Fórum >> Típusok >> 159

Tommaso 1592017-11-27 11:44:08 // 102215
Szia!
1.9 JTDm 16v
Liquid2017-11-27 11:31:00 // 102214
az is kisebb 8mm-rel a 17-es méretnél, és az oldalfala is magasabb...
Tocke2017-11-27 11:22:54 // 102213
Ezzel a jelenséggel lehet meg kell hogy barátkozz. A környéken lévő brutális utak miatt az én autómon 215/60 R16 van fent, de még így is leér a motorvédő néha:-)))
Kunyho2017-11-27 11:20:37 // 102212
Nekem csak a motorvédő ér le fekvőrendőrnél, illetve nyomvályús úton.
Tocke2017-11-27 11:20:17 // 102211
Szia, milyen dízelmotor van az autódban? Az enyém 8V, Bosch izzítókat vettem bele, 4100 FT volt /db. Szerelési költséget nem tudok mondani, magam megcsináltam. Irtam róla pár sort blogba, mire kell figyelni.
Kunyho2017-11-27 11:19:15 // 102210
Viszont nem törik össze, ha nagyon odavágod.
Liquid2017-11-27 10:58:51 // 102209
épp eléggé durva hangja van, ahogy surlódik, ilyesztő :)
Roll19832017-11-27 10:31:29 // 102208
Nekem egyelőre még csak a motorvédő ért le, de már ez sem tetszik. :)
Giuntini2017-11-27 10:29:36 // 102207
Igazad van, nem a motorvédő szokott leérni a bukkanókon, hanem hátul a váz legalsó pontján.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-27 10:07:32 // 102206
a rovarnak meg az erdőben olyan 30-40cm-es hurkánál normál üzemmódban, terepben feljebb emeli :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-27 10:02:10 // 102205
nálam a motorvédő legalsó pontja ért le, a karter alatt...máshol nem
Liquid2017-11-27 09:45:50 // 102204
Ha leér akkor mi szokott nálatok leérni? Mert a motorvédő leér ugyan néha de az nem vészes, ellenben kissé hátrébb már többször csúnyán odavágtam. Nálam ott van egy kereszttartó a kardánboxon, és ha valami kiálló dolog van, amin áthuppan az első kerék akkor ez a cucc ér le, mikor berugózik. Nem tudom hogy az elsőkerekeseknél van-e ott valami ami problémás.
Roll19832017-11-27 09:43:40 // 102203
Fűtéssel kapcsolatban lennének kérdéseim. 19-20 fokra van állítva a kijelző, de úgy érzem hogy megsülök az autóban, és még egy olyan dolgot is érzek, mintha a lábamra meg hideg levegő menne. A kílma ilyenkor nem automata módban van, azt még nem is nagyon próbálgattam. Mit csinálok rosszul? :)
antonov2017-11-27 09:18:53 // 102202
Olyan 16 kiló lehet, ha az vesszük hogy durván 1 négyzetméter a területe.
Smith2017-11-27 09:07:45 // 102201
Dögmeleget nem ez a segédfűtés csinál szerintem, attól, hogy ez benne van, még az automatikának kell kikevernie a szükséges külső-belső (hideg-meleg) levegő arányt.
Smith2017-11-27 09:06:02 // 102200
jó lehet, de hány kg egy ilyen?
RomeoOne2017-11-27 09:04:37 // 102199
Ja, most nézem, azt hittem simán a haspajzs.
Liquid2017-11-27 09:01:14 // 102198
azért ez nem a szénszálsa gyári cucc, hanem 2mm-es kazánlemez :)
RomeoOne2017-11-27 08:52:03 // 102197
Hát bárki akinek nincs ilyen a kocsiján, akkor nagyon érdemes beruháznia rá, mert alap tartozéka a kocsinak, nem extra.
Kunyho2017-11-27 08:35:48 // 102196
Ha valaki sűrűn jár nyomvályús úton, lehet hogy megéri ilyenre beruházni:

https://auto.jofogas.hu/veszprem/ALFA_Rome_159_MotorvEdO_Lemez_71096315.htm
Shadin2017-11-27 07:50:01 // 102195
Ebben van a 3 fűtőpatron:

Shadin2017-11-27 07:43:16 // 102194
Utastér fűtőradiátorban van három elektromos patron. Az csinálja a meleget.
Shadin2017-11-27 07:39:17 // 102193
Keményebb futómű kell, vagy jobb utak :)
Shadin2017-11-27 07:36:50 // 102192
A Tibi haspáncélján volt valami ami még lejjebb van mint kellene, na azon segített a flex :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-27 07:16:16 // 102191
Igen a 159 nél a "hajszárítós" van szerencsére, az izzító gyertyás a 156 nál volt, de az nem sokst ért
NGC2017-11-27 06:51:17 // 102190
Üdv!
Valaki tudna mutatni saját képet az osram nightbraker laser vetítési képéről?
Macccy2017-11-26 23:03:43 // 102189
Melóból hazafele most direkt megnéztem, 5.5°C kint, az autó 12 órát állt, indulok, de csak kis fordulaton. 1,5-2 perc múlva már kellemes langyos levegő jön az oldalsó ablakokra (auto) és 3-4 perc körül már meleget fúj. Nem mentem 1 kilométert se. Kizárt hogy ilyen hamar melegedne a motor, mi? Ez is kiegészítő fűtéses, ugye? Azt olvastam máshol, hogy ez hajszárító szerű levegő fűtés? Eddig azt hittem, izzítógyertyák a kis vízkörben.
Giuntini2017-11-26 21:51:07 // 102188
Akkor termosztát. Ha jó, 90 fokon kell állnia! nehezen megy fel, de fel kell menni. Tavaly télen történt meg, hogy éjszaka jöttem haza Telkiből. -10 fok volt, és teljesen le volt fagyva az autó. Az M 7-esig 80 fok fölé nem igazán akart menni, de az autópályán már tartotta a 90 fokot. De akkor extrém hideg volt.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-26 21:10:22 // 102187
Biztos hogy nem normális, most nekem is ingadozik picit, tavaly nem csinálta akár milyen hideg is volt .
esvé2017-11-26 21:04:32 // 102186
nekem hasonlóképpen viselkedik a vízhőfok...ezért engem is érdekelne, hogy ez a normális-e? :)
Tommaso 1592017-11-26 21:00:20 // 102185
Nekem 16 fokon van, de megrohadok en is.Viszont erdekes, mert nem mindig van ez a jelenség!
sty2017-11-26 20:39:26 // 102184
22 fokra van állítva a klíma de meg leget dögleni az autóban amíg ki nem kapcsol
Smith2017-11-26 20:27:32 // 102183
Miért akarod kikapcsolni? Kikapcsol az magától.
Kicsiadri11112017-11-26 20:19:47 // 102182
Énis sokat kínlódok mióta felkerült a téli, párszor enis letettem az alját :/
sty2017-11-26 20:13:23 // 102181
Ez teljesen automata,nem lehet előbb kikapcsolni, vagy hogyan kell beállítani hogy ne süljön meg az ember?
antonov2017-11-26 20:13:18 // 102180
Hát, ahogy vesszük. Akksi, akksitálca, intercoolerről lejövő műanyag cső, alsó motorburkolat ki, és még az egr csövét kellett meglazítani, utána hozzáférni. Valamiért úgy rémlett 2.0-d van.
Macccy2017-11-26 19:58:17 // 102179
Könnyen elérhető? Hol van? (ezis 1.9 16V)
Vittorio1592017-11-26 19:49:14 // 102178

Ja a 7patkóst mondod, az se rossz, csak szerintem az kicsit sok már, de kinek mi a zsánere 😉
antonov2017-11-26 19:36:15 // 102177
Szerintem megvénült. Az enyém ugyanezt csinálta, bár az 1.9, most hétvégén kicseréltem a termosztátot, azóta 90 fokra van szegezve a mutató.
Roll19832017-11-26 19:28:40 // 102176
A jobb oldali nagyon tetszik. Ennél még van egy sűrűbben patkós, az is pofátlanul jól néz ki.
Roll19832017-11-26 19:24:54 // 102175
Én megnéztem a motorvédő burkolatomat, ez már Svájcban is leért párszor. Nem csak nálunk vannak szar utak. :)
Macccy2017-11-26 19:19:57 // 102174
Níva báttya! :) viccelek, bár az 52 -esen tényleg
yani🍀2017-11-26 19:18:20 // 102173
Akkor nekem gyári alap rugó kellene, hogy ne verjék oda mindenhová?
Smith2017-11-26 19:17:19 // 102172
PTC heaternek hivják az extralista szerint és csak olajoshoz volt rendelhető. MES-ben megnézhető a megléte. Nekem is van, hiányzona ha nem lenne. Téli hidegben is már 50m út után jön a langyi levegő.
Macccy2017-11-26 19:14:06 // 102171
Hajigáld ki azokat a rugókat :)

Amúgy ja, 18" télin én is nagyon gondolkodtam, de ez így most 140-ért egy visszautasíthatatlanul jó téli kerékgarnitúra volt, kár lett volna kihagyni. Ha jövőre kapok valami jó áron ilyen "patkós" cuccot, akkor talán feljebb megyek. Csak hát ugye a 18-as téli gumi ára még egy fincsi móka
Shadin2017-11-26 19:06:09 // 102170
Az eleve lejjebb ülő 17-es kerékkel az oldalfal magassága miatt ill. az abból adódó nagyobb berugózás miatt sokkal xarabb a helyzet mint a 19-esekkel. Én szenvedek rendesen BP-n és ráadásul a Bilstein-ekkel párosítva még gázabb a ballonos 17-es mint az előző 159-eimben. Rugókat fogok cserélni meg át fogok térni 18-as télire :-(
Liquid2017-11-26 19:05:34 // 102169
a 225/50R17 tekinthető alapnak, viszont a TI -2cm. A TI gyári változatában (a 19es kerékkel) 0.7cm-rel van lejjebb a "sima" verziónál. Viszont ha a TI-re felrakod a 17-es alapméretet, akkor már 2cm-rel lesz lejjebb mint a "sima" és 1.3-mal a TI-hez képest, az már azért elegendő ahhoz, hogy leérjen.
De ahogy látom ez is egyénfüggő, mert a fészes csoportban sokan még kisebb átmérővel és nagyobb ültetéssel mászkálnak.
Macccy2017-11-26 19:03:31 // 102168
Elvileg nálam is hasonló a helyzet, úgy tűnik hamar fűteni kezd, de érdekelne azért, hogy tényleg van e benne ilyen fűtés.


Illetve azt figyeltem még meg, mióta bejött a 10 fok alatti hideg, hogy a vízhőfok szépen felmegy 84-85 fok körüli mutató állásra és simán főúton, pályán krúzolva nem is nagyon megy fel onnan 90-re. Ha kicsit rúgom neki, akkor felmegy 90-re, de a menetszéllel és a kímélő krúzolással vissza süllyed 85 körülire később.
Ez típus sajátosság, esetleg a termosztát már meg van vénülve? Attól nem tartok, hogy túl forró lesz a télen a moci :)
Shadin2017-11-26 18:58:20 // 102167
Nem tudom hogy csinálod, de nekem állandóan súrlódik az alja...
Macccy2017-11-26 18:56:36 // 102166
Persze függ attól, ki mit tesz rá. A könyvben én úgy látom a gyári 17" az 225/50, amivel ahogy Csabi is mondta 7 milliméterrel kerülne mindössze lejjebb az autó. Ha az előírt 2.5 - 2.5 Bar levegők benne vannak, eeelvileg nem is kéne észrevenni ezt, a gumi lapulása miatt talán kicsit. Az más kérdés, hogy aki /40-et tesz fel és/vagy nem fújja fel a kereket rendesen, picit esetleg ereszti az könnyebben lekoppan, de eddig még szerencsére nem vettem észre a szintkülönbséget.

Ú csak az 52-es úton ne kelljen menni soha többet, ott felhasalt egy Tsz kanyarban a 19" -esekkel
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak