Fórum >> Típusok >> 159

Tomi Stark2016-12-02 19:01:33 // 87896
Köszi, akkor nem rakom bele mert csak b3/b4.
Viszont van eladó olajom, olcsóooon! :-)
Shadin2016-12-02 18:34:07 // 87895
Ha van az olajnak C minősítése akkor nem
Tomi Stark2016-12-02 17:51:22 // 87894
Tudom, sokszor volt már téma az olaj kérdés. De egy balfácán vagyok és Selenia 5w40-es olajat rendeltem a traktorba. Dpf bent van és eddig jól üzemel, kinyírom e vele?
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-02 11:14:27 // 87893
Oks, kösz, megoldva :-) Szerencsére normálisan hozzá is lehet férni, az ilyet értékelem.
Csabi2016-12-02 11:08:59 // 87892
Persze lehet, egyszerűbb kicserélni mint a hagyományost...
Semmi hokuszpókusz nem kell, de nyilván ne legyen gyújtáson...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-02 09:55:54 // 87891
szakad a hó...normális? plusz 8 fok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-02 09:37:17 // 87890
ilyen a normális kereskedő, szerintem meg tudsz velük állapodni
redbulz2016-12-02 09:36:19 // 87889
Én is sajnálom, de ez van, ha az ember impulzusvásárol. Meglátjuk mennyire segítőkészek. Az olcsóság vagy nem olcsósággal meg az a baj, hogy mivel benzinest szerettem volna, ezért amúgy sem volt túl nagy választék és beleszaladtam.
redbulz2016-12-02 09:27:31 // 87888
Nem látnak, persze. Én sem érzem egyelőre úgy, hogy haragudni tudnék a kereskedőre, annyira friss import volt, hogy még kipofozni se volt idejük. Ellenben kb. második mondata az volt, hogy megmutatja milyen problémákról tud és így is tett. A törvényben viszont az ilyen rejtett dolgok miatt van benne a szavatosság, más kérdés, hogy ezt mennyire tartják be...
redbulz2016-12-02 09:22:03 // 87887
Van sajnos, bár gondolom alapból annyira nem használódik el gyorsan mint dízelben.
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-02 09:21:20 // 87886
Xenon izzót végül is lehet házilag cserélni? A manuál szerint nem bazgatni kategória. Vagy gumikesztyűben kikapom belőle és semmi vész?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-02 09:17:16 // 87885
Tudják? honnan tudják? bele látnak a motorba, váltóba, vagy jövőbe látók mi fog tönkre menni 2-3-6 hónap múlva? Egy lendkerék vagy váltó pl nem pár hónap alatt megy tönkre vannak előjelek ami kezdi megadni magát... sajnos a drágább sem mindig a jobb, állapotot kell venni nem árat...
Persze, hogy az a cél egy kereskedőnek, hogy haszonnal eladja gondolom Te sem dolgozol ingyen ahogy Ő sem :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-02 09:02:22 // 87884
már vagy tíz éve :)
Giuntini2016-12-02 08:59:38 // 87883
Sajnálom. Ezen volt mindig a vita, hogy miért vegyünk drágábbat, ha olcsón is lehet kapni. Kint általában az árba bele van kalkulálva amit majd meg kell csinálni. Az itteni kereskedőket a haszon érdekli, minél olcsóbban megvenni, kipofozni és eladni jó hasonnal. Tudják ők, hogy sokat kell rákölteni.
RomeoOne2016-12-02 08:58:32 // 87882
A benzinesben is van kettőstömegű? Azt hittem ez leginkább a dízelek kiváltsága.
SzTomi2016-12-02 06:35:15 // 87881
Rengeteg féle van belőle..
Multiméterel mérj a 6-os és a 14-es lábra ellenállást, ha 120 ohm körül mutat, akkor ott van az ellenállás aminek nem kellene, ekkor meg kell keresni a CanBus illesztő IC-t és ott lesz mellette.
Ha megvan az ellenálláat és az IC, tudok segíteni, merre tovább, vagy tegyél fel képeket a kütyüről..
redbulz2016-12-02 01:31:25 // 87880
Elkészült a váltó, de még nem tudtam elmenni érte, hogy kipróbáljam. De keserű a dolog, mert úgy néz ki a kettőstömegű kuka és ha azt akkor már a kuplungot is cserélni kellene, ami már annyival megdobja a rejtett és nem rejtett hibák javítási költségét, hogy megérett a gondolat, hogy visszaadjam a kereskedőnek és visszakérjem a pénzem...készültem rá, hogy költeni kell rá és közel sem csak 50ezret, de arra nem, hogy összességében a vételár majd felét(fentieken kívül is van mit csináni sajnos). Fáj, mert nagyon megszerettem az autót és főleg nagyon vágytam már rá és mert csak magam okolhatom :'(
Shadin2016-12-01 21:43:20 // 87879
Ilyenem (is) van a fiókban, sose nem tudott működni 159-cel.
Bgabor2016-12-01 21:24:43 // 87878
Így néz ki a belseje.
Shadin2016-12-01 21:07:01 // 87876
Egyszer használatos bigyó, ha ki kell szedni, tuti h törik.
Szélvédő ragasztóval szokták visszataknyolni.
Bgabor2016-12-01 20:50:38 // 87875
Az a baj hogy nem is ilyen a belseje az enyém kb 4-5 éves.
SzTomi2016-12-01 20:21:52 // 87873
Amenniyben az ELM327 Can-bus 2 lába között van egy kb 120 ohm-os ellenállás, akkor azt ki kell forrasztani, mert a 159-ben gyárilag bent van a lezáró ellenállás.

Korábban raktam fel fotót:
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00376/00376723.jpg

A pirossal jelölt helyen volt ebben.
Piritu - 1.000.0002016-12-01 19:48:57 // 87872
csak úgy az utcán álló kocsiból? :-O
Bgabor2016-12-01 19:39:17 // 87871
Srácok .Help. Elm327 rádugom a kocsira és csak a piros led világít .Telefon látja az eszközt ,de nem csatlakozik az Ecu-hoz ? Az adapter jó 156 nál és egyéb típusoknál is használva volt. Mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm.(telefonon Torque programmal)
Todorriskov2016-12-01 18:50:54 // 87869
Köszi!
Ráírtam Erhardra, biztos válaszol a napokban.
Remélem lesz, mert igaz belülről nem látom de eléggé elrontja az összképet azok a felálló műanyag végek. De ahogy láttam parkolókban, nem csak én küzdök ezzel a problémával.
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-01 18:46:27 // 87868
Kíváncsi leszek. Végül is Ferrarit sem lehet hagyományos manuális váltóval venni már :-)
Giuntini2016-12-01 18:35:07 // 87867
Jól mondja a szerelő. Hidd el nagyot fogsz csodálkozni. Nagyon jól tudja, hogy kell váltani. Ez a váltó nem igazán a városban él. A Kul felé menet is nagyon élt a kanyargós somogyi utakon. Pedig nem raktam sport fokozatba. Nagyon jó az előzéseknél. Én nem értem, miért nagyobb élmény a sebességváltó toszogatása. Ez is egy beidegződés. A szlogen már egyáltalán nem érvényes, hogy az automata elveszi az élvezetet. A régi lassú három-négy sebességeknél igen. A bolygóműves hangja is jobb, ahogy megindul. A nyolc sebességes váltó mániát nem osztom. Ez a hatsebességes is nagyon finoman vált. Majd kiderül, hogy ezek a nyolcsebességesek hogy bírják. Fogyasztasban van előnye, mert nagyon kicsiket ejt a fordulaton. Én biztos, hogy kézi váltóst nem szívesen vennék.
Shadin2016-12-01 17:54:07 // 87866
Erhard v. Fiat Szabó Érd.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-01 16:42:00 // 87864
szfváron 8-10 autóról vágták le a DPF-et este....
BigBratyó2016-12-01 16:31:32 // 87863
Nekem az automata 80% város 1,9 16V, inkább a 10 közelében fogyaszt mint 9L.. Főleg így a hidegebb időkben.. Autópálya hosszú táv-tempomat 160-180 tempó is 9 körüli fogyasztást produkál. Automata sokat számít a litereknél. (Na meg persze mindenki másképp csinálja, mindenkinek más a lába húzása :)
Béci Ɨ|ѯ2016-12-01 15:13:16 // 87862
Az egy fasza kis út. Én is oda vittem ki a V6-ot először tesztelgetni. :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-01 15:03:11 // 87861
Én is pont a szerpentintől félek picit, hogy ott küzdés lesz a váltóval, de a szerelő akihez viszem kedden olajcserére, pont ezt mondta amit írsz. Vigyem ki szerpentinre és csodálkozni fogok. Kíváncsi lettem :-) Majd úgyis lesznek szokásos útjaim Pilisvörösvár felé, ott Csobánka után minden kiderül majd.
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-01 14:57:39 // 87860
Nekem pont ez (is) tetszik, hogy használja a motorféket. Én pont így szoktam, gangolgatok vissza, és motorfékkel lassítok. Én megszerettem. Kíváncsi lennék egy újabb 8 sebességes ZF-re, amit Erhard írt. Majd a következő autóm, abban talán az lesz :-)
ProdyG2016-12-01 14:34:14 // 87859
Nekem ez az első automata kocsim, mindenképp ki akartam próbálni, így csak automatát kerestem. Az elején nagyon tetszett, amikor újdonság volt, aztán volt egy periódus, amikor úgy voltam vele, hogy többet nem veszek automatát, mert sose azt csinálja amit akarok.
Azóta meg egy köztes állapot van, már megbarátkoztam vele, de legközelebb biztos nem fogok az automatához ragaszkodni. Előnye is van számomra, meg hátránya is. Kényelmes, városban, nagy forgalomban király, de pl ezt az állandó motorfékezését nem tudom megszokni... meg sokszor én máskor váltanék, mint ő.
ribipeti2016-12-01 13:35:29 // 87858
A 2.4-hez szerintem is teljesen passzol az Aisin. Mi például kimondottan automatát kerestünk anno.
ribipeti2016-12-01 13:33:40 // 87857
A szívó benzinest szerintem is jól képzeled. :D
Todorriskov2016-12-01 13:12:57 // 87856
Köszi a cikkszámokat!
Te honnan szoktad rendelni?
Tocke2016-12-01 11:29:28 // 87854
Egy kis szösszenet tegnap délutánról.
Bementem a helyi Opel szervízbe átnézetni a hátsó futóművet. Az autóm mezei 159 8v, semmi TI, meg 19 coll, csak szépen lemosva mint általában. Na, az összes szerelő feje zsinóron húzva a kocsi felé, mondom magamban ezek most kiutálnak, vagy mi? Mire az egyikük hangosan kibökte: "végre egy igazi AUTÓ". Na ez az, amit nem tud egy béjemvé-ajudi...:-)))))
Todorriskov2016-12-01 11:13:04 // 87853

Sziasztok!
Tudom volt már téma valamikor, meg talán még be is linkelte valaki...
Szóval honnan tudnék rendelni ilyen műanyag "ízét" a szélvédőhöz?
Nemrég cserélték a szélvédőt, mivel egy kavics eléggé odavert neki.
Mindkét oldalra kellene.. :)
Ja, meg ha már úgyis rendelek a jobb oldali ajtónyitó mögött lévő csavar takaró kupak is jó lenne ha lenne... :)
A napokban múlt egy éve, hogy nálam van a vas... 26.000 km mentünk eddig,nagyobb meghibásodás nélkül. Úgyhogy öröm, boldogság... ;)
RomeoOne2016-12-01 10:45:11 // 87852
Egyébként ezt nem tudom pontosan, hogy hogy van. Ha vannak váltófülek, akkor van olyan opció, hogy csak azok húzásakor váltson el? Vagy amellett is mindig dolgozik ugyanúgy, csak bele tudok nyúlkálni?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-01 10:37:26 // 87851
talán annyival biztonságosabb, hogy nem tudsz félre váltani ...
Csabi2016-12-01 10:18:31 // 87850
Így van, váltófülekkel jöhet bármikor...
de ezzel már elkanyarodtunk az automata mint biztonságérzet kiindulóponttól
Liquid2016-12-01 10:05:21 // 87849
Egy szívó benzinest mondjuk inkább kézivel tudom elképzelni (sportos üzemben mindenképp), de az összes többit simán automatával is.
RomeoOne2016-12-01 10:00:59 // 87848
Szerintem ezért a legjobb egy jó automata váltófülekkel. Teszi a dolgát rendesen, gyorsan vált és jókor. Ha még mégis rájön az emberre az érzés, hogy ő váltson, vagy úgy érzi, hogy máskor tenné, mint a gép, akkor meg ott vannak a váltófülek. De akkor sem manuálisan kell nekem szétkapcsolnom a tengelyeket és áthelyezni máshova a fogaskerekeket. Hanem pöccintek egyet és mindent elintéz az elektronika, sokkal jobban, mint én tudnám tenni a legjobb formámban is.
A kézi váltók kora szerintem is kifutóban van.
Liquid2016-12-01 10:00:34 // 87847
Így van, egyetértek. Ízlések és pofonok :)
Az tény hogy egy automatát meg lehet szeretni és biztosan én is megszeretném megfelelő idő után. Csupán annyi kell, hogy elegendően erős motorra legyen akasztva.
2.4 automatát vezettem egyszer, sajna csak rövid távon. Jó volt, tette szépen a dolgát.
Simán vennék/ vettem volna ha abból jön szembe a megfelelő.
De a biztonságérzethez szerintem sincs köze. A sportosság meg úgyis a "láb" és vérmérséklet függvénye.
Pl. kolegám (régebben, mielőtt lenyugodott :) ) tudott úgy menni a kombi trabival, hogy 150 lóerősnek érezted a jobbegyről :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak