joe752011-05-08 20:59:21 //
14031
Egyszerre többeknek is válaszolnék. Szóval ezen boxokat amiket ilyen olyan gyártók készítenek tipus specifikusan, úgy építik be a kereskedések külön kérésre, hogy az autó ez álltal nem bukja a garanciát. Anno én is emiatt mertem a 156-ba belerakatni.
Csináltam egy képet hogy néz ez ki a motortérben, hát este lévén, mobillal, nem lett a legjöbb.... íme:
A Q2 diffihez csak annyit, hogy nem tudom minden Ti-ben benne van-e, de az enyém extralistája, a Ti felszereltséghez kapcsoltan tartalmazza.
én meg vezettem egy 2,4-et TI-t 19-es kerekekkel és minden napokra nem kéne....
ALFI1562011-05-08 20:56:44 //
14029
Ami Ferkónál volt?
Vezettem egy 159 1.9mjet TI-t néhány száz km-en keresztül,és abba a futóműbe totál belebuzultam :-) Az az irgalmatlan jótól egy fokkal még jobb volt.
ALFI1562011-05-08 20:50:53 //
14027
Miért mit kéne észrevenni?Szerintem a TI-be nincs difi.Még extra se nagyon hacsak nem kérsz bele.
ALFI1562011-05-08 20:49:35 //
14026
Tavaly ettél?Az vaddisznó volt.Szerintem nem volt rossz.
Hohóó..a lényeget elkeptam megint...Minden TI-ben q2 difi van? 1.9, 2.4, 2.0, 1.8tbi mindegy ebből a szempontból? Ezek szerint lehet vezettem már q2 difis autót, csak nem tudtam róla :-))
ALFI1562011-05-08 20:48:21 //
14024
A box egy hamis adatot közöl.Nem tud úgy beavatkozni mint egy program,hogy üzemanyag,levegő,keverék,gázpedálállás,szög,reakció hova milyen fordulathoz miből mennyit írjanak be hol és hogyan induljon meg.Én pl.csak a felső tartományba szoktam csak beíratni.
Nem igazán vagyok híve a vadnak. Egy jó marhapörkölt nálam mindent visz :-)
ALFI1562011-05-08 20:45:42 //
14022
Annyi,hogy egy másik szabadidőparkba lessz mert abba már egy hétvégére sincs szabad hely.De ez se rosszabb.Sőt!Vadétel legyen?Őz vagy vaddisznó?
"Egészségesebb az íratás.Azt mondják."...akik abból élnek. Akik meg box forgalmazásból, azok meg mást :-DD
mint a sínautó dízelmozdony kiadásban :P
Akkor az is a CR nyomás manipulálásával avatkozik be. Nekem a 156-hoz volt ilyenem, az is állítható volt. Brutális lett tőle a Vas.
ALFI1562011-05-08 20:43:43 //
14018
Egészségessebb az íratás.Azt mondják.
a legtöbb box egy "kocka generátor" nem sok köze van a valódi chiphez ...minden értéket megemel és ennyi a chip meg teljesen máról szól
joe752011-05-08 20:42:35 //
14016
Jah,....nem is figyeltem.:)
14k = 14000
Tied lett a tizennégyezredik hozzászólás. Ilyesmit képpel szoktak itt az Amorén megünnepelni. (A kerek hsz-be rak fel az illető egy topik témába illő képet - vagy később)
joe752011-05-08 20:42:11 //
14014
Igen. a CR cső végén levő nyomásérzékelő gyári csatira van rádugva.
ALFI1562011-05-08 20:42:07 //
14013
Ja-ja.De ha beindul...........
ALFI1562011-05-08 20:41:30 //
14012
Te voltál a tizen négyzredik hozzászóló a topicba.Szép kerek szám.
ALFI1562011-05-08 20:40:31 //
14011
Ez valami külső rádugott doboz?
joe752011-05-08 20:40:24 //
14010
Köszi. Mi az a -k? :)
nézd sosem lesz az 59 gyorsulási világbajnok mivel az enyém 1750kg üresen...
imi1562011-05-08 20:39:24 //
14008
Úgy tűnik,akkor az már valami kifinomultabb technika.Talán nem is lesz vele annyi gond,mint a régebbi fajtákkal.
Egyenlőre még nekem sem volt vele gond(kopp-kopp-kopp)de fel vagyok rá készülve.
Sokat megyek városban:P.
joe752011-05-08 20:38:44 //
14006
A 156-nál bemérettem , mert csak azután fizettem ki a 120k-t érte. Ott a 3 mérés ből dobta ki a gép a 168,4 LE-s eredményt és a 345 NM-t. Eléggé meggyőző volt, így a 166-nál már elhittem amit a Novitec megadott értéket, hiszen a 140 LE-s verizióra adta a 165-170 LE-s értéket. Ez a mostani valami német cucc, és állítható 1-9-között, nekem 7.-re van állítva.
ALFI1562011-05-08 20:38:30 //
14005
Ja-ja.Én is elvittem kiolvastuk a tunning programot rátettük a gyárira és olyan 220 körül van.Inkább csak módosítás.De nem is irattam rá többet és pont ezért nem is fogok.
persze hogy megyek...muszáj ott lennem :) de ha nem lenne akkor is mennék :P
ALFI1562011-05-08 20:36:20 //
14003
Egy 1.9-es 156-ossal.Vagy azzal az 1.9-es GT-vel amivel Kaposon mentél egy pár kört.Azért kicsit szarul esik amikor ilyenek elvernek.Na jó ez más!
Majd elfelejtem, az olajra meg azt írta ki, hogy 78 %-os még. (kb 8 ezret mentem a csere óta.)
joe752011-05-08 20:34:34 //
14000
Jössz erre a 28.-i Komáromi bulira?? Én tervezem, ott szívesen átengedem egy próbakörre.
csak elektronika nem csinál plusz 20%-ot program inkább...nekem nincs 230 lovas sem az biztos de én nem is kértem rá plusz lovakat a lendkerék meg a féltengelyek miatt...nem is rázza be :)
ALFI1562011-05-08 20:31:54 //
13998
Szeptember 3.
joe752011-05-08 20:31:14 //
13997
Ebben is van valami elektronika, ami nem Novitec, viszont benne volt, így vettem....:)
Soha semmit sem vettem észre, pedig figyelem a fogyimérőt. A legtöbbször országút és autópálya a menetvonal.
A szervizes szerint nálam már "csak" 12 liter körül ír ki, ha tisztít. Más a DPF-em, elöl van a leömlőben.
ALFI1562011-05-08 20:30:38 //
13995
Csak óvatossan.Én nem mertem még ráíratni.Kuplung,váltó,hajtás nem bírja.
no majd meglessük az a 240 lovat :)
joe752011-05-08 20:29:06 //
13993
Nem csoda, csak nekem is van 240 LE-m...:) Állítólag! ;)
joe752011-05-08 20:28:20 //
13992
Ugye nekem sorrendben volt 156 1.9 MJTD, 166 2,4 MJTD, ill, most a 159 2,4 MJTD....
A 156 az első szériés 140 LE-s volt, a 166, 175 LE-s, míg ez 200 LE, mivel az automata nem kapta meg a 210 LE-s motort.....bánat tudja miért....
A 156ba, a 166-ba is volt nekem Novitec elektronika, én vettem bele. A 156-os 165-170 LE, a 166 állítólag 205 LE lett tőle. A legjobban a 156-on érződött a többlet teljesítmény, gyorsulás tekintetében. Esküszöm hogy jobban gyorsult mint a 166, ami inkább a 100 fölötti tempónál lett maggyőzőbb. Viszont az igazsághoz hozzátartozik még egy dolog. A 166-nál is, ill itt a 159-nél is folyamatosan be van kapcsolva a kipörgésgátló, ugyanis anélkül állandóan kipörgeti a kerekeit, egy egy padlógázas, 2.-3. fokozati gyorsításnál.
A 159-nél kipróbáltam, hamar visszakapcsoltam, mert elfüstöli a gumikat, pedig a Ti-be a Q2-es diffi van. Így viszont valszeg az elektronka több kakaót enged mint annó a 166-nál, ezért is van az, hogy min. gyorsul úgy 100-ig mint a 156-os, utána meg viszlát jó utat....
200-ig nekem sincs gondom velük fölötte kijön a 6 henger no meg a 235 ló ereje...bár lehet neked csoda 200 lovasod van :)
Akkor nincs mese, meg kell szerveznetek újra Dunaújvárosban a talit :-))
a 210 lovasban más a turbó, a porlasztó meg a magas nyomású is...no meg a program is
imi1562011-05-08 20:21:28 //
13988
Aha,értem.
.............és akkor ezzel azt is meg lehet nézni,mikor tisztított a dpf.
Egyébként én már sokszor észre vettem,mikor tisztított.
Épp a minap is,mikor kb egy hét városi közlekedés után megkínáltam kicsit országúton.Mihelyt elérte az üzemi hőmérsékletet,tisztított.Ilyenkor szoktam figyelni a pillnatnyi fogyasztást.Mutatott 25-27 litert.
Amin még észre lehet venni,hogy tisztít az,hogy kicsit magasabb alapjáraton jár a motor és a turbónyomás-mérő mutatója is az első osztáson áll alapjáraton is.
Ilyenkor nem állítom meg a gépet,inkább még megyek vele viszonylag magas motorfordulaton,hogy be tudja fejezni a tisztítást.
'''''2011-05-08 20:19:37 //
13987
Ja,Alfinak más írta.Nekem és ErHardnak ugyan az a srác csinálta,csak neki az egr-t is kiírta és még több lovat is kapott mint én.Persze ezt rövidesen orvoslom! :-)
A dolog nem arról szól, hogy nem megy, hanem arról, hogy hogyan indul meg. A jelenség leginkább 1-2-ben feltűnő. Nekem se tűnne fel, ha nem ülnék át néha a jó öreg euro II-es motoros Spiderbe. Ott ha csak gázadásra gondolok már megemeli az orrát.
ALFI1562011-05-08 20:16:56 //
13985
Kihagyom.
ALFI1562011-05-08 20:16:18 //
13984
Így van!Megy is nincs vele gond.Mi az indulásról beszélünk.Nem egy startolós autó.Az 1.9 m-jet 156 elveri.De ahogy mondod menetközbe az 530D vagy a 3.0 A6 nem tud ellépni.Sőőőt!
'''''2011-05-08 20:14:48 //
13983
Szarakodik a netem,de megjöttem.Szóval,a programot automatikusan nem frissítik,nekem sem tették soha.Véletlen tudtam meg,hogy van másik,de az csak kicsivel jobb,bár érezhető!A dpf-em a csak rövid távú városi használattól dugult el,nem volt köze a tuningnak hozzá,az utána lett ráírva.Most az autóm lejjebbről húz(1700),de utána nehéz az útra vinni az erejét.A gázreakció is módosítva lett,közvetlenebb.Mivel se dpf,se kipuffdob,ezért jobban füstöl,de még messze az elviselhető tartományban.Indításkor lő ki egy kis füstpamacsot de lehet a rossz izzítógyertya miatt.Minden cuccot úgy vettem ki,hogy bármikor visszaszerelhetők.
Tehát: -ha te pályán is sűrűn használod,akkor nem hiszem,hogy a program módosításával gond lesz a dpf-el.
-ha kint csak vizsgáztatásnál nézik,bármikor ideiglenesen vissza rakható és írható minden.
Csatlakozó típus. Van I-es és II-es szabvány. Ezen keresztül lehet felcsatlakozni a kocsi számítógépére.
Egy USB-ODB

II így néz ki:
