Fórum >> Típusok >> 159

Vermacy2013-07-25 15:44:46 // 38690
Felszulfásodott az akkusaru...
Esetleg kontakt hiba és a "Vehicle protection system failure" felirat is megjelenik. Próbáld úgy, hogy közben nyomod a féket és úgy indítózol!

NEkem halott akkunál volt, hogy a visszajelzők működtek és se kép, se hang, meg amíg a fékes trükkre rá nem jöttem, addig ennél a hibakódnál. Ez utóbbi Mór határában jön elő rendszeresen egy adott szakaszon. Ebből gondolom, hogy kontakt hiba és vmit okoz az F.O.S útburkolat!
panza2013-07-25 15:43:04 // 38689
Lehet benne valami, pityukoma is cserélt mostanában. Aztán lehet konstrukciós (anyag) hiba is. Mindezek ellenére egy ötéves, valós 90 e km-t futott vasnál (ebből 12 e km-t futott a "csodálatos" magyar utakon) jócskán igénybe van véve a szerkezet.
David | Centocinquantanove2013-07-25 15:41:44 // 38688
Az autópályáink színvonala európai viszonylatban tényleg teljesen jó, sőt...Úgy nagy általánosságban véve! Az osztrák, cseh, szlovák, és egyes német szakaszokat simán ver!
Viszont a többi... shit! Azok viszont mélyen az európai átlag alatt vannak karbantartási szempontból is (pl. télen hókotrás, útburkolati jelek, kátyúk, stb)
Vermacy2013-07-25 15:41:28 // 38687
Nekem nagyszerviz után "halt meg" az EGR. Tehát Nálam a tisztítás tett be!
Más gondom noncs, egy-két kontakt hibát leszámítva...
Vermacy2013-07-25 15:37:19 // 38686
"Természetesen nincs mobil olajelemző laboratórium az autóban, viszont az olaj állapotára, a megtett kilométerből, a hidegindítások számából, a terhelésből, valamint sok más, a számítógép által mérhető adatból kiválóan lehet következtetni."

Mit szóltok?
David | Centocinquantanove2013-07-25 15:37:06 // 38685
Nem baj, most aztán lesz sok pénze állambácsinak az új, teherautókra vonatkozó útadóból, hogy kijavítsák ezeket az utaknak nevezett kátyúcsíkokat. Természetesen ettől mindenki másnak minden drágább lesz amit ilyen teherautókkal kell szállítani...

Csak tudnám, hogy eddig azt a pénzt ami éveken át az üzemanyagárakba volt beépítve "útadó" címszóval azt hova a bánatba focizták el ezek a jóképességű államatyáink???!

Tényleg szégyen gyalázat, hogy már az egyszámjegyű útjaink minősége is a béka segge alatt van, nemhogy a két-három számjegyű utjaink...
Coolby2013-07-25 15:32:14 // 38684
szar az út Mo-on, ezt aláírom, de ez a hátsó rugó törés, ez úgy tűnik, nem csak az utakon múlik. Elég gyakori 159-nél, más autónál annyira én még nem hallottam ilyenről.
panza2013-07-25 15:31:29 // 38683
Az elmúlt években sokat mentem (nem alfával) Kölnbe, illetve Oslóba végig pályán. A cseh pálya kivételével nem volt gondunk, no meg a svéd és norvég pályák fantörpikusak, azt hiszem ők tudnak valamit.
.......................2013-07-25 15:27:10 // 38682
azt hiszitek nyugaton ,külföldön jobbak az utak?
nem,ugyanez a helyzet nagy àtlagban németben ,osztràkban

szerintem europàban a magyar autopàlyàk àtlagon felül jobbak mint külföldön
panza2013-07-25 15:23:51 // 38681
Maximálisan igazad van, csak azt nem tudom már, hogy hol a macifülébe menjen az ember, hogy ne baxa szét a futóművet. Gyakran járok Miskolcra a 3-on és az M3-on. A 3-as már gyalázatos, lassan nappal is művészet rajta közlekedni, de az M3-as is "alakul" már.
David | Centocinquantanove2013-07-25 15:15:27 // 38680
Nem is értem! Pedig magyar ember vagy, vezethetnél magadban nyilvántartást a magyar úthálózat hibáiról, hogy aztán időben lassíthass és megállhass előttük, hogy aztán kikerüld! Lehetne ennyi helyismereted! Nem is értem!
Most kicsit kifiguráztam Dömpi kolléga baját, de tényleg katasztófa a magyar úthálózat!
Elég ha átmész csak szloviba és ott olyan utak vannak, hogy a mieinkhez képest versenypálya, pedig foztozgatva vannak azok is, mégis meg tudják csinálni rendesen!
panza2013-07-25 15:12:05 // 38679
Imádom a magyar utakat!!!!!!
Most jöttem a szervizből, ugyanis nyiszogott a jobb hátulja! Először szilent problémára gyanakodtam, bár gyanítottam, hogy más lesz a baj. És úgy is lett!!! Jobb hátsó rugó törés!!!
'''''2013-07-25 14:14:55 // 38678
Ma rendeltem egy jég elleni ponyvát az asszony Giu-jára.Kíváncsi leszek,rá tudom-e erőszakolni az enyémre is.
Itt rendeltem.
Ruszi2013-07-25 14:10:23 // 38677
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy az autóm indítózáskor minden
kigyulladt de nem indít ill csak harmadik próba után, de ez sem mindig csak amikor ilyen kedve van valamint volt,hogy
csak bikázva (persze,hogy 200 km-re hazulról egy hét állás után a reptéri parkolóban nyaralás után)Az akkumulátor 4 hónapos Exide!!!
Esetleg valami tipp?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-25 13:41:02 // 38676
úgy sincs olyan autó aminek nincs baja itt legalább tudom mire kell számítani
.......................2013-07-25 13:13:14 // 38675
ezt ahozzààllàSt szeretem :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-25 12:33:21 // 38674
engem ez nem érdekel ilyen formában úgy is Brera lesz belőle :)))
SKrisz2013-07-25 12:10:00 // 38673
Hát addig sokat kell aludnod mire lesz 250e Km -el 2.0JTDm itthon... De jogos! Addig semmi esetre se vegyél, hiszen addig nincs bizonyítva, hogy jobb, mint az 1.9 v 2.4 :-)))
.......................2013-07-25 12:10:00 // 38672
ami bevàt az a 1.6 jtdm,lehet ennél maradok ezutàn is
.......................2013-07-25 12:07:30 // 38671
majd ha 250 e km nél is ez az àllàs,akkor elhiszem ,hogy fasza a 2.0 jtdm
SKrisz2013-07-25 12:06:18 // 38670
Ezért kedztem ezzel a szösszenettel: Ez egy vélemény...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-25 12:00:49 // 38669
kb van 20db kis hazánkban kevés méterrel 1.9-ből megy 2.4-ből meg mennyi 1000 sok méterrel?
ez egy vélemény ahogy hozzák be a vissza tekert 2.0-kat egyre több ilyen lesz szerintem...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-25 11:54:46 // 38668
miért ne? ennyi erővel akkor ne vegyél semmit
SKrisz2013-07-25 11:53:55 // 38667
Ez egy vélemény. Akkor ha az én véleményemet is mellé tesszük, miszerint 80K km alatt no DPF probléma (pedig 1.9 vagy 2.4 esetében ennyi futás után már van gazdagon problémás tapasztalat) és az autó messze nem halott 2000RPM alatt sem :-)
.......................2013-07-25 11:39:24 // 38666
pedig olyat akartam venni,akkor szerinted ne?
.....2013-07-25 11:34:35 // 38665
Mennyi km volt benne?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-25 11:33:34 // 38664
csak hogy megnyugtassalak ma beszéltem egy 2.0-ás 59 tulajjal neki kakukk a DPF-je szóval ennyit a nagy előre lépéstől....no meg panaszkodott hogy az eur 5 miatt még jobban kiérződik a "2000-ig halott" szindróma
Zsolt1552013-07-25 11:25:36 // 38663
"... Tegnap az út előtt MES buherálás. DPF OK. 67 % ..."

Volt valami előjel az autón, hogy ránéztél, vagy csak úgy minden előzetes ok nélkül csatlakoztál rá?
Coolby2013-07-25 09:41:35 // 38662
Hát én anno szarházi voltam akkor. Én nem adtam Skoda Fabiahoz a téli szettet acélfelnin, mert azt még külön majdnem az autó teljes értékének 5%-ért külön eladtam. Ha hozzáadom, akkor plusz értéknek senki nem ismeri el... Mondjuk itt alacsony értékű autóról beszélünk, ugye...
Liquid2013-07-25 09:19:39 // 38661
Én is kaptam téli garnitúrát, szerintem ez magánszemélynél alap dolognak tekinthető.
Igaz mondta a srác mikor elkeztem érdeklődni az ár esetleges csökkentéséről, hogy ha nem alkudozok eszetlenül, akkor benne van az árban :)
Kicsit engedett és kaptam gyári 17-es nagyfék kompatibilis garnitúrát jóarcú gumikkal.
Természetesen én is adtam a 156-hoz a nyári garnitúrát (kora tavasszal vitték el)
David | Centocinquantanove2013-07-25 09:11:34 // 38660
Igaz, amikor én vettem a vasat magánszemélytől akkoris szó nélkül betette hátra a nyári papucsokat (télen vettem).
Piritu - 1.000.0002013-07-24 23:10:41 // 38659
"Amikor pl. a Spidert vettem az előző tulaj... szó nélkül gurította ki a pincéből a téli gumikat." - tehát igen
Új autó esetében (gondolom a 159-re gondoltál) értelmetlen a kérdés, mert a gyári kivitelben, felszereltséggel még a forgalomban sem vehetne részt az autó. Minden, amit hozzá adnak ugyan úgy az eladó hozzáállásán, pénzéhességén múlik, mint használt esetében.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-24 21:35:47 // 38658
előtét katalizátor jah...alul meg a DPF és meg katalizátor
Shadin2013-07-24 21:00:15 // 38657
Tudtommal a 159-ben is a leömlőnél van a katalizátor (Cikkszám: 51797395 SILENCER CATALIZED), de a DPF negyede szintén katalitikus konverterként működik emelve a DPF-re jutó hőfokot a regeneráláskor.
Szabolcs 1592013-07-24 18:24:39 // 38656
mindent fotozok majd és töltöm is fel a fotokat
mizooo2013-07-24 18:15:23 // 38655
Részletesen fotózd le légyszi, hátha valaki kedvet kap :) ilyenkor nagy segítség egy fényképes blog :P köszi
Szabolcs 1592013-07-24 17:57:18 // 38654
üdv nekem 117000 ezer van a kocsiba gyári az egr em gyári a dpf em,dpf 1200 km enként regerenál ,jövö hétvégén szivosor turbó geometria pucolás majd csinálok fotokat kiváncsi vagyok mi uralkodik ott a szivosor ba .
Szabolcs 1592013-07-24 17:53:36 // 38653
Szabolcs 1592013-07-24 17:53:01 // 38652
csak vidáman
Szabolcs 1592013-07-24 17:50:21 // 38651
bal hátsó elektromos ablak csere sorrend
Vermacy2013-07-24 17:30:26 // 38650
Én is ezt támogatom és ha tehetem csak magánszemélytől vásárolok. Most házfelújítás miatt kiesek pár évre a piacról, de a Te esetedben nem nagyon alkudzik az ember. Az biztos, hogy az autó nagyon rossz befektetés, kivéve a 20-as évek modelljei... :o)

Jár-e hozzá a téli/nyári garnitúra, az az eladó habitusától függ, de aki ennyire garasoskodik, az igazából az autóra sem vigyázott, legalábbis Én ilyenekkel találkoztam.
.......................2013-07-24 17:06:54 // 38649
egy kérdésem van,
neked adtàk a téli gumi szettet a kocsihoz amikor vetted?
Piritu - 1.000.0002013-07-24 17:02:02 // 38648
Nem, a téli gumi felnistől is az autóhoz tartozik...
Az ára benne van az autóéban.

Ki lehet venni még a szőnyeget, az utólagos riasztót, tolatóradart, kormányzárat. A gumit kopott linglongra lehet cserélni, és le lehet szívni a tankot is eladás előtt. Sőt, az újonnan berakott fékbetéteket, tárcsákat, egr szelepet, ablaktörlőket is vissza lehet cserélni a régiekre.

A másik lehetőség: Amikor pl. a Spidert vettem az előző tulaj az átadás előtt lemosatta és teletankolta a kocsit, ill. szó nélkül gurította ki a pincéből a téli gumikat.

Nekem, mint vevőnek ez utóbbi mentalitás jobban bejön.
Piritu - 1.000.0002013-07-24 16:55:57 // 38647
Talán ez az egy, de kérdem, mit ér pl. egy 50ezer Ft-os mélynyomó 5 év használat után? Tízet talán?
.......................2013-07-24 16:42:22 // 38646
te is aluval vetted,eladod azzal,
akkor megmarad a màsik nem?
azért kapsz pénzt ,ha eladod,nem?
Piritu - 1.000.0002013-07-24 16:28:55 // 38645
210-ért vettem új felniket, ha 4 évesen 150ezerrel leszedem őket a vasról mennyit fogok kapni értük? Mibe kerül helyette 4 másik (gumival)? Kerék nélkül nehéz eladni a vasat.
Mennyivel viszik el olcsóbban vasfelnivel? (Ha elviszik egyáltalán.)
Vermacy2013-07-24 14:37:17 // 38644
Te eladásra veszed vasat? Sztem rossz befektetési formát válaszottál...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-24 13:51:44 // 38643
leszeded a felnit kb pont annyival olcsóbban viszik el vagy jó soká ha gagyi van rajta...ezeket a dolgokat nem lehet így számolni, amit ráköltesz sosem hozza vissza az árát az autó elve bukás, egy használati tárgy aminek vannak költségei, én soha nem fogok pl 19-es felnit venni ha olyanra vágyom veszek inkább egy felszerelt TI-t abban minden benne van...inkább költök alkatrészre, kiírásra mikor meg eladom kitartom az árát valakinek számít az állapot
.......................2013-07-24 13:37:43 // 38641
a felnit el tudod külön is adni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak