El sem hiszem végre készen van 1,5 hónap után 😅
Meg is fürdettem mert eléggé ráfért 🥵
leopop32021-11-19 20:21:40 // 124804
leopop32021-11-19 20:12:52 // 124803
Igen én voltam :DD
Szerencsére amúgy nem vészes csak szalagkábelt kell cserélni meg kamera tartó konzolt 🙏🍀
Szerencsére amúgy nem vészes csak szalagkábelt kell cserélni meg kamera tartó konzolt 🙏🍀
SanyiJTD2021-11-19 15:51:57 // 124802
Te repültél háttal bele a fába egy Phantommal? :D
Liquid2021-11-19 14:51:20 // 124801
Emlékeim szerint az alap Brembo gagyi, a fúrt-mart már nem. A 56-on volt nekem Brembo-Max az nagyon jó volt. Én EBC-USR-t raktam a TI-re.
Roll19832021-11-19 14:24:06 // 124800
Gondoltam azt vennék rá. Elég sokszor olvastam itt meg 159 csoportban is, hogy pl. a Brembo milyen gagyi tárcsákat gyárt, hullámosodnak...
Liquid2021-11-19 13:45:13 // 124799
Sajnos nem tudom. A mechanika Brembo, aztán hogy a tárcsa is az-e....
Miért fontos ez?
Miért fontos ez?
Roll19832021-11-19 12:36:26 // 124798
Múltkor kérdésem elsikkadt, megismétlem hátha. :) Szóval tudja valaki, hogy Ti TBi esetében ki volt a fékbetét és tárcsa gyári beszállítója? Köszi!
Lara1472021-11-19 09:48:01 // 124796
Köszönöm szépen a segítséget!
leopop32021-11-18 22:52:06 // 124795
Ha nem törtem volna Alfacity-n össze akkor igen :)
Amúgy majd a drónt is szervízbe kell vinni csak majd a kocsi után.
A fontosssági sorrend megvan 😅
Amúgy majd a drónt is szervízbe kell vinni csak majd a kocsi után.
A fontosssági sorrend megvan 😅
Smith2021-11-18 15:31:02 // 124794
legalább a drónnal körberepülhetted volna a műhelyben :)
Coolby2021-11-18 10:06:34 // 124793
Köszi.
Közben lassan elkészül autó. Jövő hét elején átvehetem. Hát nem lesz olcsó a vége (1 millió környéke), de remélem így még sokáig élvezheti család.
Ami meglesz csinálva nagyvonalakban:
- injektor felújítások (nagynyomású ok)
- szívósor tisztítás falazás (itt 1 lapát már elszállt, valószínű ez magyarázta turbó gondját is)
- turbó felújítás
- kormánymű csere
- szervószivattyú csere
- vezérlés, szíjak, szűrők, folyadékok
- bal felső lengőkar
- futómű ezaz, futómű állítás
- új program
Sajnos esztétikai terveim is vannak, de azokat majd szépen ütemezem így nagy költség után.
Közben lassan elkészül autó. Jövő hét elején átvehetem. Hát nem lesz olcsó a vége (1 millió környéke), de remélem így még sokáig élvezheti család.
Ami meglesz csinálva nagyvonalakban:
- injektor felújítások (nagynyomású ok)
- szívósor tisztítás falazás (itt 1 lapát már elszállt, valószínű ez magyarázta turbó gondját is)
- turbó felújítás
- kormánymű csere
- szervószivattyú csere
- vezérlés, szíjak, szűrők, folyadékok
- bal felső lengőkar
- futómű ezaz, futómű állítás
- új program
Sajnos esztétikai terveim is vannak, de azokat majd szépen ütemezem így nagy költség után.
leopop32021-11-18 08:16:38 // 124792
csokagm2021-11-17 08:30:39 // 124791
sziasztok
téli gumicserénél feltűnt hogy valami nyöszörög a jobb elejénél. Kértem, hogy nézzék meg a futomű feszes ott nem lóg semmi. Végül kiderült, hogyha a hajtás rákerül akkor van nyöszörgő hangja. Elsőkörben generátor szabadonfutót mondtak, de visszakell vinnem, hogy jobban szétszedjék. Mi lehet még ott? Mi tud még iylet csinálni?
téli gumicserénél feltűnt hogy valami nyöszörög a jobb elejénél. Kértem, hogy nézzék meg a futomű feszes ott nem lóg semmi. Végül kiderült, hogyha a hajtás rákerül akkor van nyöszörgő hangja. Elsőkörben generátor szabadonfutót mondtak, de visszakell vinnem, hogy jobban szétszedjék. Mi lehet még ott? Mi tud még iylet csinálni?
Szabister2021-11-16 18:26:46 // 124790
Itt csináltattam: Klikk
Miskolc mellett élek szóval nem kellet messze vinni.
Miskolc mellett élek szóval nem kellet messze vinni.
leopop32021-11-16 16:38:32 // 124788
Ezt én megtaláltam de sajnos ez nem az eredeti és gumilap sincsen benne :/
leopop32021-11-16 16:37:48 // 124787
Szia!
Kb lehetetlen. Gyapi cartárs 5 éve keresett Ti pedálokat és nem talált. Én 2 év kerestem és találtam de mondjuk azért mert elvetemült vagyok és minden nap ezerszer megnéztem az összes hazai és külföldi oldalon.
Videót is csináltam róla: Alfa Romeo 159/Brera Ti pedál
Szóval kitartó kereséssel lehet találni csak nagyon nehéz 😅🍀
Kb lehetetlen. Gyapi cartárs 5 éve keresett Ti pedálokat és nem talált. Én 2 év kerestem és találtam de mondjuk azért mert elvetemült vagyok és minden nap ezerszer megnéztem az összes hazai és külföldi oldalon.
Videót is csináltam róla: Alfa Romeo 159/Brera Ti pedál
Szóval kitartó kereséssel lehet találni csak nagyon nehéz 😅🍀
Lara1472021-11-16 13:13:34 // 124786
Köszönöm szépen
Lara1472021-11-16 11:40:36 // 124784
Sziasztok
Egy kérdésem lenne Alfa Romeo Ti pedált hol tudok beszerezni?
Előre is köszi!
Egy kérdésem lenne Alfa Romeo Ti pedált hol tudok beszerezni?
Előre is köszi!
Coolby2021-11-16 11:24:26 // 124783
Köszi. Újrafoncsorozást azt hogy csináltad?
Szabister2021-11-15 21:41:00 // 124782
Tocke2021-11-15 21:12:11 // 124781
A fényszóró burkolat simán polírozható. Lőkös le, lámpák ki, egy fekete burkolat tartja a lámpák körül a krómozott részeket. Ezt le kell szerelni, nehogy a polír lekapja a krómot a műanyagról. Ezután bátran csiszolható.
Liquid2021-11-15 11:48:02 // 124780
Jó kis mutatvány, nem lesz kicsi a végösszeg. Mennyi a km-ed?
Nálam 220e-nél lett megvizsgálva a turbo, de nem kellett hozzányúlni, a porlasztók viszont már sokkal korábban elhasaltak. A pillangók, az áramlásterelőket jelentik, valószínűleg csak leakasztják a rudazatot és rögzítik nyitott állásban (én is ezt csináltam). A konkrétabb megoldáshoz jobban szét kellene kapni. Milyen programot kap?
Nálam 220e-nél lett megvizsgálva a turbo, de nem kellett hozzányúlni, a porlasztók viszont már sokkal korábban elhasaltak. A pillangók, az áramlásterelőket jelentik, valószínűleg csak leakasztják a rudazatot és rögzítik nyitott állásban (én is ezt csináltam). A konkrétabb megoldáshoz jobban szét kellene kapni. Milyen programot kap?
Liquid2021-11-15 11:43:50 // 124779
érdemben nem tudtam hozzászólni...
- Az ülést megmutatnám egy autó-kárpitosnak, biztosan meg lehet oldani. Nekem nincs ilyen irányú tapasztalatom. (Győrben tudnék ajánlani szakembert)
- Navi, a Q4-et egy 2 dines Panasonic fejjel örököltem, ami használható volt, agyaltam ugyan a cseréjén (androidosra) de végül nem léptem meg. Viszont használnak ilyen cuccot többen is. Nézz körül a blogban, vagy próbáld meg visszakeresni...nem könnyű
A Tibort meg nem bolygatom, vettem bele egy CDtár emulátort (alapvetően nem hosszútávra terveztem vele), úgyis telefonról wazézok, zenére jó az emulator, rádiót meg nem hallgatok :)
- fényszóróval nem volt ilyen gondom. Első körben kiszerelném és megpróbálnám csak a búrákat cseréni, vagy felújíttatni.
- Az ülést megmutatnám egy autó-kárpitosnak, biztosan meg lehet oldani. Nekem nincs ilyen irányú tapasztalatom. (Győrben tudnék ajánlani szakembert)
- Navi, a Q4-et egy 2 dines Panasonic fejjel örököltem, ami használható volt, agyaltam ugyan a cseréjén (androidosra) de végül nem léptem meg. Viszont használnak ilyen cuccot többen is. Nézz körül a blogban, vagy próbáld meg visszakeresni...nem könnyű
A Tibort meg nem bolygatom, vettem bele egy CDtár emulátort (alapvetően nem hosszútávra terveztem vele), úgyis telefonról wazézok, zenére jó az emulator, rádiót meg nem hallgatok :)
- fényszóróval nem volt ilyen gondom. Első körben kiszerelném és megpróbálnám csak a búrákat cseréni, vagy felújíttatni.
Liquid2021-11-15 11:35:59 // 124778
gratula!
látom 2.0 lett végül, jó választás
látom 2.0 lett végül, jó választás
Coolby2021-11-15 11:26:38 // 124777
Sziasztok! Korábbi kérdéseimre esetleg nincs senkinek tippje?
Közben státusz autó teljes renoválásáról Zsámbékról: bent vannak új porlasztók, megkapta új vezérlést. Kormánymű kuka, abból kap egy jó állapotú bontottat. EGR-t falazzák és valami pillangószelepeket is fixálnak, kap egy új progit. Még ellenőrzik turbót, de az valószínű felújítós lesz. Klímakompresszornak van hangja, arra is ránéznek, aztán, ha összeállt, akkor jönnek még apróságok, esztétikai dolgok.
Közben státusz autó teljes renoválásáról Zsámbékról: bent vannak új porlasztók, megkapta új vezérlést. Kormánymű kuka, abból kap egy jó állapotú bontottat. EGR-t falazzák és valami pillangószelepeket is fixálnak, kap egy új progit. Még ellenőrzik turbót, de az valószínű felújítós lesz. Klímakompresszornak van hangja, arra is ránéznek, aztán, ha összeállt, akkor jönnek még apróságok, esztétikai dolgok.
Roll19832021-11-15 09:43:18 // 124775
Srácok a Ti TBi esetében ki volt a gyári beszállító féktárcsák és betétek esetén? Köszi!
petbalog2021-11-15 09:35:20 // 124774
Roll19832021-11-10 22:52:00 // 124773
Illetve ő úgy vette, hogy már Squadra tuning volt rajta. Én inkább nem feszegetem a pofonos ládát, jobb a békesség.
pettinke2021-11-10 18:00:59 // 124772
a szedánban fizetős extra volt a dönthető hátsó ülés, szóval van dönthetős szedán (az enyém is az volt). a kombiban automatikusan benne volt.
Liquid2021-11-10 16:16:34 // 124771
Van amelyiknél dönthető. Az előzőmben dönthető volt, a mostaniban nem
petbalog2021-11-10 14:50:13 // 124770
Nem 90 ezret, de 150-190 közöttieket találtam párat, amik ígéretesnek tűnnek nagyon és azt tök nyugodt szívvel be tudom vállalni egy ilyen dízelnél, főleg, hogy ezek lekérdezve is valósak. Az évi 250 az teljesen jó, annyit nekem simán megér egy ilyen autó és igazából az annyira nem is elrugaszkodott, persze nem egy régi swift árszintjéhez kell hasonlítani. Most le is szűkült a kör két autóra, már csak azt kéne eldönteni, hogy a kombi legyen vagy a szedán, mert közben szerencsére az asszonynak is megtetszett a kombi, így már játszik az is. Mivel a szedánban nem is dönthető a hátsó ülés, így tartok tőle, hogy szentségelni fogok majd mellette az évi pár alkalommal, amikor nagyon kéne a kombi.
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-10 14:41:48 // 124769
Hát ha 2 milláért van valósan 90e-t futott dízel, azt meg kell venni, nem kérdéses :-)
Ennek nagyon kicsi az esélye, de nem lehetetlen. A legtöbb dízel azért így tízenévesen már a sokadik kilencvenezret futja, ahogy Emil is mondja, nagyon ritka madár az a dízel, amivel 9 ezret mentek max. évente.
A 159 drágán fenntartható típus, várhatóan nem üzemanyagra fogod a legtöbbet költeni. Nekem a 2.4-nél évente 250e körülre jött ki a szervizköltség úgy, hogy semmi komollyal nem viccelt meg az autó az 5 év alatt. Olajak, szűrők, felső lengőkarok, gumik, apróságok. Ez extrém olcsónak számít, ennyivel minimum kalkulálj.
Ennek nagyon kicsi az esélye, de nem lehetetlen. A legtöbb dízel azért így tízenévesen már a sokadik kilencvenezret futja, ahogy Emil is mondja, nagyon ritka madár az a dízel, amivel 9 ezret mentek max. évente.
A 159 drágán fenntartható típus, várhatóan nem üzemanyagra fogod a legtöbbet költeni. Nekem a 2.4-nél évente 250e körülre jött ki a szervizköltség úgy, hogy semmi komollyal nem viccelt meg az autó az 5 év alatt. Olajak, szűrők, felső lengőkarok, gumik, apróságok. Ez extrém olcsónak számít, ennyivel minimum kalkulálj.
petbalog2021-11-10 11:15:34 // 124768
Az 1.9 16v menésével már elégedett vagyok, gyáriban is. A menés/fogyasztást inkább arra értem, hogy valamit valamiért, pl az előző BMW-m 170 lóerő, 210 nm volt sorhat benzinből több, mint 1,6 tonnára (kabrió), azt mondom, hogy az az éppen elfogadható menetteljesítmény, viszont azt 10 liter alá nem is nagyon lehetett bevinni. Érzésre (nyilván, hisz turbódízel) az 1.9 16v már kb úgy megy, de fele üzemanyagból. Ezért is lövöm ki a JTS-t alapból, de több erő nem is feltétlen szükséges a mindennapokra, ha meg majd ráunok, akkor meg lehet okosítani. :)
Liquid2021-11-10 10:39:22 // 124767
A normális menés nem tudom mit jelent nálad, de ha fontos akkor a 8v fejeltős, a 16v esetleg, marad a 2.0 vagy a 2.4. E két utóbbiban már van kellő erő, persze csak okosítás után. Ez az én meglátásom, nekem fontos hogy menjen :)
Liquid2021-11-10 10:36:17 // 124766
Shadin esete nem igazán jó példa, mert Ő azért emlékeim szerint tett érte :) (nyilván nem szándékosan)
petbalog2021-11-10 10:30:39 // 124765
Teljesen megértem az érveiteket, de jelen helyzetben lehetetlen lenne meggyőzni engem arról, hogy JTS-t vegyek. Egyrészt tényleg túl sok horrorsztori kapcsolódik hozzájuk, amik minden bizonnyal elkerülhetőek odafigyeléssel, ha veszek egy ilyen alig futott jégvert autót 2 millióért, de ennyi pénzért akad nem fapados, nem jégvert, kb kétszer ennyit futott dízel, de az még mindig nem egy vészes km. Van másik autónk, ami benzines - emiatt lett kilőve a TBi is - így inkább a normális menés / kis fogyasztást választom a nem menés / magas fogyasztás helyett, abból elég volt az elmúlt egy évben egy BMW-vel. :))
Giuntini2021-11-10 10:28:07 // 124764
Azért Shadin barátunk erről más véleményen lenne!
A másik, hogy mire hozzank kerül, egy hatéves nagy dízelben általában minimum 200 ezer km van, míg egy ugyanilyen benzinesben, ami a hosszú távon többet fogyaszt kb 80ezer. A cégek kint nem hülyék, hogy az autó üzemeltetésére többet költsenek.
A másik, hogy mire hozzank kerül, egy hatéves nagy dízelben általában minimum 200 ezer km van, míg egy ugyanilyen benzinesben, ami a hosszú távon többet fogyaszt kb 80ezer. A cégek kint nem hülyék, hogy az autó üzemeltetésére többet költsenek.
Roll19832021-11-10 09:17:47 // 124763
Kúton valóban többet hagyunk, mint a dízeles gazdák, de a szerelőnél megfordul a helyzet, nálam legalábbis ez a tapasztalat az elmúlt 4 év alatt.
leopop32021-11-09 15:12:19 // 124762
Én is osztom abszolút, annyit tennék hozzá hogy az egyik szerelőmnek 1.9 JTS volt szerintem nem ment rosszul viszont kettőstömegű ebben is van. Neki semmi baja nem volt a motorral.
Liquid2021-11-09 14:36:11 // 124761
Osztom, a valós kevés km. mindig sokat jelent. Nem tudom mennyire iszákos, menni nem nagyon akar de azért Alfa, szóval lehet vele közlekedni. (Egyszer vezettem ilyet, kb. a 147 TS ECO szintje)
Egy biztos, a TBI-nél nem eszik többet :D
Egy biztos, a TBI-nél nem eszik többet :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-09 14:00:20 // 124760
Ennyi km-rel, ha az valós, nem szabad hogy bármi baja legyen annak a motornak, de nyilván más szemszögből nézem a dolgokat. Ha magamnak keresnék mindenes 159-et, biztosan megnézném. Biztos sokat eszik, cserében nincs benne dpf. Semmilyen. És ez nekem pl adu ász, sose vennék többet dpf-es dízelt, nagyon nem szerettem. Persze nyilván kompromisszum egy jégvert iszákos autó, kinek mi fontosabb.
Ha úgy nézzük most is egy jégvert iszákos autóval oldjuk meg a napi teendőket. Azért tudtam jó áron hozni az alig futott Giuliettát, mert jégkárból javított volt. Fényezéssel javították, így a piaci értéke kisebb lett. Közben ugyanúgy 65e km-es autó, sok sok várható élettartammal még.
Ha úgy nézzük most is egy jégvert iszákos autóval oldjuk meg a napi teendőket. Azért tudtam jó áron hozni az alig futott Giuliettát, mert jégkárból javított volt. Fényezéssel javították, így a piaci értéke kisebb lett. Közben ugyanúgy 65e km-es autó, sok sok várható élettartammal még.
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-09 13:50:37 // 124759
Igen, én is kb így gondoltam, hogy simán nem foglalkoznék vele, ha nem vészes. 2 milláért valóban keveset futott 159 az deal.
petbalog2021-11-09 13:31:24 // 124758
Így már tiszta, köszi! :)
Liquid2021-11-09 12:49:13 // 124757
A node-ok között ott van az "extra tolató radar" (nem emlékszem a nevére), be is lehet kapcsolni, olyankor megjelenik az egérmozin, de nem mutat távolságot. Lényeg a lényeg, csak pittyogni tud.
petbalog2021-11-09 12:13:25 // 124756
Ezt most nem igazán értem. Mit lehet rajta bekapcsolni, ha akkor sem mutat semmit?
Liquid2021-11-09 11:57:52 // 124755
A jégkárt meg kell nézni, lehet hogy nem vészes, a képekről nem látom. A Q4-et nálunk is elverte egyszer a jég, közelről látszott a tetőn és a gépháztetőn, de annyira nem hogy megcsináltassam.
Online tag
1
Vendég1
438