Amit nekem cserélni kellett vásárlás után, az a vezérműlánc, és erre érdemes is figyelni, mert van ahol csak részlegesen csinálják meg. Két lánc van, és az összes feszítővel, fogaskerékkel érdemes újat beszerelni. Ezt azonban már hallani is lehet, és hibaüzeneteket is tárol.
Önindító, de ez már nem hiszem, hogy típushiba, hiába nyomkodtam a gombot, se kép se hang nem indult.
Előtét ellenállás, ami akkor derült ki nálam, amikor csak a második fokozat kapcsolt a klímánál.
Szerintem mutasd meg szerelőnek, biztos ami biztos.
A JTS 2.2 szerintem jobb, mint sokan gondolnák.
Rolcho2017-12-03 11:25:15 // 102515
Zselé2017-12-03 11:19:53 // 102514
Javaslom, kérd el az alvázszámot, ha komolyan érdekel, és szánj rá 1500-2500 Ft-ot a VIN info-n! Az alvázszám beírása után megmondja, mennyi infót tud adni a kocsiról mennyi pénzért: korábbi töréskárok, fényképek, óraállások, stb.
Az 59-emen vétel után csináltam meg, megért 2500 Ft-ot, hogy megtudjam, minden igaz róla, és le is mentettem későbbi eladáshoz!
Húgomnak 206cc-t vettünk, nem akartak engedni, de miután kiderült, hogy egy évesen 2x is megtörték egy picit, máris egy 50-essel beljebb voltunk.. :))
Az 59-emen vétel után csináltam meg, megért 2500 Ft-ot, hogy megtudjam, minden igaz róla, és le is mentettem későbbi eladáshoz!
Húgomnak 206cc-t vettünk, nem akartak engedni, de miután kiderült, hogy egy évesen 2x is megtörték egy picit, máris egy 50-essel beljebb voltunk.. :))
Morfiusz Cédula2017-12-03 10:44:23 // 102513
Ezt nepper árulja, ha még külföldről hozták is be, akkor elég biztos, hogy tekergetett az órája.
Egyébként jól néz ki.
Egyébként jól néz ki.
Basti2017-12-03 10:32:36 // 102512
ez kevésbé érdekel én állapotra veszek autót nem kmórára!
Shadin2017-12-03 10:29:28 // 102511
Akkor cserélek termosztátot amikor jól esik! És most esik...
RomeoOne2017-12-03 10:18:32 // 102510
Hát szervizkönyvet bármikor csinálnak hozzá. Na mindegy, én azért nem nagyon hinnék benne. Amúgy JTS témához nem tudok hozzászólni, de biztos lehet vele élni, majd ír az, akinek ilyenje van.
Basti2017-12-03 10:15:43 // 102509
Szervizkönyves. Ettől eltekintve lehet bármi vagy valami! Ami biztos az a halál.😉
RomeoOne2017-12-03 10:00:26 // 102508
"130e valós km van benne"
Ebben biztos vagy? Minden kocsit 130-ra szoktak visszatekerni. Valahogy meglepően gyakori szám, minden kocsit addig hajtanak nyugat európában, mielőtt eladják :D
Ebben biztos vagy? Minden kocsit 130-ra szoktak visszatekerni. Valahogy meglepően gyakori szám, minden kocsit addig hajtanak nyugat európában, mielőtt eladják :D
Roll19832017-12-03 09:45:20 // 102507
Korábbi Alfámhoz 26e Ft-ért csinálták meg.
Basti2017-12-03 08:24:04 // 102506
Erről van szó pontosan
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2_2_jts_sky_window_138_000_-km-12022938
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2_2_jts_sky_window_138_000_-km-12022938
Basti2017-12-03 08:18:48 // 102505
Basti2017-12-03 08:17:33 // 102504
Sziasztok!
Erdeklődnék ,hogy Brera 2,2 jts-t meg szabad e venni 130e valós km van benne 2007 évj. Van olyan betegség amire külön oda kell figyelni ,láncot mikor illik cserélni benne?
előre is köszi!
Erdeklődnék ,hogy Brera 2,2 jts-t meg szabad e venni 130e valós km van benne 2007 évj. Van olyan betegség amire külön oda kell figyelni ,láncot mikor illik cserélni benne?
előre is köszi!
Szergej2017-12-03 06:14:04 // 102503
Köszi nektek az infot.
Haddel2017-12-02 23:28:40 // 102502
Mennyiért szoktak generátort felújítani? Kb 55e ft-ért lehet kapni vadi újat.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-12-02 22:22:11 // 102501
Miért nem újíttatod fel ami benne volt?
Alfonis2017-12-02 22:21:39 // 102500
Giuntini2017-12-02 22:17:56 // 102499
Köszi Dömpi, Erhard és a többiek!
Dömpi (il dottore)2017-12-02 22:10:43 // 102498
👍
antonov2017-12-02 22:07:15 // 102497
Felszereltség és motor fuggő. Eperben rákeresve az alvázszámodra azerintem kidobja, hogy melyik való rá, de elég sanszos hogy a 100 amperes, ha az volt rajta. : ) Ketféle szabadonfutó átmérő van, arra is figyelj.
Alfonis2017-12-02 21:50:40 // 102496
és 14 V volt benne de a kínálatok közt van 12 V is. Nem vágom mi van :D
Alfonis2017-12-02 21:49:43 // 102495
HELP ME PLEASE!
milyen generátor kell 1,9 8V hez? 14V 100A volt benne de elég sokat látok ami több A os. Mit ajánlotok?
milyen generátor kell 1,9 8V hez? 14V 100A volt benne de elég sokat látok ami több A os. Mit ajánlotok?
Giuntini2017-12-02 21:38:41 // 102494
Szerintem ezt abba kéne hagyni! Mi az Alfát szeretjük, mindannyian, nem a másikat kritizáljuk. Nem te voltál egyedül aki megszívtad, mert én sokkal többet költöttem rá. Nem én nem hallgattalak meg téged, mert én felfogtam amit írsz, és helyt is adtam neki. Te nem olvastad el amit írtam, mert megmérték, megvizsgálták, nem egy és nem két ember, és azt mondták, ez nem hengerfej probléma. Annyiban hibáztam én, hogy nem támasztottam le hetekre egy szervizbe, de minek? Ha nem találnak hibát, akkor meg mi értelme van? Szóval én azt mondom, egyáltalán nem haragszom rád, így gondoltad, és ezt kell elfogadni! Szerintem ássuk el a csatabárdot! Bár nem én ástam ki...
Haddel2017-12-02 21:03:41 // 102493
Haddel2017-12-02 21:01:31 // 102492
Én is szoktam rá tölteni ,mert sokszor nekem is össze vissza mér. Az a megfigyelésem ,hogy olajcsere periódus vége fele kezd ,hülyeségeket mérni. Tudom ,hogy hülyeség,de olyan ,mintha igy jelezné ,hogy elhasználódott az olaj. Meg lehet próbálni az olajszint jelző szenzort kicserélni. Hardy Cartárs megtette,kérdezd meg tőle a tapasztalatait.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-02 20:49:49 // 102491
Laca622017-12-02 20:32:06 // 102490
Akartam b@zmeg egy képet felrakni,ahogy Székesfehérvár - Zámoly között reggel rámköszöntött a 200000 km.De a balfasz rendszergazdák nem képesek egy normálisan működő oldalt működtetni...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-02 20:20:47 // 102489
Az, hogy húzzuk itt egymást csak a saját szórakoztatásunkra csináljuk, szóval ezzel mellé lőttél, jó páran telefonon is tartjuk egymással a kapcsolatot és ha baj van segítünk egymásnak...furcsa ez 2017-ben mi? :DDD
Zselé2017-12-02 20:17:51 // 102488
Nem kértem el a szervizkönyvet... :D
Zselé2017-12-02 20:14:43 // 102487
Megértem én is..... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-02 20:10:20 // 102486
hideg volt és hűvös, az Orkok álltak a várfal alatt, éles pengéjüknél csak a nyáluk fénylett jobban a deres időben, Gandalf azt ígérte jön, de b@szott jönni, mint a reggeli piros 7-es :DDD
Laca622017-12-02 20:05:30 // 102485
Ma reggel ....
SanyiJTD2017-12-02 20:02:12 // 102484
En segitettem, honapokon keresztul leirtam a tapasztalataimat, baszott ra csak irt es irt. Szoval az en lelkiismeretem tiszta. Tobben irtak mar, privatban is , hogy idegesiti oket a szenvedese, de nem hajlando megfogadni a tanacsokat. Talan ketszinu a nagy barati tarsasagot, "baratom" :) ? En itt befejeztem, nem megyek le a szintedre. Udv
Dömpi (il dottore)2017-12-02 20:00:57 // 102483
Ja, és igen. Emil kicsit aggodalmaskodó és néha túlpörög bizonyis dolgokon, DE MI ÍGY SZERETJÜK ÉS KÉSZ!
MERT A BARÁTUNK!
MERT A BARÁTUNK!
Dömpi (il dottore)2017-12-02 19:57:01 // 102482
Tudod, az alfa arról is szól, hogy a barátok kiállnak egymásért! És mi vagyunk itt kb 15-20-an, akik nem csak itt fórumozgatnak ismetetlenül egymással, hanem nagyon nagyon jó barátok!
Darázsfészekbe nyúltál barátom.
Darázsfészekbe nyúltál barátom.
Smith2017-12-02 19:52:38 // 102481
Úgy látszik a babakocsi nem bírja a rathaus platzot.... megértem :D
Dömpi (il dottore)2017-12-02 19:51:43 // 102480
BAKKER!!!
Nem tudom mit mondjak!
Nálam tökéletesen ette a métereket!
Esküszöm, nem tekertem vissza az órát😁
Nem tudom mit mondjak!
Nálam tökéletesen ette a métereket!
Esküszöm, nem tekertem vissza az órát😁
SanyiJTD2017-12-02 19:50:47 // 102479
Tyuha, de kemeny itt valaki ;)
En nem bantottam meg senkit azt hozza tennem.
Te meg ne merj megegyszer ilyen hangnemet hasznalni se velem, se massal szemben.
En nem bantottam meg senkit azt hozza tennem.
Te meg ne merj megegyszer ilyen hangnemet hasznalni se velem, se massal szemben.
Zselé2017-12-02 19:42:22 // 102478
RomeoOne2017-12-02 19:34:18 // 102477
Nem kell itt stresszelni Dömpi, Emil szereti a közösségben megtárgyalni a vívódásait, Sanyinak meg kicsit nyersebb a stílusa, mint az átlag, de nem rosszindulatú itt senki, legfeljebb máshogy fejezi ki magát :)
Zselé2017-12-02 19:31:30 // 102476
Üssük el a dolog élét még a komolyra fordulás előtt egy igen idegesítő problémával, amit orvosolnom kell, és segítségeteket szeretném benne kérni:
Tudomásom van róla, hogy a szelepfedél tömítésem sz@r (januárba, a vezérléssel együtt cserés), és a napokban már azt is megláttam, hogy pár csepp olaj színezte meg a kocsi alatti esővíz tócsát... Nem vagyok egy nagy motorháztető nyitogató, de azért 2-3000 km-enként megnézem mi a helyzet, természetesen most is néztem egy olajszintet: rendben van hideg motornál, sík terepen a nívópálca szerint.
Tudom én, hogy jön belőle valamennyi kifele, lehet hogy eszik is belőle, de az indítás előtti olajszint visszajelző kb. a következőképp működik az elmúlt 2x10.000 km alatt: 6-7000 km olajfutásig max-on, aztán 7-9000 km-nél 1-2 osztást lemegy, aztán 10 ezer km körül 3 osztás, majd utána 11 ezer km-től ez drasztikusabbá válik és 2 osztás, vagy sípolás, hogy "chek the szint" :) Még egyszer mondom, megnéztem, van benne rendesen a nívó jelzés tetejéig.
1. kérdésem: januárba megyek szervízbe (még kb. 2000 km), gondoltam, veszek egy liter típusazonos motult és rátöltök.. de szabad-e? nem töltöm túl? mennyit lehet, hogy kussoljon a visszajelző de bajt se okozzak?
2. kérdés: van olyan, hogy meghibásodik ez a visszajelző műszer? Milyen szenzort lehet ilyenkor cserélni, vagy mi lehet az oka?
Tudomásom van róla, hogy a szelepfedél tömítésem sz@r (januárba, a vezérléssel együtt cserés), és a napokban már azt is megláttam, hogy pár csepp olaj színezte meg a kocsi alatti esővíz tócsát... Nem vagyok egy nagy motorháztető nyitogató, de azért 2-3000 km-enként megnézem mi a helyzet, természetesen most is néztem egy olajszintet: rendben van hideg motornál, sík terepen a nívópálca szerint.
Tudom én, hogy jön belőle valamennyi kifele, lehet hogy eszik is belőle, de az indítás előtti olajszint visszajelző kb. a következőképp működik az elmúlt 2x10.000 km alatt: 6-7000 km olajfutásig max-on, aztán 7-9000 km-nél 1-2 osztást lemegy, aztán 10 ezer km körül 3 osztás, majd utána 11 ezer km-től ez drasztikusabbá válik és 2 osztás, vagy sípolás, hogy "chek the szint" :) Még egyszer mondom, megnéztem, van benne rendesen a nívó jelzés tetejéig.
1. kérdésem: januárba megyek szervízbe (még kb. 2000 km), gondoltam, veszek egy liter típusazonos motult és rátöltök.. de szabad-e? nem töltöm túl? mennyit lehet, hogy kussoljon a visszajelző de bajt se okozzak?
2. kérdés: van olyan, hogy meghibásodik ez a visszajelző műszer? Milyen szenzort lehet ilyenkor cserélni, vagy mi lehet az oka?
Dömpi (il dottore)2017-12-02 19:08:37 // 102475
Ha mégvegydzer bántod Emilt lecsaplak mint a taxiórát!
Majd ha annyi talit együtt töltesz a CSAPATTAL mint Emil akkor lehet ilyen stílust megengedni magadnak...de akkor meg már azért nem fogsz, mert megtanulod TISZTELNI a másik érzéseit!
UFF
Majd ha annyi talit együtt töltesz a CSAPATTAL mint Emil akkor lehet ilyen stílust megengedni magadnak...de akkor meg már azért nem fogsz, mert megtanulod TISZTELNI a másik érzéseit!
UFF
blackbird002017-12-02 18:13:23 // 102474
Örülök, hogy a vízpumpát cserélitek, de először inkább ellenőrizni kéne. Szvsz nem rossz.
"Ilyen hidegben a hűtőjáratok ha el is tömítődtek nem okozhatnak akkora problémát."
Látod, ebben nagyot tévedsz. Pont a részleges eltömődés miatt vannak ezek a hibák. Ilyenkor kis hőterhelés mellett még nincs gond, elégséges a hűtés. Városi araszolásnál egyébként is kevés a vízpumpa hatékonysága, menetszél sincs, ezért ha nem megy a venti, a hőfok egy egészséges motornál is felmegy. Nálad a kelleténél lassúbb keringéshez még hozzá jött a regen, ami plussz hőt termel egy koncentrált helyre. Ez kegyelemdöfés volt, mert szvsz az adott ponton megforrt a vized, amitől gőzbuborék keletkezett, ettől kezdett rohamosan emelkedni a hőmérséklet. Amikor lehűlt, a buborék elindult kifele, ezért volt, hogy először alacsony volt a hőfok, majd hirtelen felugrott. Ez a jelenség egy légmentes, jól működő hűtőkörben nem fordulhat elő, mert fizikai képtelenség az ilyen gyors hőmérsékletváltozás. Csak levegő (gőz) jelenlétében lehet.
Persze kicserélheted a vízpumpát, de én akkor a hűtőt is cserélném, mert a vizet mindkét esetben le kell engedni. Így elég egyszer dolgozni.
Persze ez csak elmélet.
"Ilyen hidegben a hűtőjáratok ha el is tömítődtek nem okozhatnak akkora problémát."
Látod, ebben nagyot tévedsz. Pont a részleges eltömődés miatt vannak ezek a hibák. Ilyenkor kis hőterhelés mellett még nincs gond, elégséges a hűtés. Városi araszolásnál egyébként is kevés a vízpumpa hatékonysága, menetszél sincs, ezért ha nem megy a venti, a hőfok egy egészséges motornál is felmegy. Nálad a kelleténél lassúbb keringéshez még hozzá jött a regen, ami plussz hőt termel egy koncentrált helyre. Ez kegyelemdöfés volt, mert szvsz az adott ponton megforrt a vized, amitől gőzbuborék keletkezett, ettől kezdett rohamosan emelkedni a hőmérséklet. Amikor lehűlt, a buborék elindult kifele, ezért volt, hogy először alacsony volt a hőfok, majd hirtelen felugrott. Ez a jelenség egy légmentes, jól működő hűtőkörben nem fordulhat elő, mert fizikai képtelenség az ilyen gyors hőmérsékletváltozás. Csak levegő (gőz) jelenlétében lehet.
Persze kicserélheted a vízpumpát, de én akkor a hűtőt is cserélném, mert a vizet mindkét esetben le kell engedni. Így elég egyszer dolgozni.
Persze ez csak elmélet.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-02 18:06:18 // 102473
Sajnos a szakál sem áll mindig a helyzet magaslatán...
forrasr2017-12-02 17:39:18 // 102472
Most olvasgattam vissza a korábbi motorkáros kálváriádat, mert már megfakultak az emlékeim róla. A hengerfejet hegesztették? mert ha jól értem a tipikus hengerfej repedéses hiba volt látható, és jól értem, hogy a repedések voltak "pásztázva"?-mert többször említetted, hogy pasztával rakták össze.
forrasr2017-12-02 16:28:56 // 102471
itt tudsz rendelni kedvezményes áron, igaz cikkszám alapján tudsz csak keresni, de abban meg segít az eper>>> http://www.alkatreszlink.hu/
Haddel2017-12-02 15:44:12 // 102470
Erhard242 is hoz gyári alkatrészt,vagy ha bemész vmelyík Fiat kereskedésbe ,azok is ebay-en is van sok cég.
Szergej2017-12-02 15:22:34 // 102469
Gyári alkatrészeket melyik cégtöl érdemes rendelni?
Tomi Stark2017-12-02 13:38:19 // 102468
Ugyan miért szánalmas ha az ember megosztja örömét vagy bánatát a barátaival, egy erre a célra kijelölt helyen. Ráadásul ebből sok ' néma " fórumozó is tanulhat.
Nem ismerem Emilt ( sőt senkit sem személyesen innen), így nem ismerem a lehetőségeit, ezért megítélni sem tudom hogy helyesen cselekszik e, de az biztos, hogy sok emberen segít azzal, hogy dokumentálja a tüneteket.
Abban mindenképp együtt érzek vele, hogy ritka az a szerelő aki után nem kell dolgozni, régen még motort is kicseréltem az autómban, most már egy kerékcsapágy cserétől is rettegek, mert nekem már nincs kedvem szerelni, ha más csinálja akkor meg tuti elk**ja. Új autóra elvből nem adok ki zsetont ( na meg nincs is annyi) a használt autókkal meg csak a szívás van.
Naponta több száz motor gyártását követem szemmel ( gép, folyamat, szerszám) oldaláról, és azt kell hogy mondjam szerencse is kell ahhoz, hogy egy motor tartós legyen. És ahogy halad a technika, úgy lesz egyre nehezebb egy autót használtan fenntartani...
Nem ismerem Emilt ( sőt senkit sem személyesen innen), így nem ismerem a lehetőségeit, ezért megítélni sem tudom hogy helyesen cselekszik e, de az biztos, hogy sok emberen segít azzal, hogy dokumentálja a tüneteket.
Abban mindenképp együtt érzek vele, hogy ritka az a szerelő aki után nem kell dolgozni, régen még motort is kicseréltem az autómban, most már egy kerékcsapágy cserétől is rettegek, mert nekem már nincs kedvem szerelni, ha más csinálja akkor meg tuti elk**ja. Új autóra elvből nem adok ki zsetont ( na meg nincs is annyi) a használt autókkal meg csak a szívás van.
Naponta több száz motor gyártását követem szemmel ( gép, folyamat, szerszám) oldaláról, és azt kell hogy mondjam szerencse is kell ahhoz, hogy egy motor tartós legyen. És ahogy halad a technika, úgy lesz egyre nehezebb egy autót használtan fenntartani...
Giuntini2017-12-02 12:32:00 // 102467
Ezt fogom csinálni! Első körben a vízpumpát ki kell cserélni. Addig semmi hf levétel. Nincs keveredés, és ez pozitív jel. Ilyen hidegben a hűtőjáratok ha el is tömítődtek nem okozhatnak akkora problémát.
blackbird002017-12-02 11:44:06 // 102466
Ezt én teljesen megértem, de arról még mindig nincs infó, hogy a hűtőkört ellenőrizék e részleges dugulás miatt?????? Nem elég ellenőrizni, hogy áramlik e a víz, hanem a hogyant is meg kell nézni. A felső cső keményedése egyértelmű jel, hogy valami nem stimmel, főleg, ha az alsó "puha marad. A venti első fokozata bekapcsol, ha kell?
Sokadszor írom, hogy a hűtőtömítő, amit beleraktál, csak kárt okozhat, ami szvzs be is következett.
Miért nem cseréled ki a hűtőt ellenőrizteted le a vízpumpát? Egyúttal a rendszert is át lehetne mosni, hogy kijöjjön a trutyi belőle. Nem egy veszett munka, és utána biztos lehetsz benne, hogy ott már nem lehet gond.
Ha utána is xar marad, akkor érdemes tovább lépni a HF felé.
Az ismeretlen tuningot én tuti kibaxnám, ameddig nem oldódik meg 100%-ra a gond, mert az is egy hibaforrás lehet.
Sokadszor írom, hogy a hűtőtömítő, amit beleraktál, csak kárt okozhat, ami szvzs be is következett.
Miért nem cseréled ki a hűtőt ellenőrizteted le a vízpumpát? Egyúttal a rendszert is át lehetne mosni, hogy kijöjjön a trutyi belőle. Nem egy veszett munka, és utána biztos lehetsz benne, hogy ott már nem lehet gond.
Ha utána is xar marad, akkor érdemes tovább lépni a HF felé.
Az ismeretlen tuningot én tuti kibaxnám, ameddig nem oldódik meg 100%-ra a gond, mert az is egy hibaforrás lehet.