Próbálkozom rendesen.
Ahhoz nem kell levenni a hf-et?
Norby2013-07-23 18:57:19 // 38565
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 18:54:06 // 38564
nyomáspróba a hf-nél ...Te mit el nem szopsz ezzel az 59-cel bakker
dangerel2013-07-23 18:43:17 // 38563
A kinyomócsapágy ment tönkre sajnos. Remélem mihamarabb kicserélik a műhelybe mivel pénteken reggel indulunk a Balcsira.
Sajnot tönkrement, nem tudom milyet tehettek bele de nagyon kiakadtam, mert már nem ez az első hiba és csak 4 hónapja vettem az autót.
Sajnot tönkrement, nem tudom milyet tehettek bele de nagyon kiakadtam, mert már nem ez az első hiba és csak 4 hónapja vettem az autót.
Norby2013-07-23 18:14:40 // 38562
Hengerfejességet hogy lehet tutira megállapítani?
lehet, hogy az 'új'motor sem "tökéletes" :(
lehet, hogy az 'új'motor sem "tökéletes" :(
Vermacy2013-07-23 12:56:56 // 38561
Tudnék, de nem eladó... :o)
Csabi2013-07-23 10:18:03 // 38560
Ilyen ábrám nekem is van:
Az EGR-ed biztos, h megszorult. Ezért látod a 'digitalizálódást'.A működtető feszt az ECU 100%-ra szabályozza, mert nem érzékeli a map,h lenne visszavezetett kipuffgáz. A hibakód is ezért P401. Valószínűleg zárt helyzetben van, és a viszonylag sok megtett kilométer vészüzemben,az okozója. Vagy ez indított mindent.
Tippjeim:
-A limp-mód elött már akadozott vagy kissé nyitott állapotban megragadt az EGR, az autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem, ami ugye letilt mindenféle regenerációt.
-A MAP hőmérséklet érzékelője adta meg magát elsőként,ez vészüzemmel jár,szintén nincs regeneráció...
- Lehet még a DPF hőmérséklet érzékelő is, bár arra írtad, h elsőként az nem jelentkezett a hibák között.
Az egyenetlen alapjárat,a hibakód, és a diagram alapján, az EGR miatt van. Idő kérdése és jönne a 'have check engine" a szelepet letiltja és kisimul az alapjárat.De ez nem okoz vészüzemet.Egy párszor volt alkalmam tapasztalni az akadozó, vagy az éppen megszorult EGR miatt.
Ha törölsz minden hibakódot, akkor a MAP hiba rögtön visszajön alapjáraton?
Egyébként tényleg nagy hiányossága a hibatárolónak, h időpontot nem rögzít...csak éppen pár adott paramétert.
Remélem minél hamarabb megoldódik a problémád! :)
Ha szükséged van próbálgatni a MAP-ot, akkor átdobhatjuk az enyémből!
Az EGR-ed biztos, h megszorult. Ezért látod a 'digitalizálódást'.A működtető feszt az ECU 100%-ra szabályozza, mert nem érzékeli a map,h lenne visszavezetett kipuffgáz. A hibakód is ezért P401. Valószínűleg zárt helyzetben van, és a viszonylag sok megtett kilométer vészüzemben,az okozója. Vagy ez indított mindent.
Tippjeim:
-A limp-mód elött már akadozott vagy kissé nyitott állapotban megragadt az EGR, az autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem, ami ugye letilt mindenféle regenerációt.
-A MAP hőmérséklet érzékelője adta meg magát elsőként,ez vészüzemmel jár,szintén nincs regeneráció...
- Lehet még a DPF hőmérséklet érzékelő is, bár arra írtad, h elsőként az nem jelentkezett a hibák között.
Az egyenetlen alapjárat,a hibakód, és a diagram alapján, az EGR miatt van. Idő kérdése és jönne a 'have check engine" a szelepet letiltja és kisimul az alapjárat.De ez nem okoz vészüzemet.Egy párszor volt alkalmam tapasztalni az akadozó, vagy az éppen megszorult EGR miatt.
Ha törölsz minden hibakódot, akkor a MAP hiba rögtön visszajön alapjáraton?
Egyébként tényleg nagy hiányossága a hibatárolónak, h időpontot nem rögzít...csak éppen pár adott paramétert.
Remélem minél hamarabb megoldódik a problémád! :)
Ha szükséged van próbálgatni a MAP-ot, akkor átdobhatjuk az enyémből!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 09:44:16 // 38559
sok gagyit nem lehet hozzá kapni tán 2 fajtát...sokan nem tudják jól össze rakni
.......................2013-07-23 08:48:07 // 38558
valszeg a kinyomocsapàgy gagyi volt amit beraktak,
eddig birta
eddig birta
.......................2013-07-23 08:43:51 // 38557
a nehézkes indulàs azért van mert a rail csövön lévö szabàlyzo rögtön visszaengedi a rail 270 bar nyomàst a tankba,és idö kell mig felépül
ha 1k Hz en sipol egy darabig miutàn leàllitod,mert addig tartja a nyomàst
(a Mito igy csinàlja )
ha 1k Hz en sipol egy darabig miutàn leàllitod,mert addig tartja a nyomàst
(a Mito igy csinàlja )
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 07:10:48 // 38556
kinyomócsapágy tönkre ment ennyi a baja
droberto2013-07-23 01:53:44 // 38555
A lényeget persze kifelejtettem: Szóval a nem állt le a vas indítás után. Ebből az következik, hogy a DPF irdatlanul tele van.
droberto2013-07-23 01:47:35 // 38554
Ha ki is venném, előbb gyártanék egy passzdarabot a helyére egy 60-as csőből.
droberto2013-07-23 01:45:22 // 38553
Ma nagyon sokat törtem a fejemet a problémák lehetséges okain. Több emberrel beszéltem a CarTársakon kívül. AR szervíz, Bosch szervíz, Novoth Tibor...stb.
A lényeg, hogy folytattam a hibafeltárást.
Korszerű autódiagnosztika:
Nem mondom, sztahanovista módon picit még élvezem is, csak ne lenne minden olyan drága.
Először visszatettem a szenzorokat a stekkerekre.
Kiolvastam a hibákat amiket a hazaúton gyűjtöttem:
1: P1206 - Részecskeszûrô
2: P0095 - Levegõhõmérs. érz. (a feltölt. nyomás érz. belsejében)
3: P2085 - Hõmérs. érz. a részecskeszûrõ bemenetén
Részecskeszűrő eldugulás: 96,19 %
Leellenőriztem a nyomáskülönbség szenzort. Szájjal fúkodtam.
Megfelelőnek ítélem, bár a villamos mérést is szeretném még elvégezni.
310 mBar-t tudtam max-ba fújni, ami nagyjából egyezik a 0,25 bar-ral ami a gumiabroncs nyomásmérőbe tudtam fújni.
Ezután beindítottam az autót leömlővel, DPF és dob nélkül.
Hibakódok:
1: P2085 - Hõmérs. érz. a részecskeszûrõ bemenetén - Ergo tönkrement. Rájöttem, hogy az a kis téglatest alapú, hasáb formájú kerámiának középen kéne lennie.
Nem tudom, hogy a hibát ez okozta-e (erre hibakód korábban nem volt), vagy nálam törött el (ment tönkre), de most nem ad jelet. Illetve ad, 999°Cot mutat a MES.
Sajnos ilyet vennem kell.
És most jön a meglepetés (Piritu már mosolyoghat :)):
2: P0401 - EGR szelep - Lehet, hogy minden baj okozója az EGR szelep volt?
Gyorsan le is ellenőriztem:
Szó se róla, elég digitálisan viselkedik. Lehet ez is vadászni ment? Netán meg kéne próbáljak egy tisztítást?
Egyébként ez megmagyarázná a szívótérben levő magas hőmérséklet jelet illetve a motor egyenetlen járását (amit a Pesti lámpánál csinált) alapjáraton.
Video
Az indulás után rögtön jött az a ronda hang amit Pesten is csinált (38-39 mp), kissé konszolidáltabb változatban. Illetőleg nem csak hang hanem pamacs is jött.
Nézegettem az EGR viselkedését is (4:40 - 7:00-ig).
KIpuff nélkül nem olyan hangos mint azt először gondoltam. Viszont DPF nélkül k@rva büdös. Ha fent van is undor keltő a dízel szag (jobban bírom a benzinesek szagát), de nélküle pont olyan mint egy 2 milliót futott Ikarusz busz.
Egyébként amit hiányolok a hibakód kiolvasásban, az az, hogy nem írja ki MES a hiba fellépésének idejét. Nem tudom, hogy a gyári Examiner képes-e erre?
Jó lenne arra is rájönni, hogy miért indul nehézkesen és furán röviddel azután, hogy leállítjuk az autót.
A lényeg, hogy folytattam a hibafeltárást.
Korszerű autódiagnosztika:
Nem mondom, sztahanovista módon picit még élvezem is, csak ne lenne minden olyan drága.
Először visszatettem a szenzorokat a stekkerekre.
Kiolvastam a hibákat amiket a hazaúton gyűjtöttem:
1: P1206 - Részecskeszûrô
2: P0095 - Levegõhõmérs. érz. (a feltölt. nyomás érz. belsejében)
3: P2085 - Hõmérs. érz. a részecskeszûrõ bemenetén
Részecskeszűrő eldugulás: 96,19 %
Leellenőriztem a nyomáskülönbség szenzort. Szájjal fúkodtam.
Megfelelőnek ítélem, bár a villamos mérést is szeretném még elvégezni.
310 mBar-t tudtam max-ba fújni, ami nagyjából egyezik a 0,25 bar-ral ami a gumiabroncs nyomásmérőbe tudtam fújni.
Ezután beindítottam az autót leömlővel, DPF és dob nélkül.
Hibakódok:
1: P2085 - Hõmérs. érz. a részecskeszûrõ bemenetén - Ergo tönkrement. Rájöttem, hogy az a kis téglatest alapú, hasáb formájú kerámiának középen kéne lennie.
Nem tudom, hogy a hibát ez okozta-e (erre hibakód korábban nem volt), vagy nálam törött el (ment tönkre), de most nem ad jelet. Illetve ad, 999°Cot mutat a MES.
Sajnos ilyet vennem kell.
És most jön a meglepetés (Piritu már mosolyoghat :)):
2: P0401 - EGR szelep - Lehet, hogy minden baj okozója az EGR szelep volt?
Gyorsan le is ellenőriztem:
Szó se róla, elég digitálisan viselkedik. Lehet ez is vadászni ment? Netán meg kéne próbáljak egy tisztítást?
Egyébként ez megmagyarázná a szívótérben levő magas hőmérséklet jelet illetve a motor egyenetlen járását (amit a Pesti lámpánál csinált) alapjáraton.
Video
Az indulás után rögtön jött az a ronda hang amit Pesten is csinált (38-39 mp), kissé konszolidáltabb változatban. Illetőleg nem csak hang hanem pamacs is jött.
Nézegettem az EGR viselkedését is (4:40 - 7:00-ig).
KIpuff nélkül nem olyan hangos mint azt először gondoltam. Viszont DPF nélkül k@rva büdös. Ha fent van is undor keltő a dízel szag (jobban bírom a benzinesek szagát), de nélküle pont olyan mint egy 2 milliót futott Ikarusz busz.
Egyébként amit hiányolok a hibakód kiolvasásban, az az, hogy nem írja ki MES a hiba fellépésének idejét. Nem tudom, hogy a gyári Examiner képes-e erre?
Jó lenne arra is rájönni, hogy miért indul nehézkesen és furán röviddel azután, hogy leállítjuk az autót.
DonPimpa2013-07-22 23:16:02 // 38552
ALFI156 hirdetése
Magát az autót én nem ismerem, de mint ex-újvárosi a tulajt igen, és róla elhiszem, hogy nem zsákbamacskát árul...
Magát az autót én nem ismerem, de mint ex-újvárosi a tulajt igen, és róla elhiszem, hogy nem zsákbamacskát árul...
dev1662013-07-22 22:49:36 // 38551
Sziasztok! Tudna valaki ajánlani egy korrekt előéletű, csalódásmentes dízel 159-est? Fontos, hogy 4 ajtós legyen és vagy 1.9 16V vagy 2.4 legyen a géptető alatt. Nem a km állás, hanem az előélet és az állapot számít.
dangerel2013-07-22 21:47:25 // 38550
elméletileg kicserélték a teljes kuplung rendszert de úgy 4 hónapja, elmondás alapján mielőtt megvettem a kocsit kicserélték a kinyomó csapágyat, kuplungot és a lenkereket is. Szóval nemtudom.
Még annyi hogy a motor alatt olajszivárgást tapasztaltam az aszfalton. Tartok attól hogy komoly a dolog.
Még annyi hogy a motor alatt olajszivárgást tapasztaltam az aszfalton. Tartok attól hogy komoly a dolog.
Piritu - 1.000.0002013-07-22 21:47:03 // 38549
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-22 21:14:05 // 38548
cseréltek rajta kinyomócsapágyat? akkor szokott beesni ha nem jól légtelenítenek vagy rosszul rakják össze ...
dangerel2013-07-22 21:10:27 // 38547
Sziasztok.
A mai nap teljes csőd. Tegnap kipolíroztam a kocsit, bőrápoló, kozmetika meg hasonlók.Kicseréltem az első krómozott hűtőrács takarót és az első jelet is. Tiszta cukorka lett a kocsi.
Erre ma hazafele az úton kinyomtam a kuplungot és a pedál lent maradt. Idegbaj azonnal!
Ezután leálltam de későbbiekben nem lehetett sebességet váltani. Ha a motort leállítottam tudtam sebességet váltani.
Szóval hívtam egy trélert és elvitettem egy közeli műhelybe. Várom a diagnózist, amit holnap reggel megtudok.
Bízok benne, hogy semmi komoly és mihamarabb megoldható mert pénteken indulunk a kirándulásra.
Sziasztok.
A mai nap teljes csőd. Tegnap kipolíroztam a kocsit, bőrápoló, kozmetika meg hasonlók.Kicseréltem az első krómozott hűtőrács takarót és az első jelet is. Tiszta cukorka lett a kocsi.
Erre ma hazafele az úton kinyomtam a kuplungot és a pedál lent maradt. Idegbaj azonnal!
Ezután leálltam de későbbiekben nem lehetett sebességet váltani. Ha a motort leállítottam tudtam sebességet váltani.
Szóval hívtam egy trélert és elvitettem egy közeli műhelybe. Várom a diagnózist, amit holnap reggel megtudok.
Bízok benne, hogy semmi komoly és mihamarabb megoldható mert pénteken indulunk a kirándulásra.
Sziasztok.
Shadin2013-07-22 15:51:11 // 38546
3-4mbar volt csak gyújtáson.
Csabi2013-07-22 15:17:33 // 38545
én megnézném MES-sel is csak gyújtáson ...0mbar kellene mutatni, akkor lenne érdekes, ha most is 4-500mbart mutatna...
Shadin2013-07-22 14:54:26 // 38544
ill. eleve ki kellett volna próbálnunk lehúzott nyomás csővel.
Csabi2013-07-22 14:10:15 // 38543
Nem próbáltad beindítani egy pillanatra DPF nélkül, rádugott érzékelőkkel? Biztos ami biztos alapon....
.......................2013-07-22 09:50:30 // 38542
ha ugyis szétszedted,üsd ki a francba a DPF et,vagy ha van hegesztö cimbid ,szétvàgva a hàzat egszerüen ki kell venni
.......................2013-07-22 09:44:48 // 38541
attol még kormolhatnak mint àllat,
és a DPF meg nem birja követni
és a DPF meg nem birja követni
David | Centocinquantanove2013-07-22 09:41:23 // 38540
Igen, valóban Spider volt... elnézést! :D
David | Centocinquantanove2013-07-22 09:41:04 // 38539
Igen, valóban Spider volt... elnézést! :D
.......................2013-07-22 09:39:32 // 38538
Brera cabrio?
olyan nincs
talàn Spider
olyan nincs
talàn Spider
David | Centocinquantanove2013-07-22 09:38:03 // 38537
Tegnap délutáni-esti órákban a tatabányai vértes center parkolójában gondolom "véletlenül" mellénk parkolt egy P-s rendszámú fehér Brera cabrio.
Üzenem a tulajnak, ha olvassa ezen sorokat, hogy naggyon cééép a vasa! :D Csodálgattam is egy jópár percig! Nemmondom megforgattam volna ott a parkolóban :D
A múltkor egy szlovák rendszámos Rosso 159-cel parkoltunk egymás mellé ugyanitt... Az emberek meg csak forogtak, hogy ezek meg milyen autók... deszéépek... stb. :D
Üzenem a tulajnak, ha olvassa ezen sorokat, hogy naggyon cééép a vasa! :D Csodálgattam is egy jópár percig! Nemmondom megforgattam volna ott a parkolóban :D
A múltkor egy szlovák rendszámos Rosso 159-cel parkoltunk egymás mellé ugyanitt... Az emberek meg csak forogtak, hogy ezek meg milyen autók... deszéépek... stb. :D
Piros Madaaar2013-07-22 09:35:22 // 38536
huuu az a muszerfal kellene igazabol :-)
en mentem mar ilyennel palyanapon.szinten SW. erzetre jobb a jtd de jobban lehet forgatni a benzinest :-)
en mentem mar ilyennel palyanapon.szinten SW. erzetre jobb a jtd de jobban lehet forgatni a benzinest :-)
Crea2013-07-22 09:16:28 // 38535
Szomorú :( De azért köszönöm az infót :)
Vermacy2013-07-22 08:55:31 // 38534
Hali!
Nálam ezt EGR hibára írja már egy ideje. Kellene egy új EGRt vennem és eltűnne...
Nálam ezt EGR hibára írja már egy ideje. Kellene egy új EGRt vennem és eltűnne...
droberto2013-07-22 00:41:33 // 38533
Vagy lambdaszonda...
droberto2013-07-22 00:14:28 // 38532
A bőr műszerfal az nem kutya, igazi ritkaság.
A km gyanús picit, főleg az alacsony ár tükrében.
Egyébként meg: Instant Get! :)))
A km gyanús picit, főleg az alacsony ár tükrében.
Egyébként meg: Instant Get! :)))
droberto2013-07-22 00:06:33 // 38531
No, megkezdtem a hibafeltárást.
Mindenkinek hálásan köszönöm a tippeket, tanácsokat ötleteket.
Sokra nem mentem eddig, csak szétszedtem. Robbantott 159:
Sikerült egy tőcsavar eltörnöm. Lusta voltam elővenni a csavarlazítót. :(
A hőmérséklet és a nyomáskülönbség érzékelőhöz kéne szereznem egy referencia adatsort, hogy milyen értékeknél mekkora feszt kell adjanak.
Aztán mehetne a teszt.
Az mondjuk gyanakvásra ad okot, hogy a hőmérő szondában elszabadult egy kerámiadarabka:
A szűrőn nem láttam semmi érdekeset. Belefújtam, nehézkesen ment át a levegő, de mivel nincs viszonyítási alapom ez csak érdekesség.
Mindenkinek hálásan köszönöm a tippeket, tanácsokat ötleteket.
Sokra nem mentem eddig, csak szétszedtem. Robbantott 159:
Sikerült egy tőcsavar eltörnöm. Lusta voltam elővenni a csavarlazítót. :(
A hőmérséklet és a nyomáskülönbség érzékelőhöz kéne szereznem egy referencia adatsort, hogy milyen értékeknél mekkora feszt kell adjanak.
Aztán mehetne a teszt.
Az mondjuk gyanakvásra ad okot, hogy a hőmérő szondában elszabadult egy kerámiadarabka:
A szűrőn nem láttam semmi érdekeset. Belefújtam, nehézkesen ment át a levegő, de mivel nincs viszonyítási alapom ez csak érdekesség.
droberto2013-07-21 23:52:39 // 38530
Nem gondolom, hogy rosszak. Mert 2-3 mg-on belül vannak a korrekcióim.
droberto2013-07-21 23:51:18 // 38529
Én is a nyomáskülönbség szenzorra gyanakszom...
A DPF-re (1206-ra). Csak a 1206 jön vissza.
A DPF-re (1206-ra). Csak a 1206 jön vissza.
droberto2013-07-21 23:30:26 // 38528
Ha érdekel, én kiolvasom neked! :)
Piritu - 1.000.0002013-07-21 21:58:29 // 38527
Nagyon úgy néz ki, hogy sehogy.
Megnéztem, úgy van, ahogy írod. Se a FES 3.6-ban, se a MES-ben nincs a kocsidhoz motorvezérlő bennük. Valami másfajta kódolása lehet. Marad a gyári Examiner.
(A Spiderem légzsákjaihoz se lehetett hozzáférni vele.)
Megnéztem, úgy van, ahogy írod. Se a FES 3.6-ban, se a MES-ben nincs a kocsidhoz motorvezérlő bennük. Valami másfajta kódolása lehet. Marad a gyári Examiner.
(A Spiderem légzsákjaihoz se lehetett hozzáférni vele.)
Crea2013-07-21 21:42:29 // 38526
Sziasztok!
1.8 MPI-hez FES-el, hogyan tudnék csatlakozni? Nekem annál a típusnál nincsen motor vezérlő. ( Az összes többinél van..Bosch motronic 7.6.1..stb.) Ha 1.9 JTS-t választok akkor hibás ISO kódra vonatkozva kidob. Próbáltam VAG és ELM kábellel is, egyik sem megy sajna. Előre is köszi :)
1.8 MPI-hez FES-el, hogyan tudnék csatlakozni? Nekem annál a típusnál nincsen motor vezérlő. ( Az összes többinél van..Bosch motronic 7.6.1..stb.) Ha 1.9 JTS-t választok akkor hibás ISO kódra vonatkozva kidob. Próbáltam VAG és ELM kábellel is, egyik sem megy sajna. Előre is köszi :)
Dömpi (il dottore)2013-07-21 21:25:01 // 38525
A 2008 utáni 59-ben belül nincs nyitó, viszont nyílik az embléma touch-padjával.
Amúgy én a fiatomnál utáltam, mert azon nem volt távirányító, hanem a kulccsal kellett nyitni.
Amúgy én a fiatomnál utáltam, mert azon nem volt távirányító, hanem a kulccsal kellett nyitni.
Dömpi (il dottore)2013-07-21 21:16:03 // 38524
Nincs mit :)
Norby2013-07-21 20:57:29 // 38523
Pl. mikor szerelek vagy takarítom. Kulcs az indítóban. Akkor nem rossz, hogy hátul is lehet nyitni. Nem hátrány. Mióta működik azóta sokat használom.
Norby2013-07-21 20:53:37 // 38522
Piritu - 1.000.0002013-07-21 20:25:48 // 38521
Érdekes volt két hét és 2.100 km Pókozás után ma visszaülni a Párducba. Luxus maga, de - bocs, hogy ilyet mondok - hiányzik benne a vírus okozta roham...
Piritu - 1.000.0002013-07-21 20:20:16 // 38520
Valószínű valami egyedi, egyszer előforduló hiba lépett fel. Mivel később nem volt jelen nem maradt égve a lámpa. Ki kellene olvasni, hogy mi volt az.
Shadin2013-07-21 20:04:37 // 38519
Csak egy vallatásból derülne ki, ha letárolt hibakódot. Kérj meg valakit a környéken...
sas-1592013-07-21 20:02:07 // 38518
a BKV busz nem fér el, és?
Itt nyugodtan bevallhatja ki volt az. :)
159-es tartotta fel a forgalmat a Móricz-on.
Itt nyugodtan bevallhatja ki volt az. :)
159-es tartotta fel a forgalmat a Móricz-on.
Alfa 159 Zico2013-07-21 19:31:01 // 38517
"Ma délután megjelent a "have engine checking" hibaüzenet, illetve égve maradt a sárga jelzőikon a műszerfalon (ami indítás után villog, majd normális esetben eltűnik - talán befecskendező?)
Gyorsan megnéztem a leírást, ami a befecskendező rendszer hibájára utalt, illetve annyit írt még, hogy nem kell leállni, nyugodtan hazautazhatom :-)
Semmi rángatást, teljesítménycsökkenést nem észleltem, mi lehet a gond?"
Tegnap óta annyi történt, hogy Paksról eljöttem Szekszárdra (kb 30 km), indításkor és útközben sem jelent meg a hibaüzenet, majd ez követően még kétszer elindítottam a kocsit és mentem a városban 2-2 km-t és szintén nem villant fel a hiba.
Most ez akkor mi lehet?
Gyorsan megnéztem a leírást, ami a befecskendező rendszer hibájára utalt, illetve annyit írt még, hogy nem kell leállni, nyugodtan hazautazhatom :-)
Semmi rángatást, teljesítménycsökkenést nem észleltem, mi lehet a gond?"
Tegnap óta annyi történt, hogy Paksról eljöttem Szekszárdra (kb 30 km), indításkor és útközben sem jelent meg a hibaüzenet, majd ez követően még kétszer elindítottam a kocsit és mentem a városban 2-2 km-t és szintén nem villant fel a hiba.
Most ez akkor mi lehet?
Liquid2013-07-21 15:40:27 // 38516
eddig nekem is minden kocsimon belülről vagy kulccsal működött nem vágytam többre, de most már tudom hogy nem rossz dolog :)