Turbós diesel. Olyan, mint a Turbo Benzina, csak gázolajos :-)
A lényeg, hogy hidegen 1500-nél váltok, hogy vigyázzak a turbóra, ami beleszámítva a dimbes-dombos belterületet nagyon max. 4-es és csak itt-ott az is. Az első két fokozatban pedig lazán beszámolja a tizen litereket...
Vermacy2013-11-18 21:26:22 // 43804
mizooo2013-11-18 21:24:35 // 43803
Egy 20 cm-es csipesz kellett hozz, de vékony pofájú laposfogó is jó lehet.
mizooo2013-11-18 21:23:56 // 43802
Jah és a gyári kapcsoló helyét kicsit átalakítva, be lehet szerelni a kapcsolót, nekem olyan mintha gyári lenne :) (aki nem tudja milyen a gyári kapcs)
mex862013-11-18 21:22:50 // 43801
szemöldökcsipesz? :D
asszonytól tudok nyúlni :)
asszonytól tudok nyúlni :)
mizooo2013-11-18 21:19:29 // 43800
A visszafolyó ágból megnéztétek, hogy nincs e lecsúszva a réz betétcső? Az okozza a tartály halálokat. :)
mizooo2013-11-18 21:17:38 // 43799
A gyorskötözőket is elég nehezen lehet befűzni :) konkrétan jó vastag orvosi csipesszel húzogattam be őket. A titka, hogy a huzat széleit fel kell hajtani és bentről kifelé fokozatosan kell haladni, majd ha a drót rögzítve kötözőkkel a vázhoz, akkor lehet a kárpit széleit sz ülésre húzni.
mex862013-11-18 21:13:03 // 43798
oks, köszi!
hátha másnak is hasznos lesz a dolog
mindenesetre a sok negativ tapasztalat alapján a gyári javításának nem állok neki mert így semmi értelme hogy nem sokáig tart, nem akarom állandóan szétkapni az ülést.
szóval rendelek egy valamilyet aztán jól elrejtem majd a kapcsolóját, nekem nem baj ha nem látom a nem gyári kapcsolót :)
inkább ne is lássam :)
ez elég szimpatikus:
http://www.ebay.de/itm/2-set-Universal-Auto-Sitzheizung-Heizmatten-Nachrustsatz-Carbon-5-Stufig/271321113696?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D287%26meid%3D2795983812205660432%26pid%3D100005%26prg%3D1073%26rk%3D3%26rkt%3D5%26sd%3D400601878267%26
kérdés, a gyorskötözős kárpit visszarögzítés a fém gyűrűk helyett tartósnak bizonyult? vagy vissza lehet hajtogatni valahogy a fémeket?
hátha másnak is hasznos lesz a dolog
mindenesetre a sok negativ tapasztalat alapján a gyári javításának nem állok neki mert így semmi értelme hogy nem sokáig tart, nem akarom állandóan szétkapni az ülést.
szóval rendelek egy valamilyet aztán jól elrejtem majd a kapcsolóját, nekem nem baj ha nem látom a nem gyári kapcsolót :)
inkább ne is lássam :)
ez elég szimpatikus:
http://www.ebay.de/itm/2-set-Universal-Auto-Sitzheizung-Heizmatten-Nachrustsatz-Carbon-5-Stufig/271321113696?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D287%26meid%3D2795983812205660432%26pid%3D100005%26prg%3D1073%26rk%3D3%26rkt%3D5%26sd%3D400601878267%26
kérdés, a gyorskötözős kárpit visszarögzítés a fém gyűrűk helyett tartósnak bizonyult? vagy vissza lehet hajtogatni valahogy a fémeket?
Hege2013-11-18 21:11:14 // 43797
Én pont múlthéten voltam a szervizben egy ingyenes átnézésen (mivel akció van) és akkor akartuk frissíteni a gépet és kiderült hogy az enyémen már az van. A frissítés kb. 2000 -be került volna. Szerintem nem drága. És velük cseréltettem a szervo olajat is ötezer-pár százba került a csere olajastól. Azzal a módszerrel amit (ha jól emlékszem) Piritu hozzászólásában olvastam. A tartály vissza térőjén keresztül. Szerintem hozzáértők az egyikőjükkel még otthon is lehet szereltetni igaz csak délutánonként, hétvégén nem. Ő igazi olasz autós.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-11-18 21:07:37 // 43796
1.3 dejzel
Dömpi (il dottore)2013-11-18 21:00:20 // 43795
milyen TD???
Csabi2013-11-18 20:58:27 // 43794
Amit tudok, h a gyárinak egy "komoly" szabályzó elektronikája van...
Az utólagosnak pedig annyi, h a fütőpárnában van egy termosztát, és az vezérli a reléket. Ha találok kapcsolásokat akkor beszúrom és közvetítheted a villanyászodhoz! :)
Az utólagosnak pedig annyi, h a fütőpárnában van egy termosztát, és az vezérli a reléket. Ha találok kapcsolásokat akkor beszúrom és közvetítheted a villanyászodhoz! :)
mex862013-11-18 20:56:32 // 43793
ja amúgy pörgök itt annyira az ülésfűtésen :D
van kieg fűtés a vasban (német piacos) lerohadt tegnap is a gatya rólam 3 perc után úgy fűtött pedig kint 5 fok volt :D
nem ám mint az olasz piacos 166 :D mindenféle kieg cucc nélkül, bőrrel, télen megvéve rossz termosztáttal... :D első dolgaim egyike volt az ülésfűtés bele, aztán a termosztát :) mondjuk abban még működik az ülésfűtés, pedig az is gyári egy 2000es autóból :)
van kieg fűtés a vasban (német piacos) lerohadt tegnap is a gatya rólam 3 perc után úgy fűtött pedig kint 5 fok volt :D
nem ám mint az olasz piacos 166 :D mindenféle kieg cucc nélkül, bőrrel, télen megvéve rossz termosztáttal... :D első dolgaim egyike volt az ülésfűtés bele, aztán a termosztát :) mondjuk abban még működik az ülésfűtés, pedig az is gyári egy 2000es autóból :)
ALFI1562013-11-18 20:53:52 // 43792
puntesz=puntó?
Milyen motor van benne?
Milyen motor van benne?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-11-18 20:52:07 // 43791
a puntesz is 300e-ként puccant pedig 85e km van benne szerintem így tehermentesítik a DPF-et....
mex862013-11-18 20:50:56 // 43790
azt lehet tudni a vezérlésbe mi a különbség a gyárihoz képest?
van egy ügyes villanyász cimbim, hátha kitalál vmit rá amivel kompatibilissé teheti.
van egy ügyes villanyász cimbim, hátha kitalál vmit rá amivel kompatibilissé teheti.
Csabi2013-11-18 20:42:32 // 43789
Jaja, érdekes, h halál pontosan 300-nál regenerál ha megvan az üzemi hőfok...
Szerintem rájöttek, h így még marad tartalék a rendszerben. Gondolok itt arra, ha jön egy vészüzemmód bármi miatt, ami letiltja a regenerációt akkor is még tudsz menni a vassal.
+ nem rakódik el annyira, könnyebben kiégeti a kormot, mint pl 1000km után.
Aztán az is lehet, h majd nő a kilométer a regenek között.
Szerintem rájöttek, h így még marad tartalék a rendszerben. Gondolok itt arra, ha jön egy vészüzemmód bármi miatt, ami letiltja a regenerációt akkor is még tudsz menni a vassal.
+ nem rakódik el annyira, könnyebben kiégeti a kormot, mint pl 1000km után.
Aztán az is lehet, h majd nő a kilométer a regenek között.
Csabi2013-11-18 20:37:54 // 43788
Több összetevős a dolog, először én is a gyáriban gondolkodtam, javíttattam, de amikor nem bírta 1hétnél tovább akkor lemondtam a gyáriról. A baj ott kezdődik, h az ülés már nem olyan mint új korában, ezért a feszítő pálcák(az ülésszövet alatt) jobban feszítik a fütőpárnát, ami szakadást okoz...és mivel egy szál fut végig, bárhol szakad annyi az ülésfűtésnek....persze a pálcák körül szakad.
-A karbonszálas már más...ott sok-sok szál fut két vezeték között párhuzamosan, hiába szakad el egy vagy több attól még működik.
-A gyárival mindig bajom volt, h nem tudtam milyen fokozaton van, csak ha ránéztem...na itt kétfokozatú billenő kapcsoló van, tudod hol van.
-A gyári párna 25-30ezer körül van 1db, a karbonos pedig 10-15ezer a pár( üléslap-háttámla)
Teljesen jól működik, nem tudok rosszat mondani rá, pedig tudom, hogyan működött a gyári,
ajánlom mindenkinek.
Így néz ki:
-A karbonszálas már más...ott sok-sok szál fut két vezeték között párhuzamosan, hiába szakad el egy vagy több attól még működik.
-A gyárival mindig bajom volt, h nem tudtam milyen fokozaton van, csak ha ránéztem...na itt kétfokozatú billenő kapcsoló van, tudod hol van.
-A gyári párna 25-30ezer körül van 1db, a karbonos pedig 10-15ezer a pár( üléslap-háttámla)
Teljesen jól működik, nem tudok rosszat mondani rá, pedig tudom, hogyan működött a gyári,
ajánlom mindenkinek.
Így néz ki:
.......................2013-11-18 20:30:28 // 43787
hoppá, 1000km röl levitték 300 ra
a Mito ban is 400 körül regenerál,nem is Volt semmi baj a DPF el sose
a Mito ban is 400 körül regenerál,nem is Volt semmi baj a DPF el sose
Csabi2013-11-18 20:26:27 // 43786
Évjárat függő! Rádugják a szervizes gépet, a szoftvered alapján lekéri a központi szerverről, h van-e frissités hozzá, ha van felajánlja és mehet az agymosás!
Itt megtalálsz mindent ami a frissítéshez kapcsolódik:
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
A regeneráció nagyban fog változni. Nekem előtte 1000km-enként regenerált, most 300.
Lehet majd nyúlni fog a táv...erről még nincs infóm.
Itt megtalálsz mindent ami a frissítéshez kapcsolódik:
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
A regeneráció nagyban fog változni. Nekem előtte 1000km-enként regenerált, most 300.
Lehet majd nyúlni fog a táv...erről még nincs infóm.
.......................2013-11-18 20:23:27 // 43785
ez akkor ugy kókány,
nem egyszerübb megvenni a gyárit?
nem egyszerübb megvenni a gyárit?
Csabi2013-11-18 20:17:06 // 43784
Nem jó, ha csak simán rákötöd a gyárira,a vezérlése más. Magyarán kompletten kell beépíteni az utólagos ülésfűtést a hozzá kapott kapcsolóval együtt. Az ülés alatt a csatlakozó után csatlakozhatsz a 12V-ra utána pedig adott a szerelés.
Jobb a karbonszálas mint a gyári, hiába szakad el egy szál a többi még fűt, ellenben a gyárival...
Jobb a karbonszálas mint a gyári, hiába szakad el egy szál a többi még fűt, ellenben a gyárival...
Norby2013-11-18 19:58:47 // 43783
Csütörtökön megyek szervízbe software frissítésért. (Kecskemét)
Hátha segít a nehéz induláson is.
Valaki tudja mi a legujabb sw. 2.4-hez?
Hátha segít a nehéz induláson is.
Valaki tudja mi a legujabb sw. 2.4-hez?
mex862013-11-18 19:46:08 // 43782
ülésfűtés projektbe kezdek holnap. mint már írtam a próbakörön még ment, most meg már csak az anyós háta...
olvastam többeknél hogy javították a gyárit de azt is hogy nem birta sokáig a javítás.
felcserélhetem a párnát ebayről származó "carbon"-ossal ami láthatóan sokkal sűrűbb szövésű (meg elvileg az nem is szakad olyan könnyen)? elég ha simán a kábelt átközöm a gyárira? többi maradhat? a gyári kapcsolót szeretném megtartani.
gondolom mivel mindba 12v megy be maradhat.
vagy?
olvastam többeknél hogy javították a gyárit de azt is hogy nem birta sokáig a javítás.
felcserélhetem a párnát ebayről származó "carbon"-ossal ami láthatóan sokkal sűrűbb szövésű (meg elvileg az nem is szakad olyan könnyen)? elég ha simán a kábelt átközöm a gyárira? többi maradhat? a gyári kapcsolót szeretném megtartani.
gondolom mivel mindba 12v megy be maradhat.
vagy?
mex862013-11-18 19:43:28 // 43781
hehe pont ma sztároltam a 166ot hogy milyen alacsony fordulaton gurulgatok be vele munkába amikor városon belül vagyok, erre meg is büntetett :D
geo kormolódás :D
szal bemelegítés után meghajtottam a picikét rendesen, már nem is tilt :)
de mindig igy járok ha hosszabb ideig csak munkába járok vele.
geo kormolódás :D
szal bemelegítés után meghajtottam a picikét rendesen, már nem is tilt :)
de mindig igy járok ha hosszabb ideig csak munkába járok vele.
Shadin2013-11-18 19:31:10 // 43780
De egy biztos, valahol 1700giri után érzi jól magát a moci, mert akkorra épül fel normálisan az olajnyomás.
'''''2013-11-18 19:05:41 // 43779
Hát az enyém 1500-tól kezd el húzni 4000-ig.Valahol inkább 2500-3000 között lehet inkább a csúcs.
Vermacy2013-11-18 15:38:35 // 43778
Nálam a napi 2x3 km-en 10 - 12,9 lier/100 km között szokott mutatni átlagot...
Szomorú, de ez van, nem városi autó a TD.
Szomorú, de ez van, nem városi autó a TD.
David | Centocinquantanove2013-11-18 13:21:52 // 43777
Meg is válaszoltad, pont erre gondoltam énis.
Azért írtam, hogy nem tudom a 2.4-nek hol van ereje, de írták már itt többen is, hogy 5-ösben erőlködtetik a vasat a városban. Nem kell azt félteni, jobbat tesz a vasnak, ha inkább valamivel többet forog.
A kettőstömegűnek meg nem tudom hogy mindegy e hogy van e ereje alacsony fordulaton vagy nincs... de a vibráció az vibráció...
Azért írtam, hogy nem tudom a 2.4-nek hol van ereje, de írták már itt többen is, hogy 5-ösben erőlködtetik a vasat a városban. Nem kell azt félteni, jobbat tesz a vasnak, ha inkább valamivel többet forog.
A kettőstömegűnek meg nem tudom hogy mindegy e hogy van e ereje alacsony fordulaton vagy nincs... de a vibráció az vibráció...
.......................2013-11-18 13:06:58 // 43776
átgurulni elég
Liquid2013-11-18 12:57:23 // 43775
lehet, de az 1500 már nem olyan kicsi fordulat, sőt minden leírás szerint a 210 lovas 2.4-nek ott van a nyomatékcsúcsa, a 200 lovasnak is 1750-nél
Nicola Romeo2013-11-18 12:51:58 // 43774
Sziasztok!
Még kora ősszel, valaki írt egy honlapcímet, "alfás" gumis honlapról. Még Rudolf Péter is animálva volt a honlapján emlékszem rá :))) A téligumik kapcsán jött fel a link. Lenne olyan kedves a kolega és kitenné mégegyszer?
Előre is köszi!
Még kora ősszel, valaki írt egy honlapcímet, "alfás" gumis honlapról. Még Rudolf Péter is animálva volt a honlapján emlékszem rá :))) A téligumik kapcsán jött fel a link. Lenne olyan kedves a kolega és kitenné mégegyszer?
Előre is köszi!
direttore2013-11-18 12:51:42 // 43773
Ezért kell huzatni, nem kell kímélni a motort semmi baja nem lesz!
direttore2013-11-18 12:48:00 // 43772
mit?
David | Centocinquantanove2013-11-18 12:39:31 // 43771
Kettőstömegű majd "meghálálja"....!
Liquid2013-11-18 12:20:26 // 43769
nem mondtam, hogy így gyorsítok ki, de átgurulni egy falun elegendő sztem
direttore2013-11-18 12:19:06 // 43768
Látom gyüjtöd a kormot az autóba. 5.-ben 50-nel. Szép lesz:))
mex862013-11-18 11:53:43 // 43767
na ja, a 66ban még nincs DPF
lehet ezek miatt ezt a használati módot mellözni fogom
lehet ezek miatt ezt a használati módot mellözni fogom
mex862013-11-18 11:44:22 // 43766
a chippes 166om szintén 2.4el 1200as fordulaton már használható ha läjtoskodni akarok :)
persze manuäl.
de ahogy észrevettem a 159 se ellenzi nagyon
és itt nem rängat meg semmi nyilvän nem fog kilöni de finom gäzkezeléssel rängatni sem fog és lájtos gyorsitásra is képes
persze manuäl.
de ahogy észrevettem a 159 se ellenzi nagyon
és itt nem rängat meg semmi nyilvän nem fog kilöni de finom gäzkezeléssel rängatni sem fog és lájtos gyorsitásra is képes
.......................2013-11-18 11:43:39 // 43765
1500 fordulat alatt kormol mint az állat a diesel,föleg ha terhelés is van rajta
egyszerüen nincs elég levegö neki
a 2,4 ezt nagyon nem szereti ,föleg a részecskeszüröje
az optimális fordulat 2000-3500 között van
ha 1500 alatt kinozod fele annyi idö alatt eltömödik majd a DPF
egyszerüen nincs elég levegö neki
a 2,4 ezt nagyon nem szereti ,föleg a részecskeszüröje
az optimális fordulat 2000-3500 között van
ha 1500 alatt kinozod fele annyi idö alatt eltömödik majd a DPF
Liquid2013-11-18 11:39:21 // 43764
na inkább óra szerinti 60 az az 50, az alatt már visszaszoktam tenni 4-be
Mondjuk az 1800 se sok, ott azé még nem pörgi szét magát :)
Mondjuk az 1800 se sok, ott azé még nem pörgi szét magát :)
Liquid2013-11-18 11:38:07 // 43763
a 2.4 már simán használható 1500 körül, és az 50 5-ösben simán tartható.
David | Centocinquantanove2013-11-18 11:29:40 // 43762
Csak 1 kérdés. Miért akarnád 1800-nál felváltani negyedikbe?
Nálam úgy van, hogy a váltásaimkor kb 500 fordulatot esik a történet. Namármost ha 1800-nál váltasz akkor kb 1300-1400 közé esik vissza a fordulatod, ahol már kissé kókadék hatása van, legalábbis az 1.9-nek.
Saját érzésre énis mindig legalább 2000-2250 körül szokok felváltani, és így megmarad az ereje is (bár 2.4-nél biztos más a gyerek fekvése) és el is kerülöm a bűvös 1500 alatti fordulatot (rángatás és kettőstömegűt kímélendő). Ha tartósan kell mennem akor inkább picivel jobban pörgetem, pl városban ha 50-nél nem tudok gyorsabban menni, akkor csak 3.-ban megyek (~1800-1900 rpm).
Meg annyit vettem észre, hogy pl ha 4. ben megyek 2000 fordulaton akkor közel ugyanannyit fogyaszt, talán kevesebbet is pár decivel, mintha felváltok 5.-be és nyúzom 1500 környékén...
Nálam úgy van, hogy a váltásaimkor kb 500 fordulatot esik a történet. Namármost ha 1800-nál váltasz akkor kb 1300-1400 közé esik vissza a fordulatod, ahol már kissé kókadék hatása van, legalábbis az 1.9-nek.
Saját érzésre énis mindig legalább 2000-2250 körül szokok felváltani, és így megmarad az ereje is (bár 2.4-nél biztos más a gyerek fekvése) és el is kerülöm a bűvös 1500 alatti fordulatot (rángatás és kettőstömegűt kímélendő). Ha tartósan kell mennem akor inkább picivel jobban pörgetem, pl városban ha 50-nél nem tudok gyorsabban menni, akkor csak 3.-ban megyek (~1800-1900 rpm).
Meg annyit vettem észre, hogy pl ha 4. ben megyek 2000 fordulaton akkor közel ugyanannyit fogyaszt, talán kevesebbet is pár decivel, mintha felváltok 5.-be és nyúzom 1500 környékén...
David | Centocinquantanove2013-11-18 10:35:52 // 43761
Ma reggel beköszöntött újra az az időszak, amikor az alacsony hőmérséklet miatt az ajtók nem nyílnak gombnyomásra... :((
Ha eljön ez a +5 °C körüli éjszaki hőmérséklet akkor megáll a tudomány. Ha bezárom pár órát a hidegben, akkor utána nem nyit csak manuálisan... Olyankor a hajamat tépem!
Hibakód nincs, akksi új. Fel se villan az index, hogy venné a jelet.
Ha egyszer kinyitom manuálisan, akkor utána már gombra is nyit-zár, mintha misem történt volna...
Ha eljön ez a +5 °C körüli éjszaki hőmérséklet akkor megáll a tudomány. Ha bezárom pár órát a hidegben, akkor utána nem nyit csak manuálisan... Olyankor a hajamat tépem!
Hibakód nincs, akksi új. Fel se villan az index, hogy venné a jelet.
Ha egyszer kinyitom manuálisan, akkor utána már gombra is nyit-zár, mintha misem történt volna...
Attie2013-11-17 23:10:32 // 43760
Nekem a 15 km-es távra a 40 perc az átlag szintidő, de pl múlt héten volt olyan nap, hogy 70 perc alatt tettem meg.
No meg olyan király útvonalon kell járnom, hogy most 3 villamosvonal felújítás is befigyel rajtuk.
No meg olyan király útvonalon kell járnom, hogy most 3 villamosvonal felújítás is befigyel rajtuk.
Attie2013-11-17 23:08:04 // 43759
:)
Nekem egyszer ért le a Kacsóh Pongrác úti felüljárón, egyszer meg a céges mélygarázsban. Egy kicsit lassabban megyek ezeken a helyeken és máris minden rendben :)
Nekem egyszer ért le a Kacsóh Pongrác úti felüljárón, egyszer meg a céges mélygarázsban. Egy kicsit lassabban megyek ezeken a helyeken és máris minden rendben :)
Attie2013-11-17 23:06:13 // 43758
Automata váltó témához én is hozzászólnék, így 2,5 hét és 1100 km tapasztalat után :)
Fele autópálya fele Bp-i használat. (A városi használat Budapesten egészen más dimenzió, mint egy vidéki városban)
Fogyasztás autópályán 8.6 illetve 9.1 tempomattal 140-nel, néhány sportmódos kigyorsítással. Ez az érték 250 km Bp-i használattal megtoldva 11 liter fölé viszi az átlagfogyasztást.
Fokozatkiosztás: Pont 50-nél nagyon béna. 3-ban 1800 körül pörög, amit már simán felváltanék 4-be, de ő nem teszi. Sőt manuális üzemben sem engedi. Ha D-ben tartom, akkor 2000-2100 körül váltja fel 4-be, ami már 60 km/h-t jelent. Viszont ekkor kb 2 literrel lejjebb esik a pillanatnyi fogyi (9-ről 7-körülre). Manuális módban 1900 körül már engedi felváltani, ezért sokszor megcsinálom azt, hogy D-ből ki jobbra, felváltom, majd rögtön vissza D-be :)
Nem tudtam hová tenni a guruláskor az üresbe kitevést, de most olvastam itt lejjebb, hogy ez 50 alatt egy feature. Hát nálam ez finoman szólva inkább bug :) 50-ről is váltogatna inkább szépen vissza, akkor kevesebb fék is fogyna :)
Szerintem simán ki lehet vele lőni, csak nem kell tökig nyomni álláskor a féket. Ha egy kicsit felengeded, de még azért fogja az autót, akkor érezni, hogy kuplungolni kezd. Ha ekkor lelépsz a fékről, akkor abban a pillanatban megindul még azelőtt, hogy a gázra lépnél. Ha meg nagyon ki akarsz lőni (bár ezt nem próbáltam ki, mert nem tudom, hogy mennyire bassza el a váltót), akkor gondolom megteheted azt, hogy N-be teszed, felpörgeted a motort olyan 2000-re, majd áthúzod D-be...
Én amúgy simán érzem itt Bp-en is azt a +50 LE-t. Sokkal egyszerűbben le tudom előzni lámpánál indulásnál azt akit le akarok, mint az eddigi gyengébb dízel autóimnál.
Fele autópálya fele Bp-i használat. (A városi használat Budapesten egészen más dimenzió, mint egy vidéki városban)
Fogyasztás autópályán 8.6 illetve 9.1 tempomattal 140-nel, néhány sportmódos kigyorsítással. Ez az érték 250 km Bp-i használattal megtoldva 11 liter fölé viszi az átlagfogyasztást.
Fokozatkiosztás: Pont 50-nél nagyon béna. 3-ban 1800 körül pörög, amit már simán felváltanék 4-be, de ő nem teszi. Sőt manuális üzemben sem engedi. Ha D-ben tartom, akkor 2000-2100 körül váltja fel 4-be, ami már 60 km/h-t jelent. Viszont ekkor kb 2 literrel lejjebb esik a pillanatnyi fogyi (9-ről 7-körülre). Manuális módban 1900 körül már engedi felváltani, ezért sokszor megcsinálom azt, hogy D-ből ki jobbra, felváltom, majd rögtön vissza D-be :)
Nem tudtam hová tenni a guruláskor az üresbe kitevést, de most olvastam itt lejjebb, hogy ez 50 alatt egy feature. Hát nálam ez finoman szólva inkább bug :) 50-ről is váltogatna inkább szépen vissza, akkor kevesebb fék is fogyna :)
Szerintem simán ki lehet vele lőni, csak nem kell tökig nyomni álláskor a féket. Ha egy kicsit felengeded, de még azért fogja az autót, akkor érezni, hogy kuplungolni kezd. Ha ekkor lelépsz a fékről, akkor abban a pillanatban megindul még azelőtt, hogy a gázra lépnél. Ha meg nagyon ki akarsz lőni (bár ezt nem próbáltam ki, mert nem tudom, hogy mennyire bassza el a váltót), akkor gondolom megteheted azt, hogy N-be teszed, felpörgeted a motort olyan 2000-re, majd áthúzod D-be...
Én amúgy simán érzem itt Bp-en is azt a +50 LE-t. Sokkal egyszerűbben le tudom előzni lámpánál indulásnál azt akit le akarok, mint az eddigi gyengébb dízel autóimnál.
.......................2013-11-17 22:46:29 // 43757
ha gyári rendszerd lenne ilyen gond nem lenne,
kókányolás van ott ,nem kicsit,ha igy összevissza müködik
kókányolás van ott ,nem kicsit,ha igy összevissza müködik
Alfonis2013-11-17 21:08:46 // 43756
zsír :) már a mintáján látszik h prémium gumi :P
Liquid2013-11-17 21:07:44 // 43755
Sikerült szépen felújítanom a gyári kapcsolós hátsó emblémát. Ha valakit érdekel meg tudok válni tőle .)
Ezt cseréltem le tavaly télen egy gyári újra. Aztán végre sikerült lőnöm ebayen csak fép plakettet és azt kicseréltem rajta. A többi része eredeti és tökéletesen jó, a krómozás is gyakorlatilag hibátlan.
Ezt cseréltem le tavaly télen egy gyári újra. Aztán végre sikerült lőnöm ebayen csak fép plakettet és azt kicseréltem rajta. A többi része eredeti és tökéletesen jó, a krómozás is gyakorlatilag hibátlan.
Online tag
2
Vendég2
366