Fórum >> Típusok >> 159

.......................2013-08-21 12:08:58 // 39540
a szoftver az eredeti gyàri
CONNECT nav ,tehàt nagy kijelzös szines navi
Shadin2013-08-21 11:48:20 // 39539
Az alap fej esetében ezt kikapcsolják. Piritu MY11-esével is próbáltam, ugyanúgy kikapcsolja ezeket az A2. Lehet, hogy van rá új program? Tiéd lett szoftverelve esetleg?
Coolby2013-08-21 11:18:42 // 39538
Tegnap lecseréltem autó orrán az emblémát (csak az alfa logót). Köszi Gábor79-nek! A művelet alapos munkával sem több 15-20 percnél. Szuper lett.
Coolby2013-08-21 11:11:13 // 39537
Nekem is ilyen van hátul és én is csak gumicsíkot vettem és méretre vágva cseréltem. Ki jön még belőle vagy 2-3 garnitúra, ha jól rémlik.
.......................2013-08-21 10:32:43 // 39536
érdekes nekem BOSE van Connet Nav+ al ,és van loudness,mély magas àllitàs,
fader,balance is
de még sebességfüggö hangerö is
Shadin2013-08-21 09:49:01 // 39535
Viszont nem vagyok meggyőződve arról, hogy így működik, mert egy erre hivatott cuccal nem tudtam megcsinálni, hogy a hangszóró szintet illesztettem a Bose-hoz. Persze ez más felállás, de olyan mintha a Bose nem "szabvány" jelet fogad. Blog

Fordított helyzetben, gyári fej vonalkimenetre kapcsolva "aftermarket" erősítő felé működhet, de azért ez sem egy high-end megoldás.
Dömpi (il dottore)2013-08-21 08:40:55 // 39534
Jó lenne egy közeli fotó az első kerekedről! A felni küllőin át látni elég jól. Én a fotó alapján megmondom, hogy kisbrembo, vagy nagy. A nagynak ugyanis egy picit más az alakja.
De tippem szerint neked ugyanolyan kisbrembo-d van mint nekem. Ezesetben rámegy a 16"-os acélfelni, mert nekem is rámegy.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-21 07:09:40 // 39533
a valeo, swf, chapion stb meg db-ra adja hatalmas összeg van vagy 1200ft...
droberto2013-08-20 23:30:03 // 39532
Bosch törlőgumi, hátsó - Z361 (3 397 033 361)
450 mm
Van egy db-om, mert párban adják. :)
Tibcsi1662013-08-20 23:20:31 // 39531
Ezt fontos infó! Akkor érdemes berakni egy kapcsolót 12V-al az A2 lábra és akkor bármikor lehet EQ-t állítani, majd visszakapcsolni "BOSE" mode-ba és akkor a jelszint is OK. Köszi!!
Tibcsi1662013-08-20 22:48:22 // 39530
Ránézésre lehet ugyan az, de vigyázz, mert Liquid-nek 19” TI felnije van, ahhoz képest kb akkora mint a Te féked a 17” felnivel. De szerintem neked kis BREMBO van, ami csak 305mm. Legbiztosabb, ha lekapod az első kereket és megméred a tárcsát. Ha 305mm akkor kisBREMBO és akkor rámegy a 16” felni is. De ezt Dömpi is biztos tudja igazolni.
Liquid2013-08-20 22:39:02 // 39529
akkor nagyfék :)
mzo2013-08-20 22:04:23 // 39528
Most nézem a képeid közöttm nekem ugyanaz a fék van rajta elől így ránézésre mint neked, csak nekem nem vörös hanem ezüst színű a nyereg. De ránézésre ugyanaz.

Kell még tanulnom ezt a típust... :)
Liquid2013-08-20 21:20:55 // 39527
ha egy rajlapon kívül mást is be tudsz dugni a fék és a 17-es felni közé akkor nem az :)
Piritu - 1.000.0002013-08-20 21:16:57 // 39526
A Trabi is ilyen, sőt a keverékolajozású kétüteműek is ilyenek. Nem véletlenül nem volt bennük motorfék üzemben szelep, ami elzárta a benzin útját.
David | Centocinquantanove2013-08-20 21:06:23 // 39525
Pont ma láttam a Top Gear-ben, hogy volt egy kétütemű SAAB aminek motorja csak akkor kapott olajat, amikor nyomtad a gázt! :D Csak együtt kapta az üzemanyagot és az olajat... Lejtőn lefele gáz+fék egyszerre! Zseniális volt! :D A dobfék készen volt pár km után! :D

Köszi Erhard, akkor milőbb cseréltetek váltóolajat, aztán jelentkezem az eredményekkel...
GTPeti2013-08-20 21:01:44 // 39524
Igen, ezen a dilemmán én is szoktam gondolkodni. Dízel bemelegítésre tényleg a legjobb (lenne...) a sík út, vagy a nagyon enyhe lejtő felfelé.
Piritu - 1.000.0002013-08-20 20:59:56 // 39523
A másik irány is izgalmas, lefelé még 5 km volt. Ott vagy motorfékkel ment az ember - hidegen - vagy elfüstölte a fékeket, és a lejtő alján még mindig hideg a motor.
GTPeti2013-08-20 20:47:36 // 39522
Na... nálam is majdnem ez a szitu volt 1,5 évig. Ezért jártam kerülőúton a munkahelyre. Inkább gázolajra költöttem egy kevéssel többet, mint az autót kínozzam.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-20 20:43:21 // 39521
nyelestengely biztos nem annak állandó a hangja csak kinyomott kuplungnál hallgat el, cserélj olajat első lépésben
mzo2013-08-20 20:43:00 // 39520
Egyébként ez a "nagyfék" a 159-esen?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-08-20 20:42:14 // 39519
Minimális mennyiség az tuti, én egy éve hajtom azt az izzítógyertyás kiegészítő fűtés a kocsimba, de sehol nincs még Trencsikéknél sincs.
David | Centocinquantanove2013-08-20 20:38:40 // 39518
Erhard!
Szóval akkor nyelestengely vagy valamelyik váltócsapágy?
Nincs egy éve nálam a vas, és sajnos nem tudom mikor volt váltóolaj csere utoljára... Olajcsere nem oldhatja meg a mormogást?
Piritu - 1.000.0002013-08-20 20:36:39 // 39517
Szerinted hány dieselben van ilyen a hegyvidéken (Budán) ?
Piritu - 1.000.0002013-08-20 20:35:49 // 39516
A kart mozgatva nekem is megvan ez a jelenség, de szerintem csak az összefeszül a szinkrongyűrű és az adja át a remegést.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-20 20:31:58 // 39514
ne mozgasd jobbra meg balra a váltó nem bableves a váltókar meg nem fackanál... mindenképp nézd meg mennyi az olajszint a váltóban lehet kevés az olaj...
Piritu - 1.000.0002013-08-20 20:31:25 // 39513
Ma reggel egy kicsit elgondolkodtam. A szitu a következő:
Egy szerpentinen volt a szállásunk. A kocsi éjjel lehűlt, tehát reggel tuti hideg a motor. Felfelé kell indulni, az első pár km 10%-os meredek.
Hogyan "melegítsem" be a motort?
A TS-el voltam, az pár perc alapjárat után 80 fokos lett, és az immáron majdnem meleg motorral lájtosan lehetett indulni.
Mi van, ha a Párduccal vagyok? A kormos alapjáraton sose melegszik be, dombnak felfelé meg nem lehet turbónyomás nélkül menni. Ilyenkor marad a "gyilkolás" hidegen.
Mi van, ha valaki ilyen helyen lakik?
David | Centocinquantanove2013-08-20 20:24:46 // 39512
Akkor létezik, hogy összefüggésben van ez a probléma azzal, hogy pl. 3-asban ha enyhén megmozgatom a váltókart, akkor van olyan helyzete ahol érezni a fogaskerekeket? :( Vagy ez tök más? Esetleg normális?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-08-20 20:21:59 // 39510
Ha kinyomott kuplungnál nincs jelenség akkor nem a gumi lesz. Ahogy írták a többiek is.
David | Centocinquantanove2013-08-20 20:16:41 // 39509
Mégegyszer csak hogy tisztán lássak én is:

Üresben gurulva vagy kinyomott kuplungnál sem lassan sem gyorsan nincs mormogás...
Mormogás csak sebességben, felengedett kuplungnál van.
Lassabb gurulásnál határozottan hallani, 50-60 fölött elnyomja a motor és menetzaj.

A járműben egyébként 196.300 km van
mzo2013-08-20 20:13:49 // 39508
Köszönöm! Nekem 1.9 JTDm-van a fék pedig ilyen

Piritu - 1.000.0002013-08-20 19:58:28 // 39506
De az kinyomott kuplungnál is morog, az OFF-omon nekem is volt pár ilyen gumim.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-20 19:52:11 // 39505
kinyomott kuplungnál megszűnik ...ez lemaradt :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-20 19:50:39 // 39504
kinyomott kuplungnál a morgás a kinyomócsapágy ha kinyomott kuplungnál megszűnik a morgás az a nyelestengely csapágy...vagy a váltóban valamelyik csapágy
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-08-20 19:49:39 // 39503
Nekem is ez van a hátsókerekeknél, kagylósra vannak kopva a gumik 50km/h-ig olyan a hangja mint ha csapágyas lenne :)
.....2013-08-20 19:48:56 // 39502
Váltó. Mennyi km van benne?
David | Centocinquantanove2013-08-20 19:46:14 // 39501
Nálam még mindegy hogy melyiket nyomod (kuplung vagy fék) hosszan kell, mert különben csak forgat egyet az indító és nem történik semmi...
David | Centocinquantanove2013-08-20 19:44:49 // 39500
Annyi kérdésem lenne még, hogy mi okozhatja azt, hogy az autó mormog, de nem folyamatosan hanem a sebességgel arányosan ütemesen. Mintha minden kerékfordulatkor lenne egy mormanás. Először azt hittem, hogy valamelyik kerék csapágyas vagy ilyesmi, de ha kinyomom a kuplungot, vagy üresben gurulok akkor nincs mormogás...
A mormogáson kívül más negatív érszrevétel nincs...

Valaki találkozott már ilyennel?
Piritu - 1.000.0002013-08-20 19:42:53 // 39499
Ha a kuplungot nyomom be elég egy pillanatra nyomni a gombot, ha a féket, akkor végig kell nyomni.
David | Centocinquantanove2013-08-20 19:38:41 // 39498
Köszi a választ, majd kipróbálom, eddig mindig kivettem majd visszaraktam a kulcsot...

A hosszan nyomást meg nem teljesen értem... Nekem még az a fajta van, ami hosszan megnyomós (amíg be nem röffen), nem pedig az egyszer röviden megnyomós (az újabbak ha jól tudom már ilyenek).
Tibcsi1662013-08-20 19:21:27 // 39497
A nagyfékre (330mm-es) tuti nem megy rá! Neked is ilyen van?? 1.9-en általában kicsi szokott lenni.
A nagyfékre még a 17” is csak a gyári megy rá biztosan!!
'''''2013-08-20 19:01:11 // 39496
Szerintem nem megy rá.
Shadin2013-08-20 18:34:10 // 39495
Vagy ha nyomod a pedált és nincs gyújtáson de nem vetted ki a kulcsot és ilyenkor hosszabban nyomod a gombot akkor gyújtásra is adja és indítja is az autót :-)
.......................2013-08-20 17:41:48 // 39494
igen ,
ha nem momod meg egyik pedàlt sem
akkor csak a gyujtàSt adja rà,
majd csak akkor indul ismételt gombnyomàSra ha kuplung,vagy féket is nyomod
David | Centocinquantanove2013-08-20 17:29:22 // 39493
Nekem is lenne egy kérdésem:
Ha mondjuk félreállok, leállítom a motort, de a kulcsot NEM veszem ki és mondjuk néhány perc múlva újra elindulnék, de indítózás előtt ráadnám csak a gyújtást (lefuttatnám a gyorsteszteket, izzítanék, stb), akkor megtehetem ezt anélkül, hogy prosztó módon újra kihúznám a kulcsot majd újra bedugom?
mzo2013-08-20 16:59:03 // 39492
Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne. A nagyfékes futóműre rámegy a 16-os felni? Találtam egy 205/55 r 16-os felni téligumi garnitúrát és ha jó lenne akkor lehet hogy megvenném.
mizooo2013-08-20 15:55:30 // 39491
Megnézem jobban azt az ajtót :) köszi
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak