Vermacy2013-07-11 20:30:46 // 38204
Látom, azért itt néhányunknak nehezen megy az értelmező olvasás...
David | Centocinquantanove2013-07-11 20:14:22 // 38203
Kedves Cartársak!
Létezhet az, hogy a klíma jobban hűt az egyik oldalon mint a másikon?
Mondjuk LO-LO állásban az anyósülésnél lévő jobb oldali és a középkonzolon lévő három szellőzőből a jobb szélső érezhetően jóval hidegebb levegőt fúj mint a középkonzolon lévő középső és bal oldali, valamint a teljesen baloldali egyetlen szellőző... Mono és FULL AUTO funkció is bekapcsolva, tehát elvileg teljesen azonosan kellene hűtenie minkét oldalt... A két első ülés közötti hátramenő két szellőzőből is az enyhébb melegebb levegő jön csak... Persze hideg jön a vezeő ülésre is de kimondottan melegebb mint a jobb oldalra.
A másik kérdésem: a kézifék bovdenjét mennyire melós feszesebbre venni? A múltkor csak olyan félig húztam be, mert nagyon enyhe volt a lejtő, és üresben hagytam mert járt a motor és bizony elgurult volna a vas... Ha behúzom hónaljig, amíg csak birom, akkor mintha tartana rendesen, de hamarosan műszaki vizsga és nem tudom mennyire díjazzák, hogy bizony be kell rántani, hogy tartson...
A segítségeket előre is köszi!
Létezhet az, hogy a klíma jobban hűt az egyik oldalon mint a másikon?
Mondjuk LO-LO állásban az anyósülésnél lévő jobb oldali és a középkonzolon lévő három szellőzőből a jobb szélső érezhetően jóval hidegebb levegőt fúj mint a középkonzolon lévő középső és bal oldali, valamint a teljesen baloldali egyetlen szellőző... Mono és FULL AUTO funkció is bekapcsolva, tehát elvileg teljesen azonosan kellene hűtenie minkét oldalt... A két első ülés közötti hátramenő két szellőzőből is az enyhébb melegebb levegő jön csak... Persze hideg jön a vezeő ülésre is de kimondottan melegebb mint a jobb oldalra.
A másik kérdésem: a kézifék bovdenjét mennyire melós feszesebbre venni? A múltkor csak olyan félig húztam be, mert nagyon enyhe volt a lejtő, és üresben hagytam mert járt a motor és bizony elgurult volna a vas... Ha behúzom hónaljig, amíg csak birom, akkor mintha tartana rendesen, de hamarosan műszaki vizsga és nem tudom mennyire díjazzák, hogy bizony be kell rántani, hogy tartson...
A segítségeket előre is köszi!
'''''2013-07-11 18:58:12 // 38202
Nem néztem még az autót.Ismerem a kereskedést de sok jót még nem hallottam róluk.
ALFI1562013-07-11 16:36:54 // 38201
Nem sok a 3misi érte?
'''''2013-07-11 16:08:55 // 38200
Ha érdekel konkrétan valakit,megnézem!
'''''2013-07-11 16:08:19 // 38199
Érdekes srácok akik árulják.Van olyan autó ami a neten százzal olcsóbb mint a kiírt ára.Ha szólsz érte akkor azt mondja,igazad van és annyiért adja.Ha nem szólsz,beszívtad.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-11 14:44:56 // 38198
áhh hagyjad az az 59 termeli a gázolajat, plusz ha a komp azt írja 3L akkor annyit eszik, ha nullát akkor meg levegővel megy ...
Vermacy2013-07-11 14:37:40 // 38197
Hencegés?-) Az sem rossz, de miért is tenné(m) az ember?!
Etap függő és Én mondjuk 85%-ban országúton használom munkába járáshoz. Egy-egy hétvégén pedig 8-ason Fehérvárról Sárvárra! Ott sincs sok belterület közben...
Etap függő és Én mondjuk 85%-ban országúton használom munkába járáshoz. Egy-egy hétvégén pedig 8-ason Fehérvárról Sárvárra! Ott sincs sok belterület közben...
Vermacy2013-07-11 14:35:35 // 38196
Nem-nem-nem! Én azt írtam, hogy Én tudtam a katalógus 4,8-at! Ellenmérésekkel pedig megbizonyosodtam róla, hogy a fedcomp annyit mutat, amennyi a fogyasztás.
Shadin2013-07-11 13:15:21 // 38195
Neki a múltkor nem volt, most vissza felé Tatáról próbáltam hívni, de nem vett fel. A Rolan Trencsik-nél voltam.
Dömpi (il dottore)2013-07-11 13:02:43 // 38194
árulja
Dömpi (il dottore)2013-07-11 13:02:31 // 38193
annál voltál, akinek a számát megadtam? aki a TIBI-t is áriuja?
Dömpi (il dottore)2013-07-11 13:01:46 // 38192
detto
droberto2013-07-11 12:49:43 // 38191
A realitás pedig az 5,6 de inkább az 5,7.
(Mielőtt valaki félreérti, ezek rövid szakaszok átlagai, a valós telitankos átlagfogyasztásom az télivel 7,2, a nyárival 7,5-8 liter, függően, hogy mennyi benne a város. A natúr városi etapjaim pedig a nagykerékkel 8,5-11 liter közt alakulnak.)
Ekképpen ezek az adatok önmagukban teljesen értelmetlenek, maximum csak hencegésre valók.
(Mielőtt valaki félreérti, ezek rövid szakaszok átlagai, a valós telitankos átlagfogyasztásom az télivel 7,2, a nyárival 7,5-8 liter, függően, hogy mennyi benne a város. A natúr városi etapjaim pedig a nagykerékkel 8,5-11 liter közt alakulnak.)
Ekképpen ezek az adatok önmagukban teljesen értelmetlenek, maximum csak hencegésre valók.
Shadin2013-07-11 12:46:02 // 38190
Ma mentem Tatára a bontóba és jöttem üres kézzel :-( DE odafelé 5,7-et, visszafelé 5,9-et írt a comp. Mutató jelenleg 3/4 tankon áll 345Km-nél. Ez jónak tűnik. Vagy megint átver...
Nem volt Tatán díszes belső első küszöb, patentek, motor fedél hang szigeteléssel, első kerékjárati műanyag....
Meg MP3-as fej sem az volt amit mondott.
Nem volt Tatán díszes belső első küszöb, patentek, motor fedél hang szigeteléssel, első kerékjárati műanyag....
Meg MP3-as fej sem az volt amit mondott.
droberto2013-07-11 12:45:07 // 38189
Nekem ha a csillagok is jól állnak, sík úton hosszabb etapon (≥50 km) a rekordom valós, (tehát nem comp szerint) 5,3-5,4 volt, 90-es tempomatnál.
droberto2013-07-11 12:42:27 // 38188
Máshol is van sík út, nemcsak az Alföldön, de ahol te mentél ott vagy lejtő volt, vagy babakocsikerék volt a vasad alatt, mert a 1.9-es 159, valós 90-él, 5,2-5,4 alatt nemigen tud fogyasztani. Berlinával sem.
Ahogyan te is mondtad, a katalógus adatot (4,8) lehetetlen produkálni. :)
Ahogyan te is mondtad, a katalógus adatot (4,8) lehetetlen produkálni. :)
Vermacy2013-07-11 11:58:02 // 38187
Nameghogy SW vagy Berlina... :o) Bár ez csak katalógus érték, De az Alföldön 90-el tempomattal valóban 4,8-at írt ki a fedélzeti. Hegyekben, városban már nagyon változékony. Igazi GT, ami akkor érzi jól magát, ha benzinkúttól benzinkútig közlekedünk vele és közbe állandó sebességgel dolgozik a tempomat. Ilyenkor lehetnek "hajmeresztő" fogyasztások. Hozzáteszem, Nekem eddig jót mutatott a fedcomp!
droberto2013-07-11 11:42:16 // 38186
droberto2013-07-11 11:35:53 // 38185
A Turismo egy felszereltségre épülő csomag, mint pl. a Sportiva vagy a ti.
Vermacy2013-07-11 10:04:26 // 38184
Aztat nemTom! C Vectrában ne mutatott sok eltérést még vagy 5-6 éve... Volt főnököm hajtotta a 120-ast fél évig, majd lecseréltete 150 lovasra. Mindkettővel tempomatolt.
Dömpi (il dottore)2013-07-11 09:33:36 // 38183
a tiéd 16V, ez pedig egy 8V...tök más a kettő figyasztásilag is.
.......................2013-07-11 08:49:11 // 38182
Németben is a preztizs miatt veszik a Bmw t ,
Fàj is nekik mikor ki kell csengetni,nyavajognak ,hogy dràga,
Erre szoktam mondani a kollegàimnak miért nem jàrsz Alfàval?
Ja azt màr nem...
Talàn a Maserati neve akkora presztizs ,hogy megveszik bömbölö helyett,talàn..
Fàj is nekik mikor ki kell csengetni,nyavajognak ,hogy dràga,
Erre szoktam mondani a kollegàimnak miért nem jàrsz Alfàval?
Ja azt màr nem...
Talàn a Maserati neve akkora presztizs ,hogy megveszik bömbölö helyett,talàn..
droberto2013-07-11 08:48:26 // 38181
Láttam a hétvégén. :)
Nagy dumás csávó:
"A 159-es Alfában a 120LE-s, 8v szelepes a LEGJOBB MOTOR, abban ugyanis nincs benne a 16 szelepes motor leggyengébb pontja, a változó hosszúságú szívótorok, ami a motor gyenge pontja." - Így kell az egyszerűségből előnyt kovácsolni. Az más kérdés, hogy a fele (se) igaz. Változó hosszúságú szívótorok... jó is lenne. :)))
Nagy dumás csávó:
"A 159-es Alfában a 120LE-s, 8v szelepes a LEGJOBB MOTOR, abban ugyanis nincs benne a 16 szelepes motor leggyengébb pontja, a változó hosszúságú szívótorok, ami a motor gyenge pontja." - Így kell az egyszerűségből előnyt kovácsolni. Az más kérdés, hogy a fele (se) igaz. Változó hosszúságú szívótorok... jó is lenne. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-11 08:07:42 // 38180
pontosítsunk, turbója, magasnyomásúja, kettőstömegűje....DPF helyett meg előtétkatalizátor...
Vermacy2013-07-11 08:03:37 // 38179
A fogyasztást nem osztom :o)
Használat függő, ha nem városban mész, akkor lehet alá menni...
Használat függő, ha nem városban mész, akkor lehet alá menni...
Vermacy2013-07-11 07:57:55 // 38178
Én két éve vettem 2,8-ért és ma már 2 alatt is vannak verdák. Igaz, nem Rossok, de azért vannak...
DrPulzis2013-07-10 23:56:47 // 38177
Mivel a turbó Scavenging-Effekt miatt hamar felprörög és 1400-as fordulatnál már elég jól tölt így a spórolásnak kevés az esélye. A turbót nem használni szinte esélytelen
Liquid2013-07-10 23:15:03 // 38176
hááát sztem a TIBI 50%-kal többet kér, de ez csak tipp. A benzinesek nagyon nem szeretik a rövid utakat, mondjuk a "turbo nem használata" viszont csökkenti az étvágyat...elvileg
Dömpi (il dottore)2013-07-10 23:14:26 // 38175
Dömpi (il dottore)2013-07-10 23:13:15 // 38174
értsd 2.4 jtdm vs. 1750 tbi
Dömpi (il dottore)2013-07-10 23:12:33 // 38173
városi használatban SZVSZ nem sok különbség lehet fogyasztásban.
Liquid2013-07-10 22:54:47 // 38172
szerintem is előremutató konstrukció a TIBI, nincs is bajom vele, teszi a dolgát. Csupán azért "viszolygok" tőle, mert a magas fordulatszám, az üvöltés az ami hiányzik a dízelből. És ezt igazából a TIBI se tudja ellenben van turbo-ja ami hibalehetőség, és inkább az alacsony fordulaton érzi jól magát, mint a dízel.
Szóval használati értékben egy 2.4-es dízel, csak benzint kér és jelentősen többet. Írom ezt csupán hallomásra hagyatkozva, mert abban a hosszú időszakban mikor én 159-et kerestem, gyakorlatilag nem volt eladó TIBI, újhoz meg "gyenge" vagyok...
Szóval használati értékben egy 2.4-es dízel, csak benzint kér és jelentősen többet. Írom ezt csupán hallomásra hagyatkozva, mert abban a hosszú időszakban mikor én 159-et kerestem, gyakorlatilag nem volt eladó TIBI, újhoz meg "gyenge" vagyok...
Dömpi (il dottore)2013-07-10 22:39:07 // 38171
Mit gondolsz, én miért nem váltok 2.4-esre? Sz@rt sem kapnék szegény Arkangyalért, pedig másfél éve még 3 misi volt.
Dömpi (il dottore)2013-07-10 22:37:09 // 38170
Csak éppen a multikormány hiányzik!
Amúgy meg a 120 LE-ből 150-et csinálni...hááát...nekem a +15% egészséges chip csak 138 LE! 150 LE-re felhúzni az már 25%. Szerintem ez kissé durva. Amúgy meg alapból a 8V nyomatéka nem 300 Nm, hanem csak 280. Ja, és 120-nál még nem éri el a 2200-at (110-nél fordul pont 2000-ret), és 150-nél nincs 6L alatt még a pillanatnyi sem, nemhogy az átlag! Jó, ha 7L alatt lehet tartani.
Amúgy nem rossz ránézésre.
Ha jól látom bonyhádi, ott lakik egy 159-es CarTárs. :)
Amúgy meg a 120 LE-ből 150-et csinálni...hááát...nekem a +15% egészséges chip csak 138 LE! 150 LE-re felhúzni az már 25%. Szerintem ez kissé durva. Amúgy meg alapból a 8V nyomatéka nem 300 Nm, hanem csak 280. Ja, és 120-nál még nem éri el a 2200-at (110-nél fordul pont 2000-ret), és 150-nél nincs 6L alatt még a pillanatnyi sem, nemhogy az átlag! Jó, ha 7L alatt lehet tartani.
Amúgy nem rossz ránézésre.
Ha jól látom bonyhádi, ott lakik egy 159-es CarTárs. :)
mizooo2013-07-10 22:16:12 // 38169
Amúgy figyelitek mennyire mennek lefelé az árak? Kicsivel több mint fél éve vettem a kocsit, sok százezer forintot estek az árak, 2 - 2.5 milla között egész nagy a választék és nem is tűnnek rossznak a gépek.
mizooo2013-07-10 22:09:31 // 38168
Hopp itt egy Turismo egészen gazdag felszereltséggel: 159 Turismo
Tempomat és Xenon is van benne, az enyémben pedig még kábel előkészítés sincs :(
A Turismo akkor egy alapfelszereltségre épülő valami (Progression-ra, vagy Distinctive-re?) Tudja valaki mit jelent? :)
Tempomat és Xenon is van benne, az enyémben pedig még kábel előkészítés sincs :(
A Turismo akkor egy alapfelszereltségre épülő valami (Progression-ra, vagy Distinctive-re?) Tudja valaki mit jelent? :)
GTPeti2013-07-10 21:54:44 // 38167
Múltkor olvasgattam a német DIY Maserati fórumot, írtak árakat. 15-20e ojróért hozzájutsz és 1-2 misit évente kell rá be tervezni. Tudom, hogy Mo-ról beszélünk, de No-ban egy (munkából élő!) középvezető is megengedhet magának egy ilyet. (Én nem tartozom közéjük, mielőtt... :) Ha belegondolsz, sokkal olcsóbb, mint venni egy 20++ milliós 6-os BMW. A minap azon tűnődtem, hogy a főnököm, aki épp visszaadja a lízingelt 911-esét, 10e ojróért vehetne egy patika 3.2-es GTV-t és a Spassfaktor ott is szinte annyi lenne. (Neki aprópénzért.)
Dömpi (il dottore)2013-07-10 21:29:18 // 38166
Én igenis kipróbálnék egy TBI-t. Ha lenne pénzem meg is vennék egy tbi-s 159-et.
A mostani az első dízelem, nincs is vele bajom, de télen nagyon óvatoskodnom kell vele. -20 környékén annyira rövid az a 15 km, amit megyek, hogy mire lassú járaton, turbóra figyelve bemelegítem, akkorra már szinte otthon vagyok.
...habár a tbi-ben is van turbó...mennyivel is lennék beljebb? áááááááááááááááh
marad a 3.0 V6 - persze mint álom, egyenlőre :)
A mostani az első dízelem, nincs is vele bajom, de télen nagyon óvatoskodnom kell vele. -20 környékén annyira rövid az a 15 km, amit megyek, hogy mire lassú járaton, turbóra figyelve bemelegítem, akkorra már szinte otthon vagyok.
...habár a tbi-ben is van turbó...mennyivel is lennék beljebb? áááááááááááááááh
marad a 3.0 V6 - persze mint álom, egyenlőre :)
Dömpi (il dottore)2013-07-10 21:21:20 // 38165
4 Milla felett van de 5 alatt. Pontosan nem tudom, de van telefonszámom.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-10 20:31:10 // 38164
10L az nem rossz én a 2,4-gyel mikor még a DPF is megvolt németeknél produkáltam a legnagyobb fogyasztást Kassel-Passau 9,6L de 200 alatt nem igazán mentem 230-200...
DrPulzis2013-07-10 20:16:39 // 38163
Nekem a német fórum posztjai nem mondják, hogy a 1750 Tbi egy rossz motor. Hanem hogy sokan nem érzik többnek a 3.2 V6-nál.
Sőt ugyanezen a német fórumon még az is szerepel ami az én véleményemmel egybevág, hogy a nyomaték alacsonyan ébred. Ezért alacsony fordulaton is jól autózható. Ami a mindennapokban egy óriási pluszpont.
A 1750 Tbi természetesen a hengerek számá esetén presztízshátrányban van egy V6-os motorral szemben. De a technológia előny viszont elvitathatatlan a Tbi motortól. Mint pl.: Scavenging-technológia. utolsó generációs direkt-befecskendező rendszer és vezérlés, integrált turbóvezérlés. Pontosan ez a technológia előny teszi lehetővé hogy az 1750Tbi beérje a 3.2V6-ot, annak ellenére hogy egy kisebb lökettérfogatú motor.
A 3.2-es motor legalább egy generációval van lemaradva. Ettől még egy nagyon jó motor, csak már nem a legfrissebb (meg azért az mégiscsak egy GM motor)
Fogyasztás tekintetében persze nem hozza a katalógusadatokat, mint ahogy manapság egy autó sem. De azért vegyesben 10Literrel el lehet járni.
Sőt ugyanezen a német fórumon még az is szerepel ami az én véleményemmel egybevág, hogy a nyomaték alacsonyan ébred. Ezért alacsony fordulaton is jól autózható. Ami a mindennapokban egy óriási pluszpont.
A 1750 Tbi természetesen a hengerek számá esetén presztízshátrányban van egy V6-os motorral szemben. De a technológia előny viszont elvitathatatlan a Tbi motortól. Mint pl.: Scavenging-technológia. utolsó generációs direkt-befecskendező rendszer és vezérlés, integrált turbóvezérlés. Pontosan ez a technológia előny teszi lehetővé hogy az 1750Tbi beérje a 3.2V6-ot, annak ellenére hogy egy kisebb lökettérfogatú motor.
A 3.2-es motor legalább egy generációval van lemaradva. Ettől még egy nagyon jó motor, csak már nem a legfrissebb (meg azért az mégiscsak egy GM motor)
Fogyasztás tekintetében persze nem hozza a katalógusadatokat, mint ahogy manapság egy autó sem. De azért vegyesben 10Literrel el lehet járni.
'''''2013-07-10 18:48:22 // 38162
Épp most rakták ki a 4C-t a főoldalra. Csak lesz pár év múlva egy-két használt.
Shadin2013-07-10 18:21:25 // 38161
Másodsoron szerettem volna 1750-et de nem volt "kedvem" hozzá, túl fiatal az én zsebemhez.
ethanol2013-07-10 18:13:30 // 38160
Nem száguldozok, de a gyorsabb 5%hoz tartozok. Én megértem azt is, ha valaki dízelt vesz. Az viszont zavar, amikor sokan egy olyan motort kritizálnak, amit nem ismernek. A TBI egy kifejezetten Alfás motor, a szó klasszikus értelmében. Élmény Vele közlekedni. Dinamikus, jól húz lent is.
ethanol2013-07-10 18:08:21 // 38159
9,25 liter az átlagfogyasztásom, ennek 75%-a autópálya.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-10 15:53:09 // 38158
egyikkel sincs bajom csak az első 40 mihály a másik meg 16...tényleg fasza nem?
Shadin2013-07-10 15:51:08 // 38157
pityukoma írta vala...
460gramm R134A a gyári érték
500gramm gáz, 8ml olaj és 6ml UV adalék ment bele Neki
460gramm R134A a gyári érték
500gramm gáz, 8ml olaj és 6ml UV adalék ment bele Neki
.......................2013-07-10 15:50:25 // 38156
nekem is ez a bajom az olasz kocsikal,
a Maserati GT ,a 8C is ferrari alapokra épül,
minek?
.. halando ember nem tudja kifizetni a szervizelést
a Maserati GT ,a 8C is ferrari alapokra épül,
minek?
.. halando ember nem tudja kifizetni a szervizelést
Coolby2013-07-10 15:49:50 // 38155
hi. 159-esbe megadott előírás 460 gramm. Túltöltés esetén túlnyomás alakulhat ki, fura hangot ad ki egy idő után és közben lekapcsolgatja klímát.