direttore2013-11-17 17:00:55 // 43740
kollégámnak van. teljesen normális. Azért mérd csak meg, megéri, főleg így télen :))
Lexlutor2013-11-17 16:41:34 // 43738
Ez jó gondolkodás...
Zoli19802013-11-17 16:39:49 // 43737
Mondhatom, hogy a fogyasztás nem érdekel annyira, most egy 2.5 v6 166-om van. 9 alatt sose eszik. :) Inkább méltó, megfelelő utódot keresek.
Lexlutor2013-11-17 16:33:25 // 43736
Haverom 2.4-ese automatával 12-13 liter városban.
Lexlutor2013-11-17 16:32:30 // 43735
Enyém 1.9+chip. 10 liter eszik városban automatával.
mzo2013-11-17 16:29:53 // 43734
Csak automatára gondoltam igen.
mzo2013-11-17 16:28:55 // 43733
Oké :) Én csak a totalcaros népitéletekben leírtakra hagyatkoztam a 2.4-es fogyasztási adatoknál, meg azokra amiket azok a tulajok mondtak akikkel beszéltem mikor eladó 59-est kerestem. De ha neked ez a tapasztalatod akkor elhiszem.
Ja igen azért én ábrándoznák egy kicsit, mert nekem még soha nem evett városban 9-nél többet az 1.9-esem. Pedig pestet hosszában szoktam átautózni vele munkába menet.;) A nagy átlagom városban 8-9 között van. leginkább 8,5 környékén.
Ja igen azért én ábrándoznák egy kicsit, mert nekem még soha nem evett városban 9-nél többet az 1.9-esem. Pedig pestet hosszában szoktam átautózni vele munkába menet.;) A nagy átlagom városban 8-9 között van. leginkább 8,5 környékén.
Szabolcs 1592013-11-17 16:28:06 // 43732
ez a 10 liter honnét jön neked még soha ennyit nem evett az alfám 1.9 16v max 7 liter de akkor pörgetem a városba
Shadin2013-11-17 16:21:52 // 43731
De gyors vagy...
Shadin2013-11-17 16:21:28 // 43730
Azért ez a fogyasztási érték sarkítás, vagy az egyik nem igaz vagy a másik. Ekkora különbség nincs azonos műszaki állapotú autó között. Vagy csak az automatára gondoltál?
direttore2013-11-17 16:19:37 // 43729
Hello, sajnos nem értek veled egyet:)
2.4 fogyasztása 140-nél 7,6-7,8 l között van, városban az 1.9 (150 LE)is megeszi a 10 litert. Aki mást mond csak ábrándozik.
Ciao!
2.4 fogyasztása 140-nél 7,6-7,8 l között van, városban az 1.9 (150 LE)is megeszi a 10 litert. Aki mást mond csak ábrándozik.
Ciao!
mzo2013-11-17 15:59:03 // 43728
Én egyszer mikor még kerestem az 59-esemet vezettem egy 2.4 automatát, és hát városban nem igazán volt meggyőzőbb mint az 1.9. Mármint nem a váltó, az érzésre pont olyan volt mint az én 1.9-esemnél, pont ugyanúgy váltott, hanem a motor inkább. Fura de valahogy picit tohonyább autónak tűnt vele az 59-es, abszolút nem volt érezhető az 50 le fölénye. Mondjuk az is igaz hogy pályán már biztos kijön, de én úgy voltam-vagyok vele hogy egy átlag embernek bőven elég az 1.9-es kínálta 150 le 320 nm nyomaték. Így is dinamikusabb a forgalom nagy részénél az autó. 140-nél még süketszoba és fogyaszt mellé 6-7 liter között ami a 2.4-nél már inkább 8-10 liter között mozog. Nekem két dolog tetszik a 2.4-ben a hangja, meg a dupla kipufogója :)
És Balkinak igaza van az 59-es nem igazán városba való, a 2.4 meg pláne.
És Balkinak igaza van az 59-es nem igazán városba való, a 2.4 meg pláne.
Pityukoma2013-11-17 15:46:22 // 43727
Szia :-) Az olajleeresztő csavar gyári tömítése vas-gumi kombinációja. Azt kevésbé kell meghúzni hogy ne szivárogjon. Ergo legközelebb könnyebben lazul. Én a kritikus helyeken lévő csavarokat (pl: haspáncél) mindig bekenem rézpasztával. Baromi jó kis anyag. Amit bekensz vele, legközelebb nincs vele szívás. Nagyon kicsi kell belőle. A kis tégely ami a képen látszik azt 20! éve bontottam meg. A szervizekben nem pepecselnek ilyenekkel, de magamnak elszórakozok velük :-)
mzo2013-11-17 15:45:53 // 43726
igen kb ugyanott vagy mint a kettőstömegű cseréjével. Tiptroniknak ez is tiptronik, mivel lehet váltogatni a fokozatokat rajta kézzel is :) És azt azért nem mondanám, hogy a ZF váltó nyomába sem érne az Aisin mert jó ez is, de tény hogy pl a ZF jobb egy kicsit. Én Bmw 320 d ben vezettem automatát, meg 530 d ben ezeknél valahogy mintha simábban történtek volna a váltások és nem volt meg náluk az indulásnál tapasztalható 1-2 mp késedelem sem. Talán egy picit gyorsabbak is voltak. De mondom az Aisin se rossz vezetési élményre, én szeretem pályán is, városban meg pláne előny sztem.
Ja és van benne szabadonfutó 50 km/h alatt ha elveszed a gázt akkor üresben gurul. Ha viszont fékezel akkor szépen motorfékez ő is. Ha nagyot fékezel akkor pl sokkal agresszívebben pakolja vissza a fokozatokat ezzel is segítve a fékezést. Barátom Volvójában egyébként ugyanez a váltó található (S60) már bőven 200 e km felett van de még hibátlanul teszi a dolgát.
Igaz olyannal is találkoztam pont egy Cartárssal akinek az 59-esébe ha jól emlékszem 150 valahán e km-er volt de neki már rántott a 2-es 3-as fokozatok között.
Itt egy cikk a váltó és 1.9 motor kombóról, (igaz nem Alfa, hanem Opel) Csikós írta és nagyjából jól látta a dolgokat. Íme
Ja és van benne szabadonfutó 50 km/h alatt ha elveszed a gázt akkor üresben gurul. Ha viszont fékezel akkor szépen motorfékez ő is. Ha nagyot fékezel akkor pl sokkal agresszívebben pakolja vissza a fokozatokat ezzel is segítve a fékezést. Barátom Volvójában egyébként ugyanez a váltó található (S60) már bőven 200 e km felett van de még hibátlanul teszi a dolgát.
Igaz olyannal is találkoztam pont egy Cartárssal akinek az 59-esébe ha jól emlékszem 150 valahán e km-er volt de neki már rántott a 2-es 3-as fokozatok között.
Itt egy cikk a váltó és 1.9 motor kombóról, (igaz nem Alfa, hanem Opel) Csikós írta és nagyjából jól látta a dolgokat. Íme
Lexlutor2013-11-17 15:40:23 // 43725
Ez most soknak tűnik, de nem romlik el mindenkinek minden. Nekem csak főtengely ékszíjtárcsát kellett ebből cserélni.
Lexlutor2013-11-17 15:38:01 // 43724
Ezek nem mind típushibák, de nem árt rájuk figyelni:
EGR, DPF, szívósor, MAP.
Kormánymű.
Szervókormány folyadék kiegyenlítő tartály.
120 ezer km-t nem kibíró vízpumpa.
Esőérzékelő megzavarodása.
Ülésfűtés fűtőszálai könnyen elszakadnak.
Leömlő tőcsavar törése a 2.4-nél.
Hűtőfolyadék légtelenítő csavar menet megszakadása.
150-220 ezer km felett meghibásodó főtengely ékszíjtárcsa. (gumi előregszik)
200 ezer km felett meghibásodókuplung, kettős tömegű lendkerék.
Leváló visszapillantó tükörlap.
Első embléma kopása.
A hátsó zár műanyagtakaró kupak elhullajtása.
Csomagtér világítás mikrokapcsoló.
EGR, DPF, szívósor, MAP.
Kormánymű.
Szervókormány folyadék kiegyenlítő tartály.
120 ezer km-t nem kibíró vízpumpa.
Esőérzékelő megzavarodása.
Ülésfűtés fűtőszálai könnyen elszakadnak.
Leömlő tőcsavar törése a 2.4-nél.
Hűtőfolyadék légtelenítő csavar menet megszakadása.
150-220 ezer km felett meghibásodó főtengely ékszíjtárcsa. (gumi előregszik)
200 ezer km felett meghibásodókuplung, kettős tömegű lendkerék.
Leváló visszapillantó tükörlap.
Első embléma kopása.
A hátsó zár műanyagtakaró kupak elhullajtása.
Csomagtér világítás mikrokapcsoló.
Zoli19802013-11-17 15:18:39 // 43723
Ja, és ha már belemerültünk, van a típusnak, ill a 2.4-es motornak jellegzetes hibája? Mire kell figyelni vételnél, és mi az ami ha nem romlott még el, tuti el fog?
Zoli19802013-11-17 15:15:52 // 43722
Akkor végülis ha elromlik, ugyanott vagyok, mint egy kettőstömegű cseréjével. Mert gondolom automatába nincs kettőstömegű.(?) Javarészt pályáznék vele, kissebb városi belföldi utakkal. Akkor ha jól értem egy tiptronik nyomába nem ér, de jól teszi a dolgát.
Alfonis2013-11-17 15:14:32 // 43721
159 úgy ahogy van pályára való :D
Lexlutor2013-11-17 15:09:29 // 43720
Megoldódott a km óra villogás. Sarú le vártam 5 percet és jó lett. Köszi Dömpi!
Lexlutor2013-11-17 15:07:05 // 43719
Haveromnak 2.4 automata van, de azt mondja 1.9-é jobb városban. (tőle vettem a kocsimat). Szerinte inkább pályára való 2.4 automata kombináció. (Ő véleménye)
Lexlutor2013-11-17 15:02:50 // 43718
Nekem is ilyen automata van, leírás róla tökéletes. Enyémbe 200e van és még hibátlan. Mindig akkor vált amikor kell, nagyon eltalálták az áttételeket. Csak indulásnál 1-2 mp-el hamarabb kell gázt adni.
Liquid2013-11-17 14:02:46 // 43717
"megállapítottam hogy ebben a színben ez sosem lesz tökéletesen tiszta :)"
ez nagy igazság, én is megállapítom minden kocsimosás után, viszont csak közelről látszik hogy nem makulátlan, kicsit távolabbról már gyönyörű :)
ez nagy igazság, én is megállapítom minden kocsimosás után, viszont csak közelről látszik hogy nem makulátlan, kicsit távolabbról már gyönyörű :)
mex862013-11-17 13:45:37 // 43716
meglessük ezt is
köszi a tippet a testkábelre
majd utánaolvasok nálad hátha megtalálom előzményekben melyik volt az
köszi a tippet a testkábelre
majd utánaolvasok nálad hátha megtalálom előzményekben melyik volt az
mex862013-11-17 13:44:31 // 43715
2.4en kicsit másképp néz ki de majd megszakértem
afla1592013-11-17 13:38:51 // 43714
Köszönöm a segítségeteket!!!
mex862013-11-17 13:29:09 // 43713
nekem ahogy már irtam Pio AVIC D3 van.
méretre ennyit találtam: 2DIN (7 x 4 x 6-1/2 inches)
nem navis volt az autó gyárilag, de normális esztétikus a beépítőkerete is
méretre ennyit találtam: 2DIN (7 x 4 x 6-1/2 inches)
nem navis volt az autó gyárilag, de normális esztétikus a beépítőkerete is
mzo2013-11-17 13:26:59 // 43712
Szia, nekem automata van, igaz csak 1.9 de a váltó ugyanaz.
Szóval a váltót én imádom, nem cserélném most el kézire, szépen teszi a dolgát, kényelmes vele a közlekedés, ha lejtön gurulok motorfékez, ha padlózok azonnal teszi a dolgát, de lehet vele nyomatékból is közlekedni szóval szépen reagálja le a helyzeteket. Ja és ami fontos a turbólyukat gyakorlatilag megszünteti! Ellenben induláskor kicsit lassú, álló helyzetből hirtleen kilőni vele nem igazán lehet. Ilyenkor van kb 1-2 mp szünet, aztán észbe kap és huss. :) Viszont ez a tipus ami az 59-esben van (Aisin) nem a piac legjobb váltója, ezt tudni kell róla. Pl egy ZF váltó szebben vált és talán okosabb is, de az Aisin se rossz, abszolút szerethető és már azért modern váltó. Sok más tipusba is szerelik, (japánok, Volvó, Saab, Alfa ugyebár, Ford stb...) Mechanikailag nagyon tartós szekezet, viszont a vezérlőtömbje könnyen meghibásodhat. (igazából tipushiba) kb 100-200 e km-er között bármikor előjöhet, a jelenség, hogy rántva vált, nem vált, késve vált majd nagyott rántva teszi a köv fokozatot (jellemzően 2-esből 3-asba). Ahogy az opel szervízes barátom mondta, az Aisinokkal 150-e km-er felett már minden km-er ajándék. Ennek a vezérlőtömbnek a cseréje kb 2-300 e ft között van, utána megint jó sok évig. Kb mint a kettős tömegű lendkerék. Nekem 111 e km-er van az autóban és (még) hibátlanul teszi a dolgát. Én nagyon szeretem! Ha ilyet nézel akkor arra figyelj, hogy nem ránt-e váltás közben, ha nem akkor meg lehet venni. Ha igen akkor is, de akkor bele kell kalkulálni az árba egy hamarosan eljövő javítást. Ennyi.
De majd biztos jönnek a többi q-tronikos tulajok is és kifejtik ők is a véleményüket. Nekem bejön. :)
Szóval a váltót én imádom, nem cserélném most el kézire, szépen teszi a dolgát, kényelmes vele a közlekedés, ha lejtön gurulok motorfékez, ha padlózok azonnal teszi a dolgát, de lehet vele nyomatékból is közlekedni szóval szépen reagálja le a helyzeteket. Ja és ami fontos a turbólyukat gyakorlatilag megszünteti! Ellenben induláskor kicsit lassú, álló helyzetből hirtleen kilőni vele nem igazán lehet. Ilyenkor van kb 1-2 mp szünet, aztán észbe kap és huss. :) Viszont ez a tipus ami az 59-esben van (Aisin) nem a piac legjobb váltója, ezt tudni kell róla. Pl egy ZF váltó szebben vált és talán okosabb is, de az Aisin se rossz, abszolút szerethető és már azért modern váltó. Sok más tipusba is szerelik, (japánok, Volvó, Saab, Alfa ugyebár, Ford stb...) Mechanikailag nagyon tartós szekezet, viszont a vezérlőtömbje könnyen meghibásodhat. (igazából tipushiba) kb 100-200 e km-er között bármikor előjöhet, a jelenség, hogy rántva vált, nem vált, késve vált majd nagyott rántva teszi a köv fokozatot (jellemzően 2-esből 3-asba). Ahogy az opel szervízes barátom mondta, az Aisinokkal 150-e km-er felett már minden km-er ajándék. Ennek a vezérlőtömbnek a cseréje kb 2-300 e ft között van, utána megint jó sok évig. Kb mint a kettős tömegű lendkerék. Nekem 111 e km-er van az autóban és (még) hibátlanul teszi a dolgát. Én nagyon szeretem! Ha ilyet nézel akkor arra figyelj, hogy nem ránt-e váltás közben, ha nem akkor meg lehet venni. Ha igen akkor is, de akkor bele kell kalkulálni az árba egy hamarosan eljövő javítást. Ennyi.
De majd biztos jönnek a többi q-tronikos tulajok is és kifejtik ők is a véleményüket. Nekem bejön. :)
Shadin2013-11-17 12:34:04 // 43711
Amit belinkeltél az egy szabvány fejegység ami bemegy a konzolba egy megfelelő 2Din keret segítségével. Vigyázni kell a keret kiválasztásakor, mert a navis és a sima fej (előlap) kivágás között van különbség.
Szabolcs 1592013-11-17 12:23:44 // 43710
afla1592013-11-17 12:20:47 // 43709
Helló Cartársak!
Segítségre lenne szükségem! Egy multimédiás fejegységet szeretnék beépíteni a vasba, viszont a max méretekre lenne szükségem. Esetleg valaki rakott már be közületek vagy esetleg van infója arról, hogy mi az a max méret ami még bemegy és elsősorban a mélységre gondolok, de a többi is érdekelne. Motoros előlap mennyire lógna ki a sebváltókar felé. Lemérhetném én is , de semmi időm nincs jelenleg, viszont most volna egy jó vételi lehetőségem. Köcce a segítséget előre is.
Rakok fel egy linket azon ott vannak a méretek is. Magasság 100 mm, szélesség 180 mm, mélysége 160 mm.
http://aprod.hu/hirdetes/uj-autos-multimedia-2-din-800x480-lcd-gps-tmc-bluetooth-mpeg-4-tv-IDIjCr.html
Segítségre lenne szükségem! Egy multimédiás fejegységet szeretnék beépíteni a vasba, viszont a max méretekre lenne szükségem. Esetleg valaki rakott már be közületek vagy esetleg van infója arról, hogy mi az a max méret ami még bemegy és elsősorban a mélységre gondolok, de a többi is érdekelne. Motoros előlap mennyire lógna ki a sebváltókar felé. Lemérhetném én is , de semmi időm nincs jelenleg, viszont most volna egy jó vételi lehetőségem. Köcce a segítséget előre is.
Rakok fel egy linket azon ott vannak a méretek is. Magasság 100 mm, szélesség 180 mm, mélysége 160 mm.
http://aprod.hu/hirdetes/uj-autos-multimedia-2-din-800x480-lcd-gps-tmc-bluetooth-mpeg-4-tv-IDIjCr.html
Zoli19802013-11-17 11:24:58 // 43708
Üdv Urak.
Érdekelne, hogy akinek automata a kocsija, hogy teljesít a váltó? Hallottam már, hogy bajos, mert japán, meg hogy nem ajánlják. 2.4 dízellel nézegetem.
Köszi.
Érdekelne, hogy akinek automata a kocsija, hogy teljesít a váltó? Hallottam már, hogy bajos, mert japán, meg hogy nem ajánlják. 2.4 dízellel nézegetem.
Köszi.
Ruszi2013-11-17 11:09:29 // 43707
Sziasztok!
Esetleg ha valakit érdekel.
Eladó! Alfa159-es 2.4 JTDm,Denso 12V 150A Generátor Új állapotú Kb 1000Km futott autóból garanciával!!!
Esetleg ha valakit érdekel.
Eladó! Alfa159-es 2.4 JTDm,Denso 12V 150A Generátor Új állapotú Kb 1000Km futott autóból garanciával!!!
Piritu - 1.000.0002013-11-17 11:07:12 // 43706
Nekem is volt ilyen. A szakszerviz egy tekerésnyi szigetelő szalaggal javította. (A nem színes műanyag ragasztószalaggal, hanem szövet alapúval.) Azóta nem nyekereg.
afla1592013-11-17 10:55:01 // 43705
Valszeg én is befogom ragasztani....köszi az ötletet...idáig nem is gondoltam rá, mert megszünt,de újból szivathat.
mizooo2013-11-17 10:51:45 // 43704
Na én ezt egy kis FBS-el be is ragasztottam :)
'''''2013-11-17 09:54:56 // 43703
Hajnali 3 körül.Szerintem nem csak pia volt a srácban. :-)
Chianti2013-11-17 09:53:05 // 43702
ha esetleg valakinek egyik gumiszőnyegszett sem jönne be, íme "Jimmi T." ajánlata:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-159/Interieur/Original-Alfa-Rubber-Floormat-Set::6265.html
megszállott fanoknak kötelező darab!
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-159/Interieur/Original-Alfa-Rubber-Floormat-Set::6265.html
megszállott fanoknak kötelező darab!
afla1592013-11-17 09:34:20 // 43701
Üdv.
Valamelyik nap én is nagy dilemmába voltam, mert nyiki-nyiki, nyifi-nyafi :) hangok jöttek a motorházból.Semmi előzménye nem volt, de bekakantottam én is, hogy mi a sz@r lehet ez. Kis fordulaton, illetve motorféknél volt a leghangosabb. Gyors "feltérképezés" után szerintem csak teljesen véletlenül akadtam rá, hogy a képen bejelölt helyen van egy konzol aminek a felfogatása (legalábbis nálam) csak egy gumi "henger" egy fém ívesen kialakított "házba" illeszkedik. (Ha nem találod akkor írj és közelebbről lefényképezem) Ez egy kicsit kicsúszott a helyéről és képes volt mozogni. Egyszerűen visszanyomtam a helyére és azóta semmi hang. Én is gondoltam "szebbnél-szebb" problémákra, de hála az égnek csak ennyi volt. Hátha a Te problémád is ebből fakad.
Valamelyik nap én is nagy dilemmába voltam, mert nyiki-nyiki, nyifi-nyafi :) hangok jöttek a motorházból.Semmi előzménye nem volt, de bekakantottam én is, hogy mi a sz@r lehet ez. Kis fordulaton, illetve motorféknél volt a leghangosabb. Gyors "feltérképezés" után szerintem csak teljesen véletlenül akadtam rá, hogy a képen bejelölt helyen van egy konzol aminek a felfogatása (legalábbis nálam) csak egy gumi "henger" egy fém ívesen kialakított "házba" illeszkedik. (Ha nem találod akkor írj és közelebbről lefényképezem) Ez egy kicsit kicsúszott a helyéről és képes volt mozogni. Egyszerűen visszanyomtam a helyére és azóta semmi hang. Én is gondoltam "szebbnél-szebb" problémákra, de hála az égnek csak ennyi volt. Hátha a Te problémád is ebből fakad.
mizooo2013-11-17 08:30:09 // 43700
Nálatok akartak grillezni? :)
afla1592013-11-17 08:24:34 // 43699
Helló Cartársak!
Segítségre lenne szükségem! Egy multimédiás fejegységet szeretnék beépíteni a vasba, viszont a max méretekre lenne szükségem. Esetleg valaki rakott már be közületek vagy esetleg van infója arról, hogy mi az a max méret ami még bemegy és elsősorban a mélységre gondolok, de a többi is érdekelne. Motoros előlap mennyire lógna ki a sebváltókar felé. Lemérhetném én is , de semmi időm nincs jelenleg, viszont most volna egy jó vételi lehetőségem. Köcce a segítséget előre is.
Rakok fel egy linket azon ott vannak a méretek is. Magasság 100 mm, szélesség 180 mm, mélysége 160 mm.
http://aprod.hu/hirdetes/uj-autos-multimedia-2-din-800x480-lcd-gps-tmc-bluetooth-mpeg-4-tv-IDIjCr.html
Segítségre lenne szükségem! Egy multimédiás fejegységet szeretnék beépíteni a vasba, viszont a max méretekre lenne szükségem. Esetleg valaki rakott már be közületek vagy esetleg van infója arról, hogy mi az a max méret ami még bemegy és elsősorban a mélységre gondolok, de a többi is érdekelne. Motoros előlap mennyire lógna ki a sebváltókar felé. Lemérhetném én is , de semmi időm nincs jelenleg, viszont most volna egy jó vételi lehetőségem. Köcce a segítséget előre is.
Rakok fel egy linket azon ott vannak a méretek is. Magasság 100 mm, szélesség 180 mm, mélysége 160 mm.
http://aprod.hu/hirdetes/uj-autos-multimedia-2-din-800x480-lcd-gps-tmc-bluetooth-mpeg-4-tv-IDIjCr.html
'''''2013-11-17 04:51:20 // 43698
Képzeljétek,most mentek el a rendőrök tőlünk.Fogtam egy betörőt az udvarban.Kutya ugatott,kirontottam és elkaptam a nyakát.Egy helyi fiatal 18 éves srác volt.Grillezni akartak hatan.Én már csak őt láttam.Tényleg kipakolták a grill cuccokat a mellékhelyiségből az udvarra. :-) Járhatok rendőrségre egy pár hülyegyerek miatt.Sajnos ők hivatalból nem csinálnak semmit,én kell feljelentést tegyek.
Bocs az offért! (az alfák sértetlenek a garázsban!)
Bocs az offért! (az alfák sértetlenek a garázsban!)
Csabi2013-11-16 23:28:40 // 43697
a kis "csicsergés" szerintem ez lesz...
mozgasd meg, nálam ez nyikorog. A csatlakozó egy fém gyűrűvel van körbe fogva, és úgy van rajta a tartón...ami eléggé lötyög (nálam) ha megmozgatom olyan hangja van amit te is említesz....fogadni azért nem mernék rá, de próbáld ki :)
Ha a töltésed fogyasztók nélkül 13,2-13,4V alapjáraton, akkor az nem f@sza ahogy sejted is...régebben írtam róla...egy testkábelem érintkezése miatt volt ilyen alacsony...
13,9-14V-nak kell lennie fogyasztók nélkül alapjáraton!
mozgasd meg, nálam ez nyikorog. A csatlakozó egy fém gyűrűvel van körbe fogva, és úgy van rajta a tartón...ami eléggé lötyög (nálam) ha megmozgatom olyan hangja van amit te is említesz....fogadni azért nem mernék rá, de próbáld ki :)
Ha a töltésed fogyasztók nélkül 13,2-13,4V alapjáraton, akkor az nem f@sza ahogy sejted is...régebben írtam róla...egy testkábelem érintkezése miatt volt ilyen alacsony...
13,9-14V-nak kell lennie fogyasztók nélkül alapjáraton!
Piritu - 1.000.0002013-11-16 21:41:45 // 43696
Nekem egy BT420 van benne. A navin kívül mindent tud, még zenét streamelni is BT-ről. Nyertem vele még egy rekeszt is a műszerfalon. (A navinak meg - szerintem - nem a középkonzolban van a helye, hanem a látótérben. Arra egy 7"-ost használok.)
mex862013-11-16 21:18:28 // 43695
a gyári fej nekem is itt pihen az íróasztalon :D
benne van egy sztem fényévekkel jobb Pioneer Avic D3 ami navis is, de örülnék ha USB-ről is menne a zene normálisan ilyen "apró" kompromisszumok nélkül. sajna a fejben nincs benne a Bluetooth modul és mivel a csodálatos B&M sem tud zenét streamelni BT-ről, így lehet megint irogathatom a zenéket vagy az előlapi AUX-on nyomathatom befele, bár ez is több lehetőség a semminél ami van a 166nál ilyesmire a gyári ICS-n :D (bocs lehetne Loudlink vagyonokért vagy FM Transzmitter ami meg nem kielégítő számomra) szal jó volna ha tovább tudnék lépni mint ahol voltam évekkel ezelőtt mikoris nem gyári fejjel tudtam hasonlókat OFF-ban :D
benne van egy sztem fényévekkel jobb Pioneer Avic D3 ami navis is, de örülnék ha USB-ről is menne a zene normálisan ilyen "apró" kompromisszumok nélkül. sajna a fejben nincs benne a Bluetooth modul és mivel a csodálatos B&M sem tud zenét streamelni BT-ről, így lehet megint irogathatom a zenéket vagy az előlapi AUX-on nyomathatom befele, bár ez is több lehetőség a semminél ami van a 166nál ilyesmire a gyári ICS-n :D (bocs lehetne Loudlink vagyonokért vagy FM Transzmitter ami meg nem kielégítő számomra) szal jó volna ha tovább tudnék lépni mint ahol voltam évekkel ezelőtt mikoris nem gyári fejjel tudtam hasonlókat OFF-ban :D
Piritu - 1.000.0002013-11-16 20:28:13 // 43694
Én kidobtam a gyári fejjel együtt.
mex862013-11-16 20:01:10 // 43693
ja a B&M-el nem tudtam zöldágra vergődni.
van vki aki nem gyári fejjel használja?
Pioneer Avic D2 fej van bent, mennek a kormányvezérlő gombok is.
Ha viszont USB-t teszek be tudok zenét lejátszani róla, de a magnó nem reagál a hangerőre, sőt a kormányról sem tudok ráadni hangot mindig egy konstans hangerővel szól. Pörgetni viszont tudok meg váltani zenét.
Mi lehet ez?
Van megoldás vagy mivel nem full gyári a rendszer felejtsem el?
van vki aki nem gyári fejjel használja?
Pioneer Avic D2 fej van bent, mennek a kormányvezérlő gombok is.
Ha viszont USB-t teszek be tudok zenét lejátszani róla, de a magnó nem reagál a hangerőre, sőt a kormányról sem tudok ráadni hangot mindig egy konstans hangerővel szól. Pörgetni viszont tudok meg váltani zenét.
Mi lehet ez?
Van megoldás vagy mivel nem full gyári a rendszer felejtsem el?
mex862013-11-16 19:54:20 // 43692
én is picit szórakoztam ma a 159-el hogy volt kis időm.
lemosogattam végre mert rendesen tisztán még nem is láttam mióta megvettem :D
megállapítottam hogy ebben a színben ez sosem lesz tökéletesen tiszta :)
-szomorúan konstatáltam hogy a próbakörön még működő vezető ülésfűtés nem fűt, a gomb világít igy gondolom nem bizti baja van (még nem néztem) jó az elgondolásom sztetek?
-aztán próbáltam felszámolni a hátsó ködlámpaizzó problémát amit jelez a vas, az izzó rendben volt, biztosítékokat átnéztem ami hozzá tartozhat, de külön hátsó ködlámpához nem találtam, elsőé rendben volt, viszont áram nincs a csatlakozóján, van ennek külön biztije? hátul a jobbos lámpa mögött is átnézegettem de minden rendben volt ott is a biztosítékokkal.
-leszedtem a jobb első kereket, utána a szerencsére teljesen meglévő műanyagburkolatok vonatkozó részeit is lebontottam hogy csekkoljam a csipogó hosszbordásszíj okozójaként gyanúsított főtengely szíjtárcsát.
Jelentem tökéletesen rendben van, ennek örülünk, de így nem tudjuk mitől csicsereg hidegen.... az összes szíj, feszítő görgő láthatóan új, sőt a generátor szabadonfutó is annak tűnik így kizártam, plusz a szíjat sem rángatja úgyhogy fogalmam sincs....
van további ötletetek? lehet esetleg vmelyik segédberendezés csapágya?
Ja meglepődtem ismét milyen kvanagy fék van ezen :D
sikerült vmi okos gumisnak úgy ragasztani súlyt a felgára hogy picit belemart a súly a nyeregbe olyan közel van...
rámértem a töltésre is, hát nem vagyok elájulva, alapjáraton 13,2-13,4et töltött, ez érzésre nekem kevés, 14 fölött lenne megnyugtató, vagy kellett volna pörgessem picit? (más autókat is mértem ma ott alapjáraton is megvolt 14) rádobálva sok fogyasztót 13V-ig lement alapjáraton. Kezdjek aggódni?
lemosogattam végre mert rendesen tisztán még nem is láttam mióta megvettem :D
megállapítottam hogy ebben a színben ez sosem lesz tökéletesen tiszta :)
-szomorúan konstatáltam hogy a próbakörön még működő vezető ülésfűtés nem fűt, a gomb világít igy gondolom nem bizti baja van (még nem néztem) jó az elgondolásom sztetek?
-aztán próbáltam felszámolni a hátsó ködlámpaizzó problémát amit jelez a vas, az izzó rendben volt, biztosítékokat átnéztem ami hozzá tartozhat, de külön hátsó ködlámpához nem találtam, elsőé rendben volt, viszont áram nincs a csatlakozóján, van ennek külön biztije? hátul a jobbos lámpa mögött is átnézegettem de minden rendben volt ott is a biztosítékokkal.
-leszedtem a jobb első kereket, utána a szerencsére teljesen meglévő műanyagburkolatok vonatkozó részeit is lebontottam hogy csekkoljam a csipogó hosszbordásszíj okozójaként gyanúsított főtengely szíjtárcsát.
Jelentem tökéletesen rendben van, ennek örülünk, de így nem tudjuk mitől csicsereg hidegen.... az összes szíj, feszítő görgő láthatóan új, sőt a generátor szabadonfutó is annak tűnik így kizártam, plusz a szíjat sem rángatja úgyhogy fogalmam sincs....
van további ötletetek? lehet esetleg vmelyik segédberendezés csapágya?
Ja meglepődtem ismét milyen kvanagy fék van ezen :D
sikerült vmi okos gumisnak úgy ragasztani súlyt a felgára hogy picit belemart a súly a nyeregbe olyan közel van...
rámértem a töltésre is, hát nem vagyok elájulva, alapjáraton 13,2-13,4et töltött, ez érzésre nekem kevés, 14 fölött lenne megnyugtató, vagy kellett volna pörgessem picit? (más autókat is mértem ma ott alapjáraton is megvolt 14) rádobálva sok fogyasztót 13V-ig lement alapjáraton. Kezdjek aggódni?
Lexlutor2013-11-16 19:17:29 // 43691
Egy próbát megér. Hátha visszaáll.