Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2019-05-26 22:11:48 // 116932
Ezért jó a ponyva :)
Haddel2019-05-26 21:54:46 // 116931
Szép! Én is mostam a hétvégén kétszer is,mert első után a szomszéd macskája meghempergett a tetőn ..
RomeoOne2019-05-26 20:33:34 // 116930
Mosás után
Shadin2019-05-26 20:17:27 // 116929
Valahol a takarólap közepén annak szélességében, emlékeim szerint van egy a fém váz sínjébe visszaforduló műanyag idom. Tehát először befelé/felfelé kell tolni és kiakasztani ezt a cuccot és utána kihúzni.
Macccy2019-05-26 17:13:29 // 116928
És a háta hogy jön le ?
Shadin2019-05-26 09:25:18 // 116927
Ezt a képet nézzétek az albumban:

Jelöltem azt ami szét szokott esni, ha a mechanika gatya, talán van a polcomon :-)
Shadin2019-05-26 09:17:29 // 116926
Blogom nincs róla nem tom miért, de itt van némi támpont:

album

A deréktámasz általában csak kiakad az egyik oldalon, nem nagy macera helyre tenni, akár csak a hátulja eltávolítása is elég, hogy hozzáférj.
Macccy2019-05-26 04:54:35 // 116925
Nekem is szétugrott a deréktámasz. Ha találsz hozzá leírást (a háttámla kibontása is kéne) akkor légyszi ne tartsd titokban :)
Shadin2019-05-25 19:58:28 // 116924
Jó hogy mondod, én is cserélni akarom a küszöbön is meg mindenhol is...
Nodex2019-05-25 12:37:46 // 116923
Koszonom a tippeket, atturom a blogot 😄
Meg egy kerdes, a level racsnak a ket zaro eleme oldald elegge elall, okozhat ez egy kicsit megnovekedett szelzajt autopalyas temponal? Mert akkor kicserelem oket ujakra.
Piritu2019-05-25 11:32:58 // 116922
Hardy is javitotta ezt a volt automon, szerintem van blogja is róla
droberto2019-05-25 11:30:19 // 116921
Mihez képest?
Szerintem jó szerelni. Támlát még nem szereltem, de a kiszedésről ülőlapról van boogom. A támláról Shadinnál kutakodj. Ha az ülés huzatot is leszeded, kell egy fogó illetve sertés orr klipsz.
Nodex2019-05-25 09:11:28 // 116920
Sziaszok,

Köszönöm a befogadást. :)
Lenne is gyorsan egy kérdésem, egy éve van nálam a kicsike, most kezdett igazán zavarni, hogy a söfőr ülésben nem igazán működik a deréktámaszom. Leszedtem a hátulját így néz ki. Az előző tulaj adott hozzá mindent, kérdés, hogy itthon mennyire macerás ezt kicserélni?

Haddel2019-05-24 23:03:30 // 116919
Hát ilyet még én sem láttam. Itt a fasza Mike Sanders cucc,de addig nem fújom bele,amig ki nem javítják.
Liquid2019-05-24 22:27:24 // 116918
S látá az Úr hogy ez jó...
Ez azért nagyon durva :(
RomeoOne2019-05-24 22:15:06 // 116917
De amúgy tényleg. Én elmentem autófóliáshoz, 3000-ért 10 perc alatt full profin felrakta. Előtte én kínlódtam fólia beszerzéssel, kivágással, aztán felrakással, ami olyan ótvarul sikerült, hogy ihajj. Ha tudtam volna előre, ezzel kezdem. Olcsó és időt meg energiát spórol egy csomót.
blog
Haddel2019-05-24 22:07:20 // 116916
Köszi!😃
Szabister2019-05-24 22:02:32 // 116915
Dekoroshoz bemész másik oldalról leveszi a mintát és vág neked rá egyet ;) Nekem is úgy csinálta.
Haddel2019-05-24 20:15:26 // 116914
Majd hétfőn😃
Apropó,nincs valakinek kőfelverödés elleni fóliája bal küszöbre?
Multkor kaptam fönökömtől sima átlátszó fóliát,de az gondolom túl vékony ilyenfajta védelemre.
Smith2019-05-24 18:28:44 // 116913
Szivesen találkoznék a "mesterrel" személyesen, és megkérdezném, mégis ezt hogyan gondolta, hogy ez így rendben van. Trééééé. :(
Haddel2019-05-24 18:11:09 // 116912
Ne is mondd. El is vagyok keseredve. Hétfőn viszem vissza .
Giuntini2019-05-24 15:38:41 // 116911
Ez azért gáz.....
Haddel2019-05-24 14:52:33 // 116910
Ilyen a frissen fényezett hátsó ajtó.Herpesz a peremnél..
Giuntini2019-05-24 10:35:32 // 116909
Az én autóm salzburgi volt, oda is hordták szervizbe. Mikor megvettem, azt gondoltam, hogy értek annyit az autókhoz, hogy meglássam ami nem jó. Az előző autóim mind nagyon jó vételek voltak. Körbemértem rétegvastagságmérővel. Kidobta hogy a bal első ajtó volt javított. Csak a kűszöbre nem mértem rá, de nem is kellett volna, mert a rücskösség nem olyan volt mint a másik oldalon. Minden működött az autón. Méter valós volt, 189 ezer. Csak a labanc ne csinált volna rajta semmit. Kezdetnek mindkét hátsó rugó eltörve, két agycsapágy, két felső lengőkar. Az autó biztosan sokat állt. A 189 ezer egy 6 éves autónál hihető volt. De azt már kiveséztük, az osztráknak köszönhetem a motorgenerált, ha nem pasztázott volna a hengerfejen, hanem lesíkolja normálisan, akkor a trutyi nem megy be a hengerekbe, es nem baxa szét a motort. Biztos hogy hf-es volt, kokler módon meghegesztették és kipasztázták. Az kibírt nálam 15 ezret. Majd ugyanezt a hf-et a tisztelt Szakáll Metal bevállalta felújítani.
Ha azt vesszük, az én autóm nagy varázslat volt!
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-24 10:13:31 // 116908
Vannak azért, csak nem nagy márkanevek nagy szervizeiben kell keresni őket. Ismerek egy srácot, azt tartja magáról, hogy ő az autók utolsó esélye :-) Elég reálisan látja amit csinál, a körülmények is olyanok (félig tanyavilág, egy lomos garázs és egy előtető). Ehhez képest viszont egy barátom autóját vizsgára tökéletesen megcsinálta. Egy Stilo, tehát nem kell rohanni a város csúcs fényezőjéhez vele. Küszöbök le, mindent kivagdosott, új köszöb, toldások, üregvédve, fényezve. Négy nap alatt, ott a poros udvaron, hobbi szintű kompresszorral, de ebből semmi nem látszik az eredményen. Az ezüst autón még a színt is olyan jól eltalálta, hogy nem lehet belekötni. Pár tízezerért. De ugyanígy tudok Alfák restaurálásával is foglalkozó kasznist is ugyanígy a világ végén. Nevesebb műhelyeknek dolgozik be, otthon, munka után. Lassan, de biztosan. Az én 146-om kaszniunkáját is oda "közvetítették" ki Robiék, és nem jártam vele rosszul.
Haddel2019-05-24 10:12:29 // 116907
Hu ne is mondd. Itt nálunk ezek a hegyi emberek szarnak a kocsikra. Céges autónkat volt hogy leadtuk hibalistával műszakira. Leműszakizott,de a hibák megmaradtak.
Ja és 90-100€ a rezsiórabér ezeknél a falusi szervizeknél is.Én egyszer hagytam ,hogy osztrák készítse fel vizsgára a Bocit. A számlára felírt olyan tételeket is ,amit ki se cserélt. Fékbetétet pl előre,mondtam is neki,ne nézzen már hülyének,látom,hogy a régi van benne..
Giuntini2019-05-24 09:47:57 // 116906
Sajnos már igazán jó kasztnisok nincsenek.
Az enyémet is meg kell csináltatni. Nálam a bal oldali kűszöb sérült volt. Szerintem fennakadhatott valamin, egy 5 éves autó nem rohadhatott. Szarul csinálták meg, és valamikor nekem is meg kell csináltatnom. Azután jöttek ki az első pörsenések miután fél évet télen állt szabadban a motorgenerálnál. A másik kűszöb tökéletes. Szarul csinálták meg a labancok, mint mindent rajta. Labanctól soha autót!!! Nem csak a sózás miatt, hanem a karbantartás miatt.
Haddel2019-05-24 09:38:56 // 116905
Nem,itt Budapesten ,soroksároi Opelnél
Giuntini2019-05-24 09:33:47 // 116904
Hol cináltarrad már nem emlékszem. Osztrákoknál?
Haddel2019-05-24 09:30:30 // 116903
Csinálok ,ha lemostam. Ki akarom üregvédőzni a hétvégén .
Giuntini2019-05-24 09:22:58 // 116902
Osztrák munka? Mert ha igen, ez sajnos az általános.
RomeoOne2019-05-24 09:11:51 // 116901
Kép van róla?
Haddel2019-05-24 09:07:57 // 116900
Na srácok,éjszaka haza jöttem ,most látom elöször az autót ,mióta "kilakatolták".. az eredmény elszomorító. Hátsó ajtón ugyanúgy meg maradt a herpesz,amibe bele fújkáltak,tiszta narancsbőrös. Áá szomorú vagyok..
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-23 11:19:45 // 116899
az egy faxos játék én is láttam, kihúzza, beteszi aztán még párszor meg a másik kulcsot is és az a végén elmegy, igazi kulcspornó :DDD
Smith2019-05-23 11:10:46 // 116898
Tudom, hogy megoldják, csak az nem mindegy, mennyire egyszerű :)
Muscletom2019-05-23 10:38:45 // 116897
Új kulcsrol lenne szó.
Láttam valami videót, amin a két kulccsal mahinalnak.
Egyikről tanítják a másikat.
Erre kellene ötlet.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-23 10:15:33 // 116896
hidd el megoldják kulcskód kell csak hozzá meg a body meg a saját kulcsofogadója ....
Smith2019-05-23 10:03:39 // 116895
"Haszbalt kulcsot soha
Nagyon bonyolult
Kb 60-65e egy kulcs
Csak a gyári tavos kulcs programozható fel, csak új . A body computer procijat kell kiolvasni (bontas) ebből lesz pin kód és ebből az eprom tartalombol elő kell kódolni a kulcsban Levő immo chipet majd a pin kóddal tanítani"
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-23 09:38:34 // 116894
fel lehet tanítani bármelyiket azaz ami nem lett egyszer kitiltva azt már soha többet...
Smith2019-05-23 09:06:17 // 116893
Nem lehet. Illetve nem érdemes tanítgatni. Új kulcs kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-23 06:44:56 // 116892
Szerviz vagy aki erre szakosodott, ne próbáld ki bonyolult játék...
droberto2019-05-23 02:43:40 // 116891
Erhard, azt hiszem tud. :)
Muscletom2019-05-22 23:36:48 // 116890
Sziasztok!
Valaki tud segíteni abban,hogy kulcsot hogyan lehet tanítani?
Vagy csak szerviz a megoldás?
Köszönöm előre is.
Giuntini2019-05-22 20:06:29 // 116889
Még egyszer sem voltál a Tibivel....
Coyote2019-05-22 20:04:23 // 116888
Micra 😁
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-22 20:03:04 // 116887
Ez az elegante sorozat szerintem az FCA részéről az Alfásoknak szól kb. (fél füllel hall ezt_azt az ember) Ez a felszereltség ennyiért ajándék szerintem. Értem ezt a vonatkozasát is, nyilván nem cégeknek szól alapvetően.
Másrészt nagyon kevés magánember tudja ezt kifizetni. Aki igen, az bemegy és rendel valamit amit magának konfigurált.
A többséget cégeken keresztül veszik. A K-Pestnél is ott áll 9.9M-ért egy éve az egyik autó. Miért? Nincs váltófül benne + nem lízingelhető.
Egy cégnek nagyon nem mindegy, hogy nyílt végű lizingre hoz ki egy autót, vagy kifizeti egyben. Milliókat lehet fogni, nincs lekötve a tőke. A nem lízingelhető autók lassan is kopnak a ha. hu kínálatból. Párat felhívtam, ami jó arban van, általában nem áfás, ott is marad sok hónapig.
Szerintem ha az elegante változatra megadnák a 2%-os thm-et nyíltvégűre, látható mértékben fogyna jobban a Giulia. Kérdés, hogy azon úgy mennyi haszon marad. Nem. tudom :-)
Morfiusz Cédula2019-05-22 19:56:03 // 116886
Én most voltam vele szervízben, mert többek között nekem is volt néha nyiszogás az első futóművek felől. Volt surrogás/búgás is, meg kopogás a hátsó felől. A surrogást megoldotta egy csapágy csere, a hátsó kopogást meg a stabpálcák okozták, de a nyiszogásra nem lett megoldás. Csak néha van, ha indulás után rögtön mondjuk felállok egy rampára, vagy valami nagyobb amplitúdójú mozgás van. Ha közben a kormány is ki van tekerve, akkor nagyobb valószínűséggel jelentkezik. Menet közben már nem nagyon lehet hallani, vagy nincs. Azt mondta a szerelő, hogy húzták-vonták az elsőt, de minden tök feszes. Engem is eléggé zavar, de azt meg nem akarom, hogy cserélek mindent, aztán ugyanúgy előjön 10-20 ezer után.
Hozzáteszem, hogy nekem sokáig nem volt egyáltalán semmilyen futómű hang, mindössze egy fél-egy éve jelentkezett először.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-22 19:52:03 // 116885
Nekem vannak offosok a listán, és a racionális megoldást már kidobta az egyenlet. Nálunk külön családi csapatszállító nincs, tervben sem, de olyan képlékeny még ez.. a semmit nem változtatunktól a mindent felforgatunkig bármi lehet :-) Most is jó, ennél ne legyen sose rosszabb autóparkunk :-)
Morfiusz Cédula2019-05-22 19:41:08 // 116884
Én pont emiatt a következő autómnál már nem is fogok listázni. Ha listáznék, akkor a racionalitás jegyében más típusokat is fel kéne vennem a jelöltek közé, de annyira Alfát szeretnék, hogy inkább nem lesz lista. ;)
(kivétel a következő családi autó, ami valószínűleg valami egyterű vagy SUV lesz, de az más tészta)
ALFA1592019-05-22 19:37:53 // 116883
GTR?Skyline? :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak