btsabi2017-11-29 15:14:48 //
102340

Felújított lámpák, végre látok este.
A 156 JTD be soha nem is fog 90C mutatni. Mikor meg vettem a 156 -om cseréltettem én is csőrivel, de igyan az maradt a szitu.
Shadin2017-11-29 13:35:00 //
102337
Már mindenbe rózsaszín kell, nem baj ha alumíniumtűrő :-)
Smith2017-11-29 13:05:53 //
102336
Úgy tudom a zárszerkezetben van a kapcsoló. Le kell venni a csomagtartóajtó belső kárpitját úgy lehet hozzáférni. De ahogy olvastam régebben, itt is előfordulhat a kábelköteg törése is.
btsabi2017-11-29 13:03:17 //
102335
Sziasztok!
SW nem érzékeli a csomagtér nyitását,ezért nincs világításom sem bent.
Van ennek biztosítékja,illetve merre van a kapcsolója,javítható-e?
A TBi-be piros hűtőfolyadék való, jól tudom? Köszi!
Üdv!
És milyet célszerű rendelni, mert az enyém is kukás lehet...
30 km mentem az előbb főúton, igaz csak 80 tempomattal 1,5 fokos külső hőmérséklet mellett és 60 (!!!!) foktól óra szerint nem melegedett jobban...
Faterék 156 JTDm- ben is szivás volt vele mert csere után sem állt be 70-80 tl melegebbre télen, nem úgy, mint anno nekem a 147 TS- ban télen-nyáron fix 90 :-)
Ugyan nekem ez csak a második Alfám, de az elsőbe is ez volt az első, amit cseréltem. De már megrendeltem Bárdiból.
Shadin2017-11-29 11:29:33 //
102330
Hát ja :-)
Csabi2017-11-29 11:28:09 //
102329
Mert minden télen másik autó áll a garázsban :)
Shadin2017-11-29 11:26:10 //
102328
Remek. Miért kell minden télen termosztátot cserélnem :-(
Shadin2017-11-29 11:24:34 //
102327
GD?
Csabi2017-11-29 11:24:20 //
102326
Ilyen az új 88°C-os termosztáttal ( igaz nem Tbi):
Két külön időpontban mértem pár nap eltéréssel, az egyik esetben 91°-on a másikban 93°C ig ment fel a víz...
A temosztát lehet 88on nyitott, de ennyi késés lehet a rendszerben...
GD-s ... onnan nem hozok, múltkor a Gates vezérlésből ki volt nyúlva a vízpumpa, a KYB gátlók nem jöttek meg, soroljam még? :DDD
Shadin2017-11-29 11:16:23 //
102324
zsu-nál 17 a Mahle
onnan kell megvenni, jelenleg nem gyártódik, a Bármiautó meg beszer áron nyomja ... Blekkszerda van náluk :DDD
Enyém még rosszabb, lentebb linkeltem egy videót, nekem 80 fok fölé már nem is megy a mutató szerint. Nálam csere lesz.
Shadin2017-11-29 10:43:42 //
102320
Reggel termosztátvizsgálat volt.
Mutató szerint ~82-89 között mocorog a vízhőfok, MES szerint viszont csak ~76-81 között.
07:17 - 07:25 között autópályán ezt mértem:
Majd 07:36 - 07:40 között a városi araszolásban pedig ezt:
A termosztát nyitási értéke tényleg 88 fok kellene legyen, mutató szerint nálam 80 foknál kinyit, viszont ez MES szerint csak ~75 fok.
Ebből következtetve működik a termosztát, de nem jó értéken, így hűvösebben jár a motor mint kellene.
Hali
Ha van blue&me a kocsiban akkor kellene, hogy működjön, en szoktam hasznalni
Sziasztok!
Családi okok miatt eladósorba kerül az autóm. Az autó adatai és a nálam töltött idő alatti kortörténete adatlapomon megtekinthető.
Ha valakit érdekel, a megadott telefonszámon és e-mail-en elérhető vagyok.
Üdv
_Ata_2017-11-29 08:29:18 //
102317
Én
Ezt rendeltem és rakattam bele.
NGC2017-11-29 08:14:33 //
102316
Továbbra is szeretném megtudni, hogy normális-e, hogy sebességben a váltókarnak van kb 1 cm holtjátéka vízszintesen. :)
TBi-be is a Behr a gyári beszállító a termosztát esetében?
Liquid2017-11-29 08:01:56 //
102314
ez pontosan így van :D
Nekem tavasszal lesz 3 éve, hogy ki lett cserélve a termosztát, amikor minden ki lett cserélve. Nálam hideg időben ezt csinálta tegnap, és jó termosztátnál szerintem ez az általános. Az autó garázsban áll, aholl 15 fok van. Tegnap elindultam, a belváros felé. Nem volt forgalom, kb. 8 km-re mentem. Mire a belvárosba értem, akkor is még csak 80 fok környékén állt a mutató, és nem nagyon ment feljebb a parkolóhely keresése közben. Mikor továbbmentem, akkor ment cel 90 fokra. Akkor ha kiszállok akár egy órára is, még 90 fokon áll a mutató. Beindítom, és hamar lemegy 80 fokra, majd onnan vissza 90 fokra.
Csabi2017-11-29 07:44:36 //
102312
Behr a gyári beszállító. Vigyázni kell, mert a többi márkánál lehetnek eltérések (lehet változtattak azóta).
Gates, Vernet pl, jobb oldali a JÓ, Behr
Elsőnek gatest, majd aki beszerelte rendelt helyette Vernet márkájút,mindkettőnél az egyik csatlakozó cső dőlésszöge kisebb volt, ezért nem lehetett beszerelni.Végül a gyári BEHR (képen a jobb oldali) lett jó...
Úgy tudom a Wahler a gyári beszállító.
"Amúgy melyiket szoktátok venni" - amelyiket Csöri a kezembe nyom :-)
Termosztát lehet cserés lesz nekem is, csöri is mondta, az autó már 10 éves legtöbbje iylenkor megadja már magát.
Vízhőfokom nincs odaszegezve a 90-re alatta van olyan 80 -85fok körül még melegebb időben is.
Amúgy melyiket szoktátok venni 2.4 esetében, unix felajánlja FAE; GATES; VALEO; WAHLER; EPS-FACET típusokat.
Ez most a hideg időben értendő :)
10 km re járok dolgozni, reggeli dugóban ülve 40 percet sem melegszik a vizem 70 fok fölé, mondjuk ha kicsit lehet menni és 2500 felett van a fordulat akkor szépen melegszik 90 fokig.
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata mobiltelefon kihangosítás-összepárosítás terén nem navis 59 esetében? Bluetooth-szal vagy máshogyan? Egyáltalán lehetséges vagy kell valami eszköz, amivel ezt meglehet oldani?
Köszi,
R75
Észrevettem valamit már múltkor, csak elfelejtettem megkérdezni, hátha valakinek van tippje. Múltkor, ahogy mostam a kocsit, és szembeállok vele, a jobb oldalon a méhsejt rács mögött láttam lógni egy csatit, és nem tudom, hogy honnan jöhetett ki. A hűtő és a klímahűtő oldalán van. elképzelhető, hogy csak most vettem észre, lehet hogy mikor a klímások még nyár elején mosták a hűtő elejét, a vízsugár kitépte...
Azért az érthetetlen, hogy nem látja, hogy megy fel a vízhőfok. Az enyémnek valóban nem volt előjele, vagy nem tudtam róla. Az utólag derült ki, hogy le volt már véve a hengerfeje, és pasztázva volt. Nem szakszerűen volt összerakva. Viszont az én hibám volt, hogy ne,m cseréltem termosztátot. Nem ment fel 90 fokra a víz, csak a városban. Hosszú távú utazáskor még nyáron is 90 fok alatt volt. Mikor hengerfejes lett az enyém, úgy ment fel a vízfok mint a nyíl, akkor már késő volt. Próbáltunk magyarázatot találni, de nem derült ki a valódi ok. Az is lehet, hogy a termosztát hirtelen megragadt, és emelkedőn mentem felfelé, még félre sem tudtam állni. A termosztát nem játék.
A kollégádnak meg az lehetett a baj, hogy állandóan forralta a vizet, és gőz borította be a szélvédő előtti látómezőt, hiszen ott van a túlfolyó. Érthetetlen, hogy sohasem nézett középre a műszerre.
tirex2017-11-28 22:00:19 //
102303
Na akkor mostmár leirom, a kollégámnak kb 2 hónapja főtt meg a 2.4 motorja és nem volt előjele, legalábbis szerinte. Azt vette észre hogy szokatlanul párásodiik a szélvédő de nem nagyon foglalkozott vele, viszont a vízhőfokkal sem és az volt a nagyobb baj. Ha ránéz az órára látta volna hogy főzi a bablevest ki tudja mióta. Azért ha valamelyik műszer olyan hibát jelez illik megállni. Kb 400-ba fájt neki.
A németeknél úgy tudom jó híre van a 2.4 - nek, sőt hajómotornak is használták. Nem rossz az :-)
Kibirja, már ha nem kamu a gyártó grafikonja. Ezért van keresztben is merevítve. 1 métert is ki kell neki. :-) Az ácsolaton nem múlik, simán sétálgattam rajta :-) A lejtés persze csak a víznek lejtés, a hó az ottmarad, de tőlem maradhat, így szép és kész :-)
Így van igazad van Gyuri, nem kell motorháztetőt nyitogatni MES-ezni, lefogadom az előző autóitoknál nem csináltatok ekkora parázást hajtottátok betartottátok a szervizelést és mégsem volt gondotok velük.
2.4-et már lassan tényleg nem mer venni senki aki visszaolvassa az utolsó 500 hozzászólást, pedig nem mondanám rossz konstrukciónak. Igaz az, hogy az állapotot nagymértékben befolyásolták az előző tulajok, ami miatt lehet hogy pár cartársnak több gondja adódik.
Tocsa2017-11-28 19:48:34 //
102299
Olyan felniket szeretnék ami a tiéden van!!!! :)
Valaki keríthetne nekem értelmes áron. :P
Tocsa2017-11-28 19:44:29 //
102298
Csak nehogy essen rá fél méter hó vazze! :DDDD
Tocsa2017-11-28 19:41:25 //
102297
Szóval szar a termosztát! :D Ennyi ! ;-D
Csináltam én is videót a vízhőfokról. :) A videó 7 km városi út megtétele után készült, fűtés nem ment, majd csak videó készültekor lesz bekapcsolva, kint 3-4 fok van.
TBi termosztát
Sajnos én is nagyon megégettem magam, és nem szeretnék mégegyszer olyan helyzetbe kerülni. Abban igazad van, hogy én is túlzásba vittem az aggódást, de ha ennyire változik a szint az nem normális. Tragikomédia? Én is Gyurit nyugtattam, mikor megvette a 2,4-et. Végre már ő sem aggódik, és élvezi az autóját. Mindenesetre lehet hogy én is most túlaggódom magam, de most már végére járok.
Mindenesetre nem fogok erről irogatni, és em fogom állandóan ellenőrizgetni. Szatyi, aki csinálta a motort, ő is ezt tanácsolta. Élvezni akarom ismét az autót, ahogy én is mindenkinek tanácsoltam. És azt kívánom mindenkinek, amit Pityukoma mondott nekem; "Remélem most már csak bőrápolóra költesz..."
Nem figyelsz.. ez már vagy 8e km-e így van :-) Nem nézek rá MES-el sem (bazz.. a szerviz nullázás, még mindig nem csináltam meg). Beülök, megyek, használom, élvezem :-)
tirex2017-11-28 17:18:25 //
102292
Gyerekek ez a 2.4 hűtővizkukkolós kupakleszedős tartálynézegetős sztori már tragikomédia! :))) Sírok már a röhögéstől, tiszta stand up komedy!!!
wermi2017-11-28 17:12:24 //
102291
Teljesen igazatok van. :) :D