Smith2020-10-12 10:31:51 // 123106
88000? Nem kevés. De az két éjszaka reggelivel, egy jobb helyen. Így már nem is olyan sok :D
Trombozis2020-10-12 10:29:01 // 123105
Srácok! :)
Generátor szabadonfutó cseréje mi munka? És mi összegeket kérnek el érte? :D Mert nem hiszem el, hogy 88ezer forint az egy reális összeg. :) LOL beszarok b.sszus. Nem akartam megcsinálni a garázsban, mert nem tudok mozogni a lábam miatt, szóval inkább elvittem a kocsit szerelőhöz, de mindjárt hozom is el onnan. Pfffffffff még ilyet. Agyam eldobom hétfőn reggel.
Generátor szabadonfutó cseréje mi munka? És mi összegeket kérnek el érte? :D Mert nem hiszem el, hogy 88ezer forint az egy reális összeg. :) LOL beszarok b.sszus. Nem akartam megcsinálni a garázsban, mert nem tudok mozogni a lábam miatt, szóval inkább elvittem a kocsit szerelőhöz, de mindjárt hozom is el onnan. Pfffffffff még ilyet. Agyam eldobom hétfőn reggel.
Liquid2020-10-10 13:40:46 // 123104
Nekünk a 353S volt, azon szereztem vezetői gyakorlatot. Meg fogom nézni a következőt is :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-09 21:07:26 // 123103
Megnéztem az erőmérőt. Még színre is ilyen volt a Wareszom, ugyanilyen felnikkel XD
A végére kicsit más műszaki tartalommal, de jó kis nosztalgia volt ez az adás.
És egy 72-es Giulia a következő XD
A végére kicsit más műszaki tartalommal, de jó kis nosztalgia volt ez az adás.
És egy 72-es Giulia a következő XD
Zselé2020-10-09 14:24:10 // 123102
1: nem, ők RepSet-nek hívják a kuplung javító készletet, RepSet+DMF volt régen a kettős tömegűt is tartalmazó szett
2: az azért erős, hogy annyi történik a DMF hiányától, hogy több lesz a rezonancia... :D
2: az azért erős, hogy annyi történik a DMF hiányától, hogy több lesz a rezonancia... :D
leopop32020-10-09 12:03:57 // 123101
Tuti hogy nem volt hamisított mert ismerősöm igaz offos kocsival de mindent a Kauffertől vesz és olyan kedvezményekkel meg olyan árakon hogy mostmár én is onnan fogom majd.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-09 10:44:02 // 123100
A LUK RepSet az nem egytömegű átalakító szett? Én úgy emlékeztem. Lényegesen olcsóbb, szinte negyed árban megvan az F40-es váltós mjtd-hez, csak a komfort vész el, ahogy írod, több lesz a rezonancia.
Macccy2020-10-09 10:24:46 // 123099
Megpróbálok okoskodni én is :) , mert már én is cseréltem offosban: tehát valós (!) 250-300 ezer kilométert a főleg autopályás autóban elmehet a DMF és akkááár a kuplung is, igen. Autopályán kívül jobban fogy a kuplung, az üzemórával meg jobban fogy a DMF. A lendkerék állapota függhet a helyben (pl. dugóban) ketyegés mennyiségétől, a felhasználás módjától, a sofőr kétballábától, az injektorok állapotától, a szerencsétől és a Guadalupe-i Szent Szűztől is.
Viszont ahogy Warbi Gyuri is mondta, erősen elgondolkodtató, hogy amikor a kilométer már gyanakvásra ad okot, akkor cserélje az ember egyszerre mindkettőt (természetesen kuplung mellé DMF, mert fordítva, a DMF cserekor nem is lehet kérdés a kuplung cseréje).
Nem szereltem még keresztmotorosnál kuplungot, de úgy tippelem lényegesen nagyobb szopó, mint a hosszmotorosnál és sajnos ott se sétagalopp. Egy átlagos szervíznél 50-70 ezer munkadíj a le-fel egy hosszmotorosra is.
Warbi Gyuri: én annak idején LUK RepSet -et vettem az öreg négykarikás tdi -hez, volt akkor valami kampánya a TC boltnak a KaufFer -nek és fél áron mentek a szettek a LISTA árakhoz képest persze. Máig nem gondolnám, hogy hamisított cucc lett volna, mert a lendkerék azóta túl van a 100 ezren és a kuplungot kellett csak nemrég cserélnie az új gazdának. Viszont az mindenképpen megjegyzendő, hogy a csere után alacsony fordulaton és alapjáraton a LUK több rezonanciát hozott be a bódéra, a váltókarra, a seggemre. Ez úgy éreztem, hogy 10-20 ezer km után valamikor elmúlt, csillapodott, de a csere után először nem voltam annyira boldog. Ezzel lehet, hogy a feszes új lendkerék rugók miatt minden gyártmánynál számolni kell, én csak mondom a tapasztalatom.
Viszont ahogy Warbi Gyuri is mondta, erősen elgondolkodtató, hogy amikor a kilométer már gyanakvásra ad okot, akkor cserélje az ember egyszerre mindkettőt (természetesen kuplung mellé DMF, mert fordítva, a DMF cserekor nem is lehet kérdés a kuplung cseréje).
Nem szereltem még keresztmotorosnál kuplungot, de úgy tippelem lényegesen nagyobb szopó, mint a hosszmotorosnál és sajnos ott se sétagalopp. Egy átlagos szervíznél 50-70 ezer munkadíj a le-fel egy hosszmotorosra is.
Warbi Gyuri: én annak idején LUK RepSet -et vettem az öreg négykarikás tdi -hez, volt akkor valami kampánya a TC boltnak a KaufFer -nek és fél áron mentek a szettek a LISTA árakhoz képest persze. Máig nem gondolnám, hogy hamisított cucc lett volna, mert a lendkerék azóta túl van a 100 ezren és a kuplungot kellett csak nemrég cserélnie az új gazdának. Viszont az mindenképpen megjegyzendő, hogy a csere után alacsony fordulaton és alapjáraton a LUK több rezonanciát hozott be a bódéra, a váltókarra, a seggemre. Ez úgy éreztem, hogy 10-20 ezer km után valamikor elmúlt, csillapodott, de a csere után először nem voltam annyira boldog. Ezzel lehet, hogy a feszes új lendkerék rugók miatt minden gyártmánynál számolni kell, én csak mondom a tapasztalatom.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-08 22:35:54 // 123098
Tuti cserélném egyszerre, ha már szét van kapva. Nekem az a tapasztalatom, hogy kb 200-250e-t kibír a dmf és a kuplung is. Autópályás autóknál többet is. Aztán egyszerre csere.
leopop32020-10-08 22:30:22 // 123097
Témához kapcsolódva ma beszélgettem a szerelőmmel és nem tudom nektek mennyire volt ez újdonság de az 1.8 Tbi nem csak M32 vel volt szerelve hanem C635 el is.
csokagm2020-10-08 22:15:40 // 123096
C635
Nekem valaki egyszer azt mondta hogy a a kettőstomegu két kuplungot is kibir optimális esetben.
Nekem valaki egyszer azt mondta hogy a a kettőstomegu két kuplungot is kibir optimális esetben.
Smith2020-10-08 21:50:33 // 123095
Mi a másik? Valami M636? Azt hiszem az enyém olyan. 5-6-ban meg-meg csúszik már nekem is :( Ilyenkor kuplung és kettőstömegű csere is kell / ajánlott?
csokagm2020-10-08 17:55:10 // 123094
A többi vásárlót nnyivel rosszabb?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-08 09:38:28 // 123093
ehhez sajna nincs valeo ...
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-08 09:30:17 // 123092
Köszi :-) Megnéztem ePerben, és Erhard is írt már, F40-es ez is.
Don Gombóc2020-10-08 06:56:49 // 123091
Az első 159 2.0 jtdm F40 es váltóval lett szerelve, nekem is ez van, de sajna a leg drágább is. Elméletileg a Valeo a gyári beszállító még mindig. Viszont trükköztem, mert a 166-ba és a Puntoba is Luk-ot vettem, és mindkétszer Valeo volt a dobozban. Erről Erhard tud többet.
leopop32020-10-07 23:55:04 // 123090
Elvileg van egy olyan dokumentum ahol le van írva melyik motorral szerelt 159 ben melyik márkájú van. Mert kb mindegyikben más csak az egyszerűség kedvéért :DD
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-07 20:07:13 // 123089
Ezt mindenkit eldönthetné. A Pana Thoughbookokra vagy Formlabs 3d printerekre is van vevő, hiába drágák. :-) De nyilván elméleti a kérdés, mert olyan 'ipari' autó nincs és nem is lesz. Semennyieért sem.
Liquid2020-10-07 19:56:59 // 123088
Értem, és alapvetően egyetértünk :) A baj az hogy annyiba kerülne, amennyit már nem érne meg.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-07 17:48:58 // 123087
Az kényelmes normális és biztonságos helyváltoztatást már bármi tudja. A vélt kényelemmel és idétlen funkciókkal csak bevásárolsz egy kupac jövőbeli problémát. :-) Ez van, nem fogom nyilván megváltoztatni, ettől véleményem lehet :-)
Liquidnek. Én igen, kifizetnék egy komolyabb összeget egy mai biztonságot adó, mai korszerű anyagokból könnyűre épített autóért, ami EU normáktól mentesen gépészetileg maximálisan korrektre lett tervezve és építve. Sok hengerrel, nagy köbcentivel, egy darab katalizátorral, kevés sallanggal. Nem a technika fejlődésével van baj, mert az valójában egyre jobbat tudna eredményezni. De nem ez történik sajnos.
Egy álom világban bevezetnék azt, hogy kifizetem én az autóm szennyezését. És olyat veszek amilyet akarok. Kifizetném, hidd el :-)) De ezekért a műszakilag megcsúfolt belsőégésű izékért én egyre kevésbé tudok rajongani sajnos.
Liquidnek. Én igen, kifizetnék egy komolyabb összeget egy mai biztonságot adó, mai korszerű anyagokból könnyűre épített autóért, ami EU normáktól mentesen gépészetileg maximálisan korrektre lett tervezve és építve. Sok hengerrel, nagy köbcentivel, egy darab katalizátorral, kevés sallanggal. Nem a technika fejlődésével van baj, mert az valójában egyre jobbat tudna eredményezni. De nem ez történik sajnos.
Egy álom világban bevezetnék azt, hogy kifizetem én az autóm szennyezését. És olyat veszek amilyet akarok. Kifizetném, hidd el :-)) De ezekért a műszakilag megcsúfolt belsőégésű izékért én egyre kevésbé tudok rajongani sajnos.
Giuntini2020-10-07 17:01:16 // 123086
Az autógyártasban mindig a problémás az első és az utolsó széria. Az első a kiforratlanság és az összerakás miatt, az utolsónál viszont sajnos már gyengül az anyagminőség illetve az olcsósítás miatt!
Nézd meg az ülés minőségét illletve a bőr finomságát egy 2007-esen és egy 2011-esen.
A megbízhatóság már nem a prémiumok ismérve! A megbízhatóság a faék egyszerűségű autóké. Aki prémiumot vesz, az vállalja, hogy gyorsabban, kényelmesebben, biztonságosabban eléri uticélját. Miért van akkora sikere a Vitarának? Mert egyszerű a prémiumokhoz viszonyítva, olcsón fenntartható.
Nézd meg az ülés minőségét illletve a bőr finomságát egy 2007-esen és egy 2011-esen.
A megbízhatóság már nem a prémiumok ismérve! A megbízhatóság a faék egyszerűségű autóké. Aki prémiumot vesz, az vállalja, hogy gyorsabban, kényelmesebben, biztonságosabban eléri uticélját. Miért van akkora sikere a Vitarának? Mert egyszerű a prémiumokhoz viszonyítva, olcsón fenntartható.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-07 16:49:56 // 123085
milyen váltós? egyik a másiknak nem váltója....
Liquid2020-10-07 16:48:16 // 123084
Mint azt tudjuk, a gyártó azt és olyat gyárt amire megrendelést kap :)
Hajlandó lennél pl. egy kvázi fapados Giuliáért 25 misit fizetni akkor ha megígérik, hogy 300e km-ig semmi de semmi baja se lesz? Ha képes lennél, akkor elhiszed az ígéretet? :)
Én se mondtam hogy ez jó, de ilyen a világ. Azonkívül az se biztos, hogy jobb ha a 20 éves mosógépet használja az ember mert kurva jó, de az újabb jelentősebbem kevesebb energiával és olcsóbban teszi ugyanazt. Szóval a fene se tudja.
Sokat beszélgettünk ilyen témában (is) a kolegákkal, hogy régen minden jobb volt, de az lett a konklúzió, hogy lehet hogy jobb volt, de arányaiban sokkal-sokkal olcsóbb minden és úgyis elavul X év alatt. Amik nem ilyenek, abból tudsz venni strapabírót.
Hajlandó lennél pl. egy kvázi fapados Giuliáért 25 misit fizetni akkor ha megígérik, hogy 300e km-ig semmi de semmi baja se lesz? Ha képes lennél, akkor elhiszed az ígéretet? :)
Én se mondtam hogy ez jó, de ilyen a világ. Azonkívül az se biztos, hogy jobb ha a 20 éves mosógépet használja az ember mert kurva jó, de az újabb jelentősebbem kevesebb energiával és olcsóbban teszi ugyanazt. Szóval a fene se tudja.
Sokat beszélgettünk ilyen témában (is) a kolegákkal, hogy régen minden jobb volt, de az lett a konklúzió, hogy lehet hogy jobb volt, de arányaiban sokkal-sokkal olcsóbb minden és úgyis elavul X év alatt. Amik nem ilyenek, abból tudsz venni strapabírót.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-07 16:45:36 // 123083
Más: a kuplungneked.hu-t ismeri valaki? TEsómék 2.0 jtdm 159-ébe kellene kuplung és kettőstömegű. A horror árat meghallgattuk már inne és onnan is, itt viszont kifejezetten jó árban van. Illetve van e különbség a Luk, Valeo és Sachs között, mert árban erős a difi.
Köszi! :-)
Köszi! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-07 16:19:54 // 123082
Más oldalról közelítve mondjuk azt, hogy az (személy) autók ipari katrgóriája hianyzik. A sallangmentes, funkcionális, drága de piszok tartós gépek. Kék bosch vagy Fein :-) Asse mindegy. Szerintem sokan vágynának kevesebb funkcióra, parasztvakításra és több jól kitalált, tartós gépészetre. De lehet veszek egy kombájnt XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-07 16:10:17 // 123081
Most leírtad amit tudunk, tapasztalunk mindannyian. Erre irom, hogy nem jó. Én az ipari cuccokat ipari felhasználásra veszem. Ott még ami jó, az jó :-) A márkanév is jelent valamit, pl hajtástechnikában az SKF még komoly minőséget jelent. Autó csapágyban hagyjuk.. :-)
Liquid2020-10-07 15:47:09 // 123080
Ez szerintem már nagyon kevés esetben van így. Ipari cuccokban max. azért, mert nem ipari használat mellett többet bírnak, de tapasztalataim szerint a drága aksi pont annyit megy el mint az occó, a legolcsóbb Trust egér se bír kevesebbet a 100EUR-os Logitechnél, és pl. a ParkSide akkus csavarozó nem akar elhalálozni, a kék Bosch alól meg 2x hullott ki az aksi, ami magában drágább mint a másik gép kompletten. A Sennheiser füles töltőkábele pont úgy elmállik mint az Apple-é ésatöbbi, ésatöbbi.
Értem mi az amire vágyol, de ez a világ már rég nem olyan :)
A prémiumság a technikai dolgokban nem jelent alapvetően nagyobb élettartamot, vagy karbantartás-mentességet. Inkább az anyagokban, és a feature-ökben jelenik meg.
Értem mi az amire vágyol, de ez a világ már rég nem olyan :)
A prémiumság a technikai dolgokban nem jelent alapvetően nagyobb élettartamot, vagy karbantartás-mentességet. Inkább az anyagokban, és a feature-ökben jelenik meg.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-07 15:23:48 // 123079
A szomorú egyébként az, hogy megvan a 159 összes márkaszervizes javításáról a lista. De, sajna az van, hogy 100e km előtt kellett mindent IS cserélni benne. A bal ülőlaptól kezdve a kormánymű minden elemén keresztül a szívósorig. Aztán azóta, hogy újból összerakták, teljesen jó :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-07 15:08:28 // 123078
De ilyen egyszerű kéne hogy legyen :-) Ha elromlik, legyen drágább a jobb anyagból készült, jobban megtervezett alkatrészek cseréje, de pont azért legyen jobb anyagból és jobban megtervezve, hogy később romoljon el, tartósabban adjon minőséget. Nem csak minőség érzetnek álcázott trükköket. A prémium az én szememben pont ez. És IT eszközben, ipari alkatrészekben, high tech cuccokban megkapom, autóban pedig nem. :-)
Liquid2020-10-07 14:39:12 // 123077
Ez azért nem ilyen egyszerű, hiszen a prémium amiért többet fizetsz, drágább és több alkatrészekből áll, vagyis a karbantartása is drágább. Erre még rájön az alkatrészek prémium felára és meg is érkeztünk :) Az is tény, hogy ez nem az első 100e km-en csapódik le.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-07 14:17:25 // 123076
Ez a nagy majmot eteni kell dolog egy marhaság. Vagyis az kéne hogy legyen :-) Azért adok plusz pénz egy prémium termékért, hogy magasabb minőséget kapjak. Nem azért, hogy szebben kidíszítsék a sz@rt. :-)
Marseus2020-10-07 12:43:14 // 123074
Sziasztok! Basszus nagyon megszívtam a xenonommal! Megállt valszeg a trafóm mert a lámpa többi része jó és izzót is cseréltem. Ezek után vettem egy komlett másik lámpát mert együtt kedvező volt az ára és makulátlan az állapota. Beszereltem minden ok volt 1 2 napig majd ez is off. Tippetek van,nem vagyok az autóvillanyban okos! Köszi ha tudtok segíteni bár gondolom,h hülye kérdés dz látatlanból mérések nélkül de hátha vannak csodák. Műszakim lesz a hó végén azt hittem minden ok lesz erre megszívat...
Giuntini2020-10-07 11:11:43 // 123073
Általában 5 év garancia van a mostani autókra. Addig csak márkaszervizbe hordhatod. Mem tudom a Giuliákra mennyi a kilométerkorlátozás, de a flotta dízelek hamar beletekerik a 150 ezret évi 70 ezer méterrel.
Aztán kezdődik a szívás. A nagy majmot etetni kell! Egy alapból 10 milliós autónak a szervizköltségei is magasak, ezen nincs mit csodálkozni. A Kelet-Pestben nagyon normálisak az eladók, de Alfás szerelők...? Ameddig ott dolgozott az elektromos szerelőm vittem hozzá,, ő megmondta hogy Alfát oda? Inkább ne! Viszont Budaörsön ahogy hallottam, Misiéknél értenek az Alfákhoz! Mindig a fejet, a vezetőt kell megnézni! Érden a Szabóéknál is van egy nagyon jó Alfás szerelő, bátran merem ajánlani, Csabinak hívják, nagyon szereti az Alfákat, tényleg benne van az Alfák iránti szeretet és hozzáértés. Az más kérdés hogy mekkora kasza megy az ügyféltérben. Gusztustalan!
Csöriék ahová tényleg lehet vinni az autót! Próbálkoznak, próbálkoznak, nem tudják megcsinálni, aztán Csöriékhez kerül, és őnekik kell sokszor a szarból várat építeni. Én díjazom azt a hozzáértést, családias hangulatot ami ott van!
Aztán kezdődik a szívás. A nagy majmot etetni kell! Egy alapból 10 milliós autónak a szervizköltségei is magasak, ezen nincs mit csodálkozni. A Kelet-Pestben nagyon normálisak az eladók, de Alfás szerelők...? Ameddig ott dolgozott az elektromos szerelőm vittem hozzá,, ő megmondta hogy Alfát oda? Inkább ne! Viszont Budaörsön ahogy hallottam, Misiéknél értenek az Alfákhoz! Mindig a fejet, a vezetőt kell megnézni! Érden a Szabóéknál is van egy nagyon jó Alfás szerelő, bátran merem ajánlani, Csabinak hívják, nagyon szereti az Alfákat, tényleg benne van az Alfák iránti szeretet és hozzáértés. Az más kérdés hogy mekkora kasza megy az ügyféltérben. Gusztustalan!
Csöriék ahová tényleg lehet vinni az autót! Próbálkoznak, próbálkoznak, nem tudják megcsinálni, aztán Csöriékhez kerül, és őnekik kell sokszor a szarból várat építeni. Én díjazom azt a hozzáértést, családias hangulatot ami ott van!
forrasr2020-10-07 09:36:45 // 123072
Saját meglátásom szerint a márkaszervizek a karbantartással és a gyakran előforduló meghibásodásokkal(egyszerűbb dolgok) tudnak érdemben foglalkozni, az összetettebb gondok jellemzően ott is fejtörést okoznak, és nem is szeretnek velük foglalkozni, jellemzően a 20-25-ezer forintos óradíjakkal kevés "pingvinezés" kilátásba helyezése is komoly anyagi vonzattal járhat, így hamar el tudják küldeni az ügyfeleket, úgy hogy szinte örömmel mennek. Jellemzően vannak márkára specializált kisebb szervizek, ahol hozzáférnek a gyári dokumentációhoz- Győrben pl van olyan BMW-s feljogosított kis műhely aki gyári online szervizkönyvet is vezetheti, gyári frissítéseket is feltöltheti legálisan. Persze az ilyen helyek nem a mutyi árszinten dolgoznak de nem is márkaszerviz árszintjén, és gyakran jobbak a tapasztalatok is velük-nem csak anyagi oldalról nézve.
Zolesz2020-10-07 09:19:45 // 123071
csokagm2020-10-06 23:07:39 // 123070
Szergej2020-10-06 17:08:44 // 123069
Sziasztok. Két héten belül másodszor megy szét az olajszűrőház tömítésem és szivárog az olaj. Elötte is mindig én cseréltem ilyen nem volt soha. Ugyanazt a márkát veszem stb. Találkozott már vki ilyennel? 1.9 16v jtdm koszi előre is
Liquid2020-10-06 15:41:35 // 123068
meg persze a nagyobb számok miatt pl. fócvágen-expertből több van...
Liquid2020-10-06 15:40:21 // 123067
Ez sajnos igaz, tetézve azzal, hogy aki nem ért hozzá az nem vallja be, mert nem akar kuncsaftot veszíteni, inkább tákolja. Ennek pedig legtöbbször az a vége, hogy állandóan szerelőnél van és egy fos az autó.
De ne higgyük azt hogy ez egyedi dolog, az összes G Astránál komplikáltabb autóval így van. Ha nem csak olajat kell cserélni, akkor az értelmes user elviszi a hozzáértőhöz. Viszont ezt a valakit megtalálni, nem mindig egyszerű dolog.
Még a nagyon mezei 1.9 pédé B5 Passat-ot is a guruhoz viszi a kollégám, ha valami komolyabb beavatkozás kell.
Valahogy az emberek sokkal érzékenyebbek az olasz autókkal kapcsolatos pénzkiadásra és szívásra, mint többi márkával kapcsolatban.
De ne higgyük azt hogy ez egyedi dolog, az összes G Astránál komplikáltabb autóval így van. Ha nem csak olajat kell cserélni, akkor az értelmes user elviszi a hozzáértőhöz. Viszont ezt a valakit megtalálni, nem mindig egyszerű dolog.
Még a nagyon mezei 1.9 pédé B5 Passat-ot is a guruhoz viszi a kollégám, ha valami komolyabb beavatkozás kell.
Valahogy az emberek sokkal érzékenyebbek az olasz autókkal kapcsolatos pénzkiadásra és szívásra, mint többi márkával kapcsolatban.
leopop32020-10-06 14:37:16 // 123066
Teljesen igazad van Emil
Giuntini2020-10-06 13:57:27 // 123065
Vannak akik értenek hozzá! Csak kevesen! Ez a darabszámtól függ! BMW-ből minden sarkon 5 van, Alfából meg egy sem. A BMW-khez is az újakhoz csak a márkaszervizek tudnak hozzányúlni.
Akik meg értenek hozzá, azok nagyon keresettek, és jeteket kell rájuk várni.
Nálam az értés ott kezdődik, hogy a szerelő képes legyen megmondani, mi a legjobb megoldás, és ne váljon egy feneketlen pénzlehúzássá.
Akik meg értenek hozzá, azok nagyon keresettek, és jeteket kell rájuk várni.
Nálam az értés ott kezdődik, hogy a szerelő képes legyen megmondani, mi a legjobb megoldás, és ne váljon egy feneketlen pénzlehúzássá.
Trombozis2020-10-06 10:50:52 // 123064
...volt egy hasonló szituáció, ami haver bömösével történt, ott hosszabb gyertyát raktak a kocsiba. Nem tűnt fel, csak amikor beindították...vagyis próbálták. :-o ott is felugrott ez a kérdés.
leopop32020-10-06 10:36:39 // 123063
Igen teljes mértékben csak gyári hibás volt.
A legyel cartárs is ugyan így járt sőt visszaküldte és ugyan olyat kapott vissza
A legyel cartárs is ugyan így járt sőt visszaküldte és ugyan olyat kapott vissza
Liquid2020-10-06 10:33:04 // 123062
Ez hogy lehet? Milyen alkatrész volt ez? Gyári cikkszám alapján nem szabadna hogy méret eltérés legyen. Hozzá való az a kerék?
leopop32020-10-06 10:28:29 // 123061
Hát ez a marha jó kérdés azóta szerencsére rég nem ehhez a szerelőhöz járok
Smith2020-10-06 10:25:10 // 123060
Ha az ott nagyobb, mint kéne, akkor nem tűnik fel a beszerelőnek, hogy beleér valahova? Ha jól látom 0.4mm-ről beszélünk, amit szemmel nem lehet észrevenni, de ha beleér valahova, akkor az nem tűnik fel?
leopop32020-10-06 09:57:21 // 123059
Igen ez pontosan így van
leopop32020-10-06 09:56:47 // 123058
Igen szerencsére! 😁🍀
tdemeter2020-10-06 09:27:44 // 123057
Mindig mondtam, hogy az alfák legnagyobb hibája, hogy senki sem ért hozzájuk.
Ezzel húzzák le a márkát, amivel a végén szarolasz lesz belőle...
Ez még jobban igaz lesz az újaknál..
Ezzel húzzák le a márkát, amivel a végén szarolasz lesz belőle...
Ez még jobban igaz lesz az újaknál..