Shadin2013-07-08 13:54:15 // 38040
Tavaly kaptam a büntit, állítólag műhódas telepített cucc a 8-ason egy völgyben egy nagyobb kereszteződésben ahol 2x2 sávos az út és 60-as vagy 70 es korlátozás van. Autót hamarabb kiszúrom mint ahogy mérni tudna :-)
Tozo2013-07-08 13:50:21 // 38039
Szia,
megvolt a reggeli diagnosztika. P1206-részecskeszűrő. Kényszerített regenerálás lement, most minden ok, de félek ez nem fog sokáig tartani. Következő alkalomnál a szűrő repül a francba. Elég sz*r érzés volt feleséggel és 3 gyerekkel kamion előzés közben átélni, hogy teljesítmény elmegy...
megvolt a reggeli diagnosztika. P1206-részecskeszűrő. Kényszerített regenerálás lement, most minden ok, de félek ez nem fog sokáig tartani. Következő alkalomnál a szűrő repül a francba. Elég sz*r érzés volt feleséggel és 3 gyerekkel kamion előzés közben átélni, hogy teljesítmény elmegy...
Dömpi (il dottore)2013-07-08 13:47:46 // 38038
Figyelj! Nem akartam személyeskedni, és nem akartalak megbántani sem. Nem mondtam, hogy ne vegyél 159-et.
Viszont ne várj el 4-literes fogyasztást sem, mert nem fog sikerülni.
Azt viszont tartom, hogy egy alfával - legyen az benzines vagy diesel - igenis menni kell.
Olvasd vissza az 1 évvel korábbi HSZ-eimet. Én is óvatoskodtam, de rá kellett jöjjek, ezt egyszerűen nem bírja az alfa. Nem erre tervezték. Nem azt mondom, hogy száguldozz őrült módjára, de igenis néha oda kell neki lépni, néha ki kell húzatni 3500-ig.
Személyeddel kapcsolatban igazán nem a gumiválasztásodon lepődtem meg. Ne érts félre ugyanis, én sem tudom megfizetni a prémium gumikat, főleg nem a 19"-os méretben. Télen 90%-os használtakat fogok venni jövő nyárra tördék árért. Ugyanis nekem is van lakáshitelem, nekem is vannak gyerekeim, nekem is van egy idős nagymamám stb. Viszont a múltkori kátyúnál tapasztaltam, hogy mit jelent a Michelin PS2. Egy kínaival valószínűleg ott maradok az út szélén. Ergo vannak alternatívák a költséghatékonyságra.
Igazából a tuningboxodnál padlóztam le. Mindig írod, hogy mennyire nem sportosan vezetsz. Akkor meg mi a fenének neked a tuningbox? Már megbocsáss.
Nézd, tényleg nem akarlak megbántani, biztosan egy nagyon rendes srác vagy, szerető gondoskodó apa, és ha egyszer találkozunk személyesen és megiszunk egy sört, biztosan jó haverok leszünk....de ha ezen a fórumon írnak valamit a többiek, tapasztalatból, segítségképpen, önzetlenül...legalább gondold meg.
Azért vagyunk itt mindannyian, hogy támogassuk egymást és megosszuk örömeinket/bosszúságainkat.
De tudod itt mi mindannyian imádjuk szeretett autónkat, és amikor meglátunk egy fotót, hogy egy fagerenda van nekitámasztva egy 159 géptetejének, akkor feláll a szőr a hátunkon.
Én szeretnék veled igazán jókat fórumozgatni, de kérlek próbálj meg a régi, már hosszú évek óta alfás "nagy öregektől" (nem életkorra gondolok) tanulni. Én is azt teszem.
Viszont ne várj el 4-literes fogyasztást sem, mert nem fog sikerülni.
Azt viszont tartom, hogy egy alfával - legyen az benzines vagy diesel - igenis menni kell.
Olvasd vissza az 1 évvel korábbi HSZ-eimet. Én is óvatoskodtam, de rá kellett jöjjek, ezt egyszerűen nem bírja az alfa. Nem erre tervezték. Nem azt mondom, hogy száguldozz őrült módjára, de igenis néha oda kell neki lépni, néha ki kell húzatni 3500-ig.
Személyeddel kapcsolatban igazán nem a gumiválasztásodon lepődtem meg. Ne érts félre ugyanis, én sem tudom megfizetni a prémium gumikat, főleg nem a 19"-os méretben. Télen 90%-os használtakat fogok venni jövő nyárra tördék árért. Ugyanis nekem is van lakáshitelem, nekem is vannak gyerekeim, nekem is van egy idős nagymamám stb. Viszont a múltkori kátyúnál tapasztaltam, hogy mit jelent a Michelin PS2. Egy kínaival valószínűleg ott maradok az út szélén. Ergo vannak alternatívák a költséghatékonyságra.
Igazából a tuningboxodnál padlóztam le. Mindig írod, hogy mennyire nem sportosan vezetsz. Akkor meg mi a fenének neked a tuningbox? Már megbocsáss.
Nézd, tényleg nem akarlak megbántani, biztosan egy nagyon rendes srác vagy, szerető gondoskodó apa, és ha egyszer találkozunk személyesen és megiszunk egy sört, biztosan jó haverok leszünk....de ha ezen a fórumon írnak valamit a többiek, tapasztalatból, segítségképpen, önzetlenül...legalább gondold meg.
Azért vagyunk itt mindannyian, hogy támogassuk egymást és megosszuk örömeinket/bosszúságainkat.
De tudod itt mi mindannyian imádjuk szeretett autónkat, és amikor meglátunk egy fotót, hogy egy fagerenda van nekitámasztva egy 159 géptetejének, akkor feláll a szőr a hátunkon.
Én szeretnék veled igazán jókat fórumozgatni, de kérlek próbálj meg a régi, már hosszú évek óta alfás "nagy öregektől" (nem életkorra gondolok) tanulni. Én is azt teszem.
Vermacy2013-07-08 13:24:03 // 38037
Állandóról nem tudok. Egy fehér F Astra rohangál még ill Palota veszprémi bevezetőjén szokott a szöszi lány beülni új kompaktokba...
Állandó biztosan nem volt még 2 éve, mert akkor nemhogy kocsira, de kajára sem tellene... >:-)
Állandó biztosan nem volt még 2 éve, mert akkor nemhogy kocsira, de kajára sem tellene... >:-)
ValeRossi462013-07-08 13:22:16 // 38036
szombaton még nem láttam kint,de előrébb már ott van..:( de legalább haladósabbra vették :D
Shadin2013-07-08 13:20:55 // 38035
Nem tudod hogy a 0-ás új déli szakaszán bekapcsolták-e már a trafit?
ValeRossi462013-07-08 13:18:26 // 38034
De a mosoly ott van a végén....:D de élvezet minden kanyarvétel :)))) szóval Én inkább kicsit sportosabban haladok továbbra is,maximálisan figyelve a többi autósra és a lézeresekre is is :D
Shadin2013-07-08 13:08:22 // 38033
Ott van valahol telepített trafi ha jól tudom. Oda is meg vissza is lekapott, de megúsztam 30 ezerrel :-) Életem egyetlen büntetése egyébként 24 alatt.
Shadin2013-07-08 13:05:52 // 38032
Én egyszer kipróbáltam a tábláknak megfelelő sebességgel történő "haladást". Félelmetes volt :-)
Vermacy2013-07-08 13:04:02 // 38031
:o) Alapból lehet ott tépni, mert "kevés" a trafi, de nap, mint nap arra járni unalmas. Akkora Tempomat 90-el a jóbarát! Haladsz is és mégsem száguldozol, látsz mindent időben :o) Száguldoznak helyetted is...
ValeRossi462013-07-08 12:54:00 // 38030
Le a kalappal,h tudod tartani a 90-et. Szombaton arra jöttem Én is és nem ment a 90.... 110-120 ami alá képtelen voltam menni. Tempomat sem tartott vissza :D
Vermacy2013-07-08 12:38:59 // 38029
Találtam múlt héten. Sztem is vagány. IGazából AC-n volt egy srácnak olyan pólója, hogy elől a 166-os orra, hátul a fara volt stilizált rajzként felszitázva. Ehhez kerestem 159-es rajzot, de olyat nem találtam...
Keresem tovább, hátha egyszer rábukkanok.
Keresem tovább, hátha egyszer rábukkanok.
Vermacy2013-07-08 11:47:46 // 38027
Vermacy2013-07-08 11:42:32 // 38026
Kösz, de a példáidat meghagyom neked! Esetleg gyári előírás a 6 literes fogyasztás? Az alatt nem szabad létezni? Nekem most ez tetszett, ezt vettem!
Egyébként gépkönyv szerint 90-nél 4,8 a fogyasztás, amit az Alföldön mutatott is a fedélzeti. Így mirét baj, ha nem városi használatnál elérem az 5,5-öt? Nem teljesen értek ma itt sok embert!
Igen, vannak nagyobbak, olcsóbbak, mint a 159-es, de egy vezess.hu-n hózzászóló szavaival élve a dízel Alfa nem Alfa, akkor miért a gázolajos 159-es a legnépszerűbb? Változnak az idők, nem csak az vesz Alfát, aki száguldozni akar. Pl. szüleimnek vennék MiTot főleg az új 0,9-es motorral. Nekik elég, sose mennek 90-nél jobban, ha kell befér két unoka. Kettejüknek pedig elég a fennmaradó időben!
Egyébként gépkönyv szerint 90-nél 4,8 a fogyasztás, amit az Alföldön mutatott is a fedélzeti. Így mirét baj, ha nem városi használatnál elérem az 5,5-öt? Nem teljesen értek ma itt sok embert!
Igen, vannak nagyobbak, olcsóbbak, mint a 159-es, de egy vezess.hu-n hózzászóló szavaival élve a dízel Alfa nem Alfa, akkor miért a gázolajos 159-es a legnépszerűbb? Változnak az idők, nem csak az vesz Alfát, aki száguldozni akar. Pl. szüleimnek vennék MiTot főleg az új 0,9-es motorral. Nekik elég, sose mennek 90-nél jobban, ha kell befér két unoka. Kettejüknek pedig elég a fennmaradó időben!
Vermacy2013-07-08 11:38:01 // 38025
Semmi gond! Azért írom a tapasztalataimat, hogy másnak se kerüljön többe a marketing, mint amennyire meg kívánja fizetni! Gondolok itt a Haida-Priellei nyári gumi közötti árkülönbségre, amiről korábban írtam! Ott is "hülye" voltam, de a vezetési stílusomnak kiválóan megfelel a kínai gumi is, akár tetszik vkinek, akár nem! Persze, Én is örülnék ha kétévente PZero Rosso és Sottozero II-III-at tudnék megfinanszírozni, akár 12,5 volt a verda új ára, akár nem!
Minek vegyek helikoptert, ha gylog megyek boltba? Télen azért megkapja a verda a Sottokat, de nyáron ezen "spórolok", mert még bármi jöhet ebben a fene nagy demokráciában és a verdától nem szívesen válnék meg. Ha mindent megvennék, amit szeretnék, akkor Rotschieldnek kellett volna születnem...
Minek vegyek helikoptert, ha gylog megyek boltba? Télen azért megkapja a verda a Sottokat, de nyáron ezen "spórolok", mert még bármi jöhet ebben a fene nagy demokráciában és a verdától nem szívesen válnék meg. Ha mindent megvennék, amit szeretnék, akkor Rotschieldnek kellett volna születnem...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-08 11:37:35 // 38024
erre a célra vannak autók mind helyigényre nagyobb és fenntartásra sokkal olcsóbb ezért felesleges pénzkidobás az 59... az hogy Veszprém és Szfvár között 90-el menjél legtöbb helyen 100 és 110 a megengedett jó hogy előzök a Phedra- val szabályosan hozzá teszem mivel én a maximális sebességgel haladok ...
minden megbántás nélkül...
pl Renault Fluance 1.5dci garantált 5L vagy Citroen új autója....
minden megbántás nélkül...
pl Renault Fluance 1.5dci garantált 5L vagy Citroen új autója....
Shadin2013-07-08 11:31:11 // 38023
Persze nincs ezzel gond csak magamon látom a tendenciát hogy menjen az autó ha kell mint a barom meg ne is egyen semmit pedig most is kevesebbet eszik mint párom 1.4 Fusion-ja és hát nyilván jobban is megy. Számomra azért skizo ez a szitu mert most is úgy közlekedek az autóval többnyire mint ahogy azt "gyári állapotában" is tettem, de most 1 literrel többet eszik. Persze én sem baszogatni akarlak, hanem inkább az irigység beszél belőlem. Nem a baszogatásról szól ez a fórum, úgyhogy én bocsi!
Visszateszem az EGR-t :-D
Visszateszem az EGR-t :-D
Vermacy2013-07-08 11:22:30 // 38022
Tempomat :o) Az kiváló visszatartó tényező!
Igazából először akkor "ijedtem" meg, amikor nyomtam, gyorsultam majd tempomat beállítottam és nem néztem hogy hol. Hagytam el mindenkit a búsba, majd lenéztem és 180-at mutatott a veszélyesebb óra! Na akkor kezdtem el először elgondolkozni azopn, hogy mit is vettem! ÉRzésre nem volt 180, inkább csak 100...
Másodszor, amikor 100-at mentem a 100-as szakaszon szakadó esőben és egy E-s utánfutós Mondeó kijött elém! Na ott fogott a verda és onnantól kezdve 90 tempomat hegyen-völgyön és csak néha élvezkedek, amikor egyedül vagyok és levonták a számlámról az életbiztosítás összegét.
Igazából először akkor "ijedtem" meg, amikor nyomtam, gyorsultam majd tempomat beállítottam és nem néztem hogy hol. Hagytam el mindenkit a búsba, majd lenéztem és 180-at mutatott a veszélyesebb óra! Na akkor kezdtem el először elgondolkozni azopn, hogy mit is vettem! ÉRzésre nem volt 180, inkább csak 100...
Másodszor, amikor 100-at mentem a 100-as szakaszon szakadó esőben és egy E-s utánfutós Mondeó kijött elém! Na ott fogott a verda és onnantól kezdve 90 tempomat hegyen-völgyön és csak néha élvezkedek, amikor egyedül vagyok és levonták a számlámról az életbiztosítás összegét.
Vermacy2013-07-08 11:19:23 // 38021
ITT azért álljunk meg egy kicsit! Az, hogy ki mire (nem Raikonnen :o) veszi az autóját igazából senkinek semmi köze hozzá, amíg nem ad bele pénzt! Szüleim próbáltak még pár évvel ezelőtt beleszólni, de már akkor is lehajtottam Őket azzal, hogy amíg az Én keresetemből van, addig azt veszek amit akarok főleg úgy, hogy nem kérek tőlük semmit, főleg nem autó fenntartásra!
Lehet itt vigéckedni, hogy a V6-os száguldozásra való, meg ha nem 6,5-et eszik a verdát, akkor hüjjje vagy, meg miegymás, DE amiért Én vettem ezt a verdát :
- Munkába járni biztonságosan
- Megifzethető fenntartási költségek
- elfogadható fogyasztás
- elfogadható szervizköltségek (Fiat dízel, baj nem lehet)
- Adott esetben 1-2 gyerek és a csomagok elférjenek, BIZTONSÁGBAN
- 4 ajtós legyen, hogy télen ne a gyerekre nyissam rá a hátsó ajtót
Kb. ezért választottuk az Alfát (meg a Rosso szín miatt :o)). A tempomat meg áldás, főleg ezután Mo-on. Segít kordában tartani a fogyasztást, növeli a boztonságot (nem nyomom, ha nem muszály) és nem késztet folytonos gyorshatjásra, hogy a szabálykövető "159-eseket lehagyjam a Phedrámmal" vagy az 1,2-es Szuttyogival, amit inkább a saját családjaitoknak és rokonaitoknak ajánlgassatok és ne nekem!
Én már kinőttem a "húdemegelőztemazállóBMWét" korszakomból! Ha kell, menjen a verda, de családi utazáshoz, munkába járáshoz megfelel az igen stabil futőmű és a nem kisautós fogyasztás, mivel bátyám WagonR+a többet fogyaszt a 159-emnél és nem megy cserébe meg billeg!
Lehet továbbá arcolni, hogy a Cuore Sportivo mennyire király érzés, tapasztaltam Én is, de jelen élethelyzetemben (hitelek, házvásárlás és az überkirály demokrácia révén ki kell segítenünk szüleinket párommal, pedig mind a 4-en végigdolgozták az életüket) Én inkább a Cuore Spórivó mottót preferálom, főleg a benzinkúton (ahol gázolajat tankolok, ha nem nézem el a kutat, akkor a "prímább" nyálat)!
"Engem meg lehet utálni, akkor is ez a véleményem."
Lehet itt vigéckedni, hogy a V6-os száguldozásra való, meg ha nem 6,5-et eszik a verdát, akkor hüjjje vagy, meg miegymás, DE amiért Én vettem ezt a verdát :
- Munkába járni biztonságosan
- Megifzethető fenntartási költségek
- elfogadható fogyasztás
- elfogadható szervizköltségek (Fiat dízel, baj nem lehet)
- Adott esetben 1-2 gyerek és a csomagok elférjenek, BIZTONSÁGBAN
- 4 ajtós legyen, hogy télen ne a gyerekre nyissam rá a hátsó ajtót
Kb. ezért választottuk az Alfát (meg a Rosso szín miatt :o)). A tempomat meg áldás, főleg ezután Mo-on. Segít kordában tartani a fogyasztást, növeli a boztonságot (nem nyomom, ha nem muszály) és nem késztet folytonos gyorshatjásra, hogy a szabálykövető "159-eseket lehagyjam a Phedrámmal" vagy az 1,2-es Szuttyogival, amit inkább a saját családjaitoknak és rokonaitoknak ajánlgassatok és ne nekem!
Én már kinőttem a "húdemegelőztemazállóBMWét" korszakomból! Ha kell, menjen a verda, de családi utazáshoz, munkába járáshoz megfelel az igen stabil futőmű és a nem kisautós fogyasztás, mivel bátyám WagonR+a többet fogyaszt a 159-emnél és nem megy cserébe meg billeg!
Lehet továbbá arcolni, hogy a Cuore Sportivo mennyire király érzés, tapasztaltam Én is, de jelen élethelyzetemben (hitelek, házvásárlás és az überkirály demokrácia révén ki kell segítenünk szüleinket párommal, pedig mind a 4-en végigdolgozták az életüket) Én inkább a Cuore Spórivó mottót preferálom, főleg a benzinkúton (ahol gázolajat tankolok, ha nem nézem el a kutat, akkor a "prímább" nyálat)!
"Engem meg lehet utálni, akkor is ez a véleményem."
Shadin2013-07-08 11:10:10 // 38020
Hogy bírtad ott a 90-et?
Vermacy2013-07-08 11:06:19 // 38019
215-ös gumival sikerült a 8-ason Veszéprém-Szvár-Veszprém távon. Igaz, 90-el szólt a tempomat végig és csak Palotán lassítottam...
Ekkor mértem a teletank-teletank közötti fogyasztást visszaszámolgatva és valóban 5,6-5,7- litereket sázmoltam, mint amit a fedcomp mutatott...
Ekkor mértem a teletank-teletank közötti fogyasztást visszaszámolgatva és valóban 5,6-5,7- litereket sázmoltam, mint amit a fedcomp mutatott...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-08 09:24:46 // 38018
ennyi :) Bár lassan mindenkinek 6-ot fog enni a gépe mivel vesznek 1000 trafit még a lucernásból is mérni fognak :(((
Dömpi (il dottore)2013-07-08 09:21:46 // 38017
Szerintem aki 6,0 l/100 km alatti fogyasztásra vágyik, az ne vegyen 159-et, de mégcsak ne is alfát!!!
Egy alfa nem arra való, hogy 80-90 km/h-val tötyögjön vele az ember!
Akkor tessék venni egy 1.4-es szutyukit, azzal lehet tötymörögni, lehet rá sz@r kínai gumit venni, stb...
Igaz, 166-os téma, ráadásul benzines, de csak Zsunior szavait tudom idézni: topic 164-166 HSZ67430
"Ez mi ez? 100 km autópályán 70 km/h-val? Ugyanmár...
Azt hiszem nagyon sokan nem értik már, hogy miről kéne ennek az egésznek szólnia.
Egy valamit azért tisztázni kéne. Az egy dolog, hogy ma már itt Magyarországon bárki vehet 166-os alfát 300ezer forintért. (Aztán regisztrálhat az amoréra, ahol köszönés helyett faggatózni kezdhet, hogy ez xar, az xar, hogy kéne megabriktolnom lehetőleg úgy, hogy ne kerüljön pénzbe...) DE! Itt akkor is egy tizenmilliós autóról van szó, és az azt körülvevő rajongásról. Ebbe a rajongásba véleményem szerint, egy ilyen volumenű autónál nem kell(ene) beletartoznia a minél alacsonyabb fogyasztás elérése körüli mizériának.
Ez lehet szempont egy suzukinál, egy daewoonál, de itt nem ennek kéne a témának lennie...
És akkor innen már csak egy lépés a "fúdelassanmegyek, aztán lefotózom milyen keveset eszik"...
A V6 normál használat során (úgy, hogy az autóban rejlő motor erejét használjuk is) SOHA de SOHA nem fog 9 litert enni. Ismétlem: SOHA. Ha meg nem használjuk ki, akkor minek vettünk V6-ot? Ott a twinspark, vagy valamelyik gazdaságos dízel. De a dízel sem fog SOHA 3-4 litert enni.
Itt egy REÁLIS és HITELES fogyasztási adat a 2.4 JTD 150LE-ről. (nem autópályán mentem vele 100 km-t tempomat 80-al..)
Ebben gyakorlatilag minden benne van, és az erőhöz képest valóban alacsony a fogyasztás, de ettől ne várjunk már kevesebbet...
Akkor miért nem választ az ember inkább, valami 1.2-es csodálatos kalost, vagy tudomisén mit...
Egy autó megvásárlása nem abból áll, hogy letesszük a vételárat. Azt az autót el is kell tartani, és ha erre nincs, akkor egy még gazdaságosabbat kell választani.
De egy rajongói oldalon miért arról kell olvasgatni, hogy hogyan gányoljuk szét az autót, fessük le a műszerfalat, fusizzuk meg a motort, meg véletlen se menjünk gyorsabban 70-nél, hogy keveset fogyasszon... Ez nem rajongás, ez lófax....
Engem meg lehet utálni, akkor is ez a véleményem. (és valamikor ez így is működött)
UFF...."
Egy alfa nem arra való, hogy 80-90 km/h-val tötyögjön vele az ember!
Akkor tessék venni egy 1.4-es szutyukit, azzal lehet tötymörögni, lehet rá sz@r kínai gumit venni, stb...
Igaz, 166-os téma, ráadásul benzines, de csak Zsunior szavait tudom idézni: topic 164-166 HSZ67430
"Ez mi ez? 100 km autópályán 70 km/h-val? Ugyanmár...
Azt hiszem nagyon sokan nem értik már, hogy miről kéne ennek az egésznek szólnia.
Egy valamit azért tisztázni kéne. Az egy dolog, hogy ma már itt Magyarországon bárki vehet 166-os alfát 300ezer forintért. (Aztán regisztrálhat az amoréra, ahol köszönés helyett faggatózni kezdhet, hogy ez xar, az xar, hogy kéne megabriktolnom lehetőleg úgy, hogy ne kerüljön pénzbe...) DE! Itt akkor is egy tizenmilliós autóról van szó, és az azt körülvevő rajongásról. Ebbe a rajongásba véleményem szerint, egy ilyen volumenű autónál nem kell(ene) beletartoznia a minél alacsonyabb fogyasztás elérése körüli mizériának.
Ez lehet szempont egy suzukinál, egy daewoonál, de itt nem ennek kéne a témának lennie...
És akkor innen már csak egy lépés a "fúdelassanmegyek, aztán lefotózom milyen keveset eszik"...
A V6 normál használat során (úgy, hogy az autóban rejlő motor erejét használjuk is) SOHA de SOHA nem fog 9 litert enni. Ismétlem: SOHA. Ha meg nem használjuk ki, akkor minek vettünk V6-ot? Ott a twinspark, vagy valamelyik gazdaságos dízel. De a dízel sem fog SOHA 3-4 litert enni.
Itt egy REÁLIS és HITELES fogyasztási adat a 2.4 JTD 150LE-ről. (nem autópályán mentem vele 100 km-t tempomat 80-al..)
Ebben gyakorlatilag minden benne van, és az erőhöz képest valóban alacsony a fogyasztás, de ettől ne várjunk már kevesebbet...
Akkor miért nem választ az ember inkább, valami 1.2-es csodálatos kalost, vagy tudomisén mit...
Egy autó megvásárlása nem abból áll, hogy letesszük a vételárat. Azt az autót el is kell tartani, és ha erre nincs, akkor egy még gazdaságosabbat kell választani.
De egy rajongói oldalon miért arról kell olvasgatni, hogy hogyan gányoljuk szét az autót, fessük le a műszerfalat, fusizzuk meg a motort, meg véletlen se menjünk gyorsabban 70-nél, hogy keveset fogyasszon... Ez nem rajongás, ez lófax....
Engem meg lehet utálni, akkor is ez a véleményem. (és valamikor ez így is működött)
UFF...."
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-08 08:52:52 // 38016
tudom, sok 59-et előzök meg az off Phedra-val ...pedig az busz vazz :)))
Piros Madaaar2013-07-08 08:50:07 // 38015
Sziasztok,
ha esetleg valakit erdekelne vettem sport tarcsakat es beteteket EBC marka fotok a blogban.bar kicserelik de ha valakit erdekelne szivesen atadom.auton nemvolt.
meretek 305mm tarcsa es a hozza valo betetek.98500ft volt.
ha esetleg valakit erdekelne vettem sport tarcsakat es beteteket EBC marka fotok a blogban.bar kicserelik de ha valakit erdekelne szivesen atadom.auton nemvolt.
meretek 305mm tarcsa es a hozza valo betetek.98500ft volt.
Shadin2013-07-08 08:39:11 // 38014
Csak akkor a Cuore Sportivo meg van ölve :-) Nekem ahogy erősödik az autó és fogynak belőle az alkatrészek egyre többet fogyaszt. Mondjuk nyomom is, de hát azért (is) csináltam :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-08 08:29:14 // 38013
de van, városon kívül 80-90 klíma kikapcs, 1 hétig koplalás, kamion szélárnyék ...kb :P
Shadin2013-07-08 08:27:02 // 38012
Szkeptikus vagyok! Nincs az az élethelyzet, hogy 5,5-öt egyen egy 159 normális használat mellett, hacsak nem 90 lovas Audi cabrio TDI motor van benne :-) Még akkor sem, ha a 215-ös gumi miatt kb. 7%-ot hozzá kell adnod az értékhez.
Csosznorbert2013-07-07 23:22:40 // 38011
Autószerelőnek igen, de magánembernek nem mindig. Különben tudok a szakik sokszor 50%-os kedvezményéről is.
Ezért veszem én a cuccot, és viszem oda. Így tudom mi mennyibe kerül.
Ezért veszem én a cuccot, és viszem oda. Így tudom mi mennyibe kerül.
GTPeti2013-07-07 22:07:24 // 38010
De majd emlékezz rá, hogy mi szóltunk. (A DPF-re gondolok.) ;)
Dömpi (il dottore)2013-07-07 21:53:07 // 38009
ülés alá nem fér be?
Liquid2013-07-07 21:49:16 // 38008
Pont ilyenem van. Eddig 2x tettem fel tavaj nyáron, de nem volt akkora a jégeső hogy kárt okozott volna, szóval igazi tapasztalatom nincs, de jó cucc szerintem. Itt van Alsóörsön a nyaralóban, mert itt van szabad ég alatt sokat az autó, ahhoz meg sajna nagy hogy állandóan a csomagtartóban legyen.
Liquid2013-07-07 21:46:09 // 38007
nem olyan nagy baj az, meg lehet szokni. Szépen teszi a dolgát. Ugyan csak egyszer vezettem ilyet (Skull gépét), de simán bevállaltam volna, ha úgy jön ki.
Csabi2013-07-07 21:32:03 // 38006
Én első körben a DPF nyomáskülönbség szenzorára tippelnék...mekkora értéket mutat amikor a hiba jelentkezik....a kis csövek átjárhatóak, nincs e bennük dugulás...de egy hibakiolvasás holnap, talán megmondja...
Tozo2013-07-07 21:32:00 // 38005
1 éves múlt, Exide. Nem hinném, hogy ez a gond. Kapocsfesze jó.
Holnap reggel kiderül, hogy mi a gond, legalább is remélem.
Holnap reggel kiderül, hogy mi a gond, legalább is remélem.
Vermacy2013-07-07 21:29:11 // 38004
Végülis nem érkezett meg a jég, elriasztotta az "olvadás, régi törzsi tánc". Eddig még sosem jött a jég, mikor Anyósoméknál bebugyoláltuk a jószágot a kerti párnákkal. Amikor elmaradt a védelem, jött a jég, dehát nem Suzuki ez, bírja!
A tuning-box eddig úgy néz ki bevált! ~200km után ma este tankoltam és azt sikerült számolni, amit a fedcomp mutatott -> 5,5 l/100km. Hja, 215-ös gumival volt 5,6 korábban a hosszútávú rekord!
Még tesztelgetem, mert túl jó hír lenne 6,4-6,7-ről lemenni 5,5-re!
A tuning-box eddig úgy néz ki bevált! ~200km után ma este tankoltam és azt sikerült számolni, amit a fedcomp mutatott -> 5,5 l/100km. Hja, 215-ös gumival volt 5,6 korábban a hosszútávú rekord!
Még tesztelgetem, mert túl jó hír lenne 6,4-6,7-ről lemenni 5,5-re!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-07 21:28:22 // 38003
szeleptömb hiba lehet...
Vermacy2013-07-07 21:24:17 // 38002
Rossoban talán ;-)
Amúgy 4x4-esre hajtok...
Amúgy 4x4-esre hajtok...
Vermacy2013-07-07 21:21:53 // 38001
Mikori az akksid? Lehet zárlatos és bevág vészprogramba. Nekem is ilyen volt...
Dömpi (il dottore)2013-07-07 20:53:44 // 38000
Neked milyen jégponyvád van? Hol vetted?
Én most azon agyalok, hogy veszek 3-4000 Ft-ért egy sima ponyvát, veszek hozzá buborékfóliát, amit belülről beleragasztok.
droberto linkelt be a múltkor egy jégponyvát, de az nekem a furcsa, hogy miért kerül ugyanannyiba a jégponyva, mint a sima ponyva? Ez nekem gyanús.
Én most azon agyalok, hogy veszek 3-4000 Ft-ért egy sima ponyvát, veszek hozzá buborékfóliát, amit belülről beleragasztok.
droberto linkelt be a múltkor egy jégponyvát, de az nekem a furcsa, hogy miért kerül ugyanannyiba a jégponyva, mint a sima ponyva? Ez nekem gyanús.
takacsalbert2013-07-07 20:49:59 // 37999
Sziasztok,
Nemrég vásárolt 159-esemben furcsa dolgokat művel az automata váltó. Az idő nagy részében szépen teszi a dolgát, viszont néha 2-ből 3-ba nem vált be, hanem üresben marad, aztán észreveszi magát, és egy nagy lökéssel bevált 3-asba. Ha észreveszem időben, akkor elveszem a gázt, így nem lök akkorát. Kizárólag 3-as fokozatba való felváltásnál fordul elő. Az autó dízel 150LE, 6 fokozatú automatával.
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Nemrég vásárolt 159-esemben furcsa dolgokat művel az automata váltó. Az idő nagy részében szépen teszi a dolgát, viszont néha 2-ből 3-ba nem vált be, hanem üresben marad, aztán észreveszi magát, és egy nagy lökéssel bevált 3-asba. Ha észreveszem időben, akkor elveszem a gázt, így nem lök akkorát. Kizárólag 3-as fokozatba való felváltásnál fordul elő. Az autó dízel 150LE, 6 fokozatú automatával.
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Dömpi (il dottore)2013-07-07 20:41:53 // 37998
Szép és jó árban van, de szerintem full újra van fújva.
Dömpi (il dottore)2013-07-07 20:39:51 // 37997
'''''2013-07-07 20:04:01 // 37996
Balogh Zoli Szászváron.Ő írta át a pogimat is először.
ALFI1562013-07-07 19:37:34 // 37995
Nem hallottam még,hogy teljessen tönkrement.Ki írta ki?
'''''2013-07-07 18:44:25 // 37994
Mire gondolsz,hogy hogyan? Nekem a dpf egyből annyira eldugult,hogy comp-os tisztítással sem mentek semmire.Mivel úgy is szinte csak városban használom ezért a további kínlódást elkerülendő,kiírattam és ki is vettem a dpf-et.
Szabolcs 1592013-07-07 18:12:01 // 37992
ALFI1562013-07-07 17:51:17 // 37991
Nagyon hosszú út volt :( Szépen lassan felgyorsult,előzgettem majd mikor jött egy emelkedő mindenki visszaelözött.Volt ahol 50-el mentem.Kamionok csak úgy húztak el mellettem.