
A tőcsavar úgy szokott beletörni, hogy nem lóg ki semmi?
Gondolom az új (bontott) leömlőt és a HF-et is célszerű síkolni. (A barátomnál a leömlő is repedt.)
Ezt kifejtenéd bővebben? A barátom elkezdte szétszedni az ő kifújó 2.4-ét, de idő hiányában (...) abba maradt a dolog.
A tőcsavar úgy szokott beletörni, hogy nem lóg ki semmi?
Gondolom az új (bontott) leömlőt és a HF-et is célszerű síkolni. (A barátomnál a leömlő is repedt.)
Csabi2015-02-28 14:38:17 // 65184
nem azt sejteti...
.......................2015-02-28 14:12:06 // 65183
Automatáknál citrom +szeleptömb csere 200ekm felett sanszos
Kb ugyanaz költségileg min a manuális kuplung rendbetétel
Szóval lehet vele szívni bőven
Kb ugyanaz költségileg min a manuális kuplung rendbetétel
Szóval lehet vele szívni bőven
.......................2015-02-28 14:09:29 // 65182
Segédvázkeret elöl 98százalék hogy atom rozsdás,föleg a nyugatról jöttekben
Hűtőtartó,stb . Erre fel kell készülni ,ilyesztő,de a kocsi többi része nem rohad
5hengeres nél kipuf leölmlő szokott elvetemedni,tőcsavart törni,benézel oda kormos ahol kifúj,nem tragédia csak sok munkaóra ,gépmühely,síkolni,egész eleje le föl ,stb.
A sok kartergáz nem jellemző,még 200ekm felett sem
Olajpálca kihúz,és ha nagyon pipál akkor hagyd ott
A km futás majdnem mindegy ,100ekm alatt is jönnek ezek a gondok,ha nem cserélnek olajat
Ha rendesen 15..20 ekm enként ,akkor meg 300ekm ernél is rendben van müszakilag a motor
200ekm felett kuplung kett tőmegű kinyomocsap hármas sanszos,zsebbenyúlós 300..500eFt is rá lehet locsolni,ha a váltó is csapágyas
Hűtőtartó,stb . Erre fel kell készülni ,ilyesztő,de a kocsi többi része nem rohad
5hengeres nél kipuf leölmlő szokott elvetemedni,tőcsavart törni,benézel oda kormos ahol kifúj,nem tragédia csak sok munkaóra ,gépmühely,síkolni,egész eleje le föl ,stb.
A sok kartergáz nem jellemző,még 200ekm felett sem
Olajpálca kihúz,és ha nagyon pipál akkor hagyd ott
A km futás majdnem mindegy ,100ekm alatt is jönnek ezek a gondok,ha nem cserélnek olajat
Ha rendesen 15..20 ekm enként ,akkor meg 300ekm ernél is rendben van müszakilag a motor
200ekm felett kuplung kett tőmegű kinyomocsap hármas sanszos,zsebbenyúlós 300..500eFt is rá lehet locsolni,ha a váltó is csapágyas
.......................2015-02-28 13:51:49 // 65181
A motor strapabíró,bár van egy két nyavaja vele
Lehetöleg Dpf nélkülit vegyél,mert ott látod hogy füstöl e
Széria a dpf úgyhogy azok át vannak szurva,de így egy gondal kevesebb
Ugyanis a Bosch injektorok hajlamosak kormolni 150ekm átlagos futás felett
Felújíthatók simán,így ez sem tragédia
Szivosor pillangók jobb ha kiiktatod ,az is bajforrás
Bár ha nyavajog csak hibakód,és vészüzem
A hibakódmentes egyenletes gyorsítás 1800 fordulatról padlógázzal 3500 ford ig ,
Nem rángathat ,nem torpanhat símán kell húznia
De tudod nem a kocsit kell nézni hanem a tulajt,elbeszélgetsz vele egy fél óra alatt kiderül hogy törődött e a kocsival
Lehetöleg Dpf nélkülit vegyél,mert ott látod hogy füstöl e
Széria a dpf úgyhogy azok át vannak szurva,de így egy gondal kevesebb
Ugyanis a Bosch injektorok hajlamosak kormolni 150ekm átlagos futás felett
Felújíthatók simán,így ez sem tragédia
Szivosor pillangók jobb ha kiiktatod ,az is bajforrás
Bár ha nyavajog csak hibakód,és vészüzem
A hibakódmentes egyenletes gyorsítás 1800 fordulatról padlógázzal 3500 ford ig ,
Nem rángathat ,nem torpanhat símán kell húznia
De tudod nem a kocsit kell nézni hanem a tulajt,elbeszélgetsz vele egy fél óra alatt kiderül hogy törődött e a kocsival
DESQE2015-02-28 13:33:39 // 65180
Sziasztok! 159 2.4 JTDm kombi vásárlását tervezem, mire kellene figyelnem, van-e valami tipushiba, valami gyenge pontja? Sajnos ezt a tipust nem ismerem és jól jönne pár jótanács.... :)
Ákos (dewvil)2015-02-28 11:08:26 // 65178
Örültem a találkozásnak, mekkora vol. 😃😃😃
Giuntini2015-02-28 06:48:52 // 65177
Tegnap lett beindítva.
GTPeti2015-02-27 21:18:49 // 65176
A 47-es villamos legalább nem teljesen OFF. Bár az 59-es még jobb lett volna. (Már ha van ilyen.) :)
Csabi2015-02-27 20:55:23 // 65175
Tőled ez egy kicsit groteszk...Amúgy mi újság az autóval, ha szabad kérdezni...?!
Liquid2015-02-27 20:55:15 // 65174
jaa, hülyevagyok :) most láttam csak hogy villamoson...
mi a helyzet a vassal?
mi a helyzet a vassal?
Liquid2015-02-27 20:54:38 // 65173
ezek szerint kész a gép? :)
Giuntini2015-02-27 20:27:12 // 65172
Az előbb tartottunk egy rögtönzött 159 talit a 47-es villamoson Ildikó és dewil car tŕrsakkal.
KollerT2015-02-27 17:32:50 // 65171
Egyébként, ha Magarországi, akkor bemehettek a Fiat szervízbe és ott vezetnek minden szervízt. Én is így jártam utána a vezérléscserének, tényleg minden kis szervízeseményt rögzítenek az adott márkaszervízben. (Sajnos két szervíznél egymásközött nincs úgy megosztva, mint mondjuk egy mercedesnél.)
Haddel2015-02-27 17:19:33 // 65170
Akkor toltad neki 😃
SilentSound2015-02-27 11:58:31 // 65169
Hát azért az a hátsó lökös nagyon eltér. A felirat hiányát már nem is vettem észre, de az is erősíti a gyanút, hogy volt ott már valami újjáépítés. A papír mennyit ér példára meg csak annyit, hogy ma reggel adtam le Zénél az autót, mert kettőstömegű lendkereket kell cserélni (meg pár apróságot), amit elvileg 25e km-rel korábban cseréltek. Kisebb derültséget váltottam ki vele, mikor mondtam, hogy elvileg. Meg hogy számlát láttam róla, de papírt gyártani én is tudok. :)
gpek2015-02-27 09:51:19 // 65168
A lökös szine eltér, ez gyárilag ilyen szinte minden autón, győri vagyok sok vadi új audit látok itt, és azokon is van eltérés, főleg a metálokon látni. Szerintem máshogy terül a festék a műanyagon. Ami inkább sugalja hogy fújt hogy nincs rajta a JTDM felirat. Ami nehezen esik le. Lehetet rendelni nélküle is, de azokon az 1.9 sincs rajta.
A km még valós is lehet, az alfatext huzatot hamar ki lehet ülni, és a kulcsok sincsenek leharcolva.
Amúgy biztos, hogy van baj vele mert kint sincs ennyiért jó autó. Pláne ha leszámolunk kb. 100k-t ami minimum az útiköltség és akkor még nincs rajta a meló ár.
A német szervízkönyv nem ér egy kalap sz@r sem, ezt tapasztalatból mondom. enyémhez is van.
A km még valós is lehet, az alfatext huzatot hamar ki lehet ülni, és a kulcsok sincsenek leharcolva.
Amúgy biztos, hogy van baj vele mert kint sincs ennyiért jó autó. Pláne ha leszámolunk kb. 100k-t ami minimum az útiköltség és akkor még nincs rajta a meló ár.
A német szervízkönyv nem ér egy kalap sz@r sem, ezt tapasztalatból mondom. enyémhez is van.
Piritu - 1.000.0002015-02-26 22:53:09 // 65167
Az éjjel hazaosontunk a Párduccal. 912 km 8 óra alatt, tankolással, vacsival és 2 egészségügyi megállással. Nem rossz :-))
Pityukoma2015-02-26 21:27:45 // 65166
Örülök hogy összejött :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-26 19:57:34 // 65165
biztos valós...azért meglesném milyen állapotban van
yani🍀2015-02-26 19:13:01 // 65164
Köszi, hogy jelezted. Az egyiket megvettem.
Attis2015-02-26 17:59:23 // 65162
Én is a bal hátulját néztem...A fotók értékelhetetlenek (főleg a belsejéről). A vontatószemet takaró műanyagon is látszik, hogy már "használták" azt a részét... :( Szerintem ennyiért nem lehet autót kapni, főleg nem Alfa 159-est...
SilentSound2015-02-26 17:22:49 // 65161
És ez vajon mennyire valós hirdetés?
David | Centocinquantanove2015-02-26 17:04:13 // 65160
Bal hátulján (lehet hogy csak a kép csalóka) de elég fura a fényezés... Az eleje is le van verve?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-26 16:51:32 // 65159
rendesen verik le az árakat...
mzo2015-02-26 16:23:40 // 65158
Mar lassan azonos evjaratu Octavia ar alatt.
.......................2015-02-26 16:04:58 // 65157
Márti2015-02-26 14:30:19 // 65156
Hát ért már meglepetés, hogy gondoltam nem lesz semmi baj, és aztán mégis hallottam az alját. Azóta nagyon vigyázok, ha tehetem nem is megyek szar úton és mindent kerülök ami ilyen veszélyt hordoz. Nekem most a téli 205/55-ös, és igaz hogy nem ezen a télen, de volt már olyan, hogy jeges hóbordán kopogott az alja, sajnos nem lehetett kikerülni.